nou ja dat maar 1 uur per dag naar buiten is hier toch niet denkbaar. hoe gaan ze dat handhavenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
Denken dat wij een lockdown hebben gehad in het voorjaar
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat maar 1 uur per dag naar buiten is hier toch niet denkbaar. hoe gaan ze dat handhaven
met die 5G chip in je nekquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat maar 1 uur per dag naar buiten is hier toch niet denkbaar. hoe gaan ze dat handhaven
Sluipschutters op de dakenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net zoals in Spanje bijvoorbeeld, niet naar buiten behalve met erg goede reden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach dat werkt hier toch nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals in Spanje bijvoorbeeld, niet naar buiten behalve met erg goede reden.
Als de sancties hoog en zwaar genoeg zijn wel, boa's met wapenstok en taser uitrusten en op iedere straathoek neerzetten bijvoorbeeld.quote:
dan eet ik mijn hoed opquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de sancties hoog en zwaar genoeg zijn wel, boa's met wapenstok en taser uitrusten en op iedere straathoek neerzetten bijvoorbeeld.
Net zoals die nieuwe pannenactie van de AH, moet ik even 600 euro uitgeven en dan nog een tientje bijbetalen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij 100.000 punten 50% korting op een koffieblijk van ¤19,99!
ja mondkapjes staan mij ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat je wel denk ik, zo'n hele grote zonnehoed
Die hebben wel een iets strengere politiemachtquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Grappige is wel dat we Italianen bv zien als prutsende chaoten die niks kunnen.
Ondertussen zijn ze 10 keer georganiseerder dan in NL.
natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zag de verborgen belediging ook nog
misschien valt het mee en wordt er gewoon spannend gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd naar de persconferentie dinsdag.
De misdaad misschien.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Grappige is wel dat we Italianen bv zien als prutsende chaoten die niks kunnen.
Ondertussen zijn ze 10 keer georganiseerder dan in NL.
ik kom er aanquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:52 schreef 3.14159T het volgende:
Bloemkool-prij stampmet buikspek
![]()
Tot een volgende keer ?
Ik weet het, later als je groot bent dan moet je een kok trouwen, eentje die ouderwets vet kookt.quote:
👀quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet een wildbal van mijn lokale frituur. Uit de kluiten gewassen bitterbal met hertenvlees en een kern van rode kool
ja maar koks zijn vaak sociaal beperkt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het, later als je groot bent dan moet je een kok trouwen, eentje die ouderwets vet kookt.
Dat heb ik nog nooit gehoord. Dacht eerder dat het juist sociale mensen zouden zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar koks zijn vaak sociaal beperkt.
k swipe ze dus serieus weg
Fok!kers ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit klopt helemaalquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meer tijd voor jezelfquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom staan ze in de keuken vaak. omdat ze sociaal niet zo heel vaardig zijn of er geen zin in hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord. Dacht eerder dat het juist sociale mensen zouden zijn
Heb je dan zelf ook je beroep in je profiel staan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom staan ze in de keuken vaak. omdat ze sociaal niet zo heel vaardig zijn of er geen zin in hebben
neequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je dan zelf ook je beroep in je profiel staan?
nou ja schreeuwen is gewoon normaal. Elkaar de grond intrappen ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me dacht slim te zijn, ik wil twee Michelin sterren dus zet ik er gewoon twee topkoks in, na een maandje begonnen ze elkaar zelfs met de dood te bedreigen
Ja maar jij bent zelf ook graag op jezelf bij tijd en wijlequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neemaar uitstraling zegt dat ik een kok moet hebben
Niet kok met c o c k?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt, zijn niet de leukste mensen maar heeeeeeyy lekker eten is ook wat waard.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja schreeuwen is gewoon normaal. Elkaar de grond intrappen ook.
vind het echt vreselijk hoe ze met elkaar omgaan
nou hele vaak maar hou wel van normale omgangsvormen. Dat schreeuwen omdat je het druk hebt heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zelf ook graag op jezelf bij tijd en wijle
quote:
En dat neem je dan maar aanquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stress om niks.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hele vaak maar hou wel van normale omgangsvormen. Dat schreeuwen omdat je het druk hebt heb ik nooit begrepen
Ik werk niet in een keuken maar dat is bij ons niet andersquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hele vaak maar hou wel van normale omgangsvormen. Dat schreeuwen omdat je het druk hebt heb ik nooit begrepen
op de dei laatste plek toch ook. Elke fucking avond met het zelfde aantal gasten schiet die teringdomme chef weer in de stressquote:
oh ja shit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeeeeeeen![]()
Dat zijn koolhydraten
Die had beter postbode, slager of boswachter kunnen worden dan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de dei laatste plek toch ook. Elke fucking avond met het zelfde aantal gasten schiet die teringdomme chef weer in de stressen dan weer gaan schreeuwen tegen iedereen
Is misschien best lekker. Hertenvlees sowiesoquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet een wildbal van mijn lokale frituur. Uit de kluiten gewassen bitterbal met hertenvlees en een kern van rode kool
Nopequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja shit.
Heb je er wel iets bij?
okequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NopeIk heb ‘m extra rijk gevuld met groenten
Ik 27,5quote:
Nee, maar ik heb af en toe wel dat ik elke tien minuten moet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je erg moet pissen maar als je dan eindelijk staat te zeiken er dan geen tijd voor wil nemen en dus maar even snel wat pist waardoor je tien minuten later weer pissen moet als een kameel?
Nee wel als een kikkerquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je erg moet pissen maar als je dan eindelijk staat te zeiken er dan geen tijd voor wil nemen en dus maar even snel wat pist waardoor je tien minuten later weer pissen moet als een kameel?
En nog een kilometer of 12 gelopenquote:
nee joh. gewoon afmaken. Ook niet goed als je dat niet doetquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Nee het was niet over water.quote:
het is echt een domme tweetquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rond-wekt-woede.html
Ik was er al mee begonnen voordat het hip werdquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Lopen is wel echt volksziekte nummer een geworden hč, gaan we nog veel van horen.
Covd-19 hates muslims.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb gezorgd dat het hip werdquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er al mee begonnen voordat het hip werd
Oh Wilders weer met gestrekt been erin.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een hipster en jij een trendsetterquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb gezorgd dat het hip werd
Volgens bal komt dit doordat ze de hele dag aan elkaar zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh Wilders weer met gestrekt been erin.
Bal is nog druk met haar pikprothese denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens bal komt dit doordat ze de hele dag aan elkaar zitten.
Als ik nou gewoon in een rechte straal kan plassenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bal is nog druk met haar pikprothese denk ik.
*ping*quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
EtonsSpinazie, puree en een lapje dat cordon bleu heet
Had je dit van de week ook al niet?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
EtonsSpinazie, puree en een lapje dat cordon bleu heet
Dat lukt met een echte ook niet altijd hoorquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon in een rechte straal kan plassen
Huh, kun je dat nu niet dan, last van wildgroei of wat?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon in een rechte straal kan plassen
Had dat trouwens nog niet gehoord dat de ics volzitten met niet westerlingen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens bal komt dit doordat ze de hele dag aan elkaar zitten.
Ja, is aardig bevallenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je dit van de week ook al niet?
In de VS voornamelijk negroīde mensen maar dat valt te verklaren uit armoede.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had dat trouwens nog niet gehoord dat de ics volzitten met niet westerlingen.
Als ze dat nou combineren met lessen Nederlands is dat wel win-win.
De zondagsspecial van de chef?quote:
ja het virus heeft een voorkeur voor sloebersquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de VS voornamelijk negroīde mensen maar dat valt te verklaren uit armoede.
was al bekend dat er veel besmettingen thuis plaats vinden toch. de mensen uit die doelgroep zijn gewoon erg sociaal in de familie dus logisch.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de VS voornamelijk negroīde mensen maar dat valt te verklaren uit armoede.
Nee, gezondheidszorg is daar onbetaalbaar dus laten arme mensen zich niet opnemen met milde symptomen, ze laten zich pas opnemen als ze geen keuze hebben en belanden direct op de IC.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het virus heeft een voorkeur voor sloebers
Voor jezelf?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow ik ben trots op mezelf.Het is nog lang geen kerst maar ik weet nu al wat ik moet kopen qua cadeautjes.
Ja ga eens zes hoog met zijn tienen wonen in de Bronx op twintig vierkante meter.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk vooral een voorkeur voor mensen die dicht op elkaar leven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snapte hem al.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al bekend dat er veel besmettingen thuis plaats vinden toch. de mensen uit die doelgroep zijn gewoon erg sociaal in de familie dus logisch.
ehct te makkelijk om er dan moskeeen bij te halen als zelfs vandaag nog in het nieuws stond dat de christelijke kerken zich niet aan de maatregelen hielden.
Voor mezelf is vaak het moeilijkste om te bedenken, voor andere dan. Zelf weet ik wel wat ik wil hebben.quote:
Ik wil wel graag een nieuwe rugtasquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mezelf is vaak het moeilijkste om te bedenken, voor andere dan. Zelf weet ik wel wat ik wil hebben.
nou ja ze moesten ook blijven werkenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gezondheidszorg is daar onbetaalbaar dus laten arme mensen zich niet opnemen met milde symptomen, ze laten zich pas opnemen als ze geen keuze hebben en belanden direct op de IC.
Geen vertrouwen in Sinterklaas?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel graag een nieuwe rugtasik hoop dat de kerstman dit ook weet.
Ja dat ook omdat het sociale vangnet ontbreekt, hier in NL kun je met symptomen gewoon een week of 2 in quarantaine zonder dat je daar financieel veel last van hebt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze moesten ook blijven werken
Bolussenquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn ze waarschijnlijk heel blij met het resultaat, hoe het ook uitpakt![]()
Bolussen zijn wel errrrg lekker
Echt hoe ben ik ooit met jou in aanraking gekomen, ik ben volgens mij echt veel te normaal voor jou hoorquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een potloodventerhipster gematched met goude tand, zon koeienbelneuspiercing en lange baard
Daar sta ik niet van te kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een potloodventerhipster gematched met goude tand, zon koeienbelneuspiercing en lange baard
begrijp het ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt hoe ben ik ooit met jou in aanraking gekomen, ik ben volgens mij echt veel te normaal voor jou hoor
wij eten 's middags warmquote:
Het is in het leven belangrijk om te eten van een witte boterham met fabrieksjam tot aan koningskrab met bladgoud, pas dan weet je wat lekker is en kun je de beste keuze makenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt hoe ben ik ooit met jou in aanraking gekomen, ik ben volgens mij echt veel te normaal voor jou hoor
ben ik die krab met bladgoud?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is in het leven belangrijk om te eten van een witte boterham met fabrieksjam tot aan koningskrab met bladgoud, pas dan weet je wat lekker is en kun je de beste keuze maken
Das gewoon praktisch hetzelfde als kerst alleen dan zonder familiaire verplichtingen en tig keer lekkerdere snacks. Een chocoladekruidnoot tegenover een kerstkransje is niet eens een wedstrijdquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Sinterklaas is toch alleen leuk als je kids hebt?
Sinterklaassnoepgoedquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das gewoon praktisch hetzelfde als kerst alleen dan zonder familiaire verplichtingen en tig keer lekkerdere snacks. Een chocoladekruidnoot tegenover een kerstkransje is niet eens een wedstrijd
Daar loop ik ook niet echt warm voor inderdaad. Tijdens de kerstdagen alleen wat voor mijn vriendin en verder ook niets.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
ik vind de vreterij om sinterklaas heen het leukst.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinterklaassnoepgoed
Kerstsnoepgoed
is dat de enige keer per jaarquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar loop ik ook niet echt warm voor inderdaad. Tijdens de kerstdagen alleen wat voor mijn vriendin en verder ook niets.
Woooowquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat de enige keer per jaardat je voor haar warm loopt
?
Wel lekkere pure met roomboterquote:
kerst heeft de sfeer, sinterklaas het snoep en oud en nieuw het vuurwerkquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Kerst is ook veel gezelliger vind ik.Allemaal gezellige lichtjes en gezellige films en muziek en allemaal lekker eten enz.
Oud & Nieuw vind ik ook leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kerst heeft de sfeer, sinterklaas het snoep en oud en nieuw het vuurwerk
Nee joh. Surprises en pepernoten en pakjesquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Jawel hoor. Ik vier het nooit met grote groepen.quote:
Honderd "mensen" aan opkomst ook, denk dat hij binnenkort weer een baantje mag gaan zoekenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
18:28
Viruswaarheid-voorman Willem Engel, die gisteravond werd opgepakt bij een onaangekondigd protest in Den Haag, mag de hofstad tien dagen niet in. ,,Echt belachelijk, dat gaan we aanvechten”, laat jurist Jeroen Pols van Viruswaarheid aan deze site weten.
Vanmiddag kwam Engel vrij, waarna hij direct doorging naar een demonstratie in Tilburg. Zo’n honderd belangstellenden kwamen daar bijeen voor het ‘Manifest voor vrijheid van meningsuiting.’ Dat is volgens de organisatoren bedoeld voor mensen die kritische vragen hebben over het coronabeleid of zich willen informeren.
Over 10 weken misschien niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik vier het nooit met grote groepen.Dit jaar gewoon met mijn vriend en uhm misschien nog dagje naar mijn vader ofzo. Mag gewoon van Rutte hoor.
Willem Engelquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
18:28
Viruswaarheid-voorman Willem Engel, die gisteravond werd opgepakt bij een onaangekondigd protest in Den Haag, mag de hofstad tien dagen niet in. ,,Echt belachelijk, dat gaan we aanvechten”, laat jurist Jeroen Pols van Viruswaarheid aan deze site weten.
Vanmiddag kwam Engel vrij, waarna hij direct doorging naar een demonstratie in Tilburg. Zo’n honderd belangstellenden kwamen daar bijeen voor het ‘Manifest voor vrijheid van meningsuiting.’ Dat is volgens de organisatoren bedoeld voor mensen die kritische vragen hebben over het coronabeleid of zich willen informeren.
Fuck Rutte dan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over 10 weken misschien niet meer
hij is dansleraar tochquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd "mensen" aan opkomst ook, denk dat hij binnenkort weer een baantje mag gaan zoeken
je mist bitterbal snack in dit rijtje?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Willem Engel
Jeroen Pols
Wel echt een matige scriptschrijver qua namen dit hoor, wees eens wat creatiever.
Ik duim voor jequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik vier het nooit met grote groepen.Dit jaar gewoon met mijn vriend en uhm misschien nog dagje naar mijn vader ofzo. Mag gewoon van Rutte hoor.
Als er een dag is dat mensen totaal nergens naar luisteren in NL. Hahaha dat wordt gewoon weer zuipen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Oud & Nieuw gaat wel matig worden denk ik.
cassis suikerspinquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zomaar ineens.. mn cassis donderde bijna m'n emmer suikerspin in.
ik stem WD40quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:48 schreef mschol het volgende:
welke klapjosti heeft de OP weer vernacheld
Ben oprecht wel benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als er een dag is dat mensen totaal nergens naar luisteren in NL. Hahaha dat wordt gewoon weer zuipen.
quote:
hij is wat raar ja. dat die pownd ook zo die zogenaamde waarschuwing had gegeven. En toen hij er op werd aangesproken ontkende die dat het een bedreiging was.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar goed, beschadigd en gekwetst faalmannetje en verder niets.
Hutje op de hei met hond erbij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Minnares een optie?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds vorige week vind ik werk en dat leven ineens een grote sleur en ben echt toe aan iets ongedwongens voor tijdje. Met kerst wel 1/2 weken vrij, kijken wat er dan kan..
Het gevoel van uitgaan, of een concert, lekker roesig, zoiets, veel te lang niet gedaan.
heb hem eens via de nooduitgang de discotheek uit moeten leiden omdat het een beetje te vol was..quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een Fokker, ik weet het zeker
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:Bitterbal haalt nu opgelucht adem.
De eerste keer Oud & Nieuw in mijn eigen huis.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar werken was toch je enige absolute doel in het leven (tot aan je pensioen dan)?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds vorige week vind ik werk en dat leven ineens een grote sleur en ben echt toe aan iets ongedwongens voor tijdje.
Al die types waren voorheen van die spirituele zweefteven, nu zijn ze wat samengeklonterd met wat gezamenlijke doelen, het onderwerp waartegen ze ageren maakt eigenlijk niet eens zoveel uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is wat raar ja. dat die pownd ook zo die zogenaamde waarschuwing had gegeven. En toen hij er op werd aangesproken ontkende die dat het een bedreiging was.
Dat is het gewoon
Buurvrouw haar arie oprekken, kun je er weer een weekje tegenaan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds vorige week vind ik werk en dat leven ineens een grote sleur en ben echt toe aan iets ongedwongens voor tijdje. Met kerst wel 1/2 weken vrij, kijken wat er dan kan..
Het gevoel van uitgaan, of een concert, lekker roesig, zoiets, veel te lang niet gedaan.
Ik ben blij dat ik nooit echt een uitgaanstype ben geweest. Introvert zijn maakt thuiszitten ook een stuk makkelijker.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis het uitgaan in principe ook wel; je komt inderdaad sneller in een sleur terecht en een echte uitlaatklep is er ook niet altijd.
Niet naar je ouders?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste keer Oud & Nieuw in mijn eigen huis.
Nou ik heb geen hekel aan werken, omdat je competentie maakt tot wie je bent. Je geeft jezelf nut en met de goede mix van nut en ontspanning is werken zeker geen straf.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar werken was toch je enige absolute doel in het leven (tot aan je pensioen dan)?
O, ik ga gewoon naar mijn vader, zelfs als het niet mag.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk het niet zoals het nu gaat.
ja moet ook gewoon kunnenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ga gewoon naar mijn vader, zelfs als het niet mag.
samequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat mijn NYE ook home alone wordt
Lekker boefjes belagen met verfblikken en brandende deurknoppen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat mijn NYE ook home alone wordt
Afgelopen oud & nieuw lag mijn moeder op sterven. Geen denken aan dat ik hem die avond alleen laat.quote:
meh hoop m'n huis al een groot deel verkocht te hebben tegen danquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boefjes belagen met verfblikken en brandende deurknoppen?
Ja dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afgelopen oud & nieuw lag mijn moeder op sterven. Geen denken aan dat ik hem die avond alleen laat.
Logisch.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afgelopen oud & nieuw lag mijn moeder op sterven. Geen denken aan dat ik hem die avond alleen laat.
nou denk dat wortelturk niks meer wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eet je wel worteltaart met Tüter
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nee, jij gaat trouwen met LTVDK de volgende dag.
oh fuckquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vrijgezellenavond met de meiden en een stripperquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit echt een uitgaanstype ben geweest. Introvert zijn maakt thuiszitten ook een stuk makkelijker.
Afgelopen halfjaar weer aardig wat geknutseld aan de treinbaan.
Hoop voor je dat zijn potlood een dikke punt heeftquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk dat wortelturk niks meer wordt.
Maar misschien potloodventer met gouden tand? Het kan raar lopen het leven
Zullen we Badr een tientje geven?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrijgezellenavond met de meiden en een stripper
Heb je al een keer een foto geplaatst?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit echt een uitgaanstype ben geweest. Introvert zijn maakt thuiszitten ook een stuk makkelijker.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we Badr een tientje geven?
Ik ben nog even een leuke hobby aan het zoekenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe ja ja doe ja oh pleasequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we Badr een tientje geven?
Ok maar moet je hem niet boos maken want anders moet je zonder voortanden trouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ja ja doe ja oh pleaseaaaaaah ja
![]()
![]()
Niet met een meneer cherry op de bank?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Tokkiewijk zal wel gewoon vuurwerk afsteken dus heb ik in elk geval iets om naar te kijken.,
misschien wordt @LTVDK daar juist wel blij vanquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok maar moet je hem niet boos maken want anders moet je zonder voortanden trouwen.
Hebben jullie zo'n hekel aan mijquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mogen jullie de speklapjestaart aansnijden. En daarna snijdt ze jou aan
daar ging m'n cassisquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede keuze, na Kim valt alles mee
Niet naar je vriendin in Zwöden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Naja voor mij weer raar om niet op een boot te zitten. En zowaar 2 jaar op rij thuis.
Niet van deze baan volgens mij. Zal later op de laptop even goede foto zoeken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een keer een foto geplaatst?
Volgens mij was ik er een jaar eerder. Wat een hoop mensen waren daar zeg.quote:
quote:19:03 Voor mannen is het niet zo erg die verstopt zich gewoon intern
19:03Vrouwen kunnen nu echt niet buiten plassen
19:03maar welke potlood vent je dan nog?
19:03Potloodventen doen dr niet veel denk
19:04Ja haha clitoris vent is t dan
19:04All You can hide
19:041 jan nieuwjaars
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik een gewoon een rare blik ofzo
[..]
[..]
[..]
Hou daar toch ook eens mee opquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Google translate geeft 0 resultaten op taalherkenning?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een overtrokken gebeuren voor een paar man met usb sticks.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was ik er een jaar eerder. Wat een hoop mensen waren daar zeg.
Leger in de straten inclusief wegversperringen, continu luchtmacht en politie heli's, waarschuwingsschot bij de eerste stap buiten de deur, gericht schot bij de tweede stap.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Welke maatregelen denken jullie dat er dinsdag worden aangekondigd?
Totale lockdown met snipers op de daken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Welke maatregelen denken jullie dat er dinsdag worden aangekondigd?
hoe kom ik er uit danquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk serieus dat bitterbal op de plaatselijke chat zit van een PAAZ afdeling in plaats van op Tinder maar dat heeft ze niet in de gaten
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leger in de straten inclusief wegversperringen, continu luchtmacht en politie heli's, waarschuwingsschot bij de eerste stap buiten de deur, gericht schot bij de tweede stap.
Jongeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Totale lockdown met snipers op de daken.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk serieus dat bitterbal op de plaatselijke chat zit van een PAAZ afdeling in plaats van op Tinder maar dat heeft ze niet in de gaten
Zo'n bescheten dansfeestje jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een overtrokken gebeuren voor een paar man met usb sticks.
Ik zou het niet weten maar ik geloof dit meteenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tinder werkt op basis van profielen die bij elkaar passen toch
Draag jij buiten een lange regenjas?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van hoe mensen zeggen dat ze zijn jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Maar goed vroeg hem of hij nog aan het venten was en toen zei die van niet omdat die nu een nieuwe jas heeft. Maar aan winterstops deed die ook nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Draag jij buiten een lange regenjas?
Je had er je ogen uitgekeken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een overtrokken gebeuren voor een paar man met usb sticks.
Maar hij heeft allang genoteerd dat je bar benieuwd bent naar zijn potloodquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Maar goed vroeg hem of hij nog aan het venten was en toen zei die van niet omdat die nu een nieuwe jas heeft. Maar aan winterstops deed die ook niet
wortelturk wilde denk ik alleen zijn wortel laten zien.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij heeft allang genoteerd dat je bar benieuwd bent naar zijn potloodEn je moet wortelturk ook nog. Wordt nog druk zo
Oh die is alweer afgemarcheerd ja?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wortelturk wilde denk ik alleen zijn wortel laten zien.
nou hij reageert niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die is alweer afgemarcheerd ja?
Ja als je oog hebt voor schaars geklede vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had er je ogen uitgekeken.
Why not both?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je oog hebt voor schaars geklede vrouwen.
Ik heb er niet heel veel mee, ga liever naar iets met gitaren.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Maar goed vroeg hem of hij nog aan het venten was en toen zei die van niet omdat die nu een nieuwe jas heeft. Maar aan winterstops deed die ook niet
Mijn muziek is het ook niet echt; maar heb me er best behoorlijk vermaakt met mijn vrienden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je oog hebt voor schaars geklede vrouwen.
Ik heb er niet heel veel mee, ga liever naar iets met gitaren.
Wat een retarded gelul joh.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee k weet nog niet wat voor werk hij doetquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar je schiet er niet veel mee op zo
Vind hem nu al klinken als een echte Willem Engel, vraag eens.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee k weet nog niet wat voor werk hij doet
ja misschien is het wel zon viruswappiequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind hem nu al klinken als een echte Willem Engel, vraag eens.
100 procent zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien is het wel zon viruswappie
Hup, weg ermeequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij reageert niet.
zogenaamd taart eten en thee drinken zei die.
Waarom eet je je oma op?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Een pan vol hard gebakken speklapjes granny style met Engelse mosterd
Low carb saladquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Een pan vol hard gebakken speklapjes granny style met Engelse mosterd
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet op zondag! Moet morgen weer werken.
Kerl wa loaj oe goan
Zo denken drugsverslaafden niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet op zondag! Moet morgen weer werken.
Kerl wa loaj oe goan
Dit was eigenlijk toch al ontdekt op die cruiseschepen in het voorjaar?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
19:26
Het coronavirus kan 28 dagen besmettelijk blijven op onder meer bankbiljetten, glazen schermen van smartphones en roestvrij staal. De bevindingen van het nationale wetenschappelijke bureau van Australië (CSIRO) suggereren dat het virus extreem robuust is. Het kan bij kamertemperatuur veel langer overleven op gladde oppervlakken dan eerder werd gedacht, meldt de BBC.
Dat is niet zo best.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Het coronavirus kan 28 dagen besmettelijk blijven op onder meer bankbiljetten, glazen schermen van smartphones en roestvrij staal. De bevindingen van het nationale wetenschappelijke bureau van Australië (CSIRO) suggereren dat het virus extreem robuust is. Het kan bij kamertemperatuur veel langer overleven op gladde oppervlakken dan eerder werd gedacht, meldt de BBC.
Hyphogondrische Australiërs.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Bromonderzoekenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hyphogondrische Australiërs.
Hier geloof ik nou geen zak van aangezien bijna alle bromonderzoeken naar een besmetting binnen leiden met meerdere mensen in een ruimte.
is dit die van "teringjantje wat ben ik stoned"?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hyphogondrische Australiërs.
Hier geloof ik nou geen zak van aangezien bijna alle bromonderzoeken naar een besmetting binnen leiden met meerdere mensen in een ruimte.
Die mensen hebben wel genoeg werkquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Je wordt toch gestoord van al die onderzoeken.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
k ga solliciteren bij de ggd voor brom en contactonderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |