quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende: [..] En dit
In Maastricht heb je een café met paar honderd verschillende speciaal biertjes
Soms mis ik die stad nog wel eens
![]()
Dat is niet de reden. Het gaat om de stof nicotine die gigantisch verslavend isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roken is ook iets dat je de hele dag door doet, alcohol is meestal alleen in de avonden in het weekend.
Zou je dat kind dan niet heel erg gauw ter adoptie opgevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind zegt hier 'mama dat is écht stomme muziek'
Alcohol schijnt ook verslavender dan heroīne te zijn trouwens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is niet de reden. Het gaat om de stof nicotine die gigantisch verslavend is
nah dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alcohol schijnt ook verslavender dan heroīne te zijn trouwens.
Fokmeetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef DerRabbit het volgende: [..] En dit
In Maastricht heb je een café met paar honderd verschillende speciaal biertjes
Soms mis ik die stad nog wel eens
![]()
Ja uitgaan vind ik sowieso lekker als ik aangeschoten ben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Maar goed, voornamelijk bier drinken omdat lekker hier dus. En op feestjes omdat aangeschoten bandjes kijken extra leuk is.
Vooral toegankelijker, dus waarschijnlijk meer verslaafden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alcohol schijnt ook verslavender dan heroīne te zijn trouwens.
maar goed als dat zo zijn zou je dus echt gewoon niet alleen moeten gaan drinken om je hoofd leeg te makenquote:
Mijn heerlijke frummel johquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je dat kind dan niet heel erg gauw ter adoptie opgeven
Mja hier hebben we het vaak genoeg over gehad, geen zin in die discussiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is niet de reden. Het gaat om de stof nicotine die gigantisch verslavend is
Nee! Dat is ook een royaal kutideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed als dat zo zijn zou je dus echt gewoon niet alleen moeten gaan drinken om je hoofd leeg te maken
ja daarom heb je je operatie ook niet oevr 3 weken ? :pquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja hier hebben we het vaak genoeg over gehad, geen zin in die discussie
Yes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Maar goed, voornamelijk bier drinken omdat lekker hier dus. En op feestjes omdat aangeschoten bandjes kijken extra leuk is.
oh in dat geval...quote:
Daarom rook, gok, blow en snuif ik ook niet. We zijn het gewoon eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
ik weet vanmezelf dat ik met drank en ook gokken trouwens echt heel voorzichtig moet zijn. de sigaretten hebben we al gehad
Dat ontkent ook niemandquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
feit is dat nicotine gewoon echt verslavend is
Nou ja om dan te zeggen "bier is het halve werk"quote:
Dít is serieus mijn all time favorite gifjequote:
Hoe bedoel je het halve werk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja om dan te zeggen "bier is het halve werk"Daar mankeert toch nog wel iets aan.
ik zie hem nu net voor het eerstquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dít is serieus mijn all time favorite gifje![]()
Vandaag nog naar mijn collega gestuurd toen we scripts voor gifjes en metadata gingen testen![]()
![]()
![]()
![]()
kennelijk bestaat er één van de cruciale elementen niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het halve werk?![]()
Geil wijf, geile vent = prima
Geil wijf, geile vent plus bier = extra prrrrrima
Een geile ventquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk bestaat er één van de cruciale elementen niet in mijn wereld
ftfyquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het halve werk?![]()
Lieve vrouw, lieve man = prima
Lieve vrouw, lieve man plus Chardonnay = extra prrrrrima
quote:
Ook prima als ik chardonnay drink en hij bierquote:
Ook niet met een dure sigaar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Whisky mag ook trouwens, zelfs peaty![]()
Roken echter, never
Hoiquote:
Oh nee dan veel liever high of lowlands. Maar geen Islayquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Roken echter, never
Nopequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook niet met een dure sigaar?
(Zie UI)
Gemiddelde vrouw is ook gewoon nooit geilquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wijven die ik ken, zie of tegenkom zijn niet geil. Nooit. Ever.
Een met edelstenen bezette gouden pijp met luxueuze geurtabak?quote:
Dat laatste kan ik wel beamen als ex roker zijndequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Roken echter, never
Nee johquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een met edelstenen bezette gouden pijp met luxueuze geurtabak?
Brrrrrrquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik wel beamen als ex roker zijnde![]()
Toen ik al een tijdje gestopt was heeft muis nog eens tijdens stappen 2 peuken gerookt en mijn god was dat smerig tijdens het zoenen die avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |