quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook hoorEn dan koop ik lekker de goedkope AH huismerk, dat is 79 cent voor zo'n hele worst ofzo
Eensquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
jongens chan chan van buena vista social club blijft toch hemels he
Wij gingen naar Plopsa indoor Hasseltquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n vader 65 werd zaten we in EuroDisney.
Weet alleen niet of ik die ik nu nog heb liggen nog moet nemen, ligt al een week of 2 openquote:
Geen kinderenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij gingen naar Plopsa indoor Hasselt
Verschil moet er wezen
Lever bederft nooit, nooitquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik die ik nu nog heb liggen nog moet nemen, ligt al een week of 2 open
Die zou ik weggooienquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik die ik nu nog heb liggen nog moet nemen, ligt al een week of 2 open
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die goedkope leverworsten zitten toch vaak van die stugge harde haren in nog?
Vorige week nog wel een pak met 8 rollen gekocht, maar had in maart ook geen probleem ermee eigenlijk. Wel het voordeel van in het centrum wonen, tig winkels waar je het kunt halen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk gaan mensen niet weer wcpapier hamsteren enz.
Ik een Lionquote:
WC papier is wel in de bonus bij de AH; dus maar even inslaan zodat ik een fort in mijn woonkamer kan bouwen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk gaan mensen niet weer wcpapier hamsteren enz.
Wc-papier is wel het laatste waar ik me druk om zou maken, als dat echt op is kun je ook gewoon even onder de douche springen om je kont schoon te wassen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog wel een pak met 8 rollen gekocht, maar had in maart ook geen probleem ermee eigenlijk. Wel het voordeel van in het centrum wonen, tig winkels waar je het kunt halen.
Nu eet ik yoghurt met banaan en siroopquote:
Ik ook niet. Maar mijn broer wel. Die kinderen waren toen 3 en bijna 2quote:
Werk je nog op kantoor of mag je eindelijk thuiswerken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel lachen als ze morgen niets doen, gewoon aankiekn.
Denk dat ze gaan zeggen, ja we zien dat er voornamelijk mensen van niet Westerse afkomst in het ziekenhuis liggen, alle blanken mogen doen wat ze willen, pak die vakantie, neuk erop los, schuifel op de dansvloer, vreet je rond, knuffel elke bejaarde, wissel lichaamssappen uit, lik aan alles wat je maar kanquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel lachen als ze morgen niets doen, gewoon aankiekn.
Ja daarom, dat scheelt. Dat scheelt qua geld, qua bestedingsruimte en qua activiteiten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar mijn broer wel. Die kinderen waren toen 3 en bijna 2
Wat is er mis met collageen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ja, dat dacht ik ook, maar dat valt reuze mee. Zit wel een hoop collageen in
Maar goed, ik vind het wel lekker op z’n tijd
![]()
Klopt en dus ook qua reistijd. Zeker voor ons, van hier ben je echt zo in Hasseltquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, dat scheelt. Dat scheelt qua geld, qua bestedingsruimte en qua activiteiten.
Wij zitten zes uur met z'n vijven in de auto geproptquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt en dus ook qua reistijd. Zeker voor ons, van hier ben je echt zo in Hasselt![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zitten zes uur met z'n vijven in de auto gepropt
Parijs kan ook binnen het uur, als je gewoon wat harder rijdtquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, wij hadden 2 auto's. Ik naast pa en mijn broer en zijn vrouw en 2 kinderen dus...
Maar dit was in 2013, weet niet meer hoelang we er over reden. Wel binnen het uur natuurlijk.
Lust je straks je avondeten nog wel?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nu eet ik yoghurt met banaan en siroop
Ga zo wielrennen, dus goed etenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu eet ik yoghurt met banaan en siroop
Het is echt bizar rustig. Vooral Nederlanders, Duitsers en Zwitsers nu.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Merk je ook dat het nu rustiger is qua toeristen enzo?
Absoluutquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef Halootjessssssssditisraarrrrwwwwwrrrr het volgende:
[..]
Rare quote dit
Alleen maar lompe lelijke mensen in Romequote:Op maandag 12 oktober 2020 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt bizar rustig. Vooral Nederlanders, Duitsers en Zwitsers nu.
Rondleiding door alle vaticaanmuseums gedaan. De Basilica mocht ik niet in, had per ongeluk nog een Zwitsers zakmes in m’n tasquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O tof!Doe je de rondleiding?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rondleiding door alle vaticaanmuseums gedaan. De Basilica mocht ik niet in, had per ongeluk nog een Zwitsers zakmes in m’n tas
Zit je daar op zo'n kitschboot te koekeloerenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
16:12
In vijf dagen tijd hebben zeker 6000 mensen een cruisetocht naar 'nergens' geboekt in Singapore. De rederij Genting Cruise Lines organiseert in november en december 23 cruises voor 1700 personen per boot, schrijft de Straits Times uit Singapore.
Donderdag maakte The Singapore Tourism Board bekend dat er als proef cruisereizen aangeboden worden die nergens, dus in geen enkele haven, stoppen. Sinds maart zijn er geen boten meer uitgevaren vanwege het coronavirus. De telefoon van een van de twee aanbieders, Genting Cruise Lines, staat sinds de aankondiging op roodgloeiend. De grote belangstelling overtrof de verwachtingen van de rederij.
Met het nieuwe type reizen, kunnen de aanbieders ondanks de reisbeperkingen vanwege de pandemie toch wat verdienen. Het schip zelf is de vakantiebestemming. Aan boord gelden wel coronamaatregelen. Zo moeten gasten afstand houden van elkaar en mondkapjes dragen. Ook ondergaan alle passagiers een coronatest.
'per ongeluk'quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rondleiding door alle vaticaanmuseums gedaan. De Basilica mocht ik niet in, had per ongeluk nog een Zwitsers zakmes in m’n tas
De paus willen stekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De verdachte is een klein groen stwukje fruitquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
"Pwaus neergestoken met Kwitsers zwakmes"
De paus steekt anders volgens mij ook best graag, maar dan liever in iets jonger publiekquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De paus steekt anders volgens mij ook best graag, maar dan liever in iets jonger publiek
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Die Zwitserse gardes die zogenaamd corona hebben waren gewoon de slachtoffers voordat ze werd tegengehouden
MIquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De verdachte is een klein groen stwukje fruit
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Die Zwitserse gardes die zogenaamd corona hebben waren gewoon de slachtoffers voordat ze werd tegengehouden
Ik heb gehaktballetjes gedraaid, die gaan zo de pan in, samen met aubergine en ik eet er farfalle bij.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten? Ik wilde de pizza voor morgen tijdens de persco bewaren.
Ik zou vanavond maar uit eten gaan nu het nog kanquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten? Ik wilde de pizza voor morgen tijdens de persco bewaren.
oh...quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gehaktballetjes gedraaid, die gaan zo de pan in, samen met aubergine en ik eet er farfalle bij.
Morgen wil ik iets duurder eten, want na morgen 2.5 week vakantie
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
"Pwaus neergestoken met Kwitsers zwakmes"
Kantoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk je nog op kantoor of mag je eindelijk thuiswerken?
Ik ben onderweg!quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gehaktballetjes gedraaid, die gaan zo de pan in, samen met aubergine en ik eet er farfalle bij.
Morgen wil ik iets duurder eten, want na morgen 2.5 week vakantie
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb maar 2 bordjes. Dus wie het eerst komt.......
quote:
Ja dus moet mijn best doenquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
als Molo binnen het uur in Parijs kan zijn, is ze hier over 5 minuten al![]()
![]()
Had je verteld ja. Heb jenog contact met haar?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
Ja mijn zus is er ook zo een, die geloofd geen msm meer
alleen nog onzin van fb en youtube
ja vorige week nog gezien, ik heb het maar niet overquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je verteld ja. Heb jenog contact met haar?
Sowieso lockdown in Veldhuizen.quote:GETUIGENOPROEP!!
Op zondag 11 oktober is er rond 21.00 uur een vrouw aangevallen terwijl zij aan het hardlopen was.
Dit gebeurde bij de voetbalkooi van Grootveld in de wijk Veldhuizen.
De vrouw is hard geslagen en in hulpeloze toestand achtergelaten. Zij is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en daar behandeld. Een zeer ingrijpend incident.
Weet u hier iets vanaf of heeft u iets gezien? Neemt u dan contact op met de politie. Laat het ons weten via een DM of bel 0900 8844
Geloof haar dan ook, sheeplequote:Op maandag 12 oktober 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
Wel een aantal keer discussies gehad, maar ze blijft erbij
Ja is het zelfde als met religieuzen. kan je ook niet overtuigenquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
Wel een aantal keer discussies gehad, maar ze blijft erbij
Oh ja mondkapjes deden ze niet want er was geen wetenschappelijk bewijs voor toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is het zelfde als met religieuzen. kan je ook niet overtuigen
Smakelijkquote:
Hou je contacten het liefst beperkt tot het eigen huishouden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
De extra coronamaatregelen die het kabinet voorbereidt, zullen vooral de horeca, amateursport en het openbaar vervoer raken. Uit de concept-maatregelen blijkt een verbod op alle amateur-teamsporten boven de 18 jaar en mag het ov alleen voor noodzakelijke reizen worden gebruikt. Aan de maatregelen wordt nog gesleuteld. Of de horeca helemaal dicht moet of de openingstijden worden beperkt, is nog onderwerp van discussie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-amateursport-en-ov
al iets uitgelekt geloof ik
Jij en je caafsquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je contacten het liefst beperkt tot het eigen huishouden.
Staat er toch? Macaroni, kaas, zalm. Klaarquote:
ja als dat zo doe gaat het vast misquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er toch? Macaroni, kaas, zalm. Klaar
Ja dat kan nog wel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Had donderdag afgesproken met vriendin
kan toch nog wel. Je bent altijd thuisquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Had donderdag afgesproken met vriendin
Snel een vrouwtje of zes trouwen om de herfst door te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zult net ruzie met je vrouw hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je het anders doet ook dus jah fuckit weetjequote:Op maandag 12 oktober 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als dat zo doe gaat het vast mis
Ik ken wel wat mannen die met lockdown 1 hun eigen vrouw weer moesten leren liefhebbenquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zult net ruzie met je vrouw hebben.
Je kunt ook contact maken met je vuisten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zult net ruzie met je vrouw hebben.
Macaroni koken, kaas saus maken en zalm opbakken.quote:
Zei ik tochquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Macaroni koken, kaas saus maken en zalm opbakken.
Ik dacht: Vertel er voor de zekerheid bij dat je macaroni moet koken en de zalm moet bakkenquote:
Ok dit gaat mis lopen dus, kaas koken, macaroni opbakken en zalm klaarmaken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Macaroni koken, kaas saus maken en zalm opbakken.
niet de zalm koken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit gaat mis lopen dus, kaas koken, macaroni opbakken en zalm klaarmaken.
Tot volgende weekquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
horeca weer dicht is niet te doen toch?
Klinkt lekker ja, ik maak hem wel eens met lamsgehakt, ook een aanrader.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een leer lasagne met zalm gegeten die was ook zo goddelijk
lammetjequote:Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt lekker ja, ik maak hem wel eens met lamsgehakt, ook een aanrader.
ja ze zijn wel erg schattig ook, dus denk er liever niet bij naquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn lievelings dierenbaby's om op te eten
ja das ook zo lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga voor witlof met ham en kaas, zin in
Ik reis al sinds corona met de trein want vriend.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
dat noodzakelijke ov is ook niet te controleren
had je die ook al bij de vorige 'lockdown' ?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik reis al sinds corona met de trein want vriend.
Nee maar wel serieus genoeg om heen te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je die ook al bij de vorige 'lockdown' ?
ja hoezo zou het hem ook boeienquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Zelfs toen het ook niet mocht met een conducteur gesproken en gewoon gezegd wat ik ging doen en boeide hem niks eigenlijk, hij maakte zelfs nog een flauwe grap.
Nu komen er sluipschutters op de daken, Amaquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Zelfs toen het ook niet mocht met een conducteur gesproken en gewoon gezegd wat ik ging doen en boeide hem niks eigenlijk, hij maakte zelfs nog een flauwe grap.
Is wel enige waar ik schuldig ben, dat geef ik toe maar ja heb geen auto dit dat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu komen er sluipschutters op de daken, Ama
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Grappig en lief, als ik mijn poes een stukje kaas geef krijgt ze tien keer zo'n grote ogen en maakt ze een heel hoog piepgeluidje met haar bekkie open
Wil ik wel een keer proberen, nooit op geit, denk ik, ja vast wel maar niet bewust dan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zat hier vroeger een Indonees met goddelijke geitensaté, maar hij is helaas overleden
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga voor witlof met ham en kaas, zin in
je hebt nog evenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil nog boodschappen doen
Tien keer zo hoog mogelijk de lucht in springen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even mijn eten laten zakken
*burp*
Op zich valt het nog 'mee', eten buiten de deur is vaak wel meer dan 2x zo duur, dus eigenlijk hebben we juist meer eten gekocht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat een enorm verschil.
https://www.nu.nl/economi(...)rdampt-dit-jaar.html
nou ja das een hele bedrijfstak hequote:Op maandag 12 oktober 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zich valt het nog 'mee', eten buiten de deur is vaak wel meer dan 2x zo duur, dus eigenlijk hebben we juist meer eten gekocht.
Je rekent verkeerd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zich valt het nog 'mee', eten buiten de deur is vaak wel meer dan 2x zo duur, dus eigenlijk hebben we juist meer eten gekocht.
Ze missen 7,5 miljard, die 3,7 die aan consumentenvoer is uitgegeven zou in verhouden iets van 10 miljard in de horeca zijnquote:
Laat in ieder geval zien dat we het gezelligste volk op Aarde waren, ooit.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze missen 7,5 miljard, die 3,7 die aan consumentenvoer is uitgegeven zou in verhouden iets van 10 miljard in de horeca zijn
Ik niet hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat in ieder geval zien dat we het gezelligste volk op Aarde waren, ooit.
komt niet meer terugquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat in ieder geval zien dat we het gezelligste volk op Aarde waren, ooit.
En wij moeten smeren of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Behoefte aan comfort Food. Zit met een pak. Beschuit en een pot Nutella voor mn neus
Jawel maar duurt lang, meeste zullen wel over de kop gaan deze winter maar ooit mogen we weer los en herstarten er weer restaurantjes en er komen ook weer nieuwe start ups.quote:
ze denken dat thailand ook niet terug komt zoals het wasquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar duurt lang, meeste zullen wel over de kop gaan deze winter maar ooit mogen we weer los en herstarten er weer restaurantjes en er komen ook weer nieuwe start ups.
Niks wordt ooit meer zoals het was.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
maarr denk dat alles weer terug gaat naar zoals voorheen
Jawel, life will find a way, voorlopig zeker niet maar daarna wel maar dan zullen we op moeten passen dat we niet weer in deze valkuil trappen en anders om moeten gaan met de dieren die we opvreten, maar goed dat moest toch al voor de planeet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze denken dat thailand ook niet terug komt zoals het was
nou goed die chinezen zullen nu wel as we speak voor een exotisch vleesbuffet staanquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, life will find a way, voorlopig zeker niet maar daarna wel maar dan zullen we op moeten passen dat we niet weer in deze valkuil trappen en anders om moeten gaan met de dieren die we opvreten, maar goed dat moest toch al voor de planeet.
En voor de meeste restauranthouders is het ook een droom en een levenslange passie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
18:34
Voor het gros van de horecaondernemers heeft het geen zin meer om met nog strengere maatregelen de deuren te openen. Dat zegt Robčr Willemsen, voorzitter van Koninklijke Horeca Nederland, tegen deze nieuwssite. ,,Als het kabinet morgen met nog strengere maatregelen komt, is dat de genadeslag voor veel kroegen en restaurants. Er is onwijs veel verdriet in de branche.”
mja dat begrijp ik. ze hebben zoveel aanpassingen gedaan.
Yep.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed die chinezen zullen nu wel as we speak voor een exotisch vleesbuffet staan
ja klopt en zeer lang gewerkt om het tot een succes te makenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En voor de meesten restauranthouders is het ook een droom en een levenslange passie.
Extreem lange dagen en dat vaak zonder verlof of vakantie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt en zeer lang gewerkt om het tot een succes te maken
Waarschijnlijk gaan er daar ook gewoon 200 miljoen dood aan de corona, maar daar hoor je dan niks van. En eerlijk gezegd, het zou niet eens opvallen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed die chinezen zullen nu wel as we speak voor een exotisch vleesbuffet staan
Gefrituurde gerbil met zoetzure saus.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verlekkerd naar die pangoling bat mix schotel te kijken
Hoop dat ze erin stikken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verlekkerd naar die pangoling bat mix schotel te kijken
Het is daar midden in de nacht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 102 rollen pleepapier in huis. Waren er zelfs even 104.quote:
Wat heb jij gister gegeten joh?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 102 rollen pleepapier in huis. Waren er zelfs even 104.
Want jij bent nooit 's nachts met eten bezig?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is daar midden in de nacht.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want jij bent nooit 's nachts met eten bezig?
Midnight snack.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maar even vragen of de Duitsers een invasie willen inplannen voor komend weekend.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfs in WO2 waren de kroegen tenminste nog gewoon open.
midnightsnackquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slapenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want jij bent nooit 's nachts met eten bezig?
De pangolinballetjes waren als eerste weg zeker?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
midnightsnack
in holland casino hadden we dat ook en het waren altijd die chinezen die als eerste pakte
Was jij gisteren niet nog om 01.00 uur 's nachts brownies aan het bakken?quote:
spinaziequote:Op maandag 12 oktober 2020 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb jij gister gegeten joh?
Zaterdagquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was jij gisteren niet nog om 01.00 uur 's nachts brownies aan het bakken?
Nou technisch gezien was 01.00 uur toen al zondag en dus gisterenquote:
ja. Vleermuisvleugels ook zeer populairquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pangolinballetjes waren als eerste weg zeker?
lijkt me goorquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Vleermuisvleugels ook zeer populair
Ja maar ik heb ruim de helft weggegevenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou technisch gezien was 01.00 uur toen al zondag en dus gisterenZijn ze al op trouwens?
Staan ze allemaal mooi bij elkaar, veel praktischer met 'verwijderen'.quote:In Den Haag mag alleen nog gedemonstreerd worden op een vaste plek, met toestemming van de autoriteiten. Een route lopen mag niet meer. De veiligheidsregio Haaglanden heeft dit bepaald vanwege het oplopend aantal coronabesmettingen.
Volgende keer twee keer zoveel maken dusquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ruim de helft weggegeven
Kijk nouquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Vleermuisvleugels ook zeer populair
Ja ga het denk ik nog een keer maken want ik heb pompoen over.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer twee keer zoveel maken dus
Berichtje is wel sneuquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat schattig![]()
nou ja bericht niet
quote:Den Haag verbiedt protestmarsen
Ga maar naar Hongarije of Turkije, daar heb je je politiestaat. Daaaagquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:06 schreef Karzai het volgende:
ik ben het er niet mee eens!
politiestaat!
Nee ik snap ook niet dat mensen zo graag jarenlang halfzachte beperkingen en een overbelast zorgsysteem willen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
Snap niet dat mensen zo graag een lockdown willen
nou ja mensen moeten ook toegang tot gezondheidszorg blijven houden. blijkbaar kan het niet beidequote:Op maandag 12 oktober 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
ik pleit voor het zweedse systeem, kwetsbare mensen beschermenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik snap ook niet dat mensen zo graag jarenlang halfzachte beperkingen en een overbelast zorgsysteem willen.
Het is kiezen tussen twee kwaden: lockdown of overbelaste zorg. Dan is een lockdown de minst erge van de twee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
Why not both?quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen twee kwaden: lockdown of overbelaste zorg. Dan is een lockdown de minst erge van de twee.
God ja wat ging het daar goed de eerste 5 maandenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik pleit voor het zweedse systeem, kwetsbare mensen beschermen
naja dat ging best goed, economie liep lekker door, zitten nu onder Nederland qua besmettingenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja wat ging het daar goed de eerste 5 maanden
Eigenlijk is het leven een slecht systeem, uiteindelijk eindigt het altijd met de dood.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja dat ging best goed, economie liep lekker door, zitten nu onder Nederland qua besmettingen
Meestal wel ja. Maar ik ken minstens drie uitzonderingen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is het leven een slecht systeem, uiteindelijk eindigt het altijd met de dood.
Ik support je Etto #samentegenkaasquote:
Ja dat is algemeen bekend toch?quote:
Zienquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:01 schreef CherryLips het volgende:
SpongeBob-memes gebruiken tegen wappies op Facebook
quote:
Ik dacht aan een screenshot met de namen uitgewistquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh ja dan weet iedereen op Fok m'n naam
O ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan een screenshot met de namen uitgewist.
Wordt Facebook saai/gematigd?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja.
Maar ik heb nog geen spannende reacties uitgelokt. Gewoon meer van hetzelfde. Net als gister.
Gister hapte deze knakker ook al niet. Ondanks bijval van m'n Facebookvriendjes. Mooi hoe dat gaatquote:
Oh god, dat je er überhaupt mee in discussie gaatquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan er niet mee omgaan.
Dit is gewoon een plaatje, gister had ik een schitterend betoog geschreven. Stomme was dat niemand met me in discussie ging.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, dat je er überhaupt mee in discussie gaat.
Ik dacht dat er nog wat aan vooraf gingquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is gewoon een plaatje, gister had ik een schitterend betoog geschreven. Stomme was dat niemand met me in discussie ging.
is dit een fokker?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen met z'n naam. Hij eet vast ook graag frikandelbroodjes.
Goed punt... Ik vind t nog wel leukquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is faceboek ooit iets anders geweest?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al sinds maart niet uit eten geweestquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
iedereen uit eten geweest?
kreeg pushbericht dat ze de horeca helemaal dicht willen
dan hou je het nog wel even volquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al sinds maart niet uit eten geweest
Kunt toch laten bezorgenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
iedereen uit eten geweest?
kreeg pushbericht dat ze de horeca helemaal dicht willen
Dat kon vorige lockdown toch ook?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou had nog niet gelezen of dat nog door gaat
ja klopt. Zal denk ik nu ook wel weer mogenquote:
is dat ee pannekoek met een tompouce er op?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms wel zin in een goede tompouce-pannenkoek of in de Wagamama ofzo.
Met gele room, aardbeien, amandelschaafselquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat ee pannekoek met een tompouce er op?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:24 schreef friemelaar het volgende:
lockdown
avondklok
mondkapjes
verplichte sterilisatie voor wie het nu nog niet begrepen heeft
[ link | afbeelding ]
klinkt wat veelquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gele room, aardbeien, amandelschaafsel
Ja is het ook maar dat halfslappe gedoe iedere keer schiet ook niet op.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. Zal denk ik nu ook wel weer mogen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lverkoop-na-2000-uur
vind het wel hard hoor
+1quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het ook maar dat halfslappe gedoe iedere keer schiet ook niet op.
maar als horecazaak red je het neit zo of mensen die hun werk kwijt raken nuquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het ook maar dat halfslappe gedoe iedere keer schiet ook niet op.
Klinkt als iets wat ik moet hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gele room, aardbeien, amandelschaafsel
ik heb nog een thuisbezorgd voucher. Morgen (en overmorgenochtendquote:
gewoon je ff laten prikkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen maar pilletjes halen tegen dat opgeblazen gevoel. voel mij echt een ballon
Goed boeren of een goede scheet latenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen maar pilletjes halen tegen dat opgeblazen gevoel. voel mij echt een ballon
het is alleen een klein soort gerommel aan de bovenkant wat er constant zo uitkomt qua lucht en soms echt een flinke rits aan scheten 💨quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed boeren of een goede scheet laten
die reageert niet johquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon je ff laten prikkenHeb je nummer van wortelturk nog?
Ken hetquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is alleen een klein soort gerommel aan de bovenkant wat er constant zo uitkomt qua lucht en soms echt een flinke rits aan scheten 💨
het is echt irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |