Zieligquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn jongste van 5 is al boos op Corona “want door Corona zitten alle speeltuinen dicht”
En het is de schuld van Chinese vleermuizen, zegt ze.
Die pikken wat op op school.
Gisteren ging ze op bezoek bij haar tante, “ja, ik ga alleen als we afstand houden hoor.”
Had ze gehoord dat onze schoonzus getest was.
Heb je iets opgegraven?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beeld van Romeinse soldaat is echt vet geslaagd yo
Ja Desperados is veel lekkerder dan dat lauwe piswater.quote:
Pic!quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, gekocht... zeldzaam beeld
Nee stoppen hè.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Corona niet respecteren
#ikdoewelmee
Ik heb ook wel eens bedragen aan lampen en meubels uitgegeven waar mensen van zouden schrikken.quote:
Ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bedragen aan lampen en meubels uitgegeven waar mensen van zouden schrikken.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik geef niet zo om spullen
'¤6,50 voor die staande lamp met 38 fittingen, dat is echt schandalig weinigquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bedragen aan lampen en meubels uitgegeven waar mensen van zouden schrikken.
als goed katholiek houd ik van veel, druk en kleurig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik geef niet zo om spullen
Heb je nog lampjes gekocht laatste tijd?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee ik heb hem zelf aangepast.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef mschol het volgende:
@:Amarantha
@:Budapestenaar
kunnen jullie de OP weer even herstellen zoals die hoort te zijn?
zoals hier
geen idee wie hier geen topicreeksen kan openen...
Qua hi-fi koop ik dan weer niet zo snel vintage.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nog lampjes gekocht laatste tijd?
Vandaag toevallig een vintage Pioneer SX-1980 gekocht, per ongeluk.
Als er dan tenminste niet weer een lockdown isquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Spanneeeeend ik heb voor 21 oktober afspraak staan voor piercing.
Waar ben je eigenlijk wel mod?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben hier sowieso ook geen mod dit dat.
Daar zit echt goed spul bij, spelen beter dan de huidige recievers. Die Pioneer heeft 280W per kanaal.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua hi-fi koop ik dan weer niet zo snel vintage.
De laatste tijd niet zoveel gekocht. Zodra ik mijn kerstbonus heb doe ik mezelf er nog een cadeau. Beetje sparen is ook niet slecht.
KLBquote:
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als er dan tenminste niet weer een lockdown is
Waar? of is dat te intiem??quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Spanneeeeend ik heb voor 21 oktober afspraak staan voor piercing.
Oh daar kom ik nooit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB
[..]
Ja dat is ook wel weer zo.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar? of is dat te intiem??
Okeequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maar heb er al 2 dus laat er 1 bijzetten.
nee niet met die stinkhontquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef mschol het volgende:
zoals hier
Darten aan het kijken?quote:
In de jaren 80-90 zijn wel wat pareltjes gemaakt. Die ik nu heb is voor mijn budget voldoende.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar zit echt goed spul bij, spelen beter dan de huidige recievers. Die Pioneer heeft 280W per kanaal.
quote:
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren wat de invulling van de OP betreft, daar ga ik me niet in mengen. Dus doe je best met lapo-huntenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef mschol het volgende:
zoals hier
Ouwe meuk in de OP.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef mschol het volgende:
zoals hier
Dat klinkt alsof dirk voorstaatquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja is best een leuke potwhitlock is aan het etteren.
Sowieso kut als je mobiel eerst een hele lap tekst voorbij moet scrollen.quote:
Leukquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maar heb er al 2 dus laat er 1 bijzetten.
Gouden sieradenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met goud en zilver erin helemaal
Dat verschil voel je niet hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met goud en zilver erin helemaal
okokok... kaas sieraden dan... kun je meteen knabbelen op je eigen lel ahahahahahaquote:
Iew bahquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
okokok... kaas sieraden dan... kun je meteen knabbelen op je eigen lel ahahahahaha
Gewoon je oorbellen wat te lang laten zitten, krijg je vanzelf een kazig korstje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
okokok... kaas sieraden dan... kun je meteen knabbelen op je eigen lel ahahahahaha
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon je oorbellen wat te lang laten zitten, krijg je vanzelf een kazig korstje.
Realiteit.quote:
Krijg je datzelfde kaasje wat je bij sommige vrouwen terugvind met preutje likken, het is maar goed dat geilheid ooit uitgevonden isquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realiteit.![]()
Sommige piercings niet uit kunnen doen helpt ook niet, overigens.
Ik heb ook nooit gezegd dat kaas altijd geweldig is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dan is kaas ineens niet meer zo geweldig he
mooi zo... dan zijn we het eens en kunnen we in drievoud deze overeenkomst voor het archief opmakenquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat kaas altijd geweldig is.
Oke oke is goed.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi zo... dan zijn we het eens en kunnen we in drievoud deze overeenkomst voor het archief opmaken
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
weer litertje appelazijn in mijn haar
Aan het ontkroezen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Blij dat het zo goed werktquote:
jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je stinkt zeker naar een pot oude augurken nu?
Bitter en zuur.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou jongens![]()
https://www.facebook.com/(...)6775755891409/?t=137
Wat een lief duoquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou jongens![]()
https://www.facebook.com/(...)6775755891409/?t=137
Bij die halve paren sokken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Dekseltje kwijt van één van mijn tupperwarebakjes en ik snap niet waar het gebleven is
Laatst een keer uitgezocht, kwam ik dekseltjes tegen die nergens op pasten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Dekseltje kwijt van één van mijn tupperwarebakjes en ik snap niet waar het gebleven is
Dit was éėn van mijn laatste bakjes met een passend dekseltjequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een keer uitgezocht, kwam ik dekseltjes tegen die nergens op pasten.
Slim inderdaad om er meteen tien te kopenquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was éėn van mijn laatste bakjes met een passend dekseltje![]()
Morgen maar eens een euro spenderen bij de Action
Leuk fietsie.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod op het fietsie
[ afbeelding ]
Eigen foto?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod op het fietsie
[ afbeelding ]
Ja, echt awesome.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dit al gezien
https://lajmeshqip.site/t(...)9Uucv0mLKia_Z4lDfGR0
Met Conversequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod op het fietsie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim inderdaad om er meteen tien te kopen
Dikke BMW!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod op het fietsie
[ afbeelding ]
Rutte aanhangersquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod op het fietsie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn Molo/zilverberk connectie verdenking..
Ja goeie, de ene lijkt op de vieze versie van Kim Holland en de andere op de brave versie van prinses Beatrix, verdacht.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Hahaha die was toch allang onderuit gehaald?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou keihard op m'n bek gaan als ik m'n tas zo aan het stuur hing.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
ruttegod op het fietsie
[ afbeelding ]
nee tochquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou keihard op m'n bek gaan als ik m'n tas zo aan het stuur hing.
k heb er alle vertrouwen in dat je dat gewoon kan Gerriequote:Op zondag 11 oktober 2020 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Evenwicht kwijt en dan komt die tas net tussen je stuur en je knie ofzo
En dan de momenten dat je moet remmen, sturen, over je schouder kijken en je poot uit moet steken. De beste momenten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb er alle vertrouwen in dat je dat gewoon kan Gerrie
Overstekend kind.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de momenten dat je moet remmen, sturen, over je schouder kijken en je poot uit moet steken. De beste momenten.
Gewoon goeie remmen hebben en de tas aan de kant waarmee je niet perse alleen wil remmen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de momenten dat je moet remmen, sturen, over je schouder kijken en je poot uit moet steken. De beste momenten.
Geen verandering. Nog wel een baan. Nog steeds nauwelijks werkquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is het met mevrouw koen en werk?
Normaal weet ik het nooit zo goed haha.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja ik moet nog ff checken wat te maken
Ik moet voor 4 bedenken, maar 2 verschillende maaltijden (normaal en koolhydraatarm)quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal weet ik het nooit zo goed haha.
Mweh lastig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet voor 4 bedenken, maar 2 verschillende maaltijden (normaal en koolhydraatarm)
ah lasagnaquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een héél klein beetje op de bovenkant.
Nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
hoe blijven jullie allemaal zo DUN man
Nou ik ben niet slank hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee jij bent echt een zwaar geval zeg
Meeste mannen houden sowieso niet van te skinny typjesquote:
Genoeg mannen die het niet erg prettig vinden om een roze zitzak aan te duwen hoorquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste mannen houden sowieso niet van te skinny typjes
Hangt van het karakter van de zitzak afquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het niet erg prettig vinden om een roze zitzak aan te duwen hoor
Moeten we wel alle besmette mensen meteen doodschieten anders kun je niet meer terecht voor je hersentumor en je ingegroeide teennagel in het ziekenhuis.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:56 schreef crv het volgende:
Covid virus ‘survives for 28 days’ in lab conditions https://www.bbc.co.uk/news/health-54500673
Stop maar met alle maatregelen. Dat Virus gewoon laten uitwoekeren
Er zit ook nog wel enige nuance tussen te skinny en te dik he, beide extremen vind ik mehquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het niet erg prettig vinden om een roze zitzak aan te duwen hoor
Wellicht wel de opruiming waar moeder aarde op wachtquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we wel alle besmette mensen meteen doodschieten anders kun je niet meer terecht voor je hersentumor en je ingegroeide teennagel in het ziekenhuis.
Extreem grote billen onder een extreem slanke taille daarentegenquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel enige nuance tussen te skinny en te dik he, beide extremen vind ik meh
Ja strak plan, iedereen zijn overtollige kinderen inleveren bij de destructor morgenvroeg.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht wel de opruiming waar moeder aarde op wacht
Nooit geweten dat de lift hier net zo ideaal was als een lab.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:56 schreef crv het volgende:
Covid virus ‘survives for 28 days’ in lab conditions https://www.bbc.co.uk/news/health-54500673
Rustig aan he UitStalin.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja strak plan, iedereen zijn overtollige kinderen inleveren bij de destructor morgenvroeg.
We zitten nu dus in de epiloog van 28 Days Laterquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:56 schreef crv het volgende:
Wat?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n bedje en ik zijn in elk geval schoon en ik ruik naar pompoen en vanille
Er zit ook nog wel iets tussen formaat Auschwitz en zitzak hoorquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel iets tussen formaat Auschwitz en zitzak hoor
quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
voxpop ging de straat op en vertelde de mensen dat hij namens de Amerikaanse ambassade beterschapswensen voor trump moest opnemen.
Ze trappen er in ook he
ze wenste hem ' bettership'
Wie wil er nu naar pompoen ruiken?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo heet die douchegel, vanilla pumpkin
ja vastquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ze wel vloeiend Malawi en Vietnamees ofzo maar verspreekt ze zich even.
Nee eerder betterboat of betteryacht in zijn geval.quote:
Ik weet het ook niet. Toen ik gister met die pompoen bezig was dacht ik eerst ook dat er nog ergens een vergeten vuilniszak openstond. Maar deze douchegel ruikt intens lekker.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie wil er nu naar pompoen ruiken?
Waarom dan niet naar slak of rubber of bunzing of zo
Jij gaat als wandelend condoom?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo zonder handschoentjes naar buiten?
Ik zou nooit zo'n lelijke armband dragen. Mijn handjes zijn veel poezeliger.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo zonder handschoentjes naar buiten?
Covid is gewoon bang voor jequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ja
covid maakt bij mij geen schijn van kans
Koffiequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
neem je zeker ook de pumpkin spice latte bij starfucks
Ik heet geen Covid hoorquote:
Ik lig al wel op de eindbestemmingquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk moet ik slapen maar heb nog geen zin.
Die pumpkin spice latte is koffie wel het laatste dat je er in herkent, lijkt meer op gekruide warme chocomelquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koffie
Heb er vroeger weleens warme chocolademelk gehaald. Met hazelnoot
die signature is goed maar eigenlijk zou je die puur moeten vragen zonder melk. Naah dan krijg je echt een bom. Maar weet niet of ze dat doenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koffie
Heb er vroeger weleens warme chocolademelk gehaald. Met hazelnoot
Wel een beetje frisjes zo op een begraafplaats hoorquote:
Dat vind ik bij vrijwel alle 'koffie' daar, smaakt naar van alles behalve koffiequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die pumpkin spice latte is koffie wel het laatste dat je er in herkent, lijkt meer op gekruide warme chocomel
Omfg willikquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die pumpkin spice latte is koffie wel het laatste dat je er in herkent, lijkt meer op gekruide warme chocomel
lekker op tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje frisjes zo op een begraafplaats hoor
Ik haal er eigenlijk alleen in de VS koffie (en dan gewoon zwart zonder zut), dan is het als nog wel waterig maar lijkt het nog naar koffie te smaken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij vrijwel alle 'koffie' daar, smaakt naar van alles behalve koffie
quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje frisjes zo op een begraafplaats hoor
Komen anders de Duitsers hun handdoek neerleggen?quote:
Als ik er in NL eens een enkele keer kom neem ik ook altijd gewone standaard koffie, niet die Amerikaanse milkshake zutquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal er eigenlijk alleen in de VS koffie (en dan gewoon zwart zonder zut), dan is het als nog wel waterig maar lijkt het nog naar koffie te smaken.
Mweh je zag in de USA en Brazil al hoe druk ze waren met nieuwe begraafplaatsen gravenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen anders de Duitsers hun handdoek neerleggen?
Kunnen we met Nieuwjaar geen brandstapel maken van alle doden ergens op een strand zodat we collectief en plechtig maar toch ook een beetje feestelijk afscheid kunnen nemen van alle Covid-19 slachtoffers die tijdens de aankomende tweede golf gaan vallen?quote:
Met verkeerd gespelde namenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Starbucks klinkt toch wel als iets voor mij dus.
Sta er ook weleens naar de bekers te kwijlen.
Op zijn tijd kan ik dat wel waarderen, maar dan wel in de ijskoffie variant. Een heel soms drink ik wel eens een caramel machiattoquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik er in NL eens een enkele keer kom neem ik ook altijd gewone standaard koffie, niet die Amerikaanse milkshake zut
Duindorp en Scheveningen vinden dit een goed planquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we met Nieuwjaar geen brandstapel maken van alle doden ergens op een strand zodat we collectief en plechtig maar toch ook een beetje feestelijk afscheid kunnen nemen van alle Covid-19 slachtoffers die tijdens de aankomende tweede golf gaan vallen?
Gewoon op de BBQ danquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mweh je zag in de USA en Brazil al hoe druk ze waren met nieuwe begraafplaatsen graven
De mokken die ze verkopen, bedoel ikquote:
Krijgen we straks weer allemaal klachten over co2 en hoe dit niet bevorderlijk is voor de klimaatdoelstellingen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we met Nieuwjaar geen brandstapel maken van alle doden ergens op een strand zodat we collectief en plechtig maar toch ook een beetje feestelijk afscheid kunnen nemen van alle Covid-19 slachtoffers die tijdens de aankomende tweede golf gaan vallen?
Lekker een laagje vet tegen je ruiten ipv gewone as.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duindorp en Scheveningen vinden dit een goed plan
Of gewoon een massale luchtbegrafenis, beetje de natuur bijvoederen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks weer allemaal klachten over co2 en hoe dit niet bevorderlijk is voor de klimaatdoelstellingen.
Nooit Cherryslip?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mokken die ze verkopen, bedoel ik
En met mijn naam heb ik nooit last van een verkeerde spelling eigenlijk.
Mensen afvoeren is het beste dat je kan doen voor het klimaat. Klimaatactivisten zullen fervente Corona supporters zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we straks weer allemaal klachten over co2 en hoe dit niet bevorderlijk is voor de klimaatdoelstellingen.
Allemaal vadsige meeuwen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een massale luchtbegrafenis, beetje de natuur bijvoederen.
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan dat je vagina eruit floept.
Duitse schlagers zingen ondertussen, heeft die oude snor toch nog zijn zin.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker een laagje vet tegen je ruiten ipv gewone as.
Gewoon in de Noordzee gooien zodat we Doggerland kunnen indammen en weer bewonenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een massale luchtbegrafenis, beetje de natuur bijvoederen.
De slip opetendquote:
Smeksmeksmekquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga vannacht over floepende vagina's dromen, dat weet ik nu al
@bitterbalquote:
die je achtervolgenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Uitstraling die verdwijnt in een reusachtige floepende flamoesquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Is dat sowieso geen goed idee om terug te pakken van de zee en er boeren te laten wonen en werken?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee gooien zodat we Doggerland kunnen indammen en weer bewonen
Die dan eindigen in de massale mensenverbrandingen op Scheveningen strandquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben nog wel op zoek naar mijn eigen eiland, dus dat zou wel een idee kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat sowieso geen goed idee om terug te pakken van de zee en er boeren te laten wonen en werken?
Nooit in handen gehadquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die pornoversie van Suske en Wiske nog?
Plakte die een beetje?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit in handen gehad
Wel van gehoord
Was al aan het zoeken, volgens mij was dat Suske en Wiske en de Natte Nimfquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit in handen gehad
Wel van gehoord
Die was vervelend.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die pornoversie van Suske en Wiske nog?
Eens even kijken wat we al hebben:quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar eens gaan slapen zo.
Zijn er nog onderwerpen die besproken moeten worden?
quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens even kijken wat we al hebben:
- Pompoenshampoo
- Starbucks koffie
- Handoekje leggen op begraafplaatsen
- Mensenverbrandingen op Scheveningen-strand
- Uitfloepende vagina's
- Inpoldering van Doggerland
- Suske & Wiske pornoblaadjes
Misschien het weer van morgen ofzo?
Best een beetje gek als je het zo terug leestquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
- Pompoenshampoo
- Starbucks koffie
- Uitfloepende vagina's
Ik laat wel m'n littekens achter op dit topic.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
- Pompoenshampoo
- Starbucks koffie
- Uitfloepende vagina's
Oh hier kon ik net sterren kijken en er kwamen ook nog vliegtuigen over.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Het regent nu, zal morgen ook wel kutweer zijn
Mensen die toevallig op dit topic klikken en dat lijstje zien klikken ook gauw weer op vorigequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best een beetje gek als je het zo terug leest
Wanneer zouden ze weer gaan stoppen met vliegen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hier kon ik net sterren kijken en er kwamen ook nog vliegtuigen over.
"druk nogmaals op ok om uw browsergeschiedenis te wissen"quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die toevallig op dit topic klikken en dat lijstje zien klikken ook gauw weer op vorige
Het is nu al een schim van vroegahquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze weer gaan stoppen met vliegen?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
niet kunnen slapen en vandaag toch vroeg op voor werk genot
Echt veel leven zit er nog niet in maar toch maar opstaan zo.quote:Op maandag 12 oktober 2020 05:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ah er is toch leven!
Hoe staat dat leven?
Moesson regens.. beetje jammer welquote:Op maandag 12 oktober 2020 05:08 schreef engine het volgende:
[..]
Echt veel leven zit er nog niet in maar toch maar opstaan zo.
Hoe is het daar?
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Copain!
Heb je de knoop doorgehakt?
We houden het huis en kijken tegelijkertijd naar een ander, in de buurt.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
We houden het huis en kijken tegelijkertijd naar een ander, in de buurt.
In de toekomst vakantiehuisje erbij dan is het wel klaar in Den Haag.quote:
Nice!quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In de toekomst vakantiehuisje erbij dan is het wel klaar in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |