In die fase ben ik ook nog steeds.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We moeten hem niet laten keepen. Voorin eerst leren.
Er zijn er veel die nooit keeper willen staan. Dus dan moet degene die net een maand speelt de klus zien te klaren. En zelf scoren, ho maar.quote:
Ik had gewoon moeten keepen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn er veel die nooit keeper willen staan. Dus dan moet degene die net een maand speelt de klus zien te klaren. En zelf scoren, ho maar.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:22 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dan wanneer Götze naar Feyenoord was gegaan er alleen maar bewondering zou zijn
Ik heb te weinig geduld om te keepen, sorry.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn er veel die nooit keeper willen staan. Dus dan moet degene die net een maand speelt de klus zien te klaren. En zelf scoren, ho maar.
@Bluedisplay vindt keepen leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig geduld om te keepen, sorry.
Ja daarom blijft ik ook niet alleen heel conservatief staan, maar dat is met extra risico natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig geduld om te keepen, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |