Alsof die gasten dan ineens niet meer gaan bidden je ziet met al die gelovigen hoe hardnekkig religie is, eerst God en Corona komt daarna.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:56 schreef Xqtress het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)hun-deuren~bd03cfb0/
In dit stuk wordt de moskee in Amsterdam verdedigt waar de vinger wordt gewezen naar Staphorst.
Je mag van Staphorst vinden wat je wilt, maar zij hebben lang niet zoveel problemen met besmettingen als Amsterdam.
Wat een idioot overdreven gelul.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is anders dan wat de insteek is van Wilders. Dit is gewoon haat zaaien.
Allochtonen zijn closer met familie dan Nederlanders, wonen krapper en hebben vaker werk waarbij je fysiek aanwezig moet zijn.
Zelfde verhaal als met negers en mexicanen in de VS.
Wilders is gewoon een lul die genegeerd moet worden.
Betere bewustwording en campagnes over preventie en gezondheid onder allochtonen is wel belangrijk.
Dat ligt niet aan de huidskleur, maar aan de blootstelling van de huid aan de zon. Ze bedekken te veel huid en komen te weinig buitenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:56 schreef quirina het volgende:
Maar Nederlanders met een buitenlandse achtergrond maken toch ook niet voldoende vitamine D aan? Vanwege hun huidkleur.
Daarom zijn er ook zoveel ziek.
Er is ook veel diabetes-2 onder die groep, dat kan een reden zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wijzen is sowieso altijd het makkelijkste maar als het zo blijkt te zijn dat de IC's vol liggen met allochtonen dan is er toch iets fout gegaan onder die bevolkingsgroep
https://www.diabetesfonds(...)/diabetes-in-cijfersquote:Bij mensen van Turkse, Marokkaanse en Surinaamse afkomst komt diabetes twee tot drie keer vaker voor dan bij autochtone Nederlanders.
ik denk alle driequote:Op zondag 11 oktober 2020 12:59 schreef capricia het volgende:
En kennelijk gaat er ergens wat mis daar. Communicatie? Voorlichting? Handhaving? (Wat weer zo moeilijk is als het achter de voordeur plaats vindt)
Ja alleen is daar verder nul gevolg aan gegeven en zijn wel de groepsgrootte aangepakt en de horeca aangepakt door Rutte en zijn boevenbende.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zocht net even op 'zorgen over offerfeest' en de eerste vier hits zijn reportages/artikelen van EenVandaag, AD, NRC, Nu.nl en Het Parool.
Fijn die importquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:01 schreef quirina het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)gemeenschap-in-Gouda
Hier viel het ook op.
Prima, maar zoals wel vaker was dat je punt niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja alleen is daar verder nul gevolg aan gegeven en zijn wel de groepsgrootte aangepakt en de horeca aangepakt door Rutte en zijn boevenbende.
Komt dat misschien door..... het.... SUIKER-feest???quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is ook veel diabetes-2 onder die groep, dat kan een reden zijn.
[..]
https://www.diabetesfonds(...)/diabetes-in-cijfers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:56 schreef Xqtress het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)hun-deuren~bd03cfb0/
In dit stuk wordt de moskee in Amsterdam verdedigt waar de vinger wordt gewezen naar Staphorst.
Je mag van Staphorst vinden wat je wilt, maar zij hebben lang niet zoveel problemen met besmettingen als Amsterdam.
En dat wordt weer vaak veroorzaakt door overgewicht.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
Er is ook veel diabetes-2 onder die groep, dat kan een reden zijn.
[..]
https://www.diabetesfonds(...)/diabetes-in-cijfers
Gozer schei uit toch weer lekker uit, je quote me waarin ik het heb over situatie in moskeeën en jij begint over zorgen tijdens het Offerfeest.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima, maar zoals wel vaker was dat je punt niet.
Ik quote je op Ali en Mohammed.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gozer schei uit toch weer lekker uit, je quote me waarin ik het heb over situatie in moskeeën en jij begint over zorgen tijdens het Offerfeest.
Offerfeest is een Ali Baba versie van Kerstfeest, dus dat vieren mensen vooral thuis.
En in jouw hoofd werkt het zo dat dit dus wel moet impliceren dat het weggemoffeld wordt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
Is toch zo ik heb niet 1 item gezien over drukte bij de moskee
Met dat verschil dat een gezin met 2 of 3 kinderen in een ruime koopwoning wat minder erg is dan met 6 tot 10 kinderen in een krappe huurwoning.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef Elan het volgende:
Gozer schei uit toch weer lekker uit, je quote me waarin ik het heb over situatie in moskeeën en jij begint over zorgen tijdens het Offerfeest.
Offerfeest is een Ali Baba versie van Kerstfeest, dus dat vieren mensen vooral thuis.
In verhouding met de negativiteit en aandacht over die kerkdienst in Staphorst stelt het geen kut voor. Dat was trending op Twitter, maandag voorpaginanieuws en alle journaals openden er mee.quote:
Heb je wel items gezien over al die Moskeeën die zich goed aan de regels houden, en alles op alles zetten dat iedereen de geldende maatregelen in acht neemt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
Is toch zo ik heb niet 1 item gezien over drukte bij de moskee
Dus als jouw theorie klopt zouden we de komende weken moeten zien dat dit weer bij trekt? Immers, het zit nu door heel Amsterdam.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:59 schreef capricia het volgende:
De besmettingen in bijv Amsterdam waren al maanden lang voornamelijk in die wijken waar allochtonen wonen hoog. En nu zie je dit terug in de IC cijfers.
Dan denk ik: dit had je al maanden geleden aan kunnen zien komen.
Niet in mijn hoofd je ziet het ongeveer in elke relevante statistiek terug, maar blijf vooral lekker wegkijkenquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En in jouw hoofd werkt het zo dat dit dus wel moet impliceren dat het weggemoffeld wordt?
Nu zwak je je punt alweer af. Je had niet één item gezien, die zijn er dus wel degelijk geweest. Het ging dus ook gewoon over Ali en Mohammed. En gezien de actualiteit was het vrij logisch dat Staphorst op dat moment vol in de schijnwerpers stond.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
In verhouding met de negativiteit en aandacht over die kerkdienst in Staphorst stelt het geen kut voor. Dat was trending op Twitter, maandag voorpaginanieuws en alle journaals openden er mee.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:10 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb je wel items gezien over al die Moskeeën die zich goed aan de regels houden, en alles op alles zetten dat iedereen de geldende maatregelen in acht neemt?
Moskee houd zich er wel aan, maar de bezoekers niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:10 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb je wel items gezien over al die Moskeeën die zich goed aan de regels houden, en alles op alles zetten dat iedereen de geldende maatregelen in acht neemt?
Daar ga ik wel vanuit. Mits het dezelfde leeftijdscategorie treft.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus als jouw theorie klopt zouden we de komende weken moeten zien dat dit weer bij trekt? Immers, het zit nu door heel Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |