Je zou het een kutklim kunnen noemen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een wanstaltige rit joh.
Dat we het op 5km van het einde in een bergrit nog over tennis hebben moet toch wel een dieptepunt zijn binnen WLR?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een wanstaltige rit joh.
En Hamilton rijdt gewoon door met Tao op zijn bagagedrager.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Castro rijdt Gwereiroe naar de finish, waar gaat dit over?
Niksquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:01 schreef -XOR- het volgende:
Ik schakel net in, heb ik veel spektakel gemist?
Helemaal niks.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:01 schreef -XOR- het volgende:
Ik schakel net in, heb ik veel spektakel gemist?
Hier sta ik achter.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:03 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk wordt chasing group 2 nog gepakt
Carapaz deed dat vorig jaar eigenlijk ook ja, profiteerde optimaal van de "ruzie" tussen Nibali en Roglic. Al bleek hij uiteindelijk sowieso de sterkste.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadeel als je Kruijswijk / Kelderman zijnde iedereen eraf rijdt, dat je wel de aandacht op je vestigt. Op zich wel lekker lijkt me dat Fuglsang en Nibali vooral fittie met elkaar maken.
In deze tijden moet je pakken wat je pakken kunt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadeel als je Kruijswijk / Kelderman zijnde iedereen eraf rijdt, dat je wel de aandacht op je vestigt. Op zich wel lekker lijkt me dat Fuglsang en Nibali vooral fittie met elkaar maken.
Daar was ik gisteren al achter gekomen inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
Vast oud nieuws, maar via de Ziggo app doet ES2 het gewoon zonder abonnement.
Jup, net als de ziggo sportkanalenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
Je bent zelden op een grapje te betrappen hierquote:
Wij hebben allemaal de Pleejer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |