Ja mooi he?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:17 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hebben we niet echt een duidelijk beeld of kinderen een rol spelen. Kinderen worden niet getest, dus tsja.
Beetje als toen in maart. Alleen mensen testen met connecties naar Italië en dan glashard beweren dat de meeste gevallen terug te herleiden zijn naar Italië en er geen clusters zijn in Nederland
Ah, ja, de goede oude tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja mooi he?!![]()
Memory's....
Achteraf vond ik het toch het leukst toen het nog alleen in China was...
En wie is mevrouw bij Jinek dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:18 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaaa! Mevrouw bij Jinek geeft aan dat er ook in Nederland een modelletje a la Ierland komt
wow lekker op tijd ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:18 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaaa! Mevrouw bij Jinek geeft aan dat er ook in Nederland een modelletje a la Ierland komt
Ja, dat ja. En ziek zijn een probleem was voor mensen heel ver wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja he? Toen de lucht nog zonder aerosolen was en de sex nog...... eh.... nah ja.
VVDmuts dus.quote:
Of we bekijken het positiefquote:
VVDmuts? Politiek verslaggeverquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
VVDmuts dus.
Nou ja, als ze daar net zoveel mee doen als hun signaalwaardes hebben we er nog geen fluit aan.
Ja, eindelijk eens iets positiefs buiten de covid testsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Of we bekijken het positief. Want we kunnen overal wel nu roepen "lekker op tijd", maar daar schiet je niks-noppes-nadda mee op
wij zaten half feb al te twijfelen of wel wel op wereldreis moesten gaan.....maar er waren wat dilemmas omdat we o.a een Australisch koppel (die al in nederland waren ) voor 1.5 maand in ons huis kregen en nog meer van zulke afpraken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat ja. En ziek zijn een probleem was voor mensen heel ver weg
Man, da's triestquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wij zaten half feb al te twijfelen of wel wel op wereldreis moesten gaan.....maar er waren wat dilemmas omdat we o.a een Australisch koppel (die al in nederland waren ) voor 1.5 maand in ons huis kregen.
dus 27 feb zijn we toch maar gegaan![]()
en eenmaal 2 weken in australie brak de halve pleuris uit in de wereld.
Heb je wel nog ff mooi mee gepikt dan. Ben benieuwd wanneer de volgende mogelijkheid zou zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wij zaten half feb al te twijfelen of wel wel op wereldreis moesten gaan.....maar er waren wat dilemmas omdat we o.a een Australisch koppel (die al in nederland waren ) voor 1.5 maand in ons huis kregen.
dus 27 feb zijn we toch maar gegaan![]()
en eenmaal 2 weken in australie brak de halve pleuris uit in de wereld.
ondanks dat we alles om hebben moeten gooien en veel niet hebben kunnen zien hebben we toch nog een mooie tijd gehad,quote:
Dit werkt vooral als het hoogste niveau iets is wat mensen echt niet willen. Een volledige lockdown met alcoholverbod of iets degelijks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:18 schreef Benny het volgende:
Dat zal ook wel gebeuren. Zou me niks verbazen als het een 90%-100% kopie zal zijn van Ierlandquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit werkt vooral als het hoogste niveau iets is wat mensen echt niet willen. Een volledige lockdown met alcoholverbod of iets degelijks.
oke gelijk 10 flessen rum besteld, laat die winter maar komen !quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit werkt vooral als het hoogste niveau iets is wat mensen echt niet willen. Een volledige lockdown met alcoholverbod of iets degelijks.
gewoon ingescand en vertaald naar het nederlandsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren. Zou me niks verbazen als het een 90%-100% kopie zal zijn van Ierland
Dan zitten we nu al zeker in level 3/4 als het geen level 5 is, dat wordt schrikken voor iedereenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren. Zou me niks verbazen als het een 90%-100% kopie zal zijn van Ierland
Dan krijg je wel gelijk een alcoholrun inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oke gelijk 10 flessen rum besteld, laat die winter maar komen !
Ik zet in op een "We zitten nu op het punt om naar level 3 te gaan"quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dan zitten we nu al zeker in level 3/4 als het geen level 5 is, dat wordt schrikken voor iedereen
Mooi inkijkje vanaf jouw kant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef Luke83 het volgende:
Tja, als ik op mijn eigen middelbare school kijk (ben docent), is het bijna onmogelijk om 1,5m afstand te houden tot leerlingen. De goede wil is er vanuit beide kanten wel, maar de fysieke ruimte ontbreekt en veel leerlingen vergeten het vaak, omdat ze geen afstand tot elkaar hoeven te bewaren. De corona gevallen nemen per dag toe, klassen waar slechts 25-50%aanwezig is, veel lesuitval door "zieke" docenten en het feit dat iedereen op de tocht zit, omdat de ventilatie bijna niet
werkt, dus alle ramen en deuren open, maakt dat ik het niet vrolijk inziet.
Waar ik zelf "bang" voor ben is het feit dat de komende twee weken de herfstvakantie bezig is, dat daardoor de besmettingen minder hard lopen en men wederom "vergeet" of kan ontkennen dat het middelbaar onderwijs wel degelijk een grote rol speelt in de verspreiding. En we daardoor in november, als de vakanties weer voorbij zijn, weer extra hard gaan.
Vergeet de nootjes niet. En de chipsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:40 schreef quirina het volgende:
Beetje vodka beetje licor 43 paar dozen wijn
Even hamsteren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |