Neequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Hebben jullie de corona app al geïnstalleerd
Murder Inc. You mad brah?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Foeiquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sorry zag niet dat ik de laatste post had
daarom ben je zo moddertjevetquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan de fiets als vervoersmiddel
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Gras is groen, bomen zijn blau.. huhquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel koud in de winter. regent het wordt je nat
Ach is wel vervelend maar ga je ook niet dood aan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel koud in de winter. regent het wordt je nat
Hou staat het met jouw fiets?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gras is groen, bomen zijn blau.. huh
klopt en bouw je weerstand opquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach is wel vervelend maar ga je ook niet dood aan.
Dat is wel weer zo.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:01 schreef HPLC het volgende:
nu je geen laptop hoeft te kopen heb je mooi geld over voor een zadel en wat kleinere reparaties
Daar kan ik inderdaad geld aan spenderen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:01 schreef HPLC het volgende:
nu je geen laptop hoeft te kopen heb je mooi geld over voor een zadel en wat kleinere reparaties
Maar ga je niet doen zeg maar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad geld aan spenderen.
Zou voor de verjaardag van mijn ma een laptop kopen dit jaar. Maar mijn ma zei dat ze 'm nog wel een jaartje geeft en dat we volgend jaar gaan kijken voor een andere samen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
die laptop keert steeds terug wat is daar toch mee?
Dit is wel een heel beknopte samenvatting waar je zelf goed uit komtquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou voor de verjaardag van mijn ma een laptop kopen dit jaar. Maar mijn ma zei dat ze 'm nog wel een jaartje geeft en dat we volgend jaar gaan kijken voor een andere samen.
vertel eens dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is wel een heel beknopte samenvatting waar je zelf goed uit komt
En waar ook geen woord aan is gelogen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is wel een heel beknopte samenvatting waar je zelf goed uit komt
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou voor de verjaardag van mijn ma een laptop kopen dit jaar. Maar mijn ma zei dat ze 'm nog wel een jaartje geeft en dat we volgend jaar gaan kijken voor een andere samen.
Waarom geen goedkopequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
goesting om een dure racefiets tot pulp te rammen
mooi opgelost dus geen laptopquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, Braddie is mijn beste vriend, dus ga het verhaal niet hier plempen
Die verdwijnt linea recta in de schuurquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Braddie ik heb 2 fietsen, wil je 1 hebben?
Hij staat hier al een hele poos, had 'm al lang op kunnen knappen, heb ik niet gedaan. Reden? Nogmaals. Omdat ik geen fietser meer ben, ik hou er niet vanquote:
Maar naar je moeder toe bijv. is een prima afstand om te fietsen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij staat hier al een hele poos, had 'm al lang op kunnen knappen, heb ik niet gedaan. Reden? Nogmaals. Omdat ik geen fietser meer ben, ik hou er niet vanVroeger wel, maar ik heb een auto voor de lange afstanden, en voor de korte afstanden ga ik wel conditie opbouwen door te lopen.
Klopt. Maar ik pak de autoquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar naar je moeder toe bijv. is een prima afstand om te fietsen.
Wel aardig dat je een fiets wil weg gevenquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar naar je moeder toe bijv. is een prima afstand om te fietsen.
Ja maar alleen als hij hem echt dan gebruikt en wekelijks een fietsvlog maakt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wel aardig dat je een fiets wil weg geven
oh je houd van zijn vlogsquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar alleen als hij hem echt dan gebruikt en wekelijks een fietsvlog maakt.
Houden van is wel wat overdreven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh je houd van zijn vlogs
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Houden van is wel wat overdreven.
ik dus ookquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik ben hier als lid van het ama kliekje.
Beste kliekje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik ben hier als lid van het ama kliekje.
Sorry.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een enorme belediging.
Nee. Fuck Hugo de Jongequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Zin om jezelf te rossen zekerquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
zei iemand fiets?
Meteen zin om te rossen
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zin om jezelf te rossen zeker
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste vrouw op de FvD lijst.
alleen als ze naakt op de pianovleugel ligtquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste vrouw op de FvD lijst.
ik ken een vlogger die begin juni had beloofd om elke maand te sparen voor een nieuwe laptop voor zijn moeder omdat die laptop niet veel langer mee kon. dit had hij over voor zijn lieve moeder die zoveel voor hem had gedaan. ze zou deze laptop in oktober ontvangen.quote:
Bergamotje?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ken een vlogger die begin juni had beloofd om elke maand te sparen voor een nieuwe laptop voor zijn moeder omdat die laptop niet veel langer mee kon. dit had hij over voor zijn lieve moeder die zoveel voor hem had gedaan. ze zou deze laptop in oktober ontvangen.
een paar dagen later besloot hij een camera van 800 euro te kopen waar niet veel mee werd gedaan en al snel weer op marktplaats stond. de weken en maanden erna zijn er veel dure en persoonlijke aankopen gedaan door de vlogger in kwestie waardoor het sparen steeds werd uitgesteld. op vragen werd verzekerd dat die laptop er 100% zou komen.
toen brak oktober aan en had de vlogger geen geld meer op de bank omdat hij niet met geld om kan gaan en/of meer om zichzelf geeft dan om zijn moeder. hij durfde dit niet toe te geven dus verzon hij een verhaaltje waarin het zijn moeders idee is om toch maar een jaartje verder te gaan met dat ding uit 1998
gelukkig gaat dit niet over @:DeBraad dat is een eerlijke jongen
Vrouwen die klassiek kunnen spelen zijn swsquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als ze naakt op de pianovleugel ligt
nostalgiequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
team bergamot nog steeds onverslagen in hax
Liever Dusty Springfieldquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen die klassiek kunnen spelen zijn sws
nou je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen die klassiek kunnen spelen zijn sws
Mwa meestal is de beste kandidaat de eerste vrouw op de lijst.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
FvD
Stemmen op de eerste vrouw ipv de beste kandidaat
Zo zie je maarquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa meestal is de beste kandidaat de eerste vrouw op de lijst.
In dit geval waarschijnlijk Annabel Nanninga.
Ik heb altijd op Fleur Agema gestemd ipv op Wilders.
Maar ja, ik dacht dat voor de linksen diversiteit en gelijkheid belangrijker was dan daadwerkelijker standpunten
Kamer van Doophandel? snap er niks vanquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
KvD is groot fan van klassiek![]()
Meer Rock 'n Roll dan dat kun je het niet krijgen
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kamer van Doophandel? snap er niks van
Meestal is de eerste vrouw de beste kandidaatquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
FvD
Stemmen op de eerste vrouw ipv de beste kandidaat
Rtquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, de hahaatjes staan op één op eenzame hoogte @:catkiller @:hermiehermann
Antivax vegan, jij stopt zeker overal je lul inquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen. Deze topchick
quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Antivax vegan, jij stopt zeker overal je lul in
Ik zie niks, er staat een vampier met plakplaatjes voorquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen. Deze topchick
Uit welk graf is die dan herrezen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen. Deze topchick
Was jouw zusje laatst niet overleden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:13 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Uit welk graf is die dan herrezen?
sooooooowquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was jouw zusje laatst niet overleden?
Geen idee, maar vermoedt dat ze het langer heeft uigehouden dan jouw smaak in vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ouderwets koken is niet hip meer ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:46 schreef Catkiller het volgende:
Wil je je eitje gebakken, bevrucht of tegen je voordeur @:HPLC @:Hermiehermann
Kolere zegquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als schilder kwam ik niet zo goed uit de verf.quote:Op maandag 12 oktober 2020 06:58 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja jij timmert ook lekker aan de weg zo te zien.
Ik heb altijd geleerd lange halen snel naar huis.quote:Op maandag 12 oktober 2020 06:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als schilder kwam ik niet zo goed uit de verf.
Goed opgevoed jijquote:Op maandag 12 oktober 2020 06:59 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd lange halen snel naar huis.
Jochemsjakie hoe is hetquote:
Goed goed en met jou?quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jochemsjakie hoe is het
Ja ook goed , zo even paar dagen maastrichtquote:
Moet ik ook weer eens heen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ook goed , zo even paar dagen maastricht
Lekker hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik zat te denken om naar China te gaan. Gisteren. Ben niet gegaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dom van jequote:Op maandag 12 oktober 2020 07:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik zat te denken om naar China te gaan. Gisteren. Ben niet gegaan.
Joran?quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot.
Aangenaam. Ik drink een sloot weg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
nee zonde kan beter dat geld aan mij gevenquote:
Ik wil wel de coronamaatregelen in acht nemenquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op de bank nootjes eten?
nee ga midweek maastrichtquote:
Strategisch ook een prima locatiequote:Op maandag 12 oktober 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ga midweek maastricht
Geen punt, ik neem mijn 3M-luchtaandrijving wel mee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik wil wel de coronamaatregelen in acht nemen
preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Strategisch ook een prima locatie
Oh leuk ik ga Damscoquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ga midweek maastricht
Heb toevallig net 2 eieren gebakken. Daar had ik sinds gisteravond al zin inquote:Op maandag 12 oktober 2020 00:46 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:46 schreef Catkiller het volgende:
Eetsequote:Op maandag 12 oktober 2020 12:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb toevallig net 2 eieren gebakken. Daar had ik sinds gisteravond al zin in
Zo, dan hadden we nog wat te neuken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt, dan had je er nog wat aan he
Preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zo, dan hadden we nog wat te neuken.
Ik moest nog wat zeggen van Ama uit de discordserverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moest nog wat zeggen van Ama uit de discordserverMaar dit is ook gewoon de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat je geen vrienden hebt
Echt kansloze kneusjes die daar zittenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt kansloze kneusjes die daar zitten
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben dat ge-(insert hier één van mijn notes) nu zat. Hermann de Ridder! Waar woon jij ergens?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je steeds die lachende PI terwijl je bijna altijd een boze jongeman bent
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:40 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kom vechten dan pussy
Doe niet tijger als je pussy bent
Hey de user die wegrent voor het lezen van de naam van een potentieel dodelijke ziekte.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt kansloze kneusjes die daar zitten
Omdat ik helemaal niet bijna altijd een boze jongeman bent, dat is een leugenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je steeds die lachende PI terwijl je bijna altijd een boze jongeman bent
Ja ga jij niet goed op he, een plek met complete vrijheid van wat je kan posten en waar een TR niet bestaat.quote:
Denken dat mods mogen slapenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wanneer liggen de mods te slapen? Handig om te weten om te baggeren.
Ik vraag dit voor een vriend.
Je zal toch moeten koos rijbewijsloosquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan de fiets als vervoersmiddel
Haha seks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Idd wij slapen nooit hè
Boink boink
Ik heb een rijbewijs hoor conjotjappiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je zal toch moeten koos rijbewijsloos
Lachen ik dacht jij die loser kree was hahaaaatjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs hoor conjotjappie
Wat praat jij nou moet ik je even je harsens inslaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lachen ik dacht jij die loser kree was hahaaaatjes
Mooie ondertitel heb je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:31 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat praat jij nou moet ik je even je harsens inslaan
Foking achterlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooie ondertitel heb je.
[quote][ afbeelding ] Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2484485/2/25#p184990059" target="_blank" >woensdag 13 februari 2019 11:51</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/412650" target="_blank" >TARDIS.</a> het volgende:
[..]
Zo beter jankerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooie ondertitel heb je.
[quote][ afbeelding ] Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2484485/2/25#p184990059" target="_blank" >woensdag 13 februari 2019 11:51</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/412650" target="_blank" >TARDIS.</a> het volgende:
[..]
Secondlove.nlquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik heb wat liefde nodig in mijn leven
Ik kijk hier niet van op, immers dat hebben we allemaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik heb wat liefde nodig in mijn leven
Hou je bek hoerenjong ga je moeder vingeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:31 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat praat jij nou moet ik je even je harsens inslaan
Nou nou nouquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek hoerenjong ga je moeder vingeren.
Beetje kort lontje zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek hoerenjong ga je moeder vingeren.
Je klinkt nogal triggered.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe toch niet zo achterlijk als iedereen hier
Begrijpelijk, voor sommige mensen het enige hoogtepuntje van het jaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Spanning voor de naderende kerst.
Ik heb er ook last van hoor. De stress slaat nu al toe over bijvoorbeeld de kleur van de ballen in de boom.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, voor sommige mensen het enige hoogtepuntje van het jaar.
Blauwe ballen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van hoor. De stress slaat nu al toe over bijvoorbeeld de kleur van de ballen in de boom.
Gewoon een set kerstballen in één kleur kopen. Dat hoef je voortaan ook niet meer te kiezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:11 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb er ook last van hoor. De stress slaat nu al toe over bijvoorbeeld de kleur van de ballen in de boom.
waarom mag kopjechino niet bij jou thuis komen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe toch niet zo achterlijk als iedereen hier
Nou dag dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De domheid in deze chat heeft mij lang genoeg geduurd.
IK BEN GODVERDOMME NIET BOOSquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:12 schreef Chia het volgende:
Wat is iedereen hier mad zeg. Kreeft, RozeVla en scrup.
Met dat maximum aantal mensen per dag moet je een beetje selectief zijn, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom mag kopjechino niet bij jou thuis komen?
Snap ik, hij is zo moddervet dat hij al snel telt voor 3quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Met dat maximum aantal mensen per dag moet je een beetje selectief zijn, dat snap ik wel.
Ik zit in quarantaine vriendquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom mag kopjechino niet bij jou thuis komen?
Gij mag geen leugens verspreidenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, hij is zo moddervet dat hij al snel telt voor 3
ja daar doel ik op, maar dacht dat het op jou was @Kopjechino, @kopjekoffie, @kopjetheequote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:56 schreef scrupuleus het volgende:
En kopje is daarnaast hopeloos verliefd, zie haar R&P topic.
Valt me toch tegen dat @:HPLC en @:chia haar niet hebben gementioned.
HANSIEquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja daar doel ik op, maar dacht dat het op jou was @:kopjechino, @:kopjekoffie, @:kopjethee
Nee ze gaat eerst een rij onbereikbare mannen af.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja daar doel ik op, maar dacht dat het op jou was @:kopjechino, @:kopjekoffie, @:kopjethee
Dan zie ik haar binnenkort wel verschijnen, maar niet in huis danquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee ze gaat eerst een rij onbereikbare mannen af.
Ze wil alleen maar knappe mannen maar wellicht kan jij dat probleem wel tackelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zie ik haar binnenkort wel verschijnen, maar niet in huis dan
Mij te negatief hier, #exithansfok2020quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil alleen maar knappe mannen maar wellicht kan jij dat probleem wel tackelen.
Vriendquote:
Zie het even aan en als jij gaat dan met een big bang!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mij te negatief hier, #exithansfok2020
Shotsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ga jij niet goed op he, een plek met complete vrijheid van wat je kan posten en waar een TR niet bestaat.
Ik ga een prelockdown preparty, een prelockdown party en een prelockdown afterparty geven. Daarna een lockdown preparty, lockdown party en lockdown afterparty. Vervolgens staan dan nog op het programma de afterlockdown preparty, de afterlockdown party en de afterlockdown afterparty. Hardcore bezoekers kunnen daarna nog lekker afteren bij bij mij thuis.quote:
Hoelaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik ga een prelockdown preparty, een prelockdown party en een prelockdown afterparty geven. Daarna een lockdown preparty, lockdown party en lockdown afterparty. Vervolgens staan dan nog op het programma de afterlockdown preparty, de afterlockdown party en de afterlockdown afterparty. Hardcore bezoekers kunnen daarna nog lekker afteren bij bij mij thuis.
En waar gaat het plaats vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef K.Indertent het volgende:
Oh ja ik heb alcohol en rookwaar, maar voorraad is beperkt en eigen inbreng wordt op prijs gesteld.
Niets om te snuiven??quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef K.Indertent het volgende:
Oh ja ik heb alcohol en rookwaar, maar voorraad is beperkt en eigen inbreng wordt op prijs gesteld.
Dringende oproep om mee te brengen plus extra voor de gastheer. Amfetamine welteverstaan, want hoef geen coke als ik pepsi.quote:
npquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dringende oproep om mee te brengen plus extra voor de gastheer. Amfetamine welteverstaan, want hoef geen coke als ik pepsi.
Ik heb drie vrouwen op de achterbank, onderweg naar Utrecht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Held@:jochemsjakie hier kan jij nog wat van leren. Dit is dus helpen.
Afslag Maarssen Utrecht ringweg 230 afslag Maarssenbroekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb drie vrouwen op de achterbank, onderweg naar Utrecht.
Ik hoop hij zelf ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:34 schreef K.Indertent het volgende:
Nou ik denk dat @:jochemsjakie een ongeluk heeft gehad. Ik hoop dat de dames in orde zijn.
Wat. Ben ik op het verkeerde feestje geweest dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:34 schreef K.Indertent het volgende:
Nou ik denk dat @:jochemsjakie een ongeluk heeft gehad. Ik hoop dat de dames in orde zijn.
Alle kroegen dicht maar die van jou was open.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat. Ben ik op het verkeerde feestje geweest dan?
Ja klopt er waren meer feestjes gaande.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Party bij @K.Indertentquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Alle kroegen dicht maar die van jou was open.
Fijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja moet alleen nog de laatste junkies eruit trappen, maar het is wel afgelopen nu.
Dat is de taak van @scrupuleusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dus als je zou willen gaan.
Doe ze de groetjes thuiz.
Wat jij achter de voordeur uitvreet is jullie zaak maat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is de taak van @:scrupuleus
Gelukkig hebben we de fotos nogquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat jij achter de voordeur uitvreet is jullie zaak maat.
Misschien volgende keerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog
Ik zei nog dit is kindertent nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja jij snapt natuurlijk dat ik veel knapper geweest moet zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zei nog dit is kindertent niet
Ik zei het
Mocht sjakie bij je naar binnen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zei nog dit is kindertent niet
Ik zei het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |