ja die chinezen laten niets meer aan het toeval over :pquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In China gaan ze in een paar dagen even ruim 9 miljoen mensen testen. Dan gaat het over een stad waar nu iets van 10 besmettingen zijn.
Prima tochquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In China gaan ze in een paar dagen even ruim 9 miljoen mensen testen. Dan gaat het over een stad waar nu iets van 10 besmettingen zijn.
Beter eentje teveel testen dan te weinig.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weinig zelfrespect? Levensmoe? Heb geen idee![]()
heb het vroeger als kind wel eens aan hem gevraagd en toen kreeg ik bijna een stoel naar mijn hoofd
Neeheequote:Op maandag 12 oktober 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh, heet die van mevrouw Haags zo.
ik weet het echt niet. misschien was ze vroeger best leuk:pquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoor
The Boys al gezien?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende: [..] Stond er ook bij de vorige keer ja
Maar toch ik begrijp het volkomen, zo'n ander volk hier, zoveel leuker en niet zo stug en boers en bekrompen als de rest van Nederland en het is natuurlijk de mooist bewaarde middeleeuwse stad ter wereld ook
Even masturberen, brb.
World class cuntquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoor
Noem je me nu Homelander?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
The Boys al gezien?
Moest daar aan denken hierbij
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk wel dat aftrekken op die wolkenkrabber
Het is sneller om naar China te vliegen en je daar te laten testen en weer terug te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op welke manier moet ik het woordje 'op' in deze zin interpreterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk wel dat aftrekken op die wolkenkrabber
Uiteraardquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.
Komt er nog een nieuw seizoen?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.
Komt er nog een nieuw seizoen?
Dit is een serie die ik moet zien.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard
Dit vond ik trouwens mooiste scene![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dan dat grinnikje erachteraan
Ga die serie kijken!!!!! Echtquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op welke manier moet ik het woordje 'op' in deze zin interpreteren
Bovenop vanaf het randje zeg maar.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op welke manier moet ik het woordje 'op' in deze zin interpreteren
Ik kende hem uit Banshee, ook toffe serie maar hij is echt subliem hierinquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt genieten, epische serie is het toch ook![]()
En wat een ontdekking die acteur
Oh yesssssquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een serie die ik moet zien.
Die geile verliefde dolfijn in slowmotionquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog zoveel series te kijken en zo weinig tijdquote:
* Molo yogholt erin met die bobbelige mega frikandelquote:
Haha je heerlijk vergezocht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En zo veel boekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik heb nog zoveel series te kijken en zo weinig tijd
Deep heeft een leuke rol, als een soort fokker door het leven als superheld met emotioneel psychische problemen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geile verliefde dolfijn in slowmotion
Ja, dat blonde grietje kotsen na die blowjobquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deep heeft een leuke rol, als een soort fokker door het leven als superheld met emotioneel psychische problemen.
Doet er niet toe, dit heeft prio!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik heb nog zoveel series te kijken en zo weinig tijd
Vervelend wel dat tegenwoordig ook niets meer privé isquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha je heerlijk vergezocht.
Ben je dit weekend weer uitgeweest?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijks-lopen~a60f88a8/
teringquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha je heerlijk vergezocht.
Ben je dit weekend weer uitgeweest?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijks-lopen~a60f88a8/
Ik zal school wel mailen dat ik het volgend semester skipp om mijn lijst series/films/boeken te kunnen afwerkenquote:
Serieus, de rest kan echt wel wachten, dit moet je NU kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal school wel mailen dat ik het volgend semester skipp om mijn lijst series/films/boeken te kunnen afwerken
Dit!!!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, de rest kan echt wel wachten, dit moet je NU kijken
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-12-oktober-a4015513quote:Sinds begin september krijgen leraren en zorgmedewerkers voorrang bij het maken van een afspraak voor een coronatest, vanwege problemen met de testcapaciteit. Volgens het ministerie maakten sommige mensen in beroepsgroepen, zoals yogadocenten en acupuncturisten, de afgelopen weken onbedoeld misbruik van de regeling.
Heb je als tijds indicatie 'Ergens in de middag' gekregenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou top nu hele middag wachten tot er iemand van de woningbouw komt en iemand voor de CV-ketel.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
https://speld.nl/2020/10/(...)ver-tweede-lockdown/
Ja maar monteur voor ketel komt niet meer (had ze net aan de telefoon) want hun denken ook dat het bij mijn buren vandaan komt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je als tijds indicatie 'Ergens in de middag' gekregen
Hebben jullie een gedeelde CV of waarom denken ze dat het bij de buren vandaan komt?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar monteur voor ketel komt niet meer (had ze net aan de telefoon) want hun denken ook dat het bij mijn buren vandaan komt.
Zou ik ook zeggen als m'n planning in de soep liep.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar monteur voor ketel komt niet meer (had ze net aan de telefoon) want hun denken ook dat het bij mijn buren vandaan komt.
Omdat ik het geluid het hardst hoor als ik aan de andere kant van mijn huis sta en ik hoorde het van de week zachtjes en ben naar de ketel gelopen en toen hoorde ik het weer zachtjes op de achtergrond. Ik verdenk mijn buren rechts maar ik ging in mijn beste Engels vragen of hun rare harde geluiden in huis hebben en toen zeiden ze nee hmm.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie een gedeelde CV of waarom denken ze dat het bij de buren vandaan komt?
Vreemd wel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het geluid het hardst hoor als ik aan de andere kant van mijn huis sta en ik hoorde het van de week zachtjes en ben naar de ketel gelopen en toen hoorde ik het weer zachtjes op de achtergrond. Ik verdenk mijn buren rechts maar ik ging in mijn beste Engels vragen of hun rare harde geluiden in huis hebben en toen zeiden ze nee hmm.
Woon je boven een parkeergarage?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat het probleem nooit opgelost gaat worden en dat ik voor nu altijd harde bromgeluiden in huis heb helaas. Mega vervelend en verpest mijn woonplezier ook behoorlijk maar ja. Ohja en ze hebben al 2x naar mijn ketel gekeken afgelopen half jaar en daar was niks geks mee.
Neequote:Op maandag 12 oktober 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woon je boven een parkeergarage?
Hier heb ik ook een paar keer een bromgeluid gehad en dat kwam de parkeergarage van het gebouw hiernaast. Ik woon op de derde verdieping, die arme mensen op de eerste verdiepingquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHeb buren naast mij en boven mij.
Laat de mechanische afzuiging op het dak maar eens nakijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHeb buren naast mij en boven mij.
Het klinkt echt als een ketel ofzo die gek doet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb ik ook een paar keer een bromgeluid gehad en dat kwam de parkeergarage van het gebouw hiernaast. Ik woon op de derde verdieping, die arme mensen op de eerste verdieping
En de ventilatie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een ketel ofzo die gek doet.
Toch een bromonderzoek dus.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Dat bromgeluid kan van verdere plekken komen dan je denkt
Die heeft dus eitjes gelegd in een van je lichaamsholtes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ben vannacht gaan slapen met een grote spin boven de deur, kon er niet bij en wou graag slapen. Uiteraard kan ik die motherfucker nu nergens meer vinden. Wel trots op mezelf dat ik gewoon ben gaan slapen.
Maar dit is gewoon allemaal WAAR.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
https://speld.nl/2020/10/(...)ver-tweede-lockdown/
Soms is de werkelijkheid gekker dan het gekste verhaaltje in de krantquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon allemaal WAAR.
confuesd
Nicequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft dus eitjes gelegd in een van je lichaamsholtes.
"Waar verhaal"quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezig met vertalingen. 70%
True story.
Hopen dat het niet gaat regenen. Heb je al een snorkel?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Damn er staat nu nog meer water in mijn kruipruimte, volgende week komen ze weer en gaan ze onder de vloer kijken.
Na zo snel gaat het ook weer niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat het niet gaat regenen. Heb je al een snorkel?
Die persconferenties konden mij weinig nog boeien eigenlijk maar ik ga ze nu maar wel weer kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Weer bijna 7000 nieuwe besmettingen, kom maar op met die strengere maatregelen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Weer bijna 7000 nieuwe besmettingen, kom maar op met die strengere maatregelen.
Weet nog zo goed een van de eerste, was al op het werk en de kinderen waren al uit school dus op de groep, samen met de kinderen gekeken toen. Werd toen gezegd, de scholen blijven open, kinderen allemaal boooooeeeeh! Wij confused. Dat weekend werd het nog teruggedraaid naar toch dicht. Laatsten heb ik ook niet meer echt gevolgd maar ga morgen wel kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die persconferenties konden mij weinig nog boeien eigenlijk maar ik ga ze nu maar wel weer kijken.![]()
Denk morgen kijkcijferrecord.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog zo goed een van de eerste, was al op het werk en de kinderen waren al uit school dus op de groep, samen met de kinderen gekeken toen. Werd toen gezegd, de scholen blijven open, kinderen allemaal boooooeeeeh! Wij confused. Dat weekend werd het nog teruggedraaid naar toch dicht. Laatsten heb ik ook niet meer echt gevolgd maar ga morgen wel kijken.
En ik las van de week dat ik juist wel weer naar Duitsland mag, als ik maar binnen 24 uur weer opgerot ben.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, daar is geen woord Chinees bij.We zijn niet meer welkom in Duitsland.
11:36
'Wegblijven!', zegt de CDU-regering van de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen tegen Nederlanders die rond de kerst de oosterburen willen bezoeken. ,,We heten onze buren altijd welkom, maar dit jaar moet ons advies aan de Nederlanders luiden: Blijf thuis!", zegt een gezondheidswoordvoerder van de christendemocraten. Een dergelijk boodschap bleek al eerder effectief.
De steden Keulen en Düsseldorf treffen ook maatregelen om de komst van het aantal touringcars te beperken. Normaliter strijken er in de dagen voor kerst honderdduizenden Nederlanders neer in de Duitse steden Düsseldorf, Essen en Keulen. ,,Het zou een teken van Europese vriendschap zijn om dit jaar het traditionele kerstbezoek over te slaan'', zegt Henning Höne van de liberale FDP-fractie.
Als je vandaag een verdacht knobbeltje in je oksel vind kun je hem maar beter een naam geven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-ons-af~a677e17a/
Ik hoop dat mijn collega gewoon geholpen wordtquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vandaag een verdacht knobbeltje in je oksel vind kun je hem maar beter een naam geven.
Ja weet je nog, van het voorjaar, die files met Duitsers die gingen winkelen in Roermond? Doei hè.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
'Wegblijven!', zegt de CDU-regering van de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen tegen Nederlanders die rond de kerst de oosterburen willen bezoeken. ,,We heten onze buren altijd welkom, maar dit jaar moet ons advies aan de Nederlanders luiden: Blijf thuis!", zegt een gezondheidswoordvoerder van de christendemocraten. Een dergelijk boodschap bleek al eerder effectief.
De steden Keulen en Düsseldorf treffen ook maatregelen om de komst van het aantal touringcars te beperken. Normaliter strijken er in de dagen voor kerst honderdduizenden Nederlanders neer in de Duitse steden Düsseldorf, Essen en Keulen. ,,Het zou een teken van Europese vriendschap zijn om dit jaar het traditionele kerstbezoek over te slaan'', zegt Henning Höne van de liberale FDP-fractie.
Na nu wel weer toch? Deze zomer was het allemaal niet zo spannend maar zodra er weer maatregelen komen kijkt half NL wel weer toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh het interesseert mensen geen bal meer.
Het zijn slechte tijden als je op medische zorg zit te wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn collega gewoon geholpen wordt
Duitse agenten slaan harder.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet je nog, van het voorjaar, die files met Duitsers die gingen winkelen in Roermond? Doei hè.
Raar eigenlijk dat mensen met corona voorrang krijgen. Heb je kanker? Sorry. Corona? O kom er maar bij.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn collega gewoon geholpen wordt
Ze moeten ons niet meer @Cat-astrophequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, want Kimberly, Trees en ome Piet moeten zonodig lekker gillen in de kroeg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn slechte tijden als je op medische zorg zit te wachten.
Ja, dat is inderdaad wel bizar.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat mensen met corona voorrang krijgen. Heb je kanker? Sorry. Corona? O kom er maar bij.
Ik ben alleen nog maar naar de mondhyg geweest vanoggel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Stiekem best lekker wandelweer en lekker een omeletje met gerookte kip op
Ik heb tijdens kennismakingsgesprek met onze directeur samen de persconferentie zitten kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog zo goed een van de eerste, was al op het werk en de kinderen waren al uit school dus op de groep, samen met de kinderen gekeken toen. Werd toen gezegd, de scholen blijven open, kinderen allemaal boooooeeeeh! Wij confused. Dat weekend werd het nog teruggedraaid naar toch dicht. Laatsten heb ik ook niet meer echt gevolgd maar ga morgen wel kijken.
AUSWEISS klinkt anders dan goedemorgen vriendelijke dame uit Keulen, mag ik vragen wat u komt doen in ons mooie landje?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitse agenten slaan harder.
Ik zat in de bioscoopquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb tijdens kennismakingsgesprek met onze directeur samen de persconferentie zitten kijken![]()
'tot over een paar weken' was hoe we toen uit elkaar gingen 😅
Little did we know then
Toen ik wegging was er echt een gitzwarte lucht, maar die trok gelukkig de kant op die ik heenliepquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar naar de mondhyg geweest vanoggel.
Las laatst van een vrouw die HELLP kreeg en niet werd geholpen. Kind dood.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel bizar.
Nou een aantrekkelijke douanemevrouw die ausweiss roept klinkt toch wel spannend hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
AUSWEISS klinkt anders dan goedemorgen vriendelijke dame uit Keulen, mag ik vragen wat u komt doen in ons mooie landje?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
AUSWEISS klinkt anders dan goedemorgen vriendelijke dame uit Keulen, mag ik vragen wat u komt doen in ons mooie landje?
Die discussie is ook nog niet klaar hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat mensen met corona voorrang krijgen. Heb je kanker? Sorry. Corona? O kom er maar bij.
die kreeg wat?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Las laatst van een vrouw die HELLP kreeg en niet werd geholpen. Kind dood.
Dat is natuurlijk niet helemaal hoe het werkt met een virusuitbraakquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, want Kimberly, Trees en ome Piet moeten zonodig lekker gillen in de kroeg.
Mja dat zeggen ze nu wel maar gezien de matige voorbereiding op de 2e golf waarvan je wist dat die ging komen betwijfel ik hetquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die discussie is ook nog niet klaar hoor
Ik ken legio medisch specialisten die nog steeds ziedend zijn over besluiten in het voorjaar
Dat gaat toch neem ik aan niet weer zo gebeuren, dat pikt geen enkele hartchirurg, neurochirurg of oncoloog meer
@bitterbalquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een aantrekkelijke douanemevrouw die ausweiss roept klinkt toch wel spannend hoor
Ziekenhuizen hebben zich wel verder voorbereid en ook dit is iig bij meerdere instellingen waar ik mee te maken heb (gehad) aan de ordequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat zeggen ze nu wel maar gezien de matige voorbereiding op de 2e golf waarvan je wist dat die ging komen betwijfel ik het
quote:
Maar als de cijfers zo blijven stijgen dan kan het ook zo zijn dat ze straks weer zo'n overbelasting krijgen dat die voorbereidingen ook weer uit het raam kunnen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziekenhuizen hebben zich wel verder voorbereid en ook dit is iig bij meerdere instellingen waar ik mee te maken heb (gehad) aan de orde
Ze gaan alleen niet meer de overheid hun beleid laten bepalen, maar zelf.
Dus wordt/is wel echt anders nu
Nee dat doen we niet ouwe dorpsnarquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
En veruit het leeuwendeel van de opgenomen zieke mensen met Covid-19 is van niet Westerse afkomst, misschien toch maar Irma Sluis inruilen voor Tunahan Kuzu
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
En veruit het leeuwendeel van de opgenomen zieke mensen met Covid-19 is van niet Westerse afkomst, misschien toch maar Irma Sluis inruilen voor Tunahan Kuzu
We hebben het verpestquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze moeten ons niet meer @:Cat-astrophe
Ga ik er gewoon zelf naast zittenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We hebben het verpestGeen uitbreiding van de Bierstube voor jou
Nordrhein-Westfalen en Rheinland-Pfalz. En het is "Eifel". Eiffel is die sjappie van die toren in die hoerenstad.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Welk landsdeel in DU is de Eiffel ook weer?
Daar muk hen.
Tijdens golf 1.0 lag het ziekteverzuim onder IC personeel een heel stuk minder hoog dan nu, de helft is nog aan het bijkomen van golf 1.0 en 1/3e wil zelfs stoppen en ander werk zoeken, you do the math.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als de cijfers zo blijven stijgen dan kan het ook zo zijn dat ze straks weer zo'n overbelasting krijgen dat die voorbereidingen ook weer uit het raam kunnen.
Van wie moet dat?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Welk landsdeel in DU is de Eiffel ook weer?
Daar muk hen.
Ik heb geluisterd hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdens golf 1.0 lag het ziekteverzuim onder IC personeel een heel stuk minder hoog dan nu, de helft is nog aan het bijkomen van golf 1.0 en 1/3e wil zelfs stoppen en ander werk zoeken, you do the math.
Ik zei geen onzin toen ik van de zomer opperde, alle "nuttelozen" thuis blijven (jaartje vakantie overlaan) en laat het ziekenhuispersoneel maar op adem komen en vakantie vieren zoveel mogelijk.
Dat was dan ook wel zo'n beetje de laatste keer meteenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik zei geen onzin toen ik van de zomer
Idem, geen vakantiequote:
Plus ook nog elke dag vers gebakken taart en koekjesquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#trots, als iedere burger zo zou zijn zoals jij hadden we niet eens een tweede golf gehad.
Nee hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als de cijfers zo blijven stijgen dan kan het ook zo zijn dat ze straks weer zo'n overbelasting krijgen dat die voorbereidingen ook weer uit het raam kunnen.
Same here, behalve nu een weekje vakantie in eigen landquote:
Niet als je er zo'n lip bij trektquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:51 schreef Molo het volgende:
Is die bierstube ook online verkrijgbaar?![]()
![]()
Als er zo een lockdown komt waarin je niet meer op bezoek mag, dan moet ik alles zelf opetenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus ook nog elke dag vers gebakken taart en koekjes
Molo wil in jouw Stubequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als je er zo'n lip bij trekt
Ik wil die voor al mijn vrienden kopen jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als je er zo'n lip bij trekt
Ook geen geboortegolf haha.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#trots, als iedere burger zo zou zijn zoals jij hadden we niet eens een tweede golf gehad.
Hij was geloof ik 22 euro en het was de laatstequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil die voor al mijn vrienden kopen ja
Kerst en kerstmarkten en bier
Ja dat snap ik dat ze nu veel sneller kunnen handelen omdat ze het beter in beeld hebben en kunnen 'behandelen', maar als het zo hard blijft stijgen heb je straks gewoon de mankracht en ruimte niet meer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee hoor
Er zal alleen vooral veel sneller gekeken worden in het geheel wie de meeste kansen heeft en de meeste zorg krijgt
Ipv automatisch paniekstandje 'corona eersttttt' zoals het toen was
Ohja een Ffffff.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nordrhein-Westfalen en Rheinland-Pfalz. En het is "Eifel". Eiffel is die sjappie van die toren in die hoerenstad.
Soppen bij dat kraampjequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij was geloof ik 22 euro en het was de laatsteMaar je wilt vast deze ook wel
![]()
Die was 349 of zo![]()
Die dan niet open kunnen vanwege extreme sneeuwval met op sommige plaatsen meer dan 1 meter sneeuwquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
misschien krijgen we in nederland wel een mooie kerstmarkt
Zal wel weer, dat mensen gaan protesteren omdat ze de kerstmarkten niet kunnen missenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
ga je mond es spoelen met zeepquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dan niet open kunnen vanwege extreme sneeuwval met op sommige plaatsen meer dan 1 meter sneeuw
Iedereen daarheen!quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Dat is toch helemaal niet lekker?quote:
Laat al die tokkies dat dan maar lekker op het Malieveld doen, dan blijven ze tenminste weg uit Zuid Limburgquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer, dat mensen gaan protesteren omdat ze de kerstmarkten niet kunnen missen
Met zijn allen de mergelgrotten inquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat al die tokkies dat dan maar lekker op het Malieveld doen, dan blijven ze tenminste weg uit Zuid Limburg
En dan deuren dicht en ze gaan pas weer open als Corona definitief onder controle isquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn allen de mergelgrotten in
Even stampen boven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan deuren dicht en ze gaan pas weer open als Corona definitief onder controle is
Ik zou hier zoveel verwerpelijke opmerkingen mee kunnen maken maar ik houd me inquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn allen de mergelgrotten in
@bitterbalquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou hier zoveel verwerpelijke opmerkingen mee kunnen maken maar ik houd me in
Ik ben een lichtend voorbeeld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
als we nu gewoon met zijn allen 2 weken thuis blijven dan zijn we er vanaf jongens
Heb er vijf besteld!quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij was geloof ik 22 euro en het was de laatsteMaar je wilt vast deze ook wel
![]()
Die was 349 of zo![]()
Met dat verschil dat er meer IC mogelijkheden zijn gecreëerdquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat ze nu veel sneller kunnen handelen omdat ze het beter in beeld hebben en kunnen 'behandelen', maar als het zo hard blijft stijgen heb je straks gewoon de mankracht en ruimte niet meer.
Yusuf mag dan ook doodvallen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er meer IC mogelijkheden zijn gecreëerd
En straks niet direct Hans van 50 met zijn brakke hart dood moet vallen maar dat ook Yusuf van 65 met Covid-19 kan zijn
M'n ouders hebben een Kärcher, zo kwam ik erbij om er eentje te halen. Werkte hetzelfde.quote:
Gelukkig is het brakke hart van Hans niet besmettelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er meer IC mogelijkheden zijn gecreëerd
En straks niet direct Hans van 50 met zijn brakke hart dood moet vallen maar dat ook Yusuf van 65 met Covid-19 kan zijn
Zou kunnen jaquote:
https://www.amazon.nl/Lei(...)a-300506697826&psc=1quote:
Ik snap de relatie nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is het brakke hart van Hans niet besmettelijk.
hmm ja mijn tante heeft ook zoiets en vind het geweldig ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Lei(...)a-300506697826&psc=1
Ligt eraan hoe goed je ermee bent. Ik heb m'n momenten, maar ben vaak best trots op het resultaat. Van boven naar beneden gaat bij mij wel beter eigenlijk dan zijwaarts.
Ja maar de eigen verantwoordelijk is bij sommigen ook ver te zoeken. Gisteren zo'n knakker op FB die schijt aan de maatregelen had 'want die maakten meer kapot' maar ook Rutte de schuld gaf dat hij niet op tijd ingrijpt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou kunnen ja
Iig niet meer automagisch corona vóór alles.
Gewoon gelijke triage
Ik vind trouwens, ook al zit ik zelf dik tegen beleid aan, dat je echt de schuld niet bij de bevolking kunt leggen wat gedaan wordt momenteel.
Het is een pokkevirus, virulent als de ziekte (pun intended) en het beleid is echt zwabberend as fuck vanaf bovenaf
Tuurlijk, dat helpt ook niet bepaald meequote:Op maandag 12 oktober 2020 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de eigen verantwoordelijk is bij sommigen ook ver te zoeken. Gisteren zo'n knakker op FB die schijt aan de maatregelen had 'want die maakten meer kapot' maar ook Rutte de schuld gaf dat hij niet op tijd ingrijpt.
WAT WIL JE NOU
Die mensen moeten aan de ene kant aan het handje worden gehouden, maar aan de andere kant schoppen ze als een klein kind overal tegenaan.
Ik deed de ramen eerst nooit. M'n moeder kwam twee keer per jaarquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja mijn tante heeft ook zoiets en vind het geweldig ook
ik kan het niet zonder strepen achter te laten
Dat er een verschil zit in omgang/behandeling met Covid-19 in een ziekenhuis en mensen met hartproblemen, hopelijk hebben ze nu wel een iets betere en logischere splitsing gemaakt net na de triage.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
O ik kwam gister in de kast een raar pluizig zeempje tegen met klittenband en wist echt niet waar die bij hoorde, maar die was van de ramenlikker. Weet nog steeds niet wat het moet doen.
Dat is wel hoe het werkt als je even wil chargerenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal hoe het werkt met een virusuitbraak
nee ben er echt heel slecht inquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen vrouwen nu ook al niet meer een raampje zemen?![]()
Kort rokje aan, op trapje gaan staan en met getuite lippen ooooops zeggen bij ieder streepje wat je achterlaat.quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
koop meestal zo'n grote gekookte worst
O, daar had ik nooit over nagedachtquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
Stuk voordeliger wanneer je die zelf in plakjes snijd voor op brood
binnen heeft dat niet zoveel nutquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kort rokje aan, op trapje gaan staan en met getuite lippen ooooops zeggen bij ieder streepje wat je achterlaat.
En plastic kaas en van die zoute stengels en gevulde eieren en knakworstjes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n leverworst is de smaak van een kringverjaardag
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
binnen heeft dat niet zoveel nut
Ham met roomkaasquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En plastic kaas en van die zoute stengels en gevulde eieren en knakworstjes.
Neem een ramenlikkerquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Ramen wassen ben ik echt zo slecht in.
Als het zo'n Karcher ding is; daar zit ook nog een soort van "plantenspuit" bij waar je dat ding op kan monteren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
O ik kwam gister in de kast een raar pluizig zeempje tegen met klittenband en wist echt niet waar die bij hoorde, maar die was van de ramenlikker. Weet nog steeds niet wat het moet doen.
En een diepvriestaart van Maitre Paulquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En plastic kaas en van die zoute stengels en gevulde eieren en knakworstjes.
Nee Leifheit, heb alleen die likker en die zeem.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het zo'n Karcher ding is; daar zit ook nog een soort van "plantenspuit" bij waar je dat ding op kan monteren.
Gewoon je vriend lief aankijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik laat volgend voorjaar wel een glazenwasser komen. Als ik iets niet zelf wil doen is dit het wel.
Nee die gaat het ook niet doen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je vriend lief aankijken.
Dan zou hij ook knettergek zijn, ik zou me kapot schamen om mijn vader te vragen de ramen te komen lappenquote:
Zitten daar niet heel veel dingen in die je nu niet mag?quote:
Glazen wand van zeven meterquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook gewoon van die tering grote ramen in de woonkamer en slaapkamer.
Ja dat ga ik dus ook niet doen maar mijn moeder zou dat wel uit zichzelf doen en dan zou ik geen nee zeggen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou hij ook knettergek zijn, ik zou me kapot schamen om mijn vader te vragen de ramen te komen lappen
Dat is mijn woonkamer en slaapkamer bij elkaar ongeveer maar nog steeds kut.quote:
Alleen rijstbloem, maar dat is één van de laatste ingrediënten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten daar niet heel veel dingen in die je nu niet mag?
Dat is toch wel echt de slechtste uitvinding ooit 'kom laten we het lekkerste uit het ei halen en in plaats er van een ondefinieerbaar smerig goedje vrotten'.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kort rokje aan, op trapje gaan staan en met getuite lippen ooooops zeggen bij ieder streepje wat je achterlaat.
Gewoon rode sfeerverlichting erbij.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
binnen heeft dat niet zoveel nut
Oh heb altijd het idee dat vlees daarin onderaan de lijst staatquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen rijstbloem, maar dat is één van de laatste ingrediënten.
Volgens mij welquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Zouden ze grillworst bij de Hema hebben?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Fok-peners worden wel heel extreem.
Ja embryonale kots is datquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt de slechtste uitvinding ooit 'kom laten we het lekkerste uit het ei halen en in plaats er van een ondefinieerbaar smerig goedje vrotten'.
Ja maar redteam is het team van specialisten wat niet echt mee mag doen :pquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaah precies wat ik dus dacht, iedereen opsluiten en gaan met die banaan.
https://www.ad.nl/binnenl(...)rst-vieren~a6b865ed/
Dit wordt gezellig.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Thuis helemaal geen visite meer? Tering.
Ja, dat dacht ik ook, maar dat valt reuze mee. Zit wel een hoop collageen inquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh heb altijd het idee dat vlees daarin onderaan de lijst staat
Klopt maar die geluiden klinken wel door hoor, niet morgen al maar binnen een week zitten we daar.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar redteam is het team van specialisten wat niet echt mee mag doen :p
Ja ik ben vast met een uur ook wel klaar maar ik vind het gewoon echt heel kut om te doen.quote:
De kinderen die bij gym het laatst werden uitgekozen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar redteam is het team van specialisten wat niet echt mee mag doen :p
primaquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar die geluiden klinken wel door hoor, niet morgen al maar binnen een week zitten we daar.
Kon je collageen maar gewoon injecteren ofzo. En dan niet in je lippen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar dat valt reuze mee. Zit wel een hoop collageen in
Maar goed, ik vind het wel lekker op z’n tijd
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kinderen die bij gym het laatst werden uitgekozen.
Sowieso zoeken mensen echt wel hun ouders op (misschien hoogbejaarde ouders niet maar mijn pa van 57 zoek ik wel op) en relaties etc.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen mogen wel naar school maar alleenstaande bejaarden mogen wegkwijnen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kinderen die bij gym het laatst werden uitgekozen.
Gelijk in qwuarantaine.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
15:36
Vier leden van de Zwitserse Garde, die in het Vaticaan de paus beschermen, zijn in isolatie geplaatst. Ze zijn dit weekend positief getest op het coronavirus. Dat zei een woordvoerder van het Vaticaan. Nog drie inwoners van Vaticaanstad, dat ongeveer duizend inwoners telt, zijn de afgelopen weken positief getest. Zij zouden slechts lichte symptomen hebben.
kwiwi is daar toch
Waar wil je het dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon je collageen maar gewoon injecteren ofzo. En dan niet in je lippen.
Valt wel op als je als een van de weinigen buiten bent, zie de eerste weken stilte op straat van de intelligente lockdown in april.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima![]()
sowieso hoe gaan ze dat nou weer handhaven
Het scheelt wel weer een paar verjaardagen. Waaronder die van m'n oudersquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso zoeken mensen echt wel hun ouders op (misschien hoogbejaarde ouders niet maar mijn pa van 57 zoek ik wel op) en relaties etc.
Weinig van gemerkt achter mijn laptop.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel op als je als een van de weinigen buiten bent, zie de eerste weken stilte op straat van de intelligente lockdown in april.
k ga als plant.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel op als je als een van de weinigen buiten bent, zie de eerste weken stilte op straat van de intelligente lockdown in april.
Kwitserse gwardequote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk in qwuarantaine.
@:kwiwi
Oud? Risicogroep?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelt wel weer een paar verjaardagen. Waaronder die van m'n ouders
Ah ja dan snap ik het wel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, eind 60. M'n vader wordt 70.
Niet mijn muziekquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
jongens chan chan van buena vista social club blijft toch hemels he
De zin, zuchtend uitgesproken, ‘Dan nemen wij Buda’ wel staat in mijn geheugen gegrift.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetballen dat kon ik niet, dus echte vriendjes had ik neit
dacht meer als palmboomquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kijk mamma daar loopt een bamboescheut"
Ik vond voetballen erg leuk. Alleen kon ik er totaal niks van.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
ik zat in de middengroep, vond het wel leuk gymmen
Ik ook hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar dat valt reuze mee. Zit wel een hoop collageen in
Maar goed, ik vind het wel lekker op z’n tijd
ik heb mijn oude kranten nog maar niet in de papierbak gegooidquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk gaan mensen niet weer wcpapier hamsteren enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |