Niet teveel hoor want dan moet ik weer extra trainen.quote:
De zin die vochtig poesje noemt uit een vrouw zal horen komenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was vooral verbaasd over hoe diep ie ging
Ach ja, beter toch dat je het terug gevonden hebt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:10 schreef DeBraad het volgende:
HET IS 10 OVER 10, WAAR BLIJVEN MIJN BOODSCHAPPEN![]()
Even mijn huisje opgeruimd![]()
Ik had een USB-C kabel besteld laatst omdat ik dacht dat ik mijn enige had meegegeven bij mijn oude telefoon, kijk ik net achter de televisiekast, vind ik niet alleen mijn nieuwe USB-C kabel maar óók mijn nieuwe oortjes
Naja, nu heb ik een extra USB-C kabel, zo ken je't ook zien
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Limoentjuhhh![]()
Goedbijna klaar, hoorde gisteren al niks meer
Ja net als met dat kleine kinderen toch besmet kunnen worden of niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht laatst gelezen te hebben dat het toch niet zou werken, nu lees je weer van wel.
Hoop echt dat er snel een middel komt wat echt helpt
Heb te doen met mensen die het krijgen maar ook te doen met die kanjers in de ziekenhuizen die weer met risico voor eigen leven zo hard moeten werken
Ja, dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, beter toch dat je het terug gevonden hebt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet teveel hoor want dan moet ik weer extra trainen.
[..]
De zin die vochtig poesje noemt uit een vrouw zal horen komen
Dat hoorde ik dus gisteren ook. Best wel eng eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net als met dat kleine kinderen toch besmet kunnen worden of niet.
Nu blijken ze toch enorme besmettingsbommetjes te kunnen zijn.
Ja het is zonde geld helemaal als je al niet veel te besteden hebt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, dat wel natuurlijkMaar is toch weer 14 euro wat ik niet had uit hoeven geven als ik meteen goed had gecheckt
Wel blij dat ik mijn nieuwe oortjes heb teruggevonden, klinken een stuk beter dan die oude Samsung oortjes
Reep van 100gram. En dan 50g per persoon kan wel tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
< 5 jaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus gisteren ook. Best wel eng eigenlijk
Nu weet ik niet over welke leeftijd ze het hadden
Ik had mijn vermoedens, ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je wist het natuurlijk al heel de tijd of niet
O lekker dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
< 5 jaar.
Dus de dagopvang en de peuterspeelzaal zijn blijkbaar hartstikke gevaarlijk.
Daarom. Maar goed, telefoon moet toch opgeladen worden hequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is zonde geld helemaal als je al niet veel te besteden hebt.
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daarom. Maar goed, telefoon moet toch opgeladen worden he
Ik doe het niet voor minder dan 300 gram repenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Reep van 100gram. En dan 50g per persoon kan wel toch
Jij traint alleen voor eetwedstrijdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Voor 6 uur?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het schijnt toch wel weer te werken als je er vroeg mee begint?
Hey wereldgozerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij traint alleen voor eetwedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |