abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:31:30 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195551198
Het zit Linda de Mol (56) nog altijd niet helemaal lekker dat ze haar programma's niet mocht meenemen toen ze van RTL naar SBS overstapte, vertelde ze gisteravond in 'De Vooravond'. Ook haar oud-collega's neemt ze het een en ander kwalijk.

"Er zijn wel wat dingen gebeurd die ik als kwetsend ervaren heb"

Sinds haar overstap naar SBS heeft Linda kunnen zien dat haar oud-collega's programma's van haar hebben overgenomen bij RTL. Die had ze liever meegenomen toen ze verkaste en het doet haar dan ook pijn om te zien dat een ander ermee aan de haal gaat. "Er zijn wel wat dingen gebeurd die ik als kwetsend ervaren heb", vertelde Linda bij De Vooravond. "Er zijn wel een aantal dingen gebeurd waarvan ik dacht: dat had ook vriendelijker, collegialer en leuker gekund. Mensen met wie ik gewerkt heb, ja. Er zijn wel dingen die teleurstellend waren.”

Toch laat Linda zich niet gek maken. "Ik ga me toch niet door een recensent of een ex-collega of door whoever helemaal van slag laten maken?" Inmiddels kan ze het ook makkelijk 'loslaten' en heeft ze geen spijt van haar keuze. "Bij ons in de familie is het zo dat je elkaar helpt", liet Linda weten. "Ik heb ook heel veel te danken aan mijn broer, vooral in het begin van mijn carrière (...) Ik heb al zo veel prijzen gewonnen en goed scorende programma’s gemaakt, het gaat een keer gebeuren dat het een keer ietsje minder is."

https://www.rtlboulevard.(...)6GEde0mmRWt7hNMDlUO4


Oke, ze verkast zelf naar een andere zender en wist ook dat ze waarschijnlijk niet alle programma’s mee mocht nemen. Waarom blijft ze er zo in hangen? Wel treurig hoor dit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_195551279
Heeft ze dan ook een teringhekel aan Jeroen vd Boom met dat kritiekloze SBS programma dat op dat van Linda lijkt?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:02:12 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195552842
Ik snap dat ze haar broer trouw is, maar John de Mol is een heel slechte zenderbaas. Mensen zitten niet te wachten op het zoveelste programma waar BN'ers het leuk met elkaar hebben. Wat heeft de kijker daar aan?
pi_195554197
Had je er lekker patent op moeten leggen. Of een eigen media bedrijf starten die de rechten verleend. Maar goed, ze denkt ik ben het zusje van dus ook net zo slim. Ze is net zo slim als dat ze knap is dus.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_195555339
Als ze zich niet gek laat maken en het makkelijk kan loslaten, waarom komt ze er dan steeds weer op terug? :?
pi_195555841
Huilen zonder namen te noemen, dat is pas triest
U MAD?
pi_195584139
Lol een thema voor haar gejatte tijdschrift, loslaten. Gaat ze daar over een jaar de goede sier mee maken.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2020 @ 11:36:10 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_195585082
Tekenen bij SBS is de eerste stap naar vergetelheid.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_195643565
Ze heeft een tyfushekel aan Chantal Janzen o|O
Alius aliud dicit
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:49:10 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195643717
Natuurlijk ook lastig om te zien dat het programma zelf gewoon de kijkcijfers maakt en niet de presentatrice.

Maar behoorlijk naïef ook, alsof haar broer niet wist dat een deel van de programma's achter moest blijven.... dacht ze nou echt dat die programma's vervolgens in de kast gelegd zouden worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning donderdag 15 oktober 2020 @ 10:05:06 #11
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195650906
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap dat ze haar broer trouw is, maar John de Mol is een heel slechte zenderbaas. Mensen zitten niet te wachten op het zoveelste programma waar BN'ers het leuk met elkaar hebben. Wat heeft de kijker daar aan?
Zo waar dit.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:41:16 #12
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203135594
quote:
Beau van Erven Dorens bevestigt: ‘Al twee jaar ruzie met Linda de Mol’
Beau van Erven Dorens heeft Linda de Mol al ruim twee jaar niet gesproken vanwege hun ruzie over de spelshow Weet Ik Veel. “Ik vind het jammer dat daar dan ruzie over is ontstaan”, zegt hij.

Linda de Mol stapte in 2019 over van RTL 4 naar SBS 6, maar mocht de door haar bedachte formats Oh Wat Een Jaar en Weet Ik Veel niet meenemen. Die shows werden overgenomen door respectievelijk Chantal Janzen en Beau van Erven Dorens. De hoogste vorm van verraad, vond Linda dat. Ze heeft het beide presentatoren erg kwalijk genomen.

Ruzie Beau en Linda
Met Chantal kon Linda sowieso al niet door één deur, maar het conflict met Beau kwam onverwachts: ze zijn jarenlang dik bevriend geweest met elkaar. Ze hebben in het verleden samen de talkshow ‘Linda & Beau op Zondag’ gepresenteerd en ze werkten jarenlang samen in Ik Hou Van Holland. Maar die goede herinneringen heeft Linda keihard gewist.

Eind 2019, een paar dagen nadat bekend werd dat Beau haar show zou gaan overnemen, reageerde Linda zwaar teleurgesteld: “Het doet best wel pijn. Helemaal omdat ik het ook niet echt ehh… Ik hoorde dat via een appje van Beau en dan heb je toch zoiets van: ja, mmmm. Het is niet fijn, maar ik kan er niks aan doen.”

‘Alles is voor Bassie’
Beau vond Linda een enorme zeikerd en liet dat ook blijken in de talkshow van Eva Jinek. “Jezus, zij heeft zo veel programma’s gemaakt. Op een gegeven moment heeft iedereen een programma van Linda overgenomen. (…) Je moet niet rekening houden met de familie De Mol en alles is voor Bassie.”

In de krant degradeerde hij Linda van goede vriendin tot ‘een aardige vrouw’. “Het is een aardige vrouw die ik hoog heb zitten en met wie ik fijn samengewerkt heb. Maar ik doe gewoon waar ik zin in heb. Zij vat dat blijkbaar persoonlijk op, maar zij schrijft ons niet de wet voor. Het niet zo dat wij als een soort horigen moeten doen wat de familie De Mol vindt.”

Al twee jaar ruzie
Inmiddels zijn we ruim twee jaar verder en hebben we Beau en Linda nooit meer samen op televisie gezien. Hoe gaat het nu tussen de twee? Beau gisteren in RTL Boulevard: “Ik heb Linda dus nooit meer gesproken over Weet Ik Veel nadat ik het over heb genomen, dus dat zegt wel dat het niet lekker zit.”

“Maar van mijn kant: ik ben gewoon presentator en ik maak dat programma. Dat is mijn werk en ik zie dat gewoon heel simpel. Ik zie het misschien veel simpeler dan het is, maar ik vind het jammer dat daar dan ruzie over is ontstaan.”
https://www.mediacourant.(...)ie-met-linda-de-mol/

De uitslag in de poll trouwens _O-

Linda slaagt nog niet zo goed in het loslaten dus.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Tettenkoning dinsdag 11 januari 2022 @ 10:45:57 #13
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203136538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:41 schreef AgnesGru het volgende:
Linda slaagt nog niet zo goed in het loslaten dus.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203136727
maar Linda was toch gewoon presentatrice? en de zender heeft die programma's gekocht.
Als er een cameraman vertrekt neemt die toch ook geen programma's mee?
  roze dinsdag 11 januari 2022 @ 10:57:07 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203136751
Linda is mad op Beau en Chantal.
Your beauty never ever scared me.
pi_203136830
Haar december nummer van LINDA. heeft ze ook "oh wat een jaar" genoemd. Dat vond ik vrij sneu.

Move on Linda, je hebt al genoeg succes gehad, gun een ander ook wat.
Alius aliud dicit
pi_203136862
Is ze nou echt zo mad? Als je mij interviewt over een werkconflict van een jaar terug heb ik daar ook wel wat over te zeggen maar dat betekent niet dat ik er niet overheen ben.

Chantal heeft betere tieten, het is goed zo.
-nee-
pi_203136963
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:03 schreef Marsenal het volgende:
Is ze nou echt zo mad? Als je mij interviewt over een werkconflict van een jaar terug heb ik daar ook wel wat over te zeggen maar dat betekent niet dat ik er niet overheen ben.

Chantal heeft betere tieten, het is goed zo.
het is vreemd dat het überhaupt een issue is of is geweest.
het is de normaalste zaak van de wereld dat iemand anders de programma's gaat presenteren als je er zelf niet meer werkt.

Zou een mooie bak zijn, dat je ontslag neemt bij de appie Heijn om vervolgens boos te zijn op degene die achter "jouw" kassa zit.
pi_203136999
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef koemleit het volgende:

[..]
het is vreemd dat het überhaupt een issue is of is geweest.
het is de normaalste zaak van de wereld dat iemand anders de programma's gaat presenteren als je er zelf niet meer werkt.

Zou een mooie bak zijn, dat je ontslag neemt bij de appie Heijn om vervolgens boos te zijn op degene die achter "jouw" kassa zit.
Ik denk dat Linda zo lang dezelfde kassalade heeft gehad en er allemaal gekke stickers op heeft geplakt en dat ze daarom een beetje het gevoel had dat ze het mee naar huis kon nemen
-nee-
pi_203137659
Toen ik als ZZP-er verder ging, kon ik logisch ook niet verder met de klanten van mijn oud-werkgever. Zo werkt dat nu eenmaal
pi_203137805
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:02 schreef Idisrom het volgende:
Toen ik als ZZP-er verder ging, kon ik logisch ook niet verder met de klanten van mijn oud-werkgever. Zo werkt dat nu eenmaal
Vind ik niet hetzelfde. Meer als je voor je oude werkgever een methode hebt bedacht en die methode niet mag meenemen/gebruiken bij een nieuwe werkgever.
pi_203137954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap dat ze haar broer trouw is, maar John de Mol is een heel slechte zenderbaas. Mensen zitten niet te wachten op het zoveelste programma waar BN'ers het leuk met elkaar hebben. Wat heeft de kijker daar aan?
Er zijn alleen maar meer programma's mét BN'ers bijgekomen.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 12:23:15 #23
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203138005
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:20 schreef Nober het volgende:

[..]
Er zijn alleen maar meer programma's mét BN'ers bijgekomen.
Ze kunnen ook niks anders meer. Het is ook spotgoedkoop zo'n programma te maken. Gewoon weer 2 desks, drie BN'ers erachter en de hilariteit kan beginnen.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 12:31:45 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203138120
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:55 schreef koemleit het volgende:
maar Linda was toch gewoon presentatrice? en de zender heeft die programma's gekocht.
Als er een cameraman vertrekt neemt die toch ook geen programma's mee?
2 posts boven je:
quote:
Linda de Mol stapte in 2019 over van RTL 4 naar SBS 6, maar mocht de door haar bedachte formats Oh Wat Een Jaar en Weet Ik Veel niet meenemen.
Maar die zal ze dan wel (voor x jaar) aan RTL verkocht hebben, of ze vangt er nog gewoon voor omdat het haar format is, maar altijd minder dan wanneer ze het ook presenteert.

Zij, of haar broer John, heeft het format dus niet goed genoeg beschermd, als ze het zo belangrijk vond dat zij hoe dan ook de presentatrice zou zijn.
Van een of andere n00b kan ik zo'n fout nog begrijpen, maar dat zijn zij niet, we hebben het over 2 van de meest ervaren mensen op dit gebied.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leandra op 11-01-2022 12:37:58 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 januari 2022 @ 12:45:42 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203138272
Heb inderdaad niet het gevoel dat ze het heeft losgelaten, :+. Wel mooi wat Beau zei en zegt over de familie De Mol. Ik denk ook wel dat die familie ondertussen een beetje denkt the be-all and end-all te zijn. Helaas peanut butter, dat is niet hoe het werkt.

Mediacourant geeft aan dat Linda ‘sowieso’ al niet met Chantal door één deur kon. Iemand enig idee waarom?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  roze dinsdag 11 januari 2022 @ 12:50:04 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203138310
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:03 schreef Marsenal het volgende:
Is ze nou echt zo mad? Als je mij interviewt over een werkconflict van een jaar terug heb ik daar ook wel wat over te zeggen maar dat betekent niet dat ik er niet overheen ben.

Chantal heeft betere tieten, het is goed zo.
Ze schijnt wel echt mad te zijn dat Chantal en Beau weet ik veel en oh wat een jaar nu presenteren. Eerlijk gezegd kende ik het eerst niet eens :+, nu met Chantal en Beau kijk ik wel.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 13:05:44 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203138507
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb inderdaad niet het gevoel dat ze het heeft losgelaten, :+. Wel mooi wat Beau zei en zegt over de familie De Mol. Ik denk ook wel dat die familie ondertussen een beetje denkt the be-all and end-all te zijn. Helaas peanut butter, dat is niet hoe het werkt.

Mediacourant geeft aan dat Linda ‘sowieso’ al niet met Chantal door één deur kon. Iemand enig idee waarom?
Ik gok dat Linda zichzelf teveel in Chantal herkent, maar dan nog veelzijdiger en jaren jonger: een serieuze concurrent dus.

Maar misschien speelt ook mee dat ze de ex is van neefje Johnny.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 januari 2022 @ 13:32:26 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203138830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik gok dat Linda zichzelf teveel in Chantal herkent, maar dan nog veelzijdiger en jaren jonger: een serieuze concurrent dus.

Maar misschien speelt ook mee dat ze de ex is van neefje Johnny.
Ah ja, dat zal het zijn inderdaad. Ach ja, ooit komt Chantal ook op die leeftijd, :D. Hopelijk blijft zij wel wenkbrauwen houden en draagt ze niet zware zwarte make-up.

Niets mis met zwarte (smokey) eyes overigens. Maar Linda pakt ‘m niet helemaal lekker aan, imo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 14:22:28 #29
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_203139452
Men blijft iedere keer weer vergeten dat Chantal Janzen destijds op exact dezelfde wijze werd genaaid door ome John toen hij naar SBS vertrok, en 'Chantal Blijft Slapen' met zich meenam. Vervolgens gebeurt bij Linda exact hetzelfde (al koos zij zelf hierbij voor vertrek), en dat is ineens helemaal vervelend en treurig en blabla.

Move over, Linda. Je bent sowieso al ongeveer 17 jaar over je houdbaarheidsdatum.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 14:24:00 #30
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_203139463
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik gok dat Linda zichzelf teveel in Chantal herkent, maar dan nog veelzijdiger en jaren jonger: een serieuze concurrent dus.

Maar misschien speelt ook mee dat ze de ex is van neefje Johnny.
Ook leuk: een paar jaar geleden was het Chantal die Linda, compleet onverwacht en vooraf onaangekondigd, een Televizier Oeuvre-award uit mocht reiken. Wellicht kwam dat op Linda over als een 'ja moeven, het eind van je carrière is ingeluid nu'-geval. ...Zou ook wel terecht zijn, en dat zeg ik terwijl ik Chantal ook niet perse superoprecht of geweldig vind.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 januari 2022 @ 14:40:42 #31
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203139676
Ik denk dat zowel Linda als Chantal niet echt leuke persoonlijkheden zijn. Maar goed, is ook maar een gevoel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')