nou ja dat maar 1 uur per dag naar buiten is hier toch niet denkbaar. hoe gaan ze dat handhavenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
Denken dat wij een lockdown hebben gehad in het voorjaar
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat maar 1 uur per dag naar buiten is hier toch niet denkbaar. hoe gaan ze dat handhaven
met die 5G chip in je nekquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat maar 1 uur per dag naar buiten is hier toch niet denkbaar. hoe gaan ze dat handhaven
Sluipschutters op de dakenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net zoals in Spanje bijvoorbeeld, niet naar buiten behalve met erg goede reden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach dat werkt hier toch nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals in Spanje bijvoorbeeld, niet naar buiten behalve met erg goede reden.
Als de sancties hoog en zwaar genoeg zijn wel, boa's met wapenstok en taser uitrusten en op iedere straathoek neerzetten bijvoorbeeld.quote:
dan eet ik mijn hoed opquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de sancties hoog en zwaar genoeg zijn wel, boa's met wapenstok en taser uitrusten en op iedere straathoek neerzetten bijvoorbeeld.
Net zoals die nieuwe pannenactie van de AH, moet ik even 600 euro uitgeven en dan nog een tientje bijbetalen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij 100.000 punten 50% korting op een koffieblijk van ¤19,99!
ja mondkapjes staan mij ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat je wel denk ik, zo'n hele grote zonnehoed
Die hebben wel een iets strengere politiemachtquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Grappige is wel dat we Italianen bv zien als prutsende chaoten die niks kunnen.
Ondertussen zijn ze 10 keer georganiseerder dan in NL.
natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zag de verborgen belediging ook nog
misschien valt het mee en wordt er gewoon spannend gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd naar de persconferentie dinsdag.
De misdaad misschien.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Grappige is wel dat we Italianen bv zien als prutsende chaoten die niks kunnen.
Ondertussen zijn ze 10 keer georganiseerder dan in NL.
ik kom er aanquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:52 schreef 3.14159T het volgende:
Bloemkool-prij stampmet buikspek
![]()
Tot een volgende keer ?
Ik weet het, later als je groot bent dan moet je een kok trouwen, eentje die ouderwets vet kookt.quote:
👀quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet een wildbal van mijn lokale frituur. Uit de kluiten gewassen bitterbal met hertenvlees en een kern van rode kool
ja maar koks zijn vaak sociaal beperkt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het, later als je groot bent dan moet je een kok trouwen, eentje die ouderwets vet kookt.
Dat heb ik nog nooit gehoord. Dacht eerder dat het juist sociale mensen zouden zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar koks zijn vaak sociaal beperkt.
k swipe ze dus serieus weg
Fok!kers ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit klopt helemaalquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meer tijd voor jezelfquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom staan ze in de keuken vaak. omdat ze sociaal niet zo heel vaardig zijn of er geen zin in hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord. Dacht eerder dat het juist sociale mensen zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |