Ik vond het zo hilarisch dat het Colosseum midden in een woonwijk staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende: [..] Hoe lang gaan jullie naar Rome? ben er nooit geweest, lijkt mij supervet
https://9gag.com/gag/arVdzVpquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Forum Romanum is nu wel heerlijk rondstruinen zonder tienduizenden toeristen lijkt me zo, ik heb me een keer op laten sluiten na sluitingstijd om op mijn gemakje rond te kunnen kijken maar nu kan dat gewoon overdag.
mogen nederlanders er nu naar toe eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Rome is echt een heerlijke stad om rond te struinen
En dan langs de Via Dei Fori Imperiali lopen naar de typemachinequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:40 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik vond het zo hilarisch dat het Colosseum midden in een woonwijk staan
Ik dacht echt dat dit ergens vrijuit lag
Henk Wijngaard, ik zou echt mijn te dikke goudvis zo noemen als ik die hadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik moest er toch aan denken
Ik heb het idee dat we nergens meer naar toe mogen eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mogen nederlanders er nu naar toe eigenlijk?
Geen flauw idee waar en wat dat isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan langs de Via Dei Fori Imperiali lopen naar de typemachine
Je moet weten hoe en waarom om van Italië en Rome te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar en wat dat is
Ik vind Italië altijd tegenvallen al zal het nu stuk aangenamer zijn zonder Aziaten en Muricans
nergens welkomquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we nergens meer naar toe mogen eigenlijk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat ik rome geweldig vind. Beetje struinen, terrasjes pakken, eten,. nog meer eten. En naar het italiaans luisteren
ja das wel naarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar is Rome geweldig voor. Alleen niet in het hoogseizoen want dan is het ongemakkelijk druk
Ben meer een noordelijk type, of Portugal ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet weten hoe en waarom om van Italië en Rome te kunnen genieten.
+1?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er in januari. Toen was het tamelijk rustig en lekker weer ook
Yep, van terrasje naar terrasje onthaasten, je hebt wel een stadsgids wat betreft restaurants nodig, het eten is overal lekker maar er zitten zoveel restaurantjes daar met een fucking plastic tafelkleedje, wiebelstoel en TL verlichting daar, nu hebben ze dat wellicht aangepast maar viel me echt op toen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat ik rome geweldig vind. Beetje struinen, terrasjes pakken, eten,. nog meer eten. En naar het italiaans luisteren
buitenlandersquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
in de stad iemand achtervolgen...
Arme fietsers
https://www.ad.nl/den-haa(...)DZFj_y6DdyJWZNaPJSag
Dit is de snelste route, zelfs met file.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een volle dag![]()
Kun je niet via het meer van Lugano naar Italië of zeg ik nu iets heel doms?
Dit is precies de reden waarom we nu wilden gaan. Ook Wenen was heerlijk rustigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar en wat dat is
Ik vind Italië altijd tegenvallen al zal het nu stuk aangenamer zijn zonder Aziaten en Muricans
Voor terrasjes mag er wel wat bijquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, graadje of 16 met wat zon. Ik heb echt kilometers gelopen die dagen.
Gargamel is erg geïnteresseerd in de geschiedenis van het Romijnse rijk, dus ik verwacht 4 dagen aan geschiedenislesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet weten hoe en waarom om van Italië en Rome te kunnen genieten.
Koukleumquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor terrasjes mag er wel wat bij
Les 1: het is Romeinsequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gargamel is erg geïnteresseerd in de geschiedenis van het Romijnse rijk, dus ik verwacht 4 dagen aan geschiedenisles
Oh heerlijk juist, vooral als bij 16 graden de zon schijnt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor terrasjes mag er wel wat bij
Ik kreeg ook zo'n blik destijds en te horen "ok kun je nu even je bek houden over de eetgewoontes van keizer Vespasianus want ik ben jurkjes aan het kijken godverdomme"quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gargamel is erg geïnteresseerd in de geschiedenis van het Romijnse rijk, dus ik verwacht 4 dagen aan geschiedenisles
Dat zijn vaak juist de beste restaurantjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, van terrasje naar terrasje onthaasten, je hebt wel een stadsgids wat betreft restaurants nodig, het eten is overal lekker maar er zitten zoveel restaurantjes daar met een fucking plastic tafelkleedje, wiebelstoel en TL verlichting daar, nu hebben ze dat wellicht aangepast maar viel me echt op toen.
Dat jij niet in de marketing zit! Oh wachtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Het Komijnse rijk. Zou een leuke campagne zijn voor een kaasmerk.
Klopt, geweldig lekker eten en leuke mensen maar ik vond dat echt zo'n vreemd opvallend contrast.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak juist de beste restaurantjes.
Helaas niet in de kaaswereldquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit! Oh wacht
Volgens mij heb ik net ook een spreekwoord direct uit het engels vertaaldquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oepsHet zag er al raar uit toen ik het schreef, maar kon er de vinger niet op leggen
De vinger op de zere plek leggen. Die bestaat wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net ook een spreekwoord direct uit het engels vertaaldOf zeg je dat ook in het nederlands? Ergens de vinger niet op kunnen leggen?
Ik probeerde dus te zeggen "couldn't put my finger on it"quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vinger op de zere plek leggen. Die bestaat wel.
Ja qua aankleding is het weinig sfeervol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, geweldig lekker eten en leuke mensen maar ik vond dat echt zo'n vreemd opvallend contrast.
Geen paraplu?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Hoerige tyfusregenNou al de 3e keer deze week dat ik drijfnat thuiskom
Nee had ook niet veel nut gehad, waait te hard.quote:
Dacht dat het aan mij lag en dat ik ongelukkige keuzes had gemaakt in het centrum van Rome, buiten Rome zit je wel weer extreem sfeervol te eten, zeker de bergen in richting Tivoli, verliefd op dat gebiedquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja qua aankleding is het weinig sfeervol.Denk dat het krakkemikkigste restaurant was in Varna waar ik met Fles at in zo'n tunnel onder de weg door. Beetje gaarkeuken idee. Maar lekker eten hoor.
Wenen nooit geweest, lijkt me ook awesomequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom we nu wilden gaan. Ook Wenen was heerlijk rustig
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Wenen nooit geweest, lijkt me ook awesome
Ik ben nog nooit in Rome geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag en dat ik ongelukkige keuzes had gemaakt in het centrum van Rome, buiten Rome zit je wel weer extreem sfeervol te eten, zeker de bergen in richting Tivoli, verliefd op dat gebied
Gebeurt mij ook heel vaak maar doorgaans regent het dan nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Hoerige tyfusregenNou al de 3e keer deze week dat ik drijfnat thuiskom
Bij mij is dat nat meestal mijn kleren en niet mijn onderbroekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook heel vaak maar doorgaans regent het dan niet
Lekker depri 80's sound dit jaquote:
MI van een Koreaan die op je broekspijp aan het slakkensporen isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is dat nat meestal mijn kleren en niet mijn onderbroek
Ja maar dan wel zonder het massale toerisme, zou je eigenlijk nu moeten gaan net als dat stukje groene fwuitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik Rome ook wel heel tof zou vinden
Heb nog een week verlof staan. Maar geen zin om eerst te moeten laten testenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan wel zonder het massale toerisme, zou je eigenlijk nu moeten gaan net als dat stukje groene fwuit
Het was helaas regen en hagel die het zo nat maaktenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
MI van een Koreaan die op je broekspijp aan het slakkensporen is
griekenland waar ik was. chaldikiri ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:11 schreef Molo het volgende:
Is eigenlijk ergens een overzicht van plekken waar je als Nederlander zonder meer gezeik dan thuis heen kunt en waar ze ons ook enigszins zonder gezeik willen hebben?
![]()
Ernstige reiskriebels wel voor einde van het jaar
Zag ik van de week wel ergens een duidelijk overzicht maar weet niet meer waar en dat wijzigt ook bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:11 schreef Molo het volgende:
Is eigenlijk ergens een overzicht van plekken waar je als Nederlander zonder meer gezeik dan thuis heen kunt en waar ze ons ook enigszins zonder gezeik willen hebben?
![]()
Hoorde van de week dat Badr de kinderen van Estelle wel eens met hun hoofd in de pleepot hield, daar moest ik aan denkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
MI van een Koreaan die op je broekspijp aan het slakkensporen is
Je kan zonder veel gedoe naar Griekenland en jij en je euro's zijn daar ook meer dan welkom. Wel grote kans dat je een wattenstaafje in je keel krijgt op het vliegveld maar verder heerlijk daar nu joh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:11 schreef Molo het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
begint te watertanden
[ afbeelding ]
Griekenland?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
begint te watertanden
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
dit was het strand waar ik zat
[ afbeelding ]
dat water
Bulgarije mag je volgens mij nog naartoe zonder test e.d.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:11 schreef Molo het volgende:
![]()
Dat water is prachtig inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
dit was het strand waar ik zit
[ afbeelding ]
dat water
en 10 dagen quarantine na terugkomst toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan zonder veel gedoe naar Griekenland en jij en je euro's zijn daar ook meer dan welkom. Wel grote kans dat je een wattenstaafje in je keel krijgt op het vliegveld maar verder heerlijk daar nu joh.
Moet ik wel snel mijn koffer pakken.quote:
Inderdaad. Ben ook bijna door een goed boek heenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
Heb mijn boek bijna uit, altijd zo kut als het een geweldig boek is.
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en 10 dagen quarantine na terugkomst toch?
Alleen als je Bulgaar bent stond in dat overzichtje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bulgarije mag je volgens mij nog naartoe zonder test e.d.
Oh is dat aangepast? Want dat was niet zo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en 10 dagen quarantine na terugkomst toch?
Ga ik voorstellen aan de Berlijnse clubquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
griekenland waar ik was. chaldikiri ofzo
zo chalkidiki
storm parapluquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee had ook niet veel nut gehad, waait te hard.
Je hebt ook best een aardig strandje dichtbij Thessaloniki. Zou er zo weer een weekend heen willen gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga ik voorstellen aan de Berlijnse club
Al is het misschien wat overdreven voor een lang weekend
Zullen ze wel verdiend hebben danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat Badr de kinderen van Estelle wel eens met hun hoofd in de pleepot hield, daar moest ik aan denken
Morgen voor de laatste keer dat het mogelijk is dit jaar uit eten dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
6504 nieuwe besmettingen en 24 doden gemeld
In het ziekenhuis liggen nu 1190 coronapatiënten, van wie 235 op de IC, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Gisteren lagen nog 1139 covid-patiënten in het ziekenhuis, dat is een stijging van 51 patiënten.
Bij het RIVM zijn tot 10.00 vanmorgen 6504 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Gisteren meldde het RIVM nog 5979 nieuwe besmettingen. De afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 5203 positieve tests per dag gemeld, tegen 3324 een week eerder.
Bij het RIVM zijn 24 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren werden nog 14 doden gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 17 doden per dag, tegen 12 doden per dag een week eerder.
Door achterstanden bij de GGD worden doden niet altijd direct doorgegeven. Sommige overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM. Het aantal gemelde doden loopt daardoor achter.
De meeste gemelde besmettingen werden geconstateerd in Amsterdam, namelijk 627. Ook in Rotterdam en Utrecht werden veel positieve tests geteld, respectievelijk 388 en 220.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Zullen ze wel verdiend hebben dan
Badr lijkt me een geschikt vaderfiguur
zijn er wel echt veel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen voor de laatste keer dat het mogelijk is dit jaar uit eten dus
hmm, ik zie dat oranje een thuis quarantaine is, dacht dat bij geel al zo wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh is dat aangepast? Want dat was niet zo?
Wow, hoopte stiekem op een lichte daling.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
In het ziekenhuis liggen nu 1190 coronapatiënten, van wie 235 op de IC, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Gisteren lagen nog 1139 covid-patiënten in het ziekenhuis, dat is een stijging van 51 patiënten.
Bij het RIVM zijn tot 10.00 vanmorgen 6504 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Gisteren meldde het RIVM nog 5979 nieuwe besmettingen. De afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 5203 positieve tests per dag gemeld, tegen 3324 een week eerder.
Bij het RIVM zijn 24 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren werden nog 14 doden gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 17 doden per dag, tegen 12 doden per dag een week eerder.
Door achterstanden bij de GGD worden doden niet altijd direct doorgegeven. Sommige overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM. Het aantal gemelde doden loopt daardoor achter.
De meeste gemelde besmettingen werden geconstateerd in Amsterdam, namelijk 627. Ook in Rotterdam en Utrecht werden veel positieve tests geteld, respectievelijk 388 en 220.
Najaar is wel heel fijn daarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt ook best een aardig strandje dichtbij Thessaloniki. Zou er zo weer een weekend heen willen gaan.
Op 17 miljoen mensen valt dat wel meequote:
188 Den Haagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
ja echt hequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt ook best een aardig strandje dichtbij Thessaloniki. Zou er zo weer een weekend heen willen gaan.
Met de manier waarop mensen nu nog denken en doen ga je dat niet zomaar krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow, hoopte stiekem op een lichte daling.
Zouden we er ook met de auto heen kunnen?quote:
ja vast maar wel een rit denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden we er ook met de auto heen kunnen?
Woon jij in Moerdijk? Was dat dorp niet opgeheven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
188 Den Haag
48 Dordrecht
25 Moerdijk
Ik kom jullie inhalen
Moerdijk, er schijnt een meneer daar dagelijks urenlang lopende te hoesten langs de weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
188 Den Haag
48 Dordrecht
25 Moerdijk
Ik kom jullie inhalen
Zijn gemeentecijfers dit hequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Woon jij in Moerdijk? Was dat dorp niet opgeheven?
snel naar de zonnenbank:Pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn bruin begint alweer weg te trekken.
Valt nog mee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vast maar wel een rit denk ik
Ik ben afgelopen dagen alleen de deur uit geweest voor boodschappen maar zie zeker 60 procent met kapjes en netjes afstand houden. Misschien mis ik iets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de manier waarop mensen nu nog denken en doen ga je dat niet zomaar krijgen.
Dacht dat dat aan de industrie was 'gegeven'quote:
ik dacht altijd dat dat dat (hihi) dorp van GTST was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Woon jij in Moerdijk? Was dat dorp niet opgeheven?
24 uurquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee eigenlijkhttps://www.google.com/ma(...)085!2d40.3694997!3e0
Ja alleen mag je dan onderweg nergens uitstappen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden we er ook met de auto heen kunnen?
Misschien komt het ook niet zo zeer door of mensen 'netjes' regels volgen en is het gewoon een kutvirus? 🤔quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dagen alleen de deur uit geweest voor boodschappen maar zie zeker 60 procent met kapjes en netjes afstand houden. Misschien mis ik iets.
Nee joh, qua grondoppervlakte een van de grootste gemeentes van Brabantquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht dat dat aan de industrie was 'gegeven'
Ken je die toren van Ludo Sanders? Daar ben ik weleens in geweest voor werk, met rondleiding tot in de nok omdat ik dat wilde zien vanwege lolz en GTSTquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat dat (hihi) dorp van GTST was.
De reis is ook een belangrijk onderdeel van de vakantiequote:
ik ben regelmatig naar buiten geweest ivm werk:quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dagen alleen de deur uit geweest voor boodschappen maar zie zeker 60 procent met kapjes en netjes afstand houden. Misschien mis ik iets.
Geen idee maar dat het een kutvirus is ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien komt het ook niet zo zeer door of mensen 'netjes' regels volgen en is het gewoon een kutvirus? 🤔
Klopt, het zijn slechts hulpmiddeltjes die je een klein percentage minder kans geven op besmetting, veilig ben je nooit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien komt het ook niet zo zeer door of mensen 'netjes' regels volgen en is het gewoon een kutvirus? 🤔
Plasfles mee, billendoekjes en veel eten en drinkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen mag je dan onderweg nergens uitstappen?
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, qua grondoppervlakte een van de grootste gemeentes van BrabantIndustrieterrein is maar een klein deeltje er van.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De reis is ook een belangrijk onderdeel van de vakantie
Genoeg mensen die nog doen alsof er niet al teveel aan de hand is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nul moeite hier qua afstand houden en ik ben vaak in winkels, horeca, school, opvang etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben regelmatig naar buiten geweest ivm werk:
geen mondkapjes in OV (incidenteel, maar toch)
afstand houden is er nauwelijks bij in supermarkt en station, al helemaal als er mondkapjes gedragen worden..
Jij weet gewoon niet hoe je een reis met de auto moet waarderenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ga jij met de auto, ik vlieg wel
nee houden zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet hoe je een reis met de auto moet waarderen
En dat uitgerekend Fransje Bauer daar dan níet woontquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4e zie ikhttps://nl.wikipedia.org/(...)ten_in_Noord-Brabant
Misschien hebben we een ander beeld van afstand houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben regelmatig naar buiten geweest ivm werk:
geen mondkapjes in OV (incidenteel, maar toch)
afstand houden is er nauwelijks bij in supermarkt en station, al helemaal als er mondkapjes gedragen worden..
Dat doet die wel hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat uitgerekend Fransje Bauer daar dan níet woont
Raar mensquote:
Roadtrippen is wel echt tof hoor, leuke playlist erbij. Beetje overal stoppen onderweg. Maar dat kan nu even niet.quote:
Heb het 2 kee in zuid afrika gedaan maar dat was wel genoegquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roadtrippen is wel echt tof hoor, leuke playlist erbij. Beetje overal stoppen onderweg. Maar dat kan nu even niet.
1,5 is 2 arm lengtes.. met moeite haal ik er 1, op de ene plek (station) vaker 2 dan elders (supermarkt)quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien hebben we een ander beeld van afstand houden.
Af en toe een boompje waar LTVDK tegenaan rijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roadtrippen is wel echt tof hoor, leuke playlist erbij. Beetje overal stoppen onderweg. Maar dat kan nu even niet.
Stuk leuker dan lang in een vliegtuig zitten hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van lang in de auto zitten :p
ja maar 24 uur auto of 2.5 uur vliegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuk leuker dan lang in een vliegtuig zitten hoor
Jij woonde toch in EIndhoven?? Bij ja, ga maar uit van het laatstequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop dat in de supermarkt mensen eindelijk weer alleen komen in plaats van er een uitje van maken.
Ja je gaat natuurlijk niet die 24 uur in 1 keer rijden, gewoon lekker op het gemakje in een dag of 3.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 24 uur auto of 2.5 uur vliegen
Ja, ik ga ook nog een naar een van de XL’s toe. Dus dat is helemaal een feest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij woonde toch in EIndhoven?? Bij ja, ga maar uit van het laatste
Ja en dan een weekje gaan, kun je een dag aan het strand liggen en dan weer terugrijdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je gaat natuurlijk niet die 24 uur in 1 keer rijden, gewoon lekker op het gemakje in een dag of 3.
Ik zie hier alleen maar mensen alleen komenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop dat in de supermarkt mensen eindelijk weer alleen komen in plaats van er een uitje van maken.
m,aar gaat daar natuurlijk nu ook afkoelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan een weekje gaan, kun je een dag aan het strand liggen en dan weer terugrijden
Heeft pas zin als mensen zich er ook aan gaan houden. Geen koopavond/zondag of de horeca een uur dicht zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
maandag of dinsdag krijgen we gewoon nog strengere maatregelen
Denk dat ik maar een reservering maak voor morgenavond in de horeca ook, ipv alleen morgenmiddagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
maandag of dinsdag krijgen we gewoon nog strengere maatregelen
misschien gaat horeca wel weer gewoon dichtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft pas zin als mensen zich er ook aan gaan houden. Geen koopavond/zondag of de horeca een uur dicht zet geen zoden aan de dijk.
Je moet het gedrag van mensen zien te veranderen en dat willen mensen niet.
hier voor mijn gevoel hele kinderpartijtjes..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar mensen alleen komen
Woensdag twee bejaarden samen en toen werd er eentje verbaal naar buiten getieft door de kassamevrouw![]()
En dan woon ik in een doodnormaal dorp in de randstad
Ideaal iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar weken terug liep ik me helemaal kapot te ergeren aan die rondrennende en keihard gillende kinderen, die zijn nu tenminste weer wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die andere dan Woensel XL valt toch wel mee qua tokkies en getint volk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook nog een naar een van de XL’s toe. Dus dat is helemaal een feest.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hier voor mijn gevoel hele kinderpartijtjes..Ik snap het maar ik herken het niet hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Of gewoon 4 weken gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan een weekje gaan, kun je een dag aan het strand liggen en dan weer terugrijden
De lokale AH gaat het hier best goed. De XL wat minder tot dusver.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar mensen alleen komen
Woensdag twee bejaarden samen en toen werd er eentje verbaal naar buiten getieft door de kassamevrouw![]()
En dan woon ik in een doodnormaal dorp in de randstad
Ideaal iig
ik wilde vanavond wel naar restaurant hier in de buurt maar bedacht mij dat ze dus begin dit jaar brand hebben gehad...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat ik maar een reservering maak voor morgenavond in de horeca ook, ipv alleen morgenmiddag
Laatste avondmaal
Dan gaan er heeel veel omvallen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gaat horeca wel weer gewoon dicht
Ja, ik woon in de buurt van die andere.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die andere dan Woensel XL valt toch wel mee qua tokkies en getint volk?
Aangestokenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde vanavond wel naar restaurant hier in de buurt maar bedacht mij dat ze dus begin dit jaar brand hebben gehad...
Ja het is niet zo'n plotselinge piek als in maart maar het blijft gewoon per dag gestaag oplopen de opnamesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze gaan nu op heel veel plekken weer de zorg afschalen.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gaat horeca wel weer gewoon dicht
het blijft gewoon echt een rare situatie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is niet zo'n plotselinge piek als in maart maar het blijft gewoon per dag gestaag oplopen de opnames
zou ook erg zuur zijn omdat er geloof ik best veel zaken hebben geinvesteerd in een verwarmd buiten terrasquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Enige wat helpt, alles weer dicht, sportscholen, horeca, enz.
En deze keer nog beter compenseren door de goverment.
Ja het is nog niet die serene rust op straat die er in maart was met de lockdownquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het blijft gewoon echt een rare situatie.
Toen ik net naar de gamma ginge n ah was er afgezien van de mondkapjes niks anders dan normaal. misschien qua drukte maar dat merk je ook al niet meer zo.
nee dat was echt duidelijk he, hoe stil het toen was op straat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is nog niet die serene rust op straat die er in maart was met de lockdown
Ik herken het ook niet hier. En mijn hier is ongeveer dezelfde hier als de hier van Mschol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap het maar ik herken het niet hier
Had dat toen een keer op een avond, toen was het ook nog windstil en liep ik hier door het dorp en hoorde je echt helemaal niks, genietenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was echt duidelijk he, hoe stil het toen was op straat.
Beste is als mensen in je omgeving op een IC terecht komen. Dan krijg je wel mensen mee. Alleen niet een vriendelijke manier van bewustwording.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
maar ja toen waren mensen ook denk ik bang, das nu niet meer
Ook alle restaurants waren toen dicht dus ook niet allemaal bezorgauto's of mensen die er op hun scootertje heenscheurenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Amper auto's op de weg, misschien wordt het tijd voor een hutje op de hei
ja denk dat dat idd wel motiveert om je meer aan de regels te houdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste is als mensen in je omgeving op een IC terecht komen. Dan krijg je wel mensen mee. Alleen niet een vriendelijke manier van bewustwording.
Denk dat ze dat blijven toestaan, alleen binnen een verbod.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ook erg zuur zijn omdat er geloof ik best veel zaken hebben geinvesteerd in een verwarmd buiten terras
dat was toch alweer ontkrachtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ze dat blijven toestaan, alleen binnen een verbod.
Zelf voel ik wel voor een langzame verspreiding naar groepsimmuniteit.
Deze week 200.000 geregistreerde besmettingen.
De werkelijkheid is zo’n 5 x hoger, dus zitten we op een miljoen.
Bij 5 miljoen verspreidt het virus nog nauwlijks.
Als we rustig naar 10.000 besmettingen per dag ( werkelijk 50.000) gaan komen we gestaag op naar de 5 miljoen.
En is NL het eerste land met immuniteit.![]()
Doden vallen zwaar mee:
[ afbeelding ]
Ja omdat ze zo krampachtig regels blijven voeren. Paar artsen met een loopneus thuis en het staat weer stop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
en zelfs nu al met het aantal besmettingen nu komen de reguliere zorgbehandelingen al in gevaar.
Oh dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat je even beschermd bent maar niemand weet hoe lang toch?
zegt wiequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat.
Dat is een zeer zwakke bewering, 99% is wel aardig safe
Daar is nog lang niet voldoende aan onderzocht, een handjevol mensen met onderliggende weerstandsproblemen heeft het een 2e keer gekregen.quote:
Zit je wel in je eigen huis?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Rare gewaarwording dit, ik dacht dat ik ice tea had ingeschonken maar het is cola. Lekker opgelet.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel even schrikken zo met de schone ramen. Ik twijfelde even.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Aangestoken
De Beek bedoelde je toch?
had je die prints al besteld?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel even schrikken zo met de schone ramen. Ik twijfelde even.
ik ga zelf welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
moet naar het toilet maar geen zin om op te staan
Of koppig blijven zittenquote:
Badderen met Badrquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat Badr de kinderen van Estelle wel eens met hun hoofd in de pleepot hield, daar moest ik aan denken
Ghehequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of volwassenenluiers gaan dragen.
quote:Diederik Gommers: volledige lockdown nodig
Oh ja dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt omdat US gisteren met hem heeft gepraat.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En daarna is die gaan borrelen met Famke Louisequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kan het beter nu doen dan over een aantal weken als de IC’s weer vol liggen. Dan blijf je langer in een lockdown.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat er denk ik niet komen, dan is je economie dood na al deze tijd
O dat is waar ook, dank je!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je die prints al besteld?
https://nl.pepper.com/aan(...)&utm_source=facebook
duim voor je flesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. CV opgesteld en ter review aan een maat van me in de uitzendbranche gestuurd. The only way is up.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog campagne gevoerd hoeft te worden voor Corona.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
16:19
‘Nul bier voor tafel vier’. Die kreet uit de nieuwe covid-19-campagne in Twente is volledig verkeerd gevallen in de horeca. Na felle kritiek is besloten het affiche in te trekken. „Het was geenszins onze bedoeling om de horeca te kwetsen en het spijt ons als dat wel is gebeurd”, zegt woordvoerder Wendy Kolsté namens de Veiligheidsregio Twente. Die lanceerde de campagne afgelopen week (Premium), samen met de GGD Twente.
Ik heb verse pepernotenquote:
Ben jij een vrouw van middelbare leeftijd die achter elk woord een verkleinwoord plakt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zin in een oliebolletje/appelflapje
gewoon een flapquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw van middelbare leeftijd die achter elk woord een verkleinwoord plakt?
Misschien is het de bijnaam van zijn minnares.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw van middelbare leeftijd die achter elk woord een verkleinwoord plakt?
Die kraam staat hier om de hoek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zin in een oliebolletje/appelflapje
Dat is zo’n kansloze club, alles wat ze aanraken verandert in een mislukking.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
16:19
‘Nul bier voor tafel vier’. Die kreet uit de nieuwe covid-19-campagne in Twente is volledig verkeerd gevallen in de horeca. Na felle kritiek is besloten het affiche in te trekken. „Het was geenszins onze bedoeling om de horeca te kwetsen en het spijt ons als dat wel is gebeurd”, zegt woordvoerder Wendy Kolsté namens de Veiligheidsregio Twente. Die lanceerde de campagne afgelopen week (Premium), samen met de GGD Twente.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
de ene helft valt er uit van mijn strip
Moet je zelf invullenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
hoe weet die corona app nou dat je corona hebt?
dinsdag perscoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff restaurant geboekt nu het nog kan![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Drie delen Jurassic Park gezien afgelopen 24 uur. 👌🏻
Huh?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
maar goed je gaat naar de covid test. Naar huis en blijkt dat je besmet bent, dan zet je het in de app.
Dan moet je toch niemand meer tegen komen omdat je niet naar buiten mag?
Fakenews! Gebruik van die app is niet verplicht!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die corona app. Als je covid hebt moet je dat dus blijkbaar zelf in de app zetten
Ja en daarna krijgen mensen die bij je in de buurt zijn geweest een waarschuwing, mits ze die app hebben dan, ja kan ook wel zonder maar privacy dit dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die corona app. Als je covid hebt moet je dat dus blijkbaar zelf in de app zetten
ja tot hoe ver gaat die dan terug? Want eigenlijk zou je na het invoeren in de app niemand meer tegen moeten komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en daarna krijgen mensen die bij je in de buurt zijn geweest een waarschuwing, mits ze die app hebben dan, ja kan ook wel zonder maar privacy dit dat.
Ik snap je niet, gaat erom dat jij je positief meld en dan valt uit de data op te maken bij wie je allemaal geweest bent en die data gaat terug tot aan het punt dat jij je aangemeld hebt en nogmaals kan wel langer maar dan hangt er geen logische database aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tot hoe ver gaat die dan terug? Want eigenlijk zou je na het invoeren in de app niemand meer tegen moeten komen.
ja maar precies. Als je weet datje dus positief bent dan hoor je niemand meer tegen te komen dus dan is de waarschuwing nutteloos toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap je niet, gaat erom dat jij je positief meld en dan valt uit de data op te maken bij wie je allemaal geweest bent en die data gaat terug tot aan het punt dat jij je aangemeld hebt en nogmaals kan wel langer maar dan hangt er geen logische database aan.
Ooh dat bedoel je, ja dat weet ik niet, incubatietijd is 10-14 dagen maximaal dus ik neem aan zover, daar komt die twee weken quarantaine vandaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
als ik mij nu positief aanmeld in de app tot hoe ver gaat die terug om de mensen in mijn nabijheid te waarschuwen? een week? of een maand? want als positief persoon hoor ik nu niet meer naar buiten te gaan
Het glas is half volquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
als ik mij nu positief aanmeld in de app tot hoe ver gaat die terug om de mensen in mijn nabijheid te waarschuwen? een week? of een maand? want als positief persoon hoor ik nu niet meer naar buiten te gaan
Als jij je positief meld krijgen je contacten van de afgelopen 14 dagen een berichtje dat ze zich moeten laten testen , mits ze klachten hebben, zoiets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar precies. Als je weet datje dus positief bent dan hoor je niemand meer tegen te komen dus dan is de waarschuwing nutteloos toch?
Nee ga ik volgende week doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi al animal crossing gekocht? Aanradertje hoor
dus hij zou dan tot 2 weken terug moeten gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh dat bedoel je, ja dat weet ik niet, incubatietijd is 10-14 dagen maximaal dus ik neem aan zover, daar komt die twee weken quarantaine vandaan.
Privacy denk ik wederom.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus hij zou dan tot 2 weken terug moeten gaan.
Ze hadden eigenlijk de uitslag van de test gelijk aan je telefoon moeten koppelenzonder dat je het zelf moet invoeren
Eerst een weempje vwakantiequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja volgende weem bedoelde ik dus
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als ik nu bestel ligt het spel een week in m'n brievenbuskastje waar iedereen bij kan
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als ik nu bestel ligt het spel een week in m'n brievenbuskastje waar iedereen bij kan
Is vrij krachtige data die vrijkomt maar het is echt al jaren in gebruik, bij kapingen bijvoorbeeld of hoe denk je dat ze die gekke Turk van die tramaanslag in Utrecht zo snel haddenquote:
vinger afdrukken van het briefje in de auto?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij krachtige data die vrijkomt maar het is echt al jaren in gebruik, bij kapingen bijvoorbeeld of hoe denk je dat ze die gekke Turk van die tramaanslag in Utrecht zo snel hadden
Ja dat is om nog nauwkeuriger te meten maar in principe is je LTE signaal van je telefoon voldoende.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vinger afdrukken van het briefje in de auto?geen idee eigenlijk , maar met die covid app moet je de bluetooth aan
Zijn kont stond halfopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij krachtige data die vrijkomt maar het is echt al jaren in gebruik, bij kapingen bijvoorbeeld of hoe denk je dat ze die gekke Turk van die tramaanslag in Utrecht zo snel hadden
Ja die hebben we ook zo gevonden, duurt alleen wat langer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
die turk had namelijk ook een prepaid kaartje kunnen hebben
ja als je weet wie het is kan je hem aan locatie linkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is om nog nauwkeuriger te meten maar in principe is je LTE signaal van je telefoon voldoende.
In t buitenland zijn die al bijna niet meer zomaar te krijgen zonder adres een adres in dat land te hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
die turk had namelijk ook een prepaid kaartje kunnen hebben
Jawel, psycho Arab eyes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zijn kont stond halfopen.
Aldus zn eigen dumpert filmpje, al denk ik nog steeds niet dat t dezelfde vent is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |