Ik vond het zo hilarisch dat het Colosseum midden in een woonwijk staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende: [..] Hoe lang gaan jullie naar Rome? ben er nooit geweest, lijkt mij supervet
https://9gag.com/gag/arVdzVpquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Forum Romanum is nu wel heerlijk rondstruinen zonder tienduizenden toeristen lijkt me zo, ik heb me een keer op laten sluiten na sluitingstijd om op mijn gemakje rond te kunnen kijken maar nu kan dat gewoon overdag.
mogen nederlanders er nu naar toe eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Rome is echt een heerlijke stad om rond te struinen
En dan langs de Via Dei Fori Imperiali lopen naar de typemachinequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:40 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik vond het zo hilarisch dat het Colosseum midden in een woonwijk staan
Ik dacht echt dat dit ergens vrijuit lag
Henk Wijngaard, ik zou echt mijn te dikke goudvis zo noemen als ik die hadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik moest er toch aan denken
Ik heb het idee dat we nergens meer naar toe mogen eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mogen nederlanders er nu naar toe eigenlijk?
Geen flauw idee waar en wat dat isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan langs de Via Dei Fori Imperiali lopen naar de typemachine
Je moet weten hoe en waarom om van Italië en Rome te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar en wat dat is
Ik vind Italië altijd tegenvallen al zal het nu stuk aangenamer zijn zonder Aziaten en Muricans
nergens welkomquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we nergens meer naar toe mogen eigenlijk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat ik rome geweldig vind. Beetje struinen, terrasjes pakken, eten,. nog meer eten. En naar het italiaans luisteren
ja das wel naarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar is Rome geweldig voor. Alleen niet in het hoogseizoen want dan is het ongemakkelijk druk
Ben meer een noordelijk type, of Portugal ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet weten hoe en waarom om van Italië en Rome te kunnen genieten.
+1?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er in januari. Toen was het tamelijk rustig en lekker weer ook
Yep, van terrasje naar terrasje onthaasten, je hebt wel een stadsgids wat betreft restaurants nodig, het eten is overal lekker maar er zitten zoveel restaurantjes daar met een fucking plastic tafelkleedje, wiebelstoel en TL verlichting daar, nu hebben ze dat wellicht aangepast maar viel me echt op toen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat ik rome geweldig vind. Beetje struinen, terrasjes pakken, eten,. nog meer eten. En naar het italiaans luisteren
buitenlandersquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
in de stad iemand achtervolgen...
Arme fietsers
https://www.ad.nl/den-haa(...)DZFj_y6DdyJWZNaPJSag
Dit is de snelste route, zelfs met file.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een volle dag![]()
Kun je niet via het meer van Lugano naar Italië of zeg ik nu iets heel doms?
Dit is precies de reden waarom we nu wilden gaan. Ook Wenen was heerlijk rustigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar en wat dat is
Ik vind Italië altijd tegenvallen al zal het nu stuk aangenamer zijn zonder Aziaten en Muricans
Voor terrasjes mag er wel wat bijquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, graadje of 16 met wat zon. Ik heb echt kilometers gelopen die dagen.
Gargamel is erg geïnteresseerd in de geschiedenis van het Romijnse rijk, dus ik verwacht 4 dagen aan geschiedenislesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet weten hoe en waarom om van Italië en Rome te kunnen genieten.
Koukleumquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor terrasjes mag er wel wat bij
Les 1: het is Romeinsequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gargamel is erg geïnteresseerd in de geschiedenis van het Romijnse rijk, dus ik verwacht 4 dagen aan geschiedenisles
Oh heerlijk juist, vooral als bij 16 graden de zon schijnt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor terrasjes mag er wel wat bij
Ik kreeg ook zo'n blik destijds en te horen "ok kun je nu even je bek houden over de eetgewoontes van keizer Vespasianus want ik ben jurkjes aan het kijken godverdomme"quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gargamel is erg geïnteresseerd in de geschiedenis van het Romijnse rijk, dus ik verwacht 4 dagen aan geschiedenisles
Dat zijn vaak juist de beste restaurantjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, van terrasje naar terrasje onthaasten, je hebt wel een stadsgids wat betreft restaurants nodig, het eten is overal lekker maar er zitten zoveel restaurantjes daar met een fucking plastic tafelkleedje, wiebelstoel en TL verlichting daar, nu hebben ze dat wellicht aangepast maar viel me echt op toen.
Dat jij niet in de marketing zit! Oh wachtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Het Komijnse rijk. Zou een leuke campagne zijn voor een kaasmerk.
Klopt, geweldig lekker eten en leuke mensen maar ik vond dat echt zo'n vreemd opvallend contrast.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak juist de beste restaurantjes.
Helaas niet in de kaaswereldquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit! Oh wacht
Volgens mij heb ik net ook een spreekwoord direct uit het engels vertaaldquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oepsHet zag er al raar uit toen ik het schreef, maar kon er de vinger niet op leggen
De vinger op de zere plek leggen. Die bestaat wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net ook een spreekwoord direct uit het engels vertaaldOf zeg je dat ook in het nederlands? Ergens de vinger niet op kunnen leggen?
Ik probeerde dus te zeggen "couldn't put my finger on it"quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vinger op de zere plek leggen. Die bestaat wel.
Ja qua aankleding is het weinig sfeervol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, geweldig lekker eten en leuke mensen maar ik vond dat echt zo'n vreemd opvallend contrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |