https://www.rki.de/DE/Con(...)irus/Steckbrief.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het kán gebeuren ja.
[..]
Bron?
[..]
Niemand beweert dit.
quote:Schließlich gibt es vermutlich auch Ansteckungen durch Personen, die zwar infiziert und infektiös waren, aber gar nicht erkrankten (asymptomatische Übertragung). Diese Ansteckungen spielen vermutlich jedoch eine untergeordnete Rolle (46).
https://www.rki.de/DE/Con(...)doc13776792bodyText3quote:Finally, there are presumably also infections from people who were infected and infectious but did not become ill at all (asymptomatic transmission). However, these infections probably play a subordinate role (46).
Omdat het niet te doen is om maar simpel alle kwetsbaren te isoleren. Genoeg werkenden ook onder de kwetsbaren. Huisgenoten van kwetsbaren die wel werken, kwetsbaren hebben mantelzorg van familieleden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
wat me verder opvalt hier is dat de mensen die het grootste bezwaar hebben tegen een vorm van isolement van de kwetsbaren er totaal geen moeite mee hebben dat hele land maar in isolement moet
Het hele land zit niet in isolement. Wel zit het land in een crisis dat we binnenkort zonder hyperbolen komen te zitten omdat ze allemaal gebruikt zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
wat me verder opvalt hier is dat de mensen die het grootste bezwaar hebben tegen een vorm van isolement van de kwetsbaren er totaal geen moeite mee hebben dat hele land maar in isolement moet
oppassen op de kleinkinderen.....en ja eigen schuld danquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:36 schreef Siebrus het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is mensen van 60+ die ziek worden en in het ziekenhuis komen. Die zoeken het toch zelf op? Het is een groep die normaal al geen kinderen thuis heeft. Hoe worden zij dan ziek? Niet van dat kwartiertje boodschappen doen.
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zolang de kaart daar groen is terwijl het hier inmiddels zwart is dan is dat ook terecht toch?
Goed hoorquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zijn sneeuwvlokjes die niks gewend zijn zonder lange termijn visie. Feestje en moment voor de bühne op instagram > alles.
En waar staat het dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
https://www.rki.de/DE/Con(...)irus/Steckbrief.html
Ik vond dat artikel best goed geschreven, en daarnaast is de mening van wie dan ook hier niet relevant.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Scholieren zijn dom en onvolwassen. De economische ramp zal hun verreweg het hardst gaan treffen, dus ze verneuken hun eigen toekomst met dat domme gefeest.
Je moet ze tegen zichzelf in bescherming nemen.
Als ze hier stijgen is het paniek maar in Duitsland waar de lijn momenteel net zo steil omhoog loopt als in Nederland is er niks aan de handquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja maar de besmettingen stijgen daar ook !!!
nog nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het hele land zit niet in isolement.
Wat is de uitgewerkte oplossing dan volgens jou?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:36 schreef Siebrus het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is mensen van 60+ die ziek worden en in het ziekenhuis komen. Die zoeken het toch zelf op? Het is een groep die normaal al geen kinderen thuis heeft. Hoe worden zij dan ziek? Niet van dat kwartiertje boodschappen doen. En als hun kleindochter of dochter wel corona uitgaat dan zoeken ze het toch zelf op?
5 miljoen mensen opsluiten thuis is heel wat anders dan wat extra maatregelen voor iedereen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
Dat dus. Het is gewoon echt niet leuk op dit moment. Voor echt helemaal niemand.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo dat school opeens niet meer bestaat. Ik snap dus niet hoe hun toekomst opeens verneukt is. Mijn broer is net student geworden maar krijgt gewoon les nu. Online en af en toe op lokatie. Het is wel wat kutter ja, maar ze werken gewoon naar hun diploma toe.
Persco is dinsdagquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:39 schreef Sfancta het volgende:
Verwachten jullie aankomende week een persconferentie?
Zag bij de plaatselijke supermarkt dat er 's morgens alleen gewinkels mag worden door oudere en zwakke mensen tussen 7.30 en 8.30. Niet slecht.
Het bekende spuitflesje en papierrol is gewoon nog steeds een drama.
dan wat maatregelen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
5 miljoen mensen opsluiten thuis is heel wat anders dan wat extra maatregelen voor iedereen.
Bron ?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ze hier stijgen is het paniek maar in Duitsland waar de lijn momenteel net zo steil omhoog loopt als in Nederland is er niks aan de hand.
Als je de tijd van de hoge rentestand wel goed doorgekomen bent en je huis afgelost hebt dan ben je, dankzij de geexplodeerde huizenprijzen, nu natuurlijk spekkoper. Dat is inderdaad geluk hebben en natuurlijk, tot een bepaald punt kon er financieel ontzettend veel in Nederland, denk eens terug aan het vroegpensioen, mensen die met 57 met pensioen konden grotendeels betaald door belastinggeld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijne ook.
Het rare idee dat alle 65+‘ers schathemeltjerijk zijn door alle voordeeltjes die ze hebben gehad, verbaast me tekens weer. Natuurlijk zijn die er, maar er zijn er ook heel vee die gewoon altijd heel hard gewerkt hebben en nu nog steeds zuinig moeten doen met boodschappen en dergelijke.
Google.quote:
Misschien moet je dan juist de schouders eronder gaan zetten, in plaats van overal illegale feestjes gaan vieren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jongeren van nu staan voor grote uitdagingen. Studieschuld, woningmarkt, aanstaande economische crisis, iets verder weg een klimaatcrisis en vergrijzing. Kun je nog zo viesmad over doen maar dit is gewoon zo.
zit hier gewoon water in die spuitflesjes,....en zelfs bij de desinfectie voor de handen heeft een keer water gezetenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:39 schreef Sfancta het volgende:
Verwachten jullie aankomende week een persconferentie?
Zag bij de plaatselijke supermarkt dat er 's morgens alleen gewinkels mag worden door oudere en zwakke mensen tussen 7.30 en 8.30. Niet slecht.
Het bekende spuitflesje en papierrol is gewoon nog steeds een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |