abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195561669
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

:') Lekker bezig, dit soort mensen. Hoewel ik de frustratie wel een beetje snap eigenlijk.
Ja weet je studenten hebben DIT gewoon nodig en je KAN het niet tegenhouden WANT ze zoeken elkaar TOCH wel op.
En je kan maar beter je bek dicht houden want zij moeten JE straks redden.
En als je jeeigen oma niet bezoekt dan is er niks AAN DE HAND.
Maar ANDERMANS oma ach Boeie.. :')
pi_195561713
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:34 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja weet je studenten hebben DIT gewoon nodig en je KAN het niet tegenhouden WANT ze zoeken elkaar TOCH wel op.
Komende winter moeten ouderen en kwetsbaren zich maar isoleren tot er zicht is op een vaccin, er is genoeg opgeofferd het afgelopen half jaar om die groep te beschermen lijkt me?

Als winkels en andere instellingen nou een speciaal uurtje organiseren, wat je de laatste weken overal ziet
moet het toch uit te zingen zijn.
blablablabla
pi_195561733
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:34 schreef quirina het volgende:

[..]

En vergeet niet dat zij het het zwaarst hebben en het meest opofferen tot dusver.
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:40:25 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195561748
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:19 schreef Simmertje het volgende:

[..]

F1 is ook nog vandaag ^O^

Met dit weer en ook nog eens corona heb je wel een legitiem excuus om heerlijk de hele dag te gamen.
Black Ops Cold War open beta dit weekend (t/m morgen) *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195561752
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

En vergeet niet dat zij het het zwaarst hebben en het meest opofferen tot dusver.
Zwaar levuh.
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:42:29 #106
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_195561774
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:33 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Eens, als begin dertiger is het echt wel makkelijker praten nu, het hoeft voor mij allemaal niet zo meer elke week uitgaan. Maar de groep 18 - 25 heeft het wel lastig nu en ik vind het niet helemaal eerlijk dat dit zo gebagatelliseerd wordt door sommige mensen. Als ik terugkijk naar mijn periode toen dan had ik eerlijk gezegd ook niet kunnen garanderen dat ik mij netjes aan alle regels had gehouden.
Klopt. Natuurlijk is het gevoelsmatig lastig te verdedigen dat ze zo nodig moeten feesten. Maar die periode hebben de meesten van ons meegemaakt en voor geen goud willen missen. Scholieren en studenten van nu brengen gewoon zware offers en krijgen overal de schuld van, en dat op een leeftijd waarop je weleens tegen de regels in wilt gaan. Dan krijg je dit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 10:42:31 #107
5428 crew  miss_sly
pi_195561775
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Komende winter moeten ouderen en kwetsbaren zich maar isoleren tot er zicht is op een vaccin, er is genoeg opgeofferd het afgelopen half jaar om die groep te beschermen lijkt me?

Als winkels en andere instellingen nou een speciaal uurtje organiseren, wat je de laatste weken overal ziet
moet het toch uit te zingen zijn.
Ik denk dat ze voor de grap maar eens een echte inventarisatie moeten maken van wie oud en kwetsbaar is en zich zou moeten isoleren. En daarbij optellen natuurlijk de familieleden die zich ook moeten isoleren omdat ze hun eigen persoonlijke kwetsbare naaste moeten beschermen en het virus echt niet mee naar huis mogen nemen. Ik denk dat je schrikt van de hoeveelheid mensen die dan even niet meer mee kan doen en wat dit voor gevolgen heeft voor de samenleving, scholing en economie van Nederland.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:42:39 #108
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195561779
Stiekem is het zo dat als je kijkt naar het aantal positieve testen uitgezet tegenover testdatum, de week met het hoogste aantal positieve testen tot nu toe de week van 28/09 is geweest. Het is dus nog te vroeg om te zeggen of de maatregelen wel of niet gewerkt hebben, maar er is ook nog geen directe reden om aan te nemen dat ze niet gewerkt hebben.
Antifa
pi_195561790
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat ze voor de grap maar eens een echte inventarisatie moeten maken van wie oud en kwetsbaar is en zich zou moeten isoleren. En daarbij optellen natuurlijk de familieleden die zich ook moeten isoleren omdat ze hun eigen persoonlijke kwetsbare naaste moeten beschermen en het virus echt niet mee naar huis mogen nemen. Ik denk dat je schrikt van de hoeveelheid mensen die dan even niet meer mee kan doen en wat dit voor gevolgen heeft voor de samenleving, scholing en economie van Nederland.
Precies.
pi_195561810
quote:

[..]

Ik denk dat je dan schrikt inderdaad. Dat gaat om miljoenen mensen. Misschien wel 30-40% van de bevolking.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195561845
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Klopt. Natuurlijk is het gevoelsmatig lastig te verdedigen dat ze zo nodig moeten feesten. Maar die periode hebben de meesten van ons meegemaakt en voor geen goud willen missen. Scholieren en studenten van nu brengen gewoon zware offers en krijgen overal de schuld van, en dat op een leeftijd waarop je weleens tegen de regels in wilt gaan. Dan krijg je dit.
Yep, dus dat er opgetreden wordt tegen illegale (huis)feestjes is helaas nodig, maar moeten nou ook weer niet met ze allen gechoqueerd zijn dat dit plaatsvindt momenteel.
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:47:50 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195561856
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan schrikt inderdaad. Dat gaat om miljoenen mensen. Misschien wel 30-40% van de bevolking.
overdrijf je niet een beetje?
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:47:55 #113
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195561859
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Volgens mij waren er al 4,5 miljoen mensen 60+
pi_195561862
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Scholieren zijn dom en onvolwassen. De economische ramp zal hun verreweg het hardst gaan treffen, dus ze verneuken hun eigen toekomst met dat domme gefeest.

Je moet ze tegen zichzelf in bescherming nemen.
pi_195561868
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:42 schreef VoMy het volgende:
Stiekem is het zo dat als je kijkt naar het aantal positieve testen uitgezet tegenover testdatum, de week met het hoogste aantal positieve testen tot nu toe de week van 28/09 is geweest. Het is dus nog te vroeg om te zeggen of de maatregelen wel of niet gewerkt hebben, maar er is ook nog geen directe reden om aan te nemen dat ze niet gewerkt hebben.
Dag 13 sinds de persco over “we willen de R onder de 1 krijgen”..

Het is duidelijk dat het niet werkt. Je kunt wel nog langer wachten met de ijdele hoop dat het miraculeus ombuigt, maar dat gebeurt gewoon niet. Dat komt niet door de te krappe tijd (nu bijna 2 weken al), maar omdat mensen zich niet aan de regels houden én te veel vrijheid hebben om te gaan en staan waar ze willen.
pi_195561871
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

overdrijf je niet een beetje?
Nee ik denk het niet.
pi_195561891
quote:

[..]

Als we beginnen met de groep 75+ en mensen met een kwetsbare gezondheid is dat in elk geval het grootste gedeelte. Je kunt als kerngezonde dertiger ook op de IC komen, alleen die kans is veel minder groot. Dan hou je de druk op de ziekenhuizen laag.
blablablabla
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:50:50 #118
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195561900
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:48 schreef Confetti het volgende:

[..]

Scholieren zijn dom en onvolwassen. De economische ramp zal hun verreweg het hardst gaan treffen, dus ze verneuken hun eigen toekomst met dat domme gefeest.

Je moet ze tegen zichzelf in bescherming nemen.
Dit. Je vraagt je ook af waar de rol van de ouders is in dit verhaal.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:50:57 #119
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195561903
Stel je krijgt de R onder de 1. Dan zou je weer versoepelen en zit hij weer boven de 1...
pi_195561905
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:14 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Nou,......genoeg !

https://www.ukrant.nl/magazine/waarom-fay-naar-feestjes-gaat/

je hoeft je alleen maar aan te melden in de app groep.
Jezus, wat een domme chick :')
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:51:33 #121
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195561913
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:50 schreef Momo het volgende:
Stel je krijgt de R onder de 1. Dan zou je weer versoepelen en zit hij weer boven de 1...
En dat moet je dus niet doen. En al helemaal niet op de manier van afgelopen zomer, dat was zwaar onverantwoord.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:51:37 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195561915
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee ik denk het niet.
er zijn van de 17 miljoen 3,4 miljoen 65+ dat is 20% dan denk jij dat dat er nog 20% komt uit de groep tot die leeftijd? Dat lijkt me erg veel
pi_195561930
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef Momo het volgende:

[..]

Volgens mij waren er al 4,5 miljoen mensen 60+
60 plus tot 75 valt alles mee, de grote problemen zie je pas daarna.

Althans het komt wel voor maar de sterkste vertegenwoordiging op de IC's en ziekenhuizen zijn die hele ouderen.
blablablabla
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:53:46 #124
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195561954
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:50 schreef Momo het volgende:
Vergeet ook niet dat je nu minimaal 3 weken een R van 0,9 moet hebben om de zorg niet overbelast te laten raken. (stond in de slide van het RIVM)

Want ook bij een R van onder de 1 kan het aantal ziekenhuis opnames nog best lang doorstijgen.

Voorlopig zitten we waarschijnlijk op 1,5 nu. Dit gaat nog wel even duren dus.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195561956
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

er zijn van de 17 miljoen 3,4 miljoen 65+ dat is 20% dan denk jij dat dat er nog 20% komt uit de groep tot die leeftijd? Dat lijkt me erg veel

Het gaat om zeker 5 miljoen mensen. (Vanaf minuut 5)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')