Vorige week koffie bij gedronkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:06 schreef Anton91 het volgende:
Wat heb je met de buurvrouw gedaan dan?
Ze is gisteren pas positief getest. Dan moet ik vanaf vandaag 14 dagen in quarantaine gaan toch? Tenzij ik me testquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:14 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan hoef je nog maar een paar dagen in quarantaine.
10 dagen na het laatste contact.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze is gisteren pas positief getest. Dan moet ik vanaf vandaag 14 dagen in quarantaine gaan toch? Tenzij ik me test
Hier op me werk lopen we allemaal met een lopende snotneus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
10 dagen na het laatste contact.
Vanmorgen kreeg ik dus een telefoontje van een vriendin die positief is. Juist iemand die er alles aan deed om niet besmet te raken.
Die heb ik zondag voor het laatst gezien, ik hou me tot en met dinsdag gedeisd.
Goed beleid man.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Hier op me werk lopen we allemaal met een lopende snotneus.
Corona of gewoon de verkoudheid?
Word nu ook al kouder dus het best mogelijke.
Anderen kant gewoon door werken en aangezien onze klein groep toch al aan het snotteren is.
Wel goed voor de weerstand.
Tenslotte de ruimte waar binnen zitten is 24 graden en nee we kunnen het niet stellen.
Maar moeten wel elke uur buiten in de regen in de nacht onze ronden doen.
Ga me niet testen ik zie wel.
Zo denk de rest er ook over.
Het is een vaste team .quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Goed beleid man.![]()
Kunnen we over een week met z'n alleen weer "slim" binnenblijven, door dit soort niet slim volk.
Jullie zijn dus onderdeel van het probleem. Als je klachten hebt blijf je thuis en laat je je testen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Anderen kant gewoon door werken en aangezien onze klein groep toch al aan het snotteren is.
Tenslotte de ruimte waar binnen zitten is 24 graden en nee we kunnen het niet stellen.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Jullie zijn dus onderdeel van het probleem. Als je klachten hebt blijf je thuis en laat je je testen.
Bij sommige bedrijven kan het gewoon niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Goed beleid man.![]()
Kunnen we over een week met z'n alleen weer "slim" binnenblijven, door dit soort niet slim volk.
Heel goed, vrijheid is een recht wat ze jullie niet mogen afpakken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Is misschien 30% dat zich laat testen de anderen denken scheit , wordt wel beter, wat ook begrijpelijk is .quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Jullie zijn dus onderdeel van het probleem. Als je klachten hebt blijf je thuis en laat je je testen.
Nouja mijn werkgever stuurt iedereen met klachten door om te testen en verplicht thuis blijven tot uitslag binnen is. En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:15 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Is misschien 30% dat zich laat testen de anderen denken scheit , wordt wel beter, wat ook begrijpelijk is .
Wel thuisblijven als je ziek bent !
Bepaal ik zelf wel ik word echt schijtziek van die figuren die overal lopen te roepen ''als je verkouden bent BLIJF THUIS!!!!!'' flikker op manquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:15 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Is misschien 30% dat zich laat testen de anderen denken scheit , wordt wel beter, wat ook begrijpelijk is .
Wel thuisblijven als je ziek bent !
Flikker lekker zelf op , ga toch lekker verspreiden als je daar blij van wordtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel ik word echt schijtziek van die figuren die overal lopen te roepen ''als je verkouden bent BLIJF THUIS!!!!!'' flikker op man
Als jij verschijnselen hebt...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel ik word echt schijtziek van die figuren die overal lopen te roepen ''als je verkouden bent BLIJF THUIS!!!!!'' flikker op man
Alles ze er alles aan deed, hoe kan ze jou dan fysiek gezien hebben binnen een afstand van 1,5m?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:18 schreef qajariaq het volgende:
Vanmorgen kreeg ik dus een telefoontje van een vriendin die positief is. Juist iemand die er alles aan deed om niet besmet te raken.
Die heb ik zondag voor het laatst gezien, ik hou me tot en met dinsdag gedeisd.
Ja zzp’ers zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven kan het gewoon niet.
Neequote:
Zulk soort posts werden altijd al verwijderd. Leverde je soms een ban op, soms niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat een burgerlijk forumpje is het ook geworden, elke niet burgerlijke post wordt verwijderd
Niet gek dat veel volk naar social media zoals twitter vertrekt waar je nog wel een beetje zwarte humor mag plaatsen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zulk soort posts werden altijd al verwijderd. Leverde je soms een ban op, soms niet.
Tot je daar een ban krijgt voor mensen dood wensen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Niet gek dat veel volk naar social media zoals twitter vertrekt waar je nog wel een beetje zwarte humor mag plaatsen.
quote:Violence: You may not threaten violence against an individual or a group of people. We also prohibit the glorification of violence. Learn more about our violent threat and glorification of violence policies.
Hateful conduct: You may not promote violence against, threaten, or harass other people on the basis of race, ethnicity, national origin, caste, sexual orientation, gender, gender identity, religious affiliation, age, disability, or serious disease. Learn more.
Als Fok! een TV zender zou hebben dan zouden ook minstens 9 van de 10 cabaretvoorstellingen niet aan de eisen voldoen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tot je daar een ban krijgt voor mensen dood wensen, natuurlijk.
[..]
Misschien komt het virus ook wel een keer 151 cm ver.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:23 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Alles ze er alles aan deed, hoe kan ze jou dan fysiek gezien hebben binnen een afstand van 1,5m?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |