Wat hebben die zich allemachtig in de kaarten laten kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:43 schreef Breekfast het volgende:
Het enige wat mij nog meevalt aan Geert is dat hij niet mee lijkt te gaan in de complottheorieën van die viruswaanzin wappies. FvD is helemaal afgegleden. Die zitten inmiddels op het niveau van Lange Frans.
Gewoon oogkleppen op en niet kijken naar waar eventueel extra aandacht op moet om extra besmettingen te voorkomen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we helemaal niemand de schuld geven. We zitten allemaal in dit schuitje.
Inmiddels is die hele stad natuurlijk vergeven van de Corona, maar Zuidoost en West scoren al maanden slecht. Mocht er een probleem zijn met moskeeën of buitenlanders mogen we dat expliciet benoemen, al hoeft dat niet op zo'n tokkiemanier als Wilders doet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar waarom is dat ook alweer relevant voor deze discussie?
Het blijkt duidelijk dat ook in zogenaamde rijke stadsdelen de incidentie hoog is.
Klopt, toen ik hier recent een opmerking over plaatste in deze reeks werd de opmerking onder het mom van racistisch rucksichtslos verwijderd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:44 schreef Collide het volgende:
[..]
Dat als studenten de regels overtreden iedereen op de stoelen en banken staat, maar als het niet Westerse allochtonen zijn dan mogen we er niets van zeggen, omdat het niet Westerse allochtonen zijn.
Natuurlijk moet je niemand de schuld geven, maar neemt niet weg dat, als je constateert dat er bepaalde groepen harder geraakt worden, om wat voor reden dan ook, je wellicht daar meer focus aan moet geven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we helemaal niemand de schuld geven. We zitten allemaal in dit schuitje.
Wat een mongool. Lekker haat zaaien en verdeling creëeren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:21 schreef Breekfast het volgende:
Geert weet zelfs Covid weer zo te framen dat het over immigratie/moslims gaat. Henk en Ingrid zijn het slachtoffer van de buitenlanders![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens, maar wat heeft dat ook alweer met de stadsdelen te maken? Want in Zuid wonen ook gewoon genoeg van dat soort mensen (ook al zijn het er minder dan in Zuidoost).quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Inmiddels is die hele stad natuurlijk vergeven van de Corona, maar Zuidoost en West scoren al maanden slecht. Mocht er een probleem zijn met moskeeën of buitenlanders mogen we dat expliciet benoemen, al hoeft dat niet op zo'n tokkiemanier als Wilders doet.
Je verzint dit gewoon ter plekke. Pure onderbuik.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:49 schreef Elan het volgende:
Bedoel over Staphorst valt heel Nederland meteen 20 cameraploegen maar bij de moskee durven ze dat natuurlijk niet. Terwijl daar waarschijnlijk veel meer mis is over de gehele linie.
Geert prijzen omdat ie niet meegaat in de complottheorieën. Alsof minderheden (Joden/Moslims) beschuldigen over een ziekte (Pest/Corona) minder ernstig is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:43 schreef Breekfast het volgende:
Het enige wat mij nog meevalt aan Geert is dat hij niet mee lijkt te gaan in de complottheorieën van die viruswaanzin wappies. FvD is helemaal afgegleden. Die zitten inmiddels op het niveau van Lange Frans.
dit dus, gewoon man en paard noemen en er passende maatregelen op nemen, helaas is onze politiek daar niet op ingericht want je moet zoveel mogelijk stemmers tevreden houdenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Inmiddels is die hele stad natuurlijk vergeven van de Corona, maar Zuidoost en West scoren al maanden slecht. Mocht er een probleem zijn met moskeeën of buitenlanders mogen we dat expliciet benoemen, al hoeft dat niet op zo'n tokkiemanier als Wilders doet.
Dat doet dan ook... niemand? Man man manquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Geert prijzen omdat ie niet meegaat in de complottheorieën. Alsof minderheden (Joden/Moslims) beschuldigen over een ziekte (Pest/Corona) minder ernstig is.
'Eventueel extra aandacht', dat is wat anders dan de schuld neerleggen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon oogkleppen op en niet kijken naar waar eventueel extra aandacht op moet om extra besmettingen te voorkomen.
Het is politiek gezien best handig als je de complete horeca- en evenementenbranche aan een touwtje hebt hangen. Die kun je straks door een hoepeltje laten springen om te overleven (doe wat wij willen, want anders trekken we de staatssteun in), dat vinden de christelijke partijen vast niet erg.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verwacht ik niet. Zal wel weer plotseling gaan. Als ze iets om de horeca zouden geven zouden ze wat meer hun best hebben gedaan om maatwerk te leveren.
Het zijn geen gereformeerden hè.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:52 schreef asco het volgende:
Wat doen die mensen op de IC?
Allah is de alwetende die over ze waakt enzo?
En ik bedoel dit niet grappig ofzo.
Normaal hoor ik ze niet anders praten.
Iemand?
Waarschijnlijk (afgaande op de cijfers betreft sociale huur en het verhaal van Tarado) is dat dus veel minder dan in die andere stadsdelen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Eens, maar wat heeft dat ook alweer met de stadsdelen te maken? Want in Zuid wonen ook gewoon genoeg van dat soort mensen (ook al zijn het er minder dan in Zuidoost).
Wat klets je nou?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:49 schreef Elan het volgende:
Bedoel over Staphorst valt heel Nederland meteen 20 cameraploegen maar bij de moskee durven ze dat natuurlijk niet. Terwijl daar waarschijnlijk veel meer mis is over de gehele linie.
wijzen is sowieso altijd het makkelijkste maar als het zo blijkt te zijn dat de IC's vol liggen met allochtonen dan is er toch iets fout gegaan onder die bevolkingsgroepquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:52 schreef capricia het volgende:
[..]
'Eventueel extra aandacht', dat is wat anders dan de schuld neerleggen.
https://www.parool.nl/ams(...)hun-deuren~bd03cfb0/quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je verzint dit gewoon ter plekke. Pure onderbuik.
Ik vind het maar hypocriet.quote:
Is toch zo ik heb niet 1 item gezien over drukte bij de moskee terwijl in een kerk waar er 600 zitten en er 2200 in kunnen staan ze allemaal tof de doen en mensen te schande te maken. Horeca krijgt de schuld, vakantiegangers zijn aan de beurt geweest, de studenten, Tante Sjaan op de kringverjaardag maar niemand durft Ali en Mohammed te benoemen bang voor de eeuwige discriminatiekaart.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je verzint dit gewoon ter plekke. Pure onderbuik.
Uiteindelijk heeft elk deel dat besmettingen veroorzaakt schuld. Niks mis met die benoemen om zo beter te werk te kunnen gaan in het bestrijden. Hierin policor doen helpt niks. DE schuld, alsof 1 enkele groep alles veroorzaakt is natuurlijk niet het geval.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:52 schreef capricia het volgende:
[..]
'Eventueel extra aandacht', dat is wat anders dan de schuld neerleggen.
Niks, want je kunt niet handhaven achter de voordeur.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
Wat is er überhaupt gedaan aan de situaties in moskeeën, moslimfeesten met veel te veel mensen op een klein oppervlakte en het feit dat mensen de taal amper spreken dus minder vatbaar voor campagnes en persconferenties?
Als je ze niet allemaal over één kam zou scheren zou je er best een paar kunnen begrijpenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:56 schreef asco het volgende:
[..]
Ik vind het maar hypocriet.
Achja, gelovigen. Ik zal ze toch nooit begrijpen en dat zie ik dan maar als mijn geluk.
Ehm, maar dit is nu toch inmiddels wél gebeurd in dit artikel:quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch zo ik heb niet 1 item gezien over drukte bij de moskee terwijl in een kerk waar er 600 zitten en er 2200 in kunnen staan ze allemaal tof de doen en mensen te schande te maken. Horeca krijgt de schuld, vakantiegangers zijn aan de beurt geweest, de studenten, Tante Sjaan op de kringverjaardag maar niemand durft Ali en Mohammed te benoemen bang voor de eeuwige discriminatiekaart.
Ik zocht net even op 'zorgen over offerfeest' en de eerste vijf hits zijn reportages/artikelen van EenVandaag, AD, NRC, Nu.nl en Het Parool.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch zo ik heb niet 1 item gezien over drukte bij de moskee terwijl in een kerk waar er 600 zitten en er 2200 in kunnen staan ze allemaal tof de doen en mensen te schande te maken. Horeca krijgt de schuld, vakantiegangers zijn aan de beurt geweest, de studenten, Tante Sjaan op de kringverjaardag maar niemand durft Ali en Mohammed te benoemen bang voor de eeuwige discriminatiekaart.
Ik begrijp de verbazing niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wijzen is sowieso altijd het makkelijkste maar als het zo blijkt te zijn dat de IC's vol liggen met allochtonen dan is er toch iets fout gegaan onder die bevolkingsgroep
Dat is anders dan wat de insteek is van Wilders. Dit is gewoon haat zaaien.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wijzen is sowieso altijd het makkelijkste maar als het zo blijkt te zijn dat de IC's vol liggen met allochtonen dan is er toch iets fout gegaan onder die bevolkingsgroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |