Na puntverlies tegen Polen lijkt me dat sterk. Dat wordt een nulletje of 3quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:37 schreef VeX- het volgende:
We gaan hier zo gruwelijk hard af he. Italie is een outsider voor EK/WK winst. Tenzij Mancini gaat experimenteren heeft dit Oranje heel weinig kans.
Polen hield Italië ook op 0-0.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:37 schreef VeX- het volgende:
We gaan hier zo gruwelijk hard af he. Italie is een outsider voor EK/WK winst. Tenzij Mancini gaat experimenteren heeft dit Oranje heel weinig kans.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na puntverlies tegen Polen lijkt me dat sterk. Dat wordt een nulletje of 3
Dat was op een veld waar je onmogelijk op kon voetballen.quote:
Ik bedoelde mijn nulletje of 3 wel in het nadeel van Oranjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dat was op een veld waar je onmogelijk op kon voetballen.
Chiellini speelt, Depay onzichtbaar dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zaten nog op de bank tegen Polen.
Niet alleen de laatste 3 wedstrijden, onder Koeman waren de laatste wedstrijden ook al niet meer om aan te gluren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Vroegah keek ik toch wel uit naar een wedstrijdje tegen de Italianen. Na de laatste drie treurige vertoningen, waarbij ik die tegen Mexico godzijdank heb gemist, laat ik deze ook maar aan mij voorbij gaan. Vraag me af of er meer mensen zijn die er zo over denken.
http://www.soccernews.nl/(...)ssonanten-uit-elftalquote:Tegen Bosnië & Herzegovina was het bar slecht wat het Nederlands elftal liet zien en het Algemeen Dagblad weet dat bondscoach Frank de Boer genoeg heeft gezien: hij wijzigt zijn basisopstelling op maar liefst vier plekken...
Marten de Roon kan niet meedoen tegen Italië en maakt ook geen onderdeel meer uit van de selectie van Oranje. Het bovengenoemde medium weet dat de controleur in de opstelling vervangen wordt door Donny van de Beek, waardoor er dus met de punt naar voren gespeeld zal worden. Memphis Depay keert juist terug van een schorsing, waardoor Luuk de Jong weer op de bank zit.
Quincy Promes speelde dramatisch tegen de Bosniërs en verliest hoogstwaarschijnlijk zijn basisplek. Het AD verwacht Steven Berghuis namelijk op rechtsvoor, waardoor Donyell Malen naar de hem wat bekendere linkerkant verhuist.
Daar houdt het echter nog niet mee op, want ook Denzel Dumfries wordt naar verluidt geslachtofferd door De Boer. Tegen de Italianen kiest de bondscoach toch weer voor Hans Hateboer.
Verwachte opstelling Oranje: Cillessen; Hateboer, De Vrij, Van Dijk, Blind; De Jong, Wijnaldum, Van de Beek; Berghuis, Memphis, Malen.
De Nations League kan best belangrijk blijken voor de potindeling voor de WK-kwalificatie zo, als je dan onverhoopt 3e wordt krijg je een topland erbij en wordt dat ineens een stuk lastiger.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet alleen de laatste 3 wedstrijden, onder Koeman waren de laatste wedstrijden ook al niet meer om aan te gluren.
Blijkt gewoon dat de spelersgroep veel minder is dan eerder gedacht, alleen centraal in de verdediging topspelers en voor de rest erg veel middelmaat.
Bovendien is de Nations League ook nog eens een gedrocht met weinig sportieve uitdaging.
Verre van.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet alleen de laatste 3 wedstrijden, onder Koeman waren de laatste wedstrijden ook al niet meer om aan te gluren.
Blijkt gewoon dat de spelersgroep veel minder is dan eerder gedacht, alleen centraal in de verdediging topspelers en voor de rest erg veel middelmaat.
Bovendien is de Nations League ook nog eens een gedrocht met weinig sportieve uitdaging.
Waar is Veltman? Waar is Babel?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:29 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Link: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378500
Beetje flauw om Dumfries een dissonant te noemen. Ja zijn voorzetten kwamen steeds tegen de rechtsback van Bosnie maar hij was verdedigend wel prima en Hateboer in een viermansverdediging blijft shaky. Met De Vrij naast zich kan hij zich wel iets meer permitteren maar Hateboer was natuurlijk wel een van de factoren waardoor Italie de eerste wedstrijd domineerde.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:29 schreef Paul het volgende:
Link: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378500
Wat mij betreft is zijn zwakke voorzet voldoende om hem er naast te zetten. Erger me al langer aan de slechte voorzet en de technische onbeholpenheid van die gozer. Hele matige voetballer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beetje flauw om Dumfries een dissonant te noemen. Ja zijn voorzetten kwamen steeds tegen de rechtsback van Bosnie maar hij was verdedigend wel prima
Voor de verdedigende invulling is het echt al heel lang veel logischer om 532 te gaan spelen. Dan kan je 3 van onze beste spelers gewoon alledrie opstellen (Van Dijk, De Vrij en De Ligt) en kan je Hateboer en bijv Van Aanholt of zelfs Wijndal in hun kracht gebruiken als vleugelbacks. Maar 433 is gek genoeg nog steeds heilig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is zijn zwakke voorzet voldoende om hem er naast te zetten. Erger me al langer aan de slechte voorzet en de technische onbeholpenheid van die gozer. Hele matige voetballer.
Matige voetballer maar Hateboer in een viermansverdediging is niet handig en bovendien voetballend ook niet geweldig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is zijn zwakke voorzet voldoende om hem er naast te zetten. Erger me al langer aan de slechte voorzet en de technische onbeholpenheid van die gozer. Hele matige voetballer.
Juist. Dat past gewoon veel beter bij het spelersmateriaal zoals we dat op dit moment hebben. Een geheel herstelde Jetro Willems zou dan ook nog wingback kunnen spelen op het EK.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de verdedigende invulling is het echt al heel lang veel logischer om 532 te gaan spelen. Dan kan je 3 van onze beste spelers gewoon alledrie opstellen (Van Dijk, De Vrij en De Ligt) en kan je Hateboer en bijv Van Aanholt of zelfs Wijndal in hun kracht gebruiken als vleugelbacks. Maar 433 is gek genoeg nog steeds heilig.
Het is lood om oud ijzer inderdaad. Hateboer is ook een doorsnee nono die niks in Oranje heeft te zoeken. Jammer dat Karsdorp zo is weggezakt..die leek 3 jaar terug veelbelovendquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Matige voetballer maar Hateboer in een viermansverdediging is niet handig en bovendien voetballend ook niet geweldig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
KNVB legt bloemenkrans voor coronaslachtoffers in Bergamo
[ afbeelding ]
Over een paar jaar zal Ki-jana Hoever daar wel spelen, die is echt geweldig,verdedigend soeverein, kan erg goed voetballen en heeft inzicht. Die kan volgens mij de beste rechtsback ter wereld worden en is wat mij betreft het grootste talent van de Onder 17 die vorig jaar Europees kampioen werd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is lood om oud ijzer inderdaad. Hateboer is ook een doorsnee nono die niks in Oranje heeft te zoeken. Jammer dat Karsdorp zo is weggezakt..die leek 3 jaar terug veelbelovend
Een enkele 'n' maakt veel verschil.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gezien de vorm gaat hier iets aan veranderen
normaliter zou je voor een punt tekenen daar, als ze maar scoren dan is Frank van 1 spook afquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gezien de vorm gaat hier iets aan veranderen
Italië heeft niet bepaald de slechtste defensie.. En zo makkelijk scoren we niet.. Zou me verbazen als er een invliegt, wie weet kunnen we een penantie versieren ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
normaliter zou je voor een punt tekenen daar, als ze maar scoren dan is Frank van 1 spook af
Precies wat Gijp zei afgelopen maandagquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Voor de verdedigende invulling is het echt al heel lang veel logischer om 532 te gaan spelen. Dan kan je 3 van onze beste spelers gewoon alledrie opstellen (Van Dijk, De Vrij en De Ligt) en kan je Hateboer en bijv Van Aanholt of zelfs Wijndal in hun kracht gebruiken als vleugelbacks. Maar 433 is gek genoeg nog steeds heilig.
Ik kijk dat programma niet, maar hij heeft mijn posts gelezen dusquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Precies wat Gijp zei afgelopen maandag![]()
Wie zou jij wel bij de absolute Europese top plaatsen? Italië is heel erg goed in vorm in ieder gevalquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Italie zo'n godenelftal heeft, dat is ook maar Europese subtop.
Frankrijk, Belgie, Duitsland, Portugal, Engeland en Spanje zou ik de top noemen. Daaronder komen Italie en ook Nederland en daaronder dan landen als Kroatie en Zwitserland. Die zes eerstgenoemde schat ik in principe wat hoger in dan Nederland en Italie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie zou jij wel bij de absolute Europese top plaatsen? Italië is heel erg goed in vorm in ieder geval
Op dit moment zou ik Italië zeker op het niveau van Duitsland schalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frankrijk, Belgie, Duitsland, Portugal, Engeland en Spanje zou ik de top noemen. Daaronder komen Italie en ook Nederland en daaronder dan landen als Kroatie en Zwitserland. Die zes eerstgenoemde schat ik in principe wat hoger in dan Nederland en Italie.
Italie heeft natuurlijk wel een aantal behoorlijke spelers en aanvallend/creatief wat meer kwaliteit dan Nederland maar er loopt ook een hoop middelmaat tussen. Duitsland heeft vooral wat meer diepte in de selectie (al hebben die natuurlijk ook geen supervedetten behalve Neuer). Duitsland heeft vooral een mooi middenveld met Kroos, Havertz, Kimmich, Brandt, Gundogan, Draxler, Goretzka.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik Italië zeker op het niveau van Duitsland schalen.
Qua individuele klasse is Duitsland beter, maar Mancini heeft van dit Italiaanse team een mooi geheel gesmeed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Italie heeft natuurlijk wel een aantal behoorlijke spelers en aanvallend/creatief wat meer kwaliteit dan Nederland maar er loopt ook een hoop middelmaat tussen. Duitsland heeft vooral wat meer diepte in de selectie (al hebben die natuurlijk ook geen supervedetten behalve Neuer). Duitsland heeft vooral een mooi middenveld met Kroos, Havertz, Kimmich, Brandt, Gundogan, Draxler, Goretzka.
Nee joh. Hoeveel speler er überhaupt in de top? Ze leken tegen Nederland gewoon beter dan ze zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik Italië zeker op het niveau van Duitsland schalen.
En tegen alle vorige tegenstanders ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee joh. Hoeveel speler er überhaupt in de top? Ze leken tegen Nederland gewoon beter dan ze zijn.
Ze wonnen niet eens van Polen en Bosnië. En die vlogen er toch ook uit tegen de top uiteindelijk. Niet dat Italië slecht is, maar top is het ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En tegen alle vorige tegenstanders ook?
Doet me denken aan mensen die Atalanta en Leipzig onderschatten afgelopen Champions League. Een team hoeft niet vol te zitten met sterren.
Een goede kans om te winnen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:10 schreef KingRoland het volgende:
Italië heeft zelf problemen, niet zoveel als oranje maar laten we niet doen alsof ze in de buurt van Frankrijk komen. Nederland heeft gewoon een goede kans tegen dit matig Italië.
Als marketingstudent zou ik zeggen dat Italië en Nederland beiden 45% kans hebben om te winnen.quote:
Lodeweges tactische masterclass.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee joh. Hoeveel speler er überhaupt in de top? Ze leken tegen Nederland gewoon beter dan ze zijn.
Heb je die wedstrijd tegen Polen gekeken? Op dat veld viel niet te voetballen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze wonnen niet eens van Polen en Bosnië. En die vlogen er toch ook uit tegen de top uiteindelijk. Niet dat Italië slecht is, maar top is het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |