abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:39:10 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195552439
quote:
Jeetje ze gaan weer los, corona de musical 2.0.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195552523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

We gaan plaatjes posten. Heel veel plaatjes.

Dat zal ze leren.
Het zal toch ergens moeten beginnen niet waar?
pi_195552558
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:o meer informatie hierover toevallig?
https://www.abc.net.au/ne(...)nt-payments/12577618
pi_195552617
Tegenwoordig ben je een crimineel wanneer je de voetbalwedstrijd van je zoontje wil bekijken _O_
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:01:04 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195552822
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:15 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Leuk krantje :9
Dat ziekenhuispersoneel heeft het er maar moeilijk mee zeg. :?
Dweilen met de kraan open :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:22:58 #81
189978 controlaltdelete
pi_195553154
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef PSVCL het volgende:
Tegenwoordig ben je een crimineel wanneer je de voetbalwedstrijd van je zoontje wil bekijken _O_
Zwembad in Den Haag mogen ouders hun eigen kinderen niet meer aan/omkleden en afdrogen dit moeten ze uit handen geven aan onbekenden/vrijwilligers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195553199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zwembad in Den Haag mogen ouders hun eigen kinderen niet meer aan/omkleden en afdrogen dit moeten ze uit handen geven aan onbekenden/vrijwilligers.
Ik was maandje geleden in een subtropisch zwembad met m'n dochtertje. Mocht niet mee het kinderbadje in, maar moest aan de kant blijven. Ze is 2 |:(
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:30:47 #83
189978 controlaltdelete
pi_195553280
quote:
80s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:25 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik was maandje geleden in een subtropisch zwembad met m'n dochtertje. Mocht niet mee het kinderbadje in, maar moest aan de kant blijven. Ze is 2 |:(
Bizar en wat als er iets gebeurt met zo'n kleintje? Waarom mag een moeder haar kind niet afdrogen en een vreemde wel? Als ouder maak je je toch verschrikkelijke zorgen, een vreemde die met zijn tengels aan je blote kind zit?
pi_195553863
Patent aangevraagd in 2015 voor Covid19, kan iemand dit verklaren?

https://nl.espacenet.com/(...)PR%3DUS201562240783P
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:26:55 #85
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195554575
quote:

[..]

Wtf? Wat is dit voor waanzin? Het is echt hartverscheurend wat er voor debiele maatregelen worden genomen bij kinderen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195554586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bizar en wat als er iets gebeurt met zo'n kleintje? Waarom mag een moeder haar kind niet afdrogen en een vreemde wel? Als ouder maak je je toch verschrikkelijke zorgen, een vreemde die met zijn tengels aan je blote kind zit?
Ik vind het ook erg vreemd ja.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:30:41 #87
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195554664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:58 schreef weetjewel5 het volgende:

Rothschild? Als dat echt is dan lijkt me dat redelijk voor zichzelf spreken. Hoe kom je daar aan, zit mobiel dus lastig om zelf uit te zoeken.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195554964
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Rothschild? Als dat echt is dan lijkt me dat redelijk voor zichzelf spreken. Hoe kom je daar aan, zit mobiel dus lastig om zelf uit te zoeken.
Op twitter gevonden. Espacenet is een wereldwijde patentenwebsite, de geposte is de Nederlandse versie. Is het misschien mogelijk dat achteraf de naam Covid19 is aangepast/toegevoegd?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:50:21 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195555206
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Op twitter gevonden. Espacenet is een wereldwijde patentenwebsite, de geposte is de Nederlandse versie. Is het misschien mogelijk dat achteraf de naam Covid19 is aangepast/toegevoegd?
De publicatie datum is ook gewoon in 2020, dus zou goed kunnen ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195563079
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:58 schreef weetjewel5 het volgende:

Nee, het patent is niet aangevraagd in 2015 maar in september 2020.

Het gaat om prioriteitsnummers voor een "priority claim", in dit geval specifiek om US201562240783P/20151013

Als je werkt aan een vinding met een patent en je bezit eerder onderzoek / patenten naar soortgelijke vindingen dan heb je een "priority claim", bijvoorbeeld als ze in dit geval omdat ze hebben gewerkt aan een coronavaccin voor pluimvee, waarvan een deel van het onderzoek meegenomen wordt in dit patent.

Als je het patent opvolgt zal je zien dat er meerdere priority claims zijn van latere data.

Er zijn meerdere corona virussen, waarvan Covid-19 de meest recente maar zeker niet de laatste zal zijn.

Versimpeld:
Zie het als het uitvinden van een elektrische tandenborstel in 1990 waar je patent voor aanvraagt.
Als je in 1985 al een motortje hebt uitgevonden dat klein genoeg is om daar in te passen, dan verwijs je daar ook naar. Idem voor een kleine accu die je hebt uitgevonden in 1987 en een inductielader die je hebt uitgevonden in 1989.

Vrijwel ieder patent heeft priority claims, zeker als het grote bedrijven betreft met heel veel eerdere patenten / onderzoeken (of als ze die hebben opgekocht).
pi_195563169
Om nog terug te komen op het inademen van je eigen CO2 achter een mondkapje.

Per keer dat je ademt, adem je zo'n 3 tot 6 liter lucht in- en uit.
Achter een mondkapje past ongeveer 0,05 liter lucht.

Met die simpele wetenschap zou je al kunnen snappen dat het onmogelijk is om je uitgeademde lucht weer in te ademen, niet anders dan wanneer je géén mondkapje draagt.
pi_195563845
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, het patent is niet aangevraagd in 2015 maar in september 2020.

Het gaat om prioriteitsnummers voor een "priority claim", in dit geval specifiek om US201562240783P/20151013

Als je werkt aan een vinding met een patent en je bezit eerder onderzoek / patenten naar soortgelijke vindingen dan heb je een "priority claim", bijvoorbeeld als ze in dit geval omdat ze hebben gewerkt aan een coronavaccin voor pluimvee, waarvan een deel van het onderzoek meegenomen wordt in dit patent.

Als je het patent opvolgt zal je zien dat er meerdere priority claims zijn van latere data.

Er zijn meerdere corona virussen, waarvan Covid-19 de meest recente maar zeker niet de laatste zal zijn.

Versimpeld:
Zie het als het uitvinden van een elektrische tandenborstel in 1990 waar je patent voor aanvraagt.
Als je in 1985 al een motortje hebt uitgevonden dat klein genoeg is om daar in te passen, dan verwijs je daar ook naar. Idem voor een kleine accu die je hebt uitgevonden in 1987 en een inductielader die je hebt uitgevonden in 1989.

Vrijwel ieder patent heeft priority claims, zeker als het grote bedrijven betreft met heel veel eerdere patenten / onderzoeken (of als ze die hebben opgekocht).
bedankt :)
pi_195569209
quote:

[..]

Ook een manier om families nog meer te ontwrichten..want met corona heeft dit natuurlijk niks te maken.

Mag btw hopen dat het afdrogen door vrouwen wordt gedaan
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:34:51 #94
189978 controlaltdelete
pi_195572264
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ook een manier om families nog meer te ontwrichten..want met corona heeft dit natuurlijk niks te maken.

Mag btw hopen dat het afdrogen door vrouwen wordt gedaan
Een vreemde die je kind afdroogt? Moeders protesteren tegen coronaregels in zwembaden

Een vreemde die je kind afdroogt na de zwemles? Haagse moeders protesteren tegen de strenge coronaregels die in de zwembaden gelden.

Net als op de basisscholen mogen ook de ouders de zwembaden niet in. Ook niet om de allerjongsten te helpen bij het omkleden voor en na afloop van de zwemles.

Zwembad in mijn area zie je ouders buiten staan kijken hoe hun spruit aan het zwemmen is. Sommige ouders kleden hun kind om in de auto ;(
pi_195572568
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Een vreemde die je kind afdroogt? Moeders protesteren tegen coronaregels in zwembaden

Een vreemde die je kind afdroogt na de zwemles? Haagse moeders protesteren tegen de strenge coronaregels die in de zwembaden gelden.

Net als op de basisscholen mogen ook de ouders de zwembaden niet in. Ook niet om de allerjongsten te helpen bij het omkleden voor en na afloop van de zwemles.

Zwembad in mijn area zie je ouders buiten staan kijken hoe hun spruit aan het zwemmen is. Sommige ouders kleden hun kind om in de auto ;(
Ouders mogen sowieso op nog maar weinig plekken bij zwemles zijn, leidt te veel af. Heeft niks met corona te maken.
pi_195572696
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Ouders mogen sowieso op nog maar weinig plekken bij zwemles zijn, leidt te veel af. Heeft niks met corona te maken.
Maar het gaat nu wel een stap(je) verder toch?!
pi_195573328
quote:

[..]

Dat zou ik bij mijn kinderen ook niet toelaten. Ze gaan nog lang niet naar zwemles, maar ik zie het zwembad al aankomen met zulke regels. Zoek ik wel een andere zwembad.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195575531
quote:
80s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:50 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar het gaat nu wel een stap(je) verder toch?!
Dan laat je zwemles even voor wat het is, kan ook.
pi_195576101
quote:

[..]

Walgelijk..

De natuurlijke band tussen een moeder en haar kind moet je respecteren,daar kan je nu eenmaal niet mee fucken.De logica van de maatregelen ontbreekt ook weer, want een half uur later staan de ouders naast elkaar in de supermarkt..

Heel eng dit soort "maatregelen"
  zondag 11 oktober 2020 @ 22:36:18 #100
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_195578493
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Walgelijk..

De natuurlijke band tussen een moeder en haar kind moet je respecteren,daar kan je nu eenmaal niet mee fucken.De logica van de maatregelen ontbreekt ook weer, want een half uur later staan de ouders naast elkaar in de supermarkt..

Heel eng dit soort "maatregelen"
Wtf bazel jij nou weer, volgens die logica zou een kind dus ook niet naar school kunnen? Of een moeder niet werken want het verbreekt de band tussen moeder en kind.

En over dat geneuzel dat je hoopt dat alleen vrouwen de kinderen mogen omkleden... Net of elke bad meester pedo is..
The name is Putler, Vladimir Putler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')