quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook hoorEn dan koop ik lekker de goedkope AH huismerk, dat is 79 cent voor zo'n hele worst ofzo
Eensquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
jongens chan chan van buena vista social club blijft toch hemels he
Wij gingen naar Plopsa indoor Hasseltquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n vader 65 werd zaten we in EuroDisney.
Weet alleen niet of ik die ik nu nog heb liggen nog moet nemen, ligt al een week of 2 openquote:
Geen kinderenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij gingen naar Plopsa indoor Hasselt
Verschil moet er wezen
Lever bederft nooit, nooitquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik die ik nu nog heb liggen nog moet nemen, ligt al een week of 2 open
Die zou ik weggooienquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik die ik nu nog heb liggen nog moet nemen, ligt al een week of 2 open
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die goedkope leverworsten zitten toch vaak van die stugge harde haren in nog?
Vorige week nog wel een pak met 8 rollen gekocht, maar had in maart ook geen probleem ermee eigenlijk. Wel het voordeel van in het centrum wonen, tig winkels waar je het kunt halen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk gaan mensen niet weer wcpapier hamsteren enz.
Ik een Lionquote:
WC papier is wel in de bonus bij de AH; dus maar even inslaan zodat ik een fort in mijn woonkamer kan bouwen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk gaan mensen niet weer wcpapier hamsteren enz.
Wc-papier is wel het laatste waar ik me druk om zou maken, als dat echt op is kun je ook gewoon even onder de douche springen om je kont schoon te wassen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog wel een pak met 8 rollen gekocht, maar had in maart ook geen probleem ermee eigenlijk. Wel het voordeel van in het centrum wonen, tig winkels waar je het kunt halen.
Nu eet ik yoghurt met banaan en siroopquote:
Ik ook niet. Maar mijn broer wel. Die kinderen waren toen 3 en bijna 2quote:
Werk je nog op kantoor of mag je eindelijk thuiswerken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel lachen als ze morgen niets doen, gewoon aankiekn.
Denk dat ze gaan zeggen, ja we zien dat er voornamelijk mensen van niet Westerse afkomst in het ziekenhuis liggen, alle blanken mogen doen wat ze willen, pak die vakantie, neuk erop los, schuifel op de dansvloer, vreet je rond, knuffel elke bejaarde, wissel lichaamssappen uit, lik aan alles wat je maar kanquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel lachen als ze morgen niets doen, gewoon aankiekn.
Ja daarom, dat scheelt. Dat scheelt qua geld, qua bestedingsruimte en qua activiteiten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar mijn broer wel. Die kinderen waren toen 3 en bijna 2
Wat is er mis met collageen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ja, dat dacht ik ook, maar dat valt reuze mee. Zit wel een hoop collageen in
Maar goed, ik vind het wel lekker op z’n tijd
![]()
Klopt en dus ook qua reistijd. Zeker voor ons, van hier ben je echt zo in Hasseltquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, dat scheelt. Dat scheelt qua geld, qua bestedingsruimte en qua activiteiten.
Wij zitten zes uur met z'n vijven in de auto geproptquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt en dus ook qua reistijd. Zeker voor ons, van hier ben je echt zo in Hasselt![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zitten zes uur met z'n vijven in de auto gepropt
Parijs kan ook binnen het uur, als je gewoon wat harder rijdtquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, wij hadden 2 auto's. Ik naast pa en mijn broer en zijn vrouw en 2 kinderen dus...
Maar dit was in 2013, weet niet meer hoelang we er over reden. Wel binnen het uur natuurlijk.
Lust je straks je avondeten nog wel?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nu eet ik yoghurt met banaan en siroop
Ga zo wielrennen, dus goed etenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu eet ik yoghurt met banaan en siroop
Het is echt bizar rustig. Vooral Nederlanders, Duitsers en Zwitsers nu.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Merk je ook dat het nu rustiger is qua toeristen enzo?
Absoluutquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef Halootjessssssssditisraarrrrwwwwwrrrr het volgende:
[..]
Rare quote dit
Alleen maar lompe lelijke mensen in Romequote:Op maandag 12 oktober 2020 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt bizar rustig. Vooral Nederlanders, Duitsers en Zwitsers nu.
Rondleiding door alle vaticaanmuseums gedaan. De Basilica mocht ik niet in, had per ongeluk nog een Zwitsers zakmes in m’n tasquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O tof!Doe je de rondleiding?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rondleiding door alle vaticaanmuseums gedaan. De Basilica mocht ik niet in, had per ongeluk nog een Zwitsers zakmes in m’n tas
Zit je daar op zo'n kitschboot te koekeloerenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
16:12
In vijf dagen tijd hebben zeker 6000 mensen een cruisetocht naar 'nergens' geboekt in Singapore. De rederij Genting Cruise Lines organiseert in november en december 23 cruises voor 1700 personen per boot, schrijft de Straits Times uit Singapore.
Donderdag maakte The Singapore Tourism Board bekend dat er als proef cruisereizen aangeboden worden die nergens, dus in geen enkele haven, stoppen. Sinds maart zijn er geen boten meer uitgevaren vanwege het coronavirus. De telefoon van een van de twee aanbieders, Genting Cruise Lines, staat sinds de aankondiging op roodgloeiend. De grote belangstelling overtrof de verwachtingen van de rederij.
Met het nieuwe type reizen, kunnen de aanbieders ondanks de reisbeperkingen vanwege de pandemie toch wat verdienen. Het schip zelf is de vakantiebestemming. Aan boord gelden wel coronamaatregelen. Zo moeten gasten afstand houden van elkaar en mondkapjes dragen. Ook ondergaan alle passagiers een coronatest.
'per ongeluk'quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rondleiding door alle vaticaanmuseums gedaan. De Basilica mocht ik niet in, had per ongeluk nog een Zwitsers zakmes in m’n tas
De paus willen stekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De verdachte is een klein groen stwukje fruitquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
"Pwaus neergestoken met Kwitsers zwakmes"
De paus steekt anders volgens mij ook best graag, maar dan liever in iets jonger publiekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |