Lijkt me wat voorbarigquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou me niets verbazen als Kruijswijk iets onder de leden heeft.
Hopelijk niet te veel in de buurt van Yates gereden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou me niets verbazen als Kruijswijk iets onder de leden heeft.
Als die laatste week onverminderd doorgaat, zie ik Fuglsang nooit winnen. Voor die lange klims is hij toch te zwaar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Fuglsang, Jakob 3.00
Kelderman, Wilco 4.25
Nibali, Vincenzo 5.00
Kruijswijk, Steven 5.50
Almeida, João 10.00
Majka, Rafal 11.00
Bilbao, Pello 23.00
Pozzovivo, Domenico 23.00
Geoghegan Hart, Tao 67.00
Konrad, Patrick 81.00
Vanhoucke, Harm 101.00
Zakarin, Ilnur 101.00
Nibali en Kruijswijk zijn gedaald bij de bookmakers, Fuglsang en Kelderman gestegen
kan natuurlijk bestquote:
tegen die tijd zijn ze er allemaal uitgehaaldquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Als die laatste week onverminderd doorgaat, zie ik Fuglsang nooit winnen. Voor die lange klims is hij toch te zwaar.
Zijn we niet bang voor Jai Hindley?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Fuglsang, Jakob 3.00
Kelderman, Wilco 4.25
Nibali, Vincenzo 5.00
Kruijswijk, Steven 5.50
Almeida, João 10.00
Majka, Rafal 11.00
Bilbao, Pello 23.00
Pozzovivo, Domenico 23.00
Geoghegan Hart, Tao 67.00
Konrad, Patrick 81.00
Vanhoucke, Harm 101.00
Zakarin, Ilnur 101.00
Nibali en Kruijswijk zijn gedaald bij de bookmakers, Fuglsang en Kelderman gestegen
Wat dan? Ik heb wel het idee dat Greroeo niet heel erg populair isquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Clown Warbassie is enorm boos op Gwereiroe.
Roeben heeft geen meter op kop gereden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb wel het idee dat Greroeo niet heel erg populair is
Castro zal ook een vergelijkbare meltdown gehad hebben in de bus.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Clown Warbassie is enorm boos op Gwereiroe.
Ook al mot met Kruijswijkquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan lijkt enige boosheid mij wel te billijken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roeben heeft geen meter op kop gereden.
quote:
Portugezen zijn zelden geliefdquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ah, dan klopten de verhalen toch. Nibali werd inderdaad een keer in een kopgroepje gemeld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.instagram.com/p/CGNYpvMFdJ3/
Had Nibali plannen in de beginfase?
Ja, vandaag heeft het weer gesneeuwd op de Stelvio. Nu is het weerbericht de komende dagen op zich wel goed, dus hopelijk is het allemaal niet nodig, maar de kans dat het niet kan lijkt dan wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef Jason22 het volgende:
Is er al iets bekend over een alternatieve route voor de 18e rit? Dan gaan ze namelijk ook naar 2700 meter.
Is de Passo Tonale een logische pas als je op weg bent naar het altijd vervelende Livigno?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, vandaag heeft het weer gesneeuwd op de Stelvio. Nu is het weerbericht de komende dagen op zich wel goed, dus hopelijk is het allemaal niet nodig, maar de kans dat het niet kan lijkt dan wel.
In de Stelvio etappe rijden ze eerst over Campo Carlo Magnio (1671 meter) en dan in noordoostelijke richting naar de Hofmahdjoch (1704 meter). Vanaf daar eigenlijk de snelste route in westelijke richting naar de Stelvio.
Ik vermoed dat ze bij minder goed weer na de Campo Carlo Magnio niet rechtsafslaan, maar linksaf naar de Passo Tonale (15 km a 6% naar een hoogte van 1881 meter). Dan kun je vervolgens de Mortirolo van de 'makkelijke kant' beklimmen 13 km a 7.5% naar 1884 meter) en finishen op Aprica (12 km a 7% en finishen op 1450 meter).
Die laatste twee zou je ook om kunnen draaien. In dat geval eerst over Aprica (van de makkelijke kant) en dan de Mortirolo van de klassieke zware kant.
Dat zou op zich nog wel een prima rit zijn!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, vandaag heeft het weer gesneeuwd op de Stelvio. Nu is het weerbericht de komende dagen op zich wel goed, dus hopelijk is het allemaal niet nodig, maar de kans dat het niet kan lijkt dan wel.
In de Stelvio etappe rijden ze eerst over Campo Carlo Magnio (1671 meter) en dan in noordoostelijke richting naar de Hofmahdjoch (1704 meter). Vanaf daar eigenlijk de snelste route in westelijke richting naar de Stelvio.
Ik vermoed dat ze bij minder goed weer na de Campo Carlo Magnio niet rechtsafslaan, maar linksaf naar de Passo Tonale (15 km a 6% naar een hoogte van 1881 meter). Dan kun je vervolgens de Mortirolo van de 'makkelijke kant' beklimmen 13 km a 7.5% naar 1884 meter) en finishen op Aprica (12 km a 7% en finishen op 1450 meter).
Die laatste twee zou je ook om kunnen draaien. In dat geval eerst over Aprica (van de makkelijke kant) en dan de Mortirolo van de klassieke zware kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |