Houdt je lief niet van pittig?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef sigme het volgende:
Ha, nu heb ik zin in echte lekkere sambal!
Als m'n potjes leeg zijn (ik moet ze helemaal alleen leegeten, dus het duurt wel even), dan ga ik vast eens zo'n pot met milde specialiteit bestellen.
Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.quote:
Aw, balen zeg!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.
Nu verkopen. Jaar wachten. Ingestorte markt, kopen. Kassa.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef gcjoel het volgende:
Huis verkopen vind ik nog niet zo'n gedoe. Beetje opruimen enzo is nog wel overzichtelijk.
Iets nieuws vinden is deze markt lijkt me een hel
Jaartje in een eenpersoonsbed met je chickie in haar bezemkast moet te doen zijn, toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu verkopen. Jaar wachten. Ingestorte markt, kopen. Kassa.
Wat vervelend!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.
Dat zou wel ideaal zijn!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is grofweg het plan, zonder eerst verkopen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
*boks*quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:32 schreef minilot het volgende:
Bluh. Ik moet voor mijn wekelijkse Eftelingnieuwsupdate een hele podcastaflevering beluisteren en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat podcasts luisteren. Stel het al de halve avond uit maar ik *moet* voor middernacht mijn stukje uploaden dus het moet maar even.Laterz!
Best ok huis. Ook wel. Qua locatie en prijs.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:06 schreef AnneX het volgende:
@:Kreator van de week moest ik aan dit dorp denken https://www.jaap.nl/te-ko(...)ht/utrecht/langbroek
Lazy sunday
Het is er een van anderhalf uur ook echt. Grmbl. *ploeter*quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*boks*
Vriend hier is er dol op. Ik vind het echt verschrikkelijk. Dat eeuwige geratel dat 9 van de 10x nergens over gaat. Ik praat liever mét mensen.
Sterkte!
Tja...jaap hé. Doorheen kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Best ok huis. Ook wel. Qua locatie en prijs.
Maar wat een droevig slechte foto's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |