vreemd, ik zie op facebook nog steeds Nicol Kremers staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
dan zou dat toch wel in de media zijn verschenen, of had ze zelf wel gespoilerd op socials. Gillis stond er namelijk al heel lang op facebook.
Welkomquote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb dit bazenprogramma ook ontdekt
En ik wil niet dood gevonden worden onder Peterquote:Op maandag 22 februari 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Die Nicole is echt een bits wijfSuperarrogant en fake! Ik zou er nog niet dood op gevonden willen worden..
Something something golddigger.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Die Nicole is echt een bits wijfSuperarrogant en fake! Ik zou er nog niet dood op gevonden willen worden..
Nee en em ook niet laten lopen tijdens het wassen.....de sufkutquote:Op maandag 22 februari 2021 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Heeft hij niet even een paar rondjes gereden om die accu op te laden
75F dat zijn haar kwaliteitenquote:Op maandag 22 februari 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
en die lijken niet eens echt....quote:Op maandag 22 februari 2021 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
75F dat zijn haar kwaliteiten
Tokkie inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Die Nicole moet ook eens een klap voor d'r harses hebben zeg. Wat een verschrikkelijk wijf is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |