Zieligquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn jongste van 5 is al boos op Corona “want door Corona zitten alle speeltuinen dicht”
En het is de schuld van Chinese vleermuizen, zegt ze.
Die pikken wat op op school.
Gisteren ging ze op bezoek bij haar tante, “ja, ik ga alleen als we afstand houden hoor.”
Had ze gehoord dat onze schoonzus getest was.
Heb je iets opgegraven?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beeld van Romeinse soldaat is echt vet geslaagd yo
Ja Desperados is veel lekkerder dan dat lauwe piswater.quote:
Pic!quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, gekocht... zeldzaam beeld
Nee stoppen hè.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Corona niet respecteren
#ikdoewelmee
Ik heb ook wel eens bedragen aan lampen en meubels uitgegeven waar mensen van zouden schrikken.quote:
Ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bedragen aan lampen en meubels uitgegeven waar mensen van zouden schrikken.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik geef niet zo om spullen
'¤6,50 voor die staande lamp met 38 fittingen, dat is echt schandalig weinigquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bedragen aan lampen en meubels uitgegeven waar mensen van zouden schrikken.
als goed katholiek houd ik van veel, druk en kleurig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik geef niet zo om spullen
Heb je nog lampjes gekocht laatste tijd?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee ik heb hem zelf aangepast.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef mschol het volgende:
@:Amarantha
@:Budapestenaar
kunnen jullie de OP weer even herstellen zoals die hoort te zijn?
zoals hier
geen idee wie hier geen topicreeksen kan openen...
Qua hi-fi koop ik dan weer niet zo snel vintage.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nog lampjes gekocht laatste tijd?
Vandaag toevallig een vintage Pioneer SX-1980 gekocht, per ongeluk.
Als er dan tenminste niet weer een lockdown isquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Spanneeeeend ik heb voor 21 oktober afspraak staan voor piercing.
Waar ben je eigenlijk wel mod?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben hier sowieso ook geen mod dit dat.
Daar zit echt goed spul bij, spelen beter dan de huidige recievers. Die Pioneer heeft 280W per kanaal.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua hi-fi koop ik dan weer niet zo snel vintage.
De laatste tijd niet zoveel gekocht. Zodra ik mijn kerstbonus heb doe ik mezelf er nog een cadeau. Beetje sparen is ook niet slecht.
KLBquote:
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als er dan tenminste niet weer een lockdown is
Waar? of is dat te intiem??quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Spanneeeeend ik heb voor 21 oktober afspraak staan voor piercing.
Oh daar kom ik nooit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB
[..]
Ja dat is ook wel weer zo.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar? of is dat te intiem??
Okeequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maar heb er al 2 dus laat er 1 bijzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |