quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende: [..] En dit
In Maastricht heb je een café met paar honderd verschillende speciaal biertjes
Soms mis ik die stad nog wel eens
![]()
Dat is niet de reden. Het gaat om de stof nicotine die gigantisch verslavend isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roken is ook iets dat je de hele dag door doet, alcohol is meestal alleen in de avonden in het weekend.
Zou je dat kind dan niet heel erg gauw ter adoptie opgevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind zegt hier 'mama dat is écht stomme muziek'
Alcohol schijnt ook verslavender dan heroīne te zijn trouwens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is niet de reden. Het gaat om de stof nicotine die gigantisch verslavend is
nah dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alcohol schijnt ook verslavender dan heroīne te zijn trouwens.
Fokmeetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende: [..] En dit
In Maastricht heb je een café met paar honderd verschillende speciaal biertjes
Soms mis ik die stad nog wel eens
![]()
Ja uitgaan vind ik sowieso lekker als ik aangeschoten ben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Maar goed, voornamelijk bier drinken omdat lekker hier dus. En op feestjes omdat aangeschoten bandjes kijken extra leuk is.
Vooral toegankelijker, dus waarschijnlijk meer verslaafden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alcohol schijnt ook verslavender dan heroīne te zijn trouwens.
maar goed als dat zo zijn zou je dus echt gewoon niet alleen moeten gaan drinken om je hoofd leeg te makenquote:
Mijn heerlijke frummel johquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je dat kind dan niet heel erg gauw ter adoptie opgeven
Mja hier hebben we het vaak genoeg over gehad, geen zin in die discussiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is niet de reden. Het gaat om de stof nicotine die gigantisch verslavend is
Nee! Dat is ook een royaal kutideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed als dat zo zijn zou je dus echt gewoon niet alleen moeten gaan drinken om je hoofd leeg te maken
ja daarom heb je je operatie ook niet oevr 3 weken ? :pquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja hier hebben we het vaak genoeg over gehad, geen zin in die discussie
Yes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Maar goed, voornamelijk bier drinken omdat lekker hier dus. En op feestjes omdat aangeschoten bandjes kijken extra leuk is.
oh in dat geval...quote:
Daarom rook, gok, blow en snuif ik ook niet. We zijn het gewoon eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
ik weet vanmezelf dat ik met drank en ook gokken trouwens echt heel voorzichtig moet zijn. de sigaretten hebben we al gehad
Dat ontkent ook niemandquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
feit is dat nicotine gewoon echt verslavend is
Nou ja om dan te zeggen "bier is het halve werk"quote:
Dít is serieus mijn all time favorite gifjequote:
Hoe bedoel je het halve werk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja om dan te zeggen "bier is het halve werk"Daar mankeert toch nog wel iets aan.
ik zie hem nu net voor het eerstquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dít is serieus mijn all time favorite gifje![]()
Vandaag nog naar mijn collega gestuurd toen we scripts voor gifjes en metadata gingen testen![]()
![]()
![]()
![]()
kennelijk bestaat er één van de cruciale elementen niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het halve werk?![]()
Geil wijf, geile vent = prima
Geil wijf, geile vent plus bier = extra prrrrrima
Een geile ventquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk bestaat er één van de cruciale elementen niet in mijn wereld
ftfyquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het halve werk?![]()
Lieve vrouw, lieve man = prima
Lieve vrouw, lieve man plus Chardonnay = extra prrrrrima
quote:
Ook prima als ik chardonnay drink en hij bierquote:
Ook niet met een dure sigaar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Whisky mag ook trouwens, zelfs peaty![]()
Roken echter, never
Hoiquote:
Oh nee dan veel liever high of lowlands. Maar geen Islayquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Roken echter, never
Nopequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook niet met een dure sigaar?
(Zie UI)
Gemiddelde vrouw is ook gewoon nooit geilquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wijven die ik ken, zie of tegenkom zijn niet geil. Nooit. Ever.
Een met edelstenen bezette gouden pijp met luxueuze geurtabak?quote:
Dat laatste kan ik wel beamen als ex roker zijndequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Roken echter, never
Nee johquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een met edelstenen bezette gouden pijp met luxueuze geurtabak?
Brrrrrrquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik wel beamen als ex roker zijnde![]()
Toen ik al een tijdje gestopt was heeft muis nog eens tijdens stappen 2 peuken gerookt en mijn god was dat smerig tijdens het zoenen die avond![]()
nou hierzie. Ik verzin het niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gemiddelde vrouw is ook gewoon nooit geil
Zeker niet als ze boven de 30 komen
Verkeerde mannen ken jij dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
Gemiddelde man is ook een onaantrekkelijk stuk vreten en dat helpt ook niet
Ik Hitachiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cute... ik noem de mijne engeltje
Ja!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:40 schreef Karzai het volgende:
Coen brothers hebben ook geniale films gemaakt
Vriendin was helemaal verliefd en blij dat ik die serie aan haar had aangeradenquote:
welke lockup?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:51 schreef Karzai het volgende:
maar toch zin om te dansen, die corona lockup ben ik wel echt zat
Euh er is geen lock-up..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:51 schreef Karzai het volgende:
maar toch zin om te dansen, die corona lockup ben ik wel echt zat
onzin, je kan overal heen, mits je voorzichtig bentquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:54 schreef Karzai het volgende:
je kan nergens heen dat jij zo'n saai leven hebt en nooit buiten komt
ajax, paradiso, bioscoop, kroeg, uit etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
onzin, je kan overal heen, mits je voorzichtig bent
Roken sowieso buiten, binnen rokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh
Prima als je rookt hoor, buiten, en niet binnen 1,5 meter van mij komt, en niet mijn kant op ademt. Enzo
Vind het zo matig dat Videoland die serie heeft overgekocht en nu niet op Netflix staatquote:
Maar zijn anderen voorzichtig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
onzin, je kan overal heen, mits je voorzichtig bent
Post dan eens een goed verhaal, misschien word het dan beter!quote:
oh het is weer mijn schuld. Alles is altijd mijn schuldquote:
Heb je gelijk in. ik ga dit weekend plannen maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:15 schreef Karzai het volgende:
ook alleen maar geklaag over je kut werk
Ik post goeie verhalen zat. Lees je ze ooit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Post dan eens een goed verhaal, misschien word het dan beter!
Zoals ik al zij, kom eens met een leuk verhaal of gezellig onderwerp.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh het is weer mijn schuld. Alles is altijd mijn schuld
Ik heb dat topic wel een tijdje gevolgd, maar de laatste tijd niet meer echt om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik post goeie verhalen zat. Lees je ze ooit?Begin eens met mijn vorige weekend
![]()
TRV / Fles' Travelsnacks #6
Tsja, niet mijn probleemquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat topic wel een tijdje gevolgd, maar de laatste tijd niet meer echt om eerlijk te zijn
NIKS IK ZEG GEWOON HOI GODAAMMIT MAG IK DAN NOOIT EENS OOK MAAR HOI ZEGGEN ZONDER DAT ER WAT MIS MEE ISquote:
nice.. ja hier verschilt het per ploeg..quote:
Je gaat Rusland binnenvallen?quote:
rustaaaghquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIKS IK ZEG GEWOON HOI GODAAMMIT MAG IK DAN NOOIT EENS OOK MAAR HOI ZEGGEN ZONDER DAT ER WAT MIS MEE IS![]()
![]()
Oeh lang niet meer gespeeldquote:
Kijk en chill ze!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:30 schreef Karzai het volgende:
Heren, ik ga lekker liggen detective kijken ontspannen, relaxed onder een dekentje, de handjes erboven
fijne avond
das wel vroeg hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
Dan wacht ik wel even op Koeneloen om dit topic voor vandaag op slot te gooien.
True true, normaal houd koen het wel wat langer volquote:
Ze mag skypen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even met mijn favoriete crimineel praten
Kiwiwiwiwiwiwiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Zo, drukke dag en net ook nog 10 mondkapjes in elkaar genaaid.
Heb ik nog wat gemist hier vandaag?
Weekendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Dat was het vandaag en bij nader inzien ook gisteren al inderdaad. Ik zou bijna vergeten dat het geen zaterdag isquote:
ben al werkelijk 1.5 week de kluts kwijt met de dagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was het vandaag en bij nader inzien ook gisteren al inderdaad. Ik zou bijna vergeten dat het geen zaterdag is.
Dinsdag? Het is toch maandag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben al werkelijk 1.5 week de kluts kwijt met de dagenals je zou zeggen dat het vandaag dinsdag is zou ik het ook geloven
dit jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dinsdag? Het is toch maandag? [ link | afbeelding ]
Nou we gaan toch maar naar Italië en moeten dan alleen de verschillende delen vermijden die voor ons op de rode lijst staan. En dan max 1 weekje ipv 2 weken. 2e week gewoon vakantie in eigen land.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je nog wat ondernemen trouwens, nu buitenland plannen afvielen?
Kwiwiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Nee kon zulke stof niet vindenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi![]()
Mondkapjes met kwiwi’s?
Heerlijk! Welke gebieden zijn rood voor jullie dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou we gaan toch maar naar Italië en moeten dan alleen de verschillende delen vermijden die voor ons op de rode lijst staan. En dan max 1 weekje ipv 2 weken. 2e week gewoon vakantie in eigen land.
Nice, toch effe er uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou we gaan toch maar naar Italië en moeten dan alleen de verschillende delen vermijden die voor ons op de rode lijst staan. En dan max 1 weekje ipv 2 weken. 2e week gewoon vakantie in eigen land.
Venetië en omgeving en Napels, daar wilden we eigenlijk heen. En nog wat andere gebieden maar die stonden niet op het programma. Probleem is dat we er ook niet doorheen mogen rijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk! Welke gebieden zijn rood voor jullie dan?
O, da’s wel jammer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Venetië en omgeving en Napels, daar wilden we heen. En nog wat andere gebieden maar die stonden niet op het programma. Probleem is dat we er ook niet doorheen mogen rijden.
nee zo ver zijn we nog niet. Geen idee eigenlijk, zal eens informeren.quote:
Jeej! Wat fijn! Moeten jullie een negatieve test bij je hebben of hoeft dat niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mail je of schrijf je ambachtelijke brieven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee zo ver zijn we nog niet. Geen idee eigenlijk, zal eens informeren.
Doe maar luxe!quote:
het gaat wel digitaelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mail je of schrijf je ambachtelijke brieven?
Ze kunnen beter die Belgische zooi vervangen voordat het daar mis gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-nederland~aada7f1e/
gok zomaar dat er een Borssele 2 komt zodra de kolencentrale helemaal gesloopt is.
Klinkt als een heel gedoe! Maar wel lekker even ertussenuit!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Venetië en omgeving en Napels, daar wilden we eigenlijk heen. En nog wat andere gebieden maar die stonden niet op het programma. Probleem is dat we er ook niet doorheen mogen rijden.
tja ander land hequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen beter die Belgische zooi vervangen voordat het daar mis gaat.
Lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar luxe!
Ik moet morgen nog een korte dienst draaien vanuit thuis en dan heb ik weekje vrij
definitelyquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worden die mails dan nog gescreend, denk je?
Dat land kan wegen niet eens onderhouden, laat staan een kerncentralequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja ander land he
ik koester mn jodium tabletten
Ik heb op mijn contract al een kleine anderhalve week aan overuren staan die ik kan opnemen zonder verlof dagen op te pakken plus komende week maar 1 college dat digitaal gaat.quote:
O, Liesje en @Dr_Flashquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej! Wat fijn! Moeten jullie een negatieve test bij je hebben of hoeft dat niet?
ja ok ok okquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat land kan wegen niet eens onderhouden, laat staan een kerncentrale
Nou, daar heb ik een theorie over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat land kan wegen niet eens onderhouden, laat staan een kerncentrale
Waarom? Ben je bang dat je de randstad niet meer in mag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op mijn contract al een kleine anderhalve week aan overuren staan die ik kan opnemen zonder verlof dagen op te pakken plus komende week maar 1 college dat digitaal gaat.
Begin nu wel te twijfelen of weekje Limburg zo'n goed idee was
Oh tof, die gaat op mijn kijklijstje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, Liesje en @:dr_flash
Deze docu over de laatste spoorwegen van Albanië is echt de moeite waard. Mooi verteld en prachtige beelden![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik een theorie over.
Nederland geeft miljarden uit om de wegen zo glad als een biljard laken te krijgen en is daarna miljoenen kwijt aan allerlei dingen om snelheid eruit te halen.
België laat haar wegen dusdanig verpauperen dat als je daar harder dan 100 probeert te gaan voor meer dan 5 minuten je wagen dusdanig naar de kloten is dat je dat nooit meer aandurft.
Wie is er dan meer geld kwijt aan het einde van het budget?
Maar we hebben het ook wel over sex hoor, om eens de grenzen af te tasten en zoquote:
Is het geen specht?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. hier veel regen wat tegen het raam tikt
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. hier veel regen wat tegen het raam tikt
En dan? Modden ze teksten weg?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar we hebben het ook wel over sex hoor, om eens de grenzen af te tasten en zo
Oh nee toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar we hebben het ook wel over sex hoor, om eens de grenzen af te tasten en zo
'grab her by the REDACTED LINE'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan? Modden ze teksten weg?
neuh als het te ver gaat wordt je hele mail gewoon gedropt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan? Modden ze teksten weg?
zo te horen heb je dat al meegemaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh als het te ver gaat wordt je hele mail gewoon gedropt.
Nou ja we hadden het er van de week over dat zwemmen bijna net zo goed voor je is als sex in termen van spiergroepen die je dan aan het werk zet. Dat mochtquote:
zou je denken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo te horen heb je dat al meegemaakt
Waarom het wegennet onderhouden als je dat geld ook kunt gebruiken om een taal strijd te blijven voeren voor bijna 200 jaar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo had ik het nog nooit bekeken. Slimme Belgen.
of het wereldrecord zonder regering te zitten verbeterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom het wegennet onderhouden als je dat geld ook kunt gebruiken om een taal strijd te blijven voeren voor bijna 200 jaar?
Ja, en anderhalf jaar kunt doen over het formeren van een regeringquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom het wegennet onderhouden als je dat geld ook kunt gebruiken om een taal strijd te blijven voeren voor bijna 200 jaar?
Ja maar eens even kijken morgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s wel jammer.En Verona in plaats van Venetië en Florence als alternatief voor Napels?
Nee dat nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej! Wat fijn! Moeten jullie een negatieve test bij je hebben of hoeft dat niet?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of het wereldrecord zonder regering te zitten verbeteren
Politiek zoals politiek bedoeld is!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en anderhalf jaar kunt doen over het formeren van een regering
Nou niet specifiek nee. Maar ik denk ook niet dat dat mag. Verhelder me?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Je weet wat ze bedoelt als ze het over prison sex gaat hebben he
'dont you drop the REDACTED LINE in the shower'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Je weet wat ze bedoelt als ze het over prison sex gaat hebben he
Ag relaxed. dacht dat Italie dat pas recent had aangescherpt maar dat geldt dan niet voor Zwitsers? Of is het omdat je over land komt?quote:
Dat land is echt uit elkaar aan het vallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Wel episch dat België nu het record heeft van 'het langst zonder regering zitten' en ze dat record hebben afgepakt van........België
dat was al maanden zo, alleen kennelijk is de teller nu eindelijk gestoptquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Wel episch dat België nu het record heeft van 'het langst zonder regering zitten' en ze dat record hebben afgepakt van........België
België is al sinds de eerste wereld oorlog een chaotische bende van 2 gewesten, Brussel dat buiten de gewesten valt (wat een meerderheid aan vlaamse inwoners heeft maar onofficieel waals praat) en nog Duitse gemeenten in Oost Wallonië heeftquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat land is echt uit elkaar aan het vallen.
Ja, we moeten alleen even goed plannen dat we niet door de voor ons 'rode lijst' delen rijden. Dus wordt een beetje slalommen en dingen overslaan die we hadden willen doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mis wat. gaan jullie nu wel naar italie?
Vroeger hadden ze nog politieke partijen die de taalgrens overstegen. Maar sinds dat niet meer het geval is, is het formeren van een kabinet steeds lastiger geworden. En die hele bestuurlijke knoop waarin het land zit, helpt zeker niet meequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
België is al sinds de eerste wereld oorlog een chaotische bende van 2 gewesten, Brussel dat buiten de gewesten valt (wat een meerderheid aan vlaamse inwoners heeft maar onofficieel waals praat) en nog Duitse gemeenten in Oost Wallonië heeft
Wat ik van sommige mensen hoor, zijn veel wegen niet meer verbeterd sinds WOIquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
België is al sinds de eerste wereld oorlog een chaotische bende van 2 gewesten, Brussel dat buiten de gewesten valt (wat een meerderheid aan vlaamse inwoners heeft maar onofficieel waals praat) en nog Duitse gemeenten in Oost Wallonië heeft
OOOOOH, luister naar die regenbui...quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was al maanden zo, alleen kennelijk is de teller nu eindelijk gestopt![]()
Kansloos kutland met kutmensen. Weg ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Je voelt de grens. Letterlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik van sommige mensen hoor, zijn veel wegen niet meer verbeterd sinds WOI
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]Jij hebt twee paspoorten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Waarom? Gewoon uit interesse, heb dezelfde paspoorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon uit interesse, heb dezelfde paspoorten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo eens een wat blokjes kaas snijden
en waarvoor, eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Welk paspoort gebruiken jullie het meest?
alleen NL. makkelijker met alles voor mij qua varen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
True true. Maar die shift is denk ik vooral gekomen doordat vervuilende industrie in Wallonië meer aan banden is gelegd en Vlaanderen een steeds groter deel van het BBP is gaan leveren. Daardoor in Vlaanderen zich onafhankelijker gaan opstellen terwijl Walen dat nooit helemaal hebben kunnen accepteren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog politieke partijen die de taalgrens overstegen. Maar sinds dat niet meer het geval is, is het formeren van een kabinet steeds lastiger geworden. En die hele bestuurlijke knoop waarin het land zit, helpt zeker niet mee![]()
Ergens is België wel fascinerend. Maar als ik bij Hazeldonk de grens overga, bekruipt me al een lichte depressie
Ik Belgisch, omdat ik daar hier mee ingeschreven sta. Maar voor reizen allebei, afhankelijk van waar ik heen ga. Van sommige landen wil je geen stempel in je paspoort als je nog naar de VS moet daarna.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
er zijn zoveel betere plekken om de grens over te gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik net zeggen dat ik depri word als ik bij Hazeldonk de grens over ga
deze vrouw weet. maar daarvoor heb ik 2 Nederlandse paspoorten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik Belgisch, omdat ik daar hier mee ingeschreven sta. Maar voor reizen allebei, afhankelijk van waar ik heen ga. Van sommige landen wil je geen stempel in je paspoort als je nog naar de VS moet daarna.
uiteraardquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Belgen en halve Belgen herken ik hier altijd wel
eigenlijk vind ik het behoorlijk ziek als je daar al over na moet denken. Ik snap het wel, het is wat het is en zo. Maar wel ziek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik Belgisch, omdat ik daar hier mee ingeschreven sta. Maar voor reizen allebei, afhankelijk van waar ik heen ga. Van sommige landen wil je geen stempel in je paspoort als je nog naar de VS moet daarna.
oh nee geen belgische maar wel 2 nationaliteitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij hebt alleen een Belgisch paspoort?
Belgbal.
België is ook een depressief land vind ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik net zeggen dat ik depri word als ik bij Hazeldonk de grens over ga
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True true. Maar die shift is denk ik vooral gekomen doordat vervuilende industrie in Wallonië meer aan banden is gelegd en Vlaanderen een steeds groter deel van het BBP is gaan leveren. Daardoor in Vlaanderen zich onafhankelijker gaan opstellen terwijl Walen dat nooit helemaal hebben kunnen accepteren.
Omdat je als Vlaming makkelijker in NL een baan krijgt dan andersom heb ik het idee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon uit interesse, heb dezelfde paspoorten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn zoveel betere plekken om de grens over te gaan
mja.. ik moet aan boord echt plannen soms met welk paspoort ik me laat inklaren in sommige landen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het behoorlijk ziek als je daar al over na moet denken. Ik snap het wel, het is wat het is en zo. Maar wel ziek.
ontwikkelingshulp/medelijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je als Vlaming makkelijker in NL een baan krijgt dan andersom heb ik het idee.
Is afhankelijk. Voor reizen buiten de EU mijn Belgische omdat dat een paspoort is en ik alleen een Nederlandse ID kaart heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wist niet dat jij in Noord-Korea bent geweest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duits?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee geen belgische maar wel 2 nationaliteitMaar hier zitten dus belgen zie ik
Ja het is vooral gewoon triest dat het überhaupt wat uitmaakt, die stempels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het behoorlijk ziek als je daar al over na moet denken. Ik snap het wel, het is wat het is en zo. Maar wel ziek.
maar srsly, denk je echt dat het gaat helpen? Dat je je altijd als Belg bij Putin gemeld hebt en als NLer bij USA meldt? Denk je serieus dat je op die manier iets verborgen kunt houden? Dat is toch naīef manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja.. ik moet aan boord echt plannen soms met welk paspoort ik me laat inklaren in sommige landen.
Als ik naar de US zou moeten nu, vinden ze het niet zo leuk dat ik zo vaak bij Putin ben geweest.
Voel je je meer Nederlander dan Belg? Of meer wereldburger?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
België is ook een depressief land vind ik.
nee ik heb ook 2 Nederlandse paspoorten om die reden. ik moet echt opletten welke van de twee ik afgeef aan autoriteiten. (ofja.. de kapitein want die heeft ze in de kluis liggen)quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar srsly, denk je echt dat het gaat helpen? Dat je je altijd als Belg bij Putin gemeld hebt en als NLer bij USA meldt? Denk je serieus dat je op die manier iets verborgen kunt houden? Dat is toch naīef man
kwiwiburgerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je je meer Nederlander dan Belg? Of meer wereldburger?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is afhankelijk. Voor reizen buiten de EU mijn Belgische omdat dat een paspoort is en ik alleen een Nederlandse ID kaart heb.
Maar meestal mijn Nederlandse ID kaart omdat dat minder vragen oplevert in de randstad.
Het werkt wel hoor, ze bladeren in de VS alleen door het paspoort dat je afgeeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar srsly, denk je echt dat het gaat helpen? Dat je je altijd als Belg bij Putin gemeld hebt en als NLer bij USA meldt? Denk je serieus dat je op die manier iets verborgen kunt houden? Dat is toch naīef man
waarom? geeft alleen maar meer papierwerkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Praktisch
Het lijkt me zo raar om twee paspoorten te hebben
Maar ik zou het best willen
HOE DANquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
nee ik heb ook 2 Nederlandse paspoorten
werkgeversverklaring..quote:
Meer Nederlander. Overigens is het wel ideaal bij paspoort verlengen, want dat duurt hier vaak een pasr weken en dan kan ik ondertussen gewoon nog met de andere op padquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je je meer Nederlander dan Belg? Of meer wereldburger?
In de praktijk valt dat best mee als je niet in de provincie woont. En zelfs dan valt het nog behoorlijk mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom? geeft alleen maar meer papierwerk
mja voor mij levert het meer papierwerk op iig.. vooral met aanvragen enzo en werkgeversverklaring geblabla. Maar dat hoef ik hopelijk niet meer te doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat best mee als je niet in de provincie woont. En zelfs dan valt het nog behoorlijk mee.
Dat had je beter niet kunnen doen. Net vond ik je nog aardig.quote:
maar om 1 voorbeeld te noemen, ik ben eens in het midden oosten aan boord gestapt. met dat visum/stempel kom ik de US niet in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je beter niet kunnen doen. Net vond ik je nog aardig.
Is dat niet iets heel anders dan een paspoort?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werkgeversverklaring..
zo heb ik er ook 1 met meer pagina's er in voor stempels dan je als 'consument' kan krijgen.
jij vind mij sowieso aardigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je beter niet kunnen doen. Net vond ik je nog aardig.
ja prima, maar TWEE paspoorten van EEN land? Dan ben je effectief twee personen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die veel reizen voor hun werk hebben vaak een zakenpaspoort met meer bladzijden.
Grappig dat je even van nationaliteit kan wisselen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom? geeft alleen maar meer papierwerk
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja prima, maar TWEE paspoorten van EEN land? Dan ben je effectief twee personen.
Oh dat is wel een enthousiaste aanname. Maar het zou best kunnen, ik weet ook niet wie van wie allemaal een kloon isquote:
Ja, een privé-paspoort en een zakenpaspoort. Komt veel voor hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja prima, maar TWEE paspoorten van EEN land? Dan ben je effectief twee personen.
BSN blijft gelijk hoor.. maar je hebt 2 pp nummersquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben anoniem gegaan, maar toen kreeg ik spijt. Nieuw account aangemaakt. Maar jij kent mijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel een enthousiaste aanname. Maar het zou best kunnen, ik weet ook niet wie van wie allemaal een kloon is
Iwanius?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben anoniem gegaan, maar toen kreeg ik spijt. Nieuw account aangemaakt. Maar jij kent mij
Nee er staat toch gewoon hetzelfde BSN e.d. op?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Qua internationaal werk word het wel lastiger idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja voor mij levert het meer papierwerk op iig.. vooral met aanvragen enzo en werkgeversverklaring geblabla. Maar dat hoef ik hopelijk niet meer te doen.
En houd ik het bij 1 normale Nederlandse.
Nou ja iemand kennen is op zich niet strafbaarquote:
O ja, dat is wel handigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer Nederlander. Overigens is het wel ideaal bij paspoort verlengen, want dat duurt hier vaak een pasr weken en dan kan ik ondertussen gewoon nog met de andere op pad
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
je vind haar niet leuk?
Miauw was mijn fok vriendinnetje
Mja dat niet alleen.. Ook met vaarbevoegdheid enzo..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Qua internationaal werk word het wel lastiger idd.
Ik ben bang dat ik over een paar jaar ook een van de twee moet gaan laten vervallen.
Ik geloof je. Ik kom er ooit wel achter, ik durf te leven met deze onzekerheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben anoniem gegaan, maar toen kreeg ik spijt. Nieuw account aangemaakt. Maar jij kent mij
Ik mis Iwanius wel hoorquote:
zie dmquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik kom er ooit wel achter, ik durf te leven met deze onzekerheid
Ja, maar dat boeit ze niet heb ik het ideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is wel handig
Het lijkt me ook wel raar. Want ze zullen je in België aan je accent gelijk herkennen als Ollander.
Stemplicht kun je ook afgeven aan een ander persoon als je in het buitenland woont.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeit ze niet heb ik het ideeEnige nadeel is dat ik verplicht ben om te stemmen in België.
Heeft die sterke verhalen dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik mis Iwanius wel hoor.. lekker acclimatiseren. veel sterke verhalen.
zou bijna denken dat het de vader van @:Uitstraling is
O god, ze hebben stemplicht daarquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeit ze niet heb ik het ideeEnige nadeel is dat ik verplicht ben om te stemmen in België.
Zo zo. De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
oke oke.... ik ben charmed_angelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
oja dat mag je niet publiek zeggen natuurlijk als exa noniempje
kenniknie. henloquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
oke oke.... ik ben charmed_angel
Ik wilde even geheimzinnnig doen.... laat me
chantal janzen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net een leuke BN-er gesproken mogen jullie raden wie
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net een leuke BN-er gesproken mogen jullie raden wie
Ja maar geen idee aan wiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stemplicht kun je ook afgeven aan een ander persoon als je in het buitenland woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |