Ik hou je aaaaltijd in smiezenquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jajaja, het valt jou ook gelijk op he als ik er ff niet ben![]()
![]()
quote:
We kijken met argusogen naar het oosten.quote:
Wat een liefde!quote:Op maandag 12 oktober 2020 01:05 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
We kijken met argusogen naar het oosten.
Somsquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:07 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zit er wel, maar wordt makkelijk misbruikt zeg maar.
Die onverschilligheid is wat ons zorgen baartquote:
Onsquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Die onverschilligheid is wat ons zorgen baart
Vice versa idem dito rechtszodiegaat de andere kant opquote:
Kom vechten danquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:14 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ons ja. Nooit gezegd dat jij deel was van ons
Randstad, have mercyquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:15 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vice versa idem dito rechtszodiegaat de andere kant op
En dat is?quote:Op maandag 12 oktober 2020 01:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Alleen als de omstandigheden in mijn voordeel uitvallen. Jwz.
Oeh, ben heel bangquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als jij daar achterkomt is het voor jou al te laat whahaH
Ik zal eens bladeren door mijn emoties.quote:Op maandag 12 oktober 2020 01:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je lekker nonchalant doet.
Huh? Mmquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:36 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het is drugs dus lekker verketteren en geen mm verder kijken
Al gedaan, kom danquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zeggen, is gewoon niet waar.
We? Jij en welk leger?quote:Op maandag 12 oktober 2020 01:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja we weten hoe jij er tegenaan kijkt![]()
Gaan we die kaart spelen? Je wil zelf gewoon nog niet zien dat je een leger kan hebben zo groot als mt.vesuvius. zonder het volk ben je nergensquote:
Optyften er zitten mensen te chillenquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kom naar de grens dan!!! Oneindig veel Duitsers die jouw ongelijk bewijzen!!![]()
![]()
Laat mij maar gewoonquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:55 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Gaan we die kaart spelen? Je wil zelf gewoon nog niet zien dat je een leger kan hebben zo groot als mt.vesuvius. zonder het volk ben je nergens
De grensquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kom naar de grens dan!!! Oneindig veel Duitsers die jouw ongelijk bewijzen!!![]()
![]()
Precies onze gedachte.quote:
Sssstquote:Op maandag 12 oktober 2020 01:55 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Gaan we die kaart spelen? Je wil zelf gewoon nog niet zien dat je een leger kan hebben zo groot als mt.vesuvius. zonder het volk ben je nergens
Onzequote:
De oorlogen van heden ten dage zullen toch vooral in de straten plaatsvinden en in hoeverre uniformen de overmacht hebben kun je jezelf afvragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |