ja die chinezen laten niets meer aan het toeval over :pquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In China gaan ze in een paar dagen even ruim 9 miljoen mensen testen. Dan gaat het over een stad waar nu iets van 10 besmettingen zijn.
Prima tochquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In China gaan ze in een paar dagen even ruim 9 miljoen mensen testen. Dan gaat het over een stad waar nu iets van 10 besmettingen zijn.
Beter eentje teveel testen dan te weinig.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weinig zelfrespect? Levensmoe? Heb geen idee![]()
heb het vroeger als kind wel eens aan hem gevraagd en toen kreeg ik bijna een stoel naar mijn hoofd
Neeheequote:Op maandag 12 oktober 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh, heet die van mevrouw Haags zo.
ik weet het echt niet. misschien was ze vroeger best leuk:pquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoor
The Boys al gezien?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende: [..] Stond er ook bij de vorige keer ja
Maar toch ik begrijp het volkomen, zo'n ander volk hier, zoveel leuker en niet zo stug en boers en bekrompen als de rest van Nederland en het is natuurlijk de mooist bewaarde middeleeuwse stad ter wereld ook
Even masturberen, brb.
World class cuntquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoor
Noem je me nu Homelander?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
The Boys al gezien?
Moest daar aan denken hierbij
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk wel dat aftrekken op die wolkenkrabber
Het is sneller om naar China te vliegen en je daar te laten testen en weer terug te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op welke manier moet ik het woordje 'op' in deze zin interpreterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk wel dat aftrekken op die wolkenkrabber
Uiteraardquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.
Komt er nog een nieuw seizoen?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.
Komt er nog een nieuw seizoen?
Dit is een serie die ik moet zien.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard
Dit vond ik trouwens mooiste scene![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dan dat grinnikje erachteraan
Ga die serie kijken!!!!! Echtquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op welke manier moet ik het woordje 'op' in deze zin interpreteren
Bovenop vanaf het randje zeg maar.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op welke manier moet ik het woordje 'op' in deze zin interpreteren
Ik kende hem uit Banshee, ook toffe serie maar hij is echt subliem hierinquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt genieten, epische serie is het toch ook![]()
En wat een ontdekking die acteur
Oh yesssssquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een serie die ik moet zien.
Die geile verliefde dolfijn in slowmotionquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog zoveel series te kijken en zo weinig tijdquote:
* Molo yogholt erin met die bobbelige mega frikandelquote:
Haha je heerlijk vergezocht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En zo veel boekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik heb nog zoveel series te kijken en zo weinig tijd
Deep heeft een leuke rol, als een soort fokker door het leven als superheld met emotioneel psychische problemen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geile verliefde dolfijn in slowmotion
Ja, dat blonde grietje kotsen na die blowjobquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deep heeft een leuke rol, als een soort fokker door het leven als superheld met emotioneel psychische problemen.
Doet er niet toe, dit heeft prio!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik heb nog zoveel series te kijken en zo weinig tijd
Vervelend wel dat tegenwoordig ook niets meer privé isquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha je heerlijk vergezocht.
Ben je dit weekend weer uitgeweest?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijks-lopen~a60f88a8/
teringquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha je heerlijk vergezocht.
Ben je dit weekend weer uitgeweest?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijks-lopen~a60f88a8/
Ik zal school wel mailen dat ik het volgend semester skipp om mijn lijst series/films/boeken te kunnen afwerkenquote:
Serieus, de rest kan echt wel wachten, dit moet je NU kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal school wel mailen dat ik het volgend semester skipp om mijn lijst series/films/boeken te kunnen afwerken
Dit!!!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, de rest kan echt wel wachten, dit moet je NU kijken
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-12-oktober-a4015513quote:Sinds begin september krijgen leraren en zorgmedewerkers voorrang bij het maken van een afspraak voor een coronatest, vanwege problemen met de testcapaciteit. Volgens het ministerie maakten sommige mensen in beroepsgroepen, zoals yogadocenten en acupuncturisten, de afgelopen weken onbedoeld misbruik van de regeling.
Heb je als tijds indicatie 'Ergens in de middag' gekregenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou top nu hele middag wachten tot er iemand van de woningbouw komt en iemand voor de CV-ketel.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
https://speld.nl/2020/10/(...)ver-tweede-lockdown/
Ja maar monteur voor ketel komt niet meer (had ze net aan de telefoon) want hun denken ook dat het bij mijn buren vandaan komt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je als tijds indicatie 'Ergens in de middag' gekregen
Hebben jullie een gedeelde CV of waarom denken ze dat het bij de buren vandaan komt?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar monteur voor ketel komt niet meer (had ze net aan de telefoon) want hun denken ook dat het bij mijn buren vandaan komt.
Zou ik ook zeggen als m'n planning in de soep liep.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar monteur voor ketel komt niet meer (had ze net aan de telefoon) want hun denken ook dat het bij mijn buren vandaan komt.
Omdat ik het geluid het hardst hoor als ik aan de andere kant van mijn huis sta en ik hoorde het van de week zachtjes en ben naar de ketel gelopen en toen hoorde ik het weer zachtjes op de achtergrond. Ik verdenk mijn buren rechts maar ik ging in mijn beste Engels vragen of hun rare harde geluiden in huis hebben en toen zeiden ze nee hmm.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie een gedeelde CV of waarom denken ze dat het bij de buren vandaan komt?
Vreemd wel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het geluid het hardst hoor als ik aan de andere kant van mijn huis sta en ik hoorde het van de week zachtjes en ben naar de ketel gelopen en toen hoorde ik het weer zachtjes op de achtergrond. Ik verdenk mijn buren rechts maar ik ging in mijn beste Engels vragen of hun rare harde geluiden in huis hebben en toen zeiden ze nee hmm.
Woon je boven een parkeergarage?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat het probleem nooit opgelost gaat worden en dat ik voor nu altijd harde bromgeluiden in huis heb helaas. Mega vervelend en verpest mijn woonplezier ook behoorlijk maar ja. Ohja en ze hebben al 2x naar mijn ketel gekeken afgelopen half jaar en daar was niks geks mee.
Neequote:Op maandag 12 oktober 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woon je boven een parkeergarage?
Hier heb ik ook een paar keer een bromgeluid gehad en dat kwam de parkeergarage van het gebouw hiernaast. Ik woon op de derde verdieping, die arme mensen op de eerste verdiepingquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHeb buren naast mij en boven mij.
Laat de mechanische afzuiging op het dak maar eens nakijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHeb buren naast mij en boven mij.
Het klinkt echt als een ketel ofzo die gek doet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb ik ook een paar keer een bromgeluid gehad en dat kwam de parkeergarage van het gebouw hiernaast. Ik woon op de derde verdieping, die arme mensen op de eerste verdieping
En de ventilatie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een ketel ofzo die gek doet.
Toch een bromonderzoek dus.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Dat bromgeluid kan van verdere plekken komen dan je denkt
Die heeft dus eitjes gelegd in een van je lichaamsholtes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ben vannacht gaan slapen met een grote spin boven de deur, kon er niet bij en wou graag slapen. Uiteraard kan ik die motherfucker nu nergens meer vinden. Wel trots op mezelf dat ik gewoon ben gaan slapen.
Maar dit is gewoon allemaal WAAR.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
https://speld.nl/2020/10/(...)ver-tweede-lockdown/
Soms is de werkelijkheid gekker dan het gekste verhaaltje in de krantquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon allemaal WAAR.
confuesd
Nicequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft dus eitjes gelegd in een van je lichaamsholtes.
"Waar verhaal"quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezig met vertalingen. 70%
True story.
Hopen dat het niet gaat regenen. Heb je al een snorkel?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Damn er staat nu nog meer water in mijn kruipruimte, volgende week komen ze weer en gaan ze onder de vloer kijken.
Na zo snel gaat het ook weer niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat het niet gaat regenen. Heb je al een snorkel?
Die persconferenties konden mij weinig nog boeien eigenlijk maar ik ga ze nu maar wel weer kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Weer bijna 7000 nieuwe besmettingen, kom maar op met die strengere maatregelen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Weer bijna 7000 nieuwe besmettingen, kom maar op met die strengere maatregelen.
Weet nog zo goed een van de eerste, was al op het werk en de kinderen waren al uit school dus op de groep, samen met de kinderen gekeken toen. Werd toen gezegd, de scholen blijven open, kinderen allemaal boooooeeeeh! Wij confused. Dat weekend werd het nog teruggedraaid naar toch dicht. Laatsten heb ik ook niet meer echt gevolgd maar ga morgen wel kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die persconferenties konden mij weinig nog boeien eigenlijk maar ik ga ze nu maar wel weer kijken.![]()
Denk morgen kijkcijferrecord.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog zo goed een van de eerste, was al op het werk en de kinderen waren al uit school dus op de groep, samen met de kinderen gekeken toen. Werd toen gezegd, de scholen blijven open, kinderen allemaal boooooeeeeh! Wij confused. Dat weekend werd het nog teruggedraaid naar toch dicht. Laatsten heb ik ook niet meer echt gevolgd maar ga morgen wel kijken.
En ik las van de week dat ik juist wel weer naar Duitsland mag, als ik maar binnen 24 uur weer opgerot ben.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, daar is geen woord Chinees bij.We zijn niet meer welkom in Duitsland.
11:36
'Wegblijven!', zegt de CDU-regering van de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen tegen Nederlanders die rond de kerst de oosterburen willen bezoeken. ,,We heten onze buren altijd welkom, maar dit jaar moet ons advies aan de Nederlanders luiden: Blijf thuis!", zegt een gezondheidswoordvoerder van de christendemocraten. Een dergelijk boodschap bleek al eerder effectief.
De steden Keulen en Düsseldorf treffen ook maatregelen om de komst van het aantal touringcars te beperken. Normaliter strijken er in de dagen voor kerst honderdduizenden Nederlanders neer in de Duitse steden Düsseldorf, Essen en Keulen. ,,Het zou een teken van Europese vriendschap zijn om dit jaar het traditionele kerstbezoek over te slaan'', zegt Henning Höne van de liberale FDP-fractie.
Als je vandaag een verdacht knobbeltje in je oksel vind kun je hem maar beter een naam geven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-ons-af~a677e17a/
Ik hoop dat mijn collega gewoon geholpen wordtquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vandaag een verdacht knobbeltje in je oksel vind kun je hem maar beter een naam geven.
Ja weet je nog, van het voorjaar, die files met Duitsers die gingen winkelen in Roermond? Doei hè.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, daar is geen woord Chinees bij.We zijn niet meer welkom in Duitsland.
11:36
'Wegblijven!', zegt de CDU-regering van de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen tegen Nederlanders die rond de kerst de oosterburen willen bezoeken. ,,We heten onze buren altijd welkom, maar dit jaar moet ons advies aan de Nederlanders luiden: Blijf thuis!", zegt een gezondheidswoordvoerder van de christendemocraten. Een dergelijk boodschap bleek al eerder effectief.
De steden Keulen en Düsseldorf treffen ook maatregelen om de komst van het aantal touringcars te beperken. Normaliter strijken er in de dagen voor kerst honderdduizenden Nederlanders neer in de Duitse steden Düsseldorf, Essen en Keulen. ,,Het zou een teken van Europese vriendschap zijn om dit jaar het traditionele kerstbezoek over te slaan'', zegt Henning Höne van de liberale FDP-fractie.
Na nu wel weer toch? Deze zomer was het allemaal niet zo spannend maar zodra er weer maatregelen komen kijkt half NL wel weer toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh het interesseert mensen geen bal meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |