ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie luie donders woont tussen Utrecht stad en Brabant
Hoezo ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:
For this time, we will see it through the fingersquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mosterd was helaas op. En de mayo ook
WAT EEN AGRESSIEVE EIGENARES!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEY KATJE MIAAAAAAUUUUUW
hey Mazikeenquote:
Joh dat is al het zoveelste vandaagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
For this time, we will see it through the fingers
wel eerst even nat maken.quote:
nopequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:
lukt het tuinierenquote:
Hij komt er later wel op terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nattekat vraagt iets en dan geen antwoord meer
Okequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij komt er later wel op terug
Heb jij ze ook al?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel al die stemmen in mijn hoofd
hij zal wel druk bezig zijn danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nattekat vraagt iets en dan geen antwoord meer
Jaquote:
Heb er sinds uur terug maar 1 in mijn hoofdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel al die stemmen in mijn hoofd
Klopt inderdaad. Blijft maar aan roddelen, vooral over DTS.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Soms wel gezellig maar lastig als je wil slapen en zij zijn aan het feesten. En ze roddelen ook best veel
Ik heb er momenteel 3quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heb er sinds uur terug maar 1 in mijn hoofd
O hier roddelen ze vooral over mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Blijft maar aan roddelen, vooral over DTS.
😳quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Soms wel gezellig maar lastig als je wil slapen en zij zijn aan het feesten. En ze roddelen ook best veel
Dat mag écht niet! Wat denken ze wel niet. Eerst komen ze je hoofd binnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
O hier roddelen ze vooral over mij![]()
![]()
En dat in mijn eigen hoofd ook nogbrutale vlegels
Dat kan gewoonquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]grapje he. Beetje aan het dollen met braad
op zouten moeten zequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
Maar zout is slechtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
op zouten moeten ze
niet met matequote:
Ja echt he. En ze betalen niet eens huur ofzo he. Ruimen nooit achter hunzelf opquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat mag écht niet! Wat denken ze wel niet. Eerst komen ze je hoofd binnenEn dan gaan ze over je roddelen
Huh? Wat ingewikkeld ....quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
Hier ook niet. Mag jij allemaal gaan doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja echt he. En ze betalen niet eens huur ofzo he. Ruimen nooit achter hunzelf op
Mja ze komen wel van pas als ik ruzie heb. Dan komen ze allemaal tevoorschijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
op zouten moeten ze
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Blijft maar aan roddelen, vooral over DTS.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mja ze komen wel van pas als ik ruzie heb. Dan komen ze allemaal tevoorschijn
Und das ist?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dts moeten ze ptm gaan noemen
hey gebroken glas goedemorgenquote:
Hoi Jacq. Goeiemorgen. Ik had je vanochtend toch ook al gezien?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey gebroken glas goedemorgen
PTM?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dts moeten ze ptm gaan noemen
Maakt het leven leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Beetje lachen en dollen
wat lach jij boefjequote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Jacq. Goeiemorgen. Ik had je vanochtend toch ook al gezien?
Is toch hilarisch dat je het weer zo serieus neemt mopquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat lach jij boefje
Gelukkig ben ik in mijn hoofd supersnel met opruimenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hier ook niet. Mag jij allemaal gaan doen.
Overal vuilniszakken
Ik gelukkig niet alleen in mijn hoofdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in mijn hoofd supersnel met opruimen
ben niet zo serieus hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is toch hilarisch dat je het weer zo serieus neemt mopDoe eens luchtig
Ik onderschrijf deze vraag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef DeBraad het volgende:
Maar wat bedoel je met PTM? PTS(S) snap ik nog wel
Dat hangt af in welke context je bedoelt. Bedoel je dat met de oktober ranglijst van DTS, dan is het antwoord nee.quote:
Mijn huis ook. Scheelt als je alleen woontquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet alleen in mijn hoofdMijn huis is
Klopt. Weinig zooi om op te ruimenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn huis ook. Scheelt als je alleen woontHoef je alleen achter jezelf op te ruimen
Jawelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel eerst even nat maken.
[..]
nope
[..]
lukt het tuinieren
En zelfs dat hoef je niet te doen. Je kunt ook alles lekker laten slingeren. Je hebt er alleen zelf last van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn huis ook. Scheelt als je alleen woontHoef je alleen achter jezelf op te ruimen
prec oktober ranglijst ga ik niet voor .. bijna midweek weg er na even twee dagen thuis dan vakantie zon zee strandquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hangt af in welke context je bedoelt. Bedoel je dat met de oktober ranglijst van DTS, dan is het antwoord nee.
Maar op ander gebieden kan het best wel eens ja zijn.
Mijn huis is ten allen tijden tiptop schoon. Er kan maar net iemand opeens aan de deur komen, vrienden/familie etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zelfs dat hoef je niet te doen. Je kunt ook alles lekker laten slingeren. Je hebt er alleen zelf last van.
O lekker. Waar ga je naartoe? Om en naarbij, hoeft niet tot op de plaats nauwkeurig...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec oktober ranglijst ga ik niet voor .. bijna midweek weg er na even twee dagen thuis dan vakantie zon zee strand![]()
![]()
Deze vraag wordt nogmaals onderschreven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef DeBraad het volgende:
Jacq er is je al 3 x iets gevraagdWat bedoel je met PTM?!
maastricht maandagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O lekker. Waar ga je naartoe? Om en naarbij, hoeft niet tot op de plaats nauwkeurig...
hij stond het ook wel te vertellen alsof het een reclame wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal ook niet: Trump had aandelen in farmaceut van door hem geprezen coronamedicijn.
Laat maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze vraag wordt nogmaals onderschreven.
Het kan wel maar zoals je zeg heb ik er dan wel last van. Opgeruimd is toch wel prettigerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zelfs dat hoef je niet te doen. Je kunt ook alles lekker laten slingeren. Je hebt er alleen zelf last van.
Hoewel ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Weinig zooi om op te ruimen
Hoewel...
Maar waarom?quote:
Had jij hem op ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarnet even de boodschappen gehaald. 70% had een mondkapje voor. Nog steeds enkelen die het niet dragen.
Niet belangrijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar waarom?Je komt zelf met die opmerking/afkorting, geef dan aan wat het is. LAAT ONS NIET IN SPANNING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |