Je bent iets te vroegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het bekende recept. De ronde voordat ze tegen Nadal moeten spelen ze vijf uur een vijfsetter en Nadal veegt daarna de scherven op in een simpele 3-setter.
Hier heeft hij wel een punt. Kleine kans maakt ie wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:22 schreef Szura het volgende:
Geen zorgen, volgens de altijd indekkende Fed-fan maakt Nadal geen kans in de finale
Een hele kleine. Sowieso moet hij eerst maar eens zien te winnen van Schwartzman. Dat zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren. Het weer is aan het omslaan namelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel een punt. Kleine kans maakt ie wel.
Daarom, ik zie Diego nog steeds een goede kans makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Een hele kleine. Sowieso moet hij eerst maar eens zien te winnen van Schwartzman. Dat zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren. Het weer is aan het omslaan namelijk.
Ja na zo'n bal weet je wel dat het einde verhaal is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Marcoss het volgende:
Dit had 3-1 Schwartzman moeten zijn, het is 0-4..
Laten we deze discussie nog weer nieuw leven inblazen inderdaad!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef plesner het volgende:
Sowieso mensen die Federer zien als de GOAT hebben weinig verstand van tennis
Djokovic 1/1.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Paar mooie balletjes al van Djoko. BP conversie 0/4 voor Tsitsipas. Was ook een dingetje voor Schwartzmann.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |