Lekker geslapen Ferrous?quote:
Uitkijken waar je loopt. Jeroen-poep-aan-je-schoenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier blauwe lucht en zon. Denk dat ik zo nog even ga trainen. Alles is zo goed als droog getrokken
Ja dat had ik volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is gewoon / me en dan de tekst.![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele leven, dankzij m'n ADHD enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar k**Ik kan daar echt heel slecht tegen.
Heb je daar al lang last van ?
lekker tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:39 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja heerlijk hoor, ben er pas net uit. Laat voor mijn doen.
[..]
Jacq
Je kunt ook op die rode / me klikken rechts bovenin het invoerveld en dan je tekst er tussenin zetten.quote:
Goed uitgekiend danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:40 schreef DeBraad het volgende:
Boodschappen zijn erPast echt nét in de vriezer
Jaaaaa, zeer attentquote:
Keertje wel hoor. Wilde nog wel dts spelen vanacht maar abo was verlopen, dan is het geen doen met al die reclame ertussen. Maar nu weer goed.quote:
Heb je een kuub bitterballen besteld?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:40 schreef DeBraad het volgende:
Boodschappen zijn erPast echt nét in de vriezer
Ow oke. Het heeft wel een achtergrond bij jou. Vervelend zichquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn hele leven, dankzij m'n ADHD enzo.
THC-druppels helpen wel wat, maar als mijn slaap een paar keer op een nacht verstoord wordt, kan ik het wel vergeten om überhaupt nog te kunnen slapen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:39 schreef maily het volgende:
[..]
Uitkijken waar je loopt. Jeroen-poep-aan-je-schoen
Nee je had met haakjes enzo.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
* Jacquelinehasselbaink dit dus
Ja dat had ik tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
* Jacquelinehasselbaink zo
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:43 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je een kuub bitterballen besteld?
* ditquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat had ik toch![]()
Njah maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |