abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195591480
Horeca wordt dus morgenavond de nek omgedraaid

Dit plan is zondag op tafel gelegd bij het Catshuisoverleg met premier Rutte, bewindspersonen en deskundigen. Wanneer de horeca precies de deuren moet sluiten, staat nog niet vast. ,,Als je naar het restaurant wil, moet je het vanavond doen’’, zegt een Haagse bron deze maandag wel.
pi_195592127
Ah maar dat ov verhaal was eerder dit jaar ook al alleen maar een advies dus dat zal nu niet anders zijn.

Met het OV wordt dus niets gedaan.

Blijft over de horeca, jammer maar kan het ook laten brengen 🤷‍♂️

Musea, bioscopen, contactberoepen etc blijven dus gewoon open en bij elkaar op bezoek gaan mag ook nog (vast ook gewoon via ov) en mondkapjesplicht kan niet, er verandert dus feitelijk niets.

Lol.
#WeesGeenWhales
pi_195592212
Reisbewegingen moeten zoveel mogelijk beperkt worden nu.... Véél te laat. Dat hadden ze in de vakantie al niet toe moeten laten.
En nu zitten we weer met k*t maatregels. Steek dat maar in je zak Rutte...
pi_195592229
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef eragon2890 het volgende:
Ah maar dat ov verhaal was eerder dit jaar ook al alleen maar een advies dus dat zal nu niet anders zijn.

Musea, bioscopen, contactberoepen etc blijven dus gewoon open en bij elkaar op bezoek gaan mag ook nog (vast ook gewoon via ov) en mondkapjesplicht kan niet, er verandert dus feitelijk niets.

Lol.
Dat is nog nog helemaal niet zeker, plekken die eerder een uitzondering hebben gekregen moeten mogelijk ook aan de beperkte groepsgrootte gaan voldoen.
blablablabla
pi_195592248
Wel op de sportschool dus lekker diep inademen maar rustig je spaghetti in een restaurant naar binnen werken mag dus niet? Ja Rutte, heul errug logisch heur.
pi_195592297
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel op de sportschool dus lekker diep inademen maar rustig je spaghetti in een restaurant naar binnen werken mag dus niet? Ja Rutte, heul errug logisch heur.
Het is inmiddels al 1000x uitgelegd waarom de regels per sector verschillend zijn... en dat terwijl je er ook achter kan komen door logisch na te denken :) .
pi_195592340
quote:
Dit
pi_195592348
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:12 schreef Charlies het volgende:

[..]

Het is inmiddels al 1000x uitgelegd waarom de regels per sector verschillend zijn... en dat terwijl je er ook achter kan komen door logisch na te denken :) .
Ow ja, leg eens uit?
pi_195592358
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:12 schreef Charlies het volgende:

[..]

Die regels zijn dus eigenlijk niet zo logisch.
pi_195592428
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die regels zijn dus eigenlijk niet zo logisch.
Ik denk dat geen één maatregel zuiver geredeneerd kan worden op dit moment. Het is in ieder geval goed te beargumenteren.
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:18:39 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_195592442
quote:
Sporten is gezond. Obese mensen zijn ook een last voor de zorg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_195592497
quote:
16s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Sporten is gezond. Obese mensen zijn ook een last voor de zorg.
Gewoon veel minder eten, ook minder bewegingen naar de supermarkt.
Thuis kan je ook sporten.
Doe het voor je buurvrouw!
pi_195592589
Dwang opleggen. Ophouden met ''dringend advies.''. Heel streng zijn. Dat is wat we nodig hebben!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_195592597
Lockdown, vies k*twoord, omdat je reisbewegingen gewoon hebt toegelaten en nu huilie huilie doen..Goed zo Pinokkio...
pi_195592599
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef eragon2890 het volgende:

Lol.
En samenscholen in het openbaar mag straks nog maar met maximaal 4 personen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195592651
Is er überhaupt al iets bekend over bioscopen? Ik zit te twijfelen om morgen of woensdag naar Lord of the rings te gaan
pi_195593175
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:28 schreef Michie_ het volgende:
Is er überhaupt al iets bekend over bioscopen? Ik zit te twijfelen om morgen of woensdag naar Lord of the rings te gaan
Ik las net dat daar zoals ik verwacht niets veranderd, max 30 per zaal nog steeds.

Kan dus gewoon.
#WeesGeenWhales
pi_195593190
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En samenscholen in het openbaar mag straks nog maar met maximaal 4 personen.
Spreek toch bijna altijd een op een af om gezellig met vrienden te chillen dus jeuken (ook voor corona al)
#WeesGeenWhales
pi_195593206
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is nog nog helemaal niet zeker, plekken die eerder een uitzondering hebben gekregen moeten mogelijk ook aan de beperkte groepsgrootte gaan voldoen.
Kan kloppen, even niet aan gedacht, maar goed dan kan je dus nog steeds naar de pathe enzo 😀
#WeesGeenWhales
pi_195593236
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:25 schreef Nexum het volgende:
Dwang opleggen. Ophouden met ''dringend advies.''. Heel streng zijn. Dat is wat we nodig hebben!
Gaat rutte nooit doen, zo'n land wil hij niet in leven.
#WeesGeenWhales
  maandag 12 oktober 2020 @ 19:00:41 #46
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_195593245
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:16 schreef Speekselklier het volgende:
-kroegen/restaurants dicht...
-winkels met niet primaire levensbehoeften dicht...
-verplicht thuiswerken, tenzij cruciaal beroep.
-avondklok...
-OV weer voor mensen die naar het werk MOETEN...
-vakantieparken op halve kracht of helemaal dicht...
-hotels alleen voor cruciale overnachting

het is gewoon niet de bedoeling dat je onnodig op pad bent.

heel veel beter zal het niet zijn.
Dit gaaat nooit gebeuren.is veel te streng.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 12 oktober 2020 @ 19:01:40 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_195593272
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:25 schreef Nexum het volgende:
Streng is wat we niet willen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_195593459
Ik was laatst in een cafe in Amsterdam en daar hadden barmannen geen mondkapjes op PLUS ze kwamen op ongeveer 0,5 m afstand.

Dat dit kan in Nederland......... Barpersoneel zou per direct mondkapjes opmoeten.

Ik denk dat winkels, kappers, scholen en sportscholen wel openblijven, horeca is een twijfelgeval. We zitten immers al in een redelijk streng regime. Volgens mij draait vrij veel hoger onderwijs nu nog door, ik zie wel gebeuren dat dat verminderd wordt.
pi_195593494
quote:
Het is namelijk enorm in het belang van Rutte om de horeca te sluiten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_195593508
Gewoon stoppen met die onzin, dit is geen leven
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')