Koersinzicht niet optimaal bij Sunweb maar de ploeg heeft het voor de rest wel goed voor elkaarquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef VoMy het volgende:
Allemaal even klappen voor Sunweb. Wat een dramatisch slecht koersinzicht.
Vast oud nieuws, maar via de Ziggo app doet ES2 het gewoon zonder abonnement.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[quote]Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup, net als de ziggo sportkanalen
die staat op 5 minuten....quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:13 schreef Idisrom het volgende:
Is Castroviejo een podiumkandidaat in deze Giro?
Nee maar als twee ploeggenoten moeten wachten is het wel erg matig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:13 schreef hhh38 het volgende:
Dit is toch nooit het ding geweest voor Kruijswijk? Al eindigt ie wel vrij ver
Twee dagen geleden was die juist verrassend goed op zo'n steil muurtje in de finale. Geen goed teken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar als twee ploeggenoten moeten wachten is het wel erg matig.
1e bergrit oogde hij echt heel sterk, zeker gezien de omstandigheden inderdaad. Dit is een stap terug..quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal gezien zijn situatie. Ik heb wel vertrouwen in een podiumpje.
Hij kan alleen niet echt meer tijdrijden tegenwoordigquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef BobW het volgende:
Wilco lijkt me favoriet nu met de TTs die nog komen
Almeida eigenlijk het beste van allen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet echt meer tijdrijden tegenwoordig
Boer Harm mag zich aan het eind kronen tot opvolger van MaxiMonfort.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, Boer Harm bij Kruijswijk.
Gezien die openingstijdrit gaat Almeida zaterdag juist meer uitlopenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef BobW het volgende:
Wilco lijkt me favoriet nu met de TTs die nog komen
he can do it on a cold rainy night in Stoke.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zegt iig wel dat hij met slechte weersomstandigheden kan omgaan.
Dit gaat totaal niet op.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gezien die openingstijdrit gaat Almeida zaterdag juist meer uitlopen
Maar dat geldt nog meer voor Fuglsangquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Deze vorm heeft Kelderman ook lange tijd niet meer gehad dus de tijdritten zullen straks ook wel verbeteren. Gezien de omstandigheden was zijn tijdrit helemaal nog niet slechte in de eerste etappe van deze Giro.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Parcours nodigt niet echt uit, komende weekquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
De laatste paar etappes waren toch wel vrij saai moet ik zeggen. Hoop op iets meer spektakel na de rustdag.
Dat had echt enkel te maken met het uur van de dag, plus is het nog steeds maar de vraag in hoeverre Almeida überhaupt een kanshebber is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gezien die openingstijdrit gaat Almeida zaterdag juist meer uitlopen
Nee, volgende week wordt echt een verschrikking. En in de derde week heb je kans dat de belangrijke bergritten op de schop worden genomen. Matig vooruitzicht.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Parcours nodigt niet echt uit, komende week
Tweede week is saai.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
De laatste paar etappes waren toch wel vrij saai moet ik zeggen. Hoop op iets meer spektakel na de rustdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |