abonnement Unibet Coolblue
pi_195592385
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef TitusPullo het volgende:
Mondkapjes zijn alleen op bepaalde plekken verplicht. Nederland is hierin een buitenbeentje.

Niet echt mee eens, een mondkapje is behalve in Spanje in geen enkel Europees land verplicht.
pi_195592439
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet echt mee eens, een mondkapje is behalve in Spanje in geen enkel Europees land verplicht.
In bepaalde winkels kom je zonder mondkapje niet binnen ,het is dus wel degelijk verplicht

Gepusht vanuit de overheid
pi_195592618
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

In bepaalde winkels kom je zonder mondkapje niet binnen ,het is dus wel degelijk verplicht

Gepusht vanuit de overheid
Winkels hebben de vrijheid om het te verplichten, het is niet bij wet verplicht. Ben overigens nog niet 1 winkel tegengekomen waar het verplicht is. Noem er eens een paar op?

Verder klopt het nog steeds dat het in geen enkel Europees land verplicht is, behalve Spanje.
pi_195592773
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Voor de 100e keer, er is geen verplicht mondkapje.
In de OV is het niet verplicht?
pi_195592803
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:34 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

In de OV is het niet verplicht?
Enkel daar. Er is geen algemene mondkapjesplicht zoals jij het brengt.
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:37:40 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195592832
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

In bepaalde winkels kom je zonder mondkapje niet binnen ,het is dus wel degelijk verplicht

Gepusht vanuit de overheid
De Bijenkorf verplicht het dacht ik, maar je ziet het bij steeds meer winkelpersoneel en kassamedewerkers dus gepusht wordt het zeker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:38:30 #257
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195592841
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet echt mee eens, een mondkapje is behalve in Spanje in geen enkel Europees land verplicht.
Klopt. Ik zat met de winkels in België en Frankrijk in mijn hoofd, en de stadscentra in België.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195592843
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De Bijenkorf verplicht het dacht ik, maar je ziet het bij steeds meer winkelpersoneel en kassamedewerkers dus gepusht wordt het zeker.
Door de overheid?

Die geeft ondernemers enkel de vrijheid om het in hun winkel te verplichten.
pi_195592859
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Winkels hebben de vrijheid om het te verplichten, het is niet bij wet verplicht. Ben overigens nog niet 1 winkel tegengekomen waar het verplicht is. Noem er eens een paar op?

Verder klopt het nog steeds dat het in geen enkel Europees land verplicht is, behalve Spanje.
De Bijenkorf bijv, verder op de meeste basis en middelbare scholen... kinderen van een jaar of 8 die met mondkapjes en hun winterjas aan les krijgen _O_

We hebben al maandenlang te maken met een zogenaamde killervirus, misschien was het een idee geweest om de ventilatie op scholen aan te pakken?? ik zeg maar iets.

Zoveel domme blunders worden er gemaakt dat je jezelf gaat afvragen of ze het moedwillig doen
pi_195592874
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De Bijenkorf verplicht het dacht ik, maar je ziet het bij steeds meer winkelpersoneel en kassamedewerkers dus gepusht wordt het zeker.
Klopt.. de Bijerkorf, en ook de Media markt,in Eindhove iig.

Ze zullen daar wel een goeie vergoeding voor krijgen
pi_195592904
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De Bijenkorf bijv, verder op de meeste basis en middelbare scholen... kinderen van een jaar of 8 die met mondkapjes en hun winterjas aan les krijgen _O_

We hebben al maandenlang te maken met een zogenaamde killervirus, misschien was het een idee geweest om de ventilatie op scholen aan te pakken?? ik zeg maar iets.

Zoveel domme blunders worden er gemaakt dat je jezelf gaat afvragen of ze het moedwillig doen
Wat rot zeg, blunder na blunder terwijl ze gewoon naar jou hadden kunnen luisteren en dan was alles in orde geweest.

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt.. de Bijerkorf, en ook de Media markt,in Eindhove iig.

Ze zullen daar wel een goeie vergoeding voor krijgen
Vergoeding. :')
pi_195593597
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Winkels hebben de vrijheid om het te verplichten, het is niet bij wet verplicht. Ben overigens nog niet 1 winkel tegengekomen waar het verplicht is. Noem er eens een paar op?

Verder klopt het nog steeds dat het in geen enkel Europees land verplicht is, behalve Spanje.
UK zijn mondkapjes ook verplicht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 12 oktober 2020 @ 19:14:55 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195593602
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:41 schreef PSVCL het volgende:

Ze zullen daar wel een goeie vergoeding voor krijgen
Een vergoeding van wie?
Huilen dan.
pi_195593787
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2020 19:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een vergoeding van wie?
Bill Gates zijn satanische pedonetwerk?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195594764
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze waren er vroeg bij met propaganda verspreiden.
Absolutely.
En rond die tijd ook lekker bezig met 'dogfights/aerial combat beelden te faken.
En beelden van WWI training exercises als echte slagvelden te presenteren.
Pas na de eerste oorlog er 'n hele lange lijst van verschillende doodoorzaken was, dus het kan wel dat de Spaanse griep misschien ook vreselijk overdreven was/is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 12-10-2020 19:58:18 (Added word: is) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195594918
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Misschien was het een idee geweest om de ventilatie op scholen aan te pakken?? ik zeg maar iets.
Er schijnt voor zo'n 3 jaar aan werk te zijn voor installateurs om dat op alle 780 scholen te fiksen.
Dus ja, het was een idee maar niet uitvoerbaar.

Er is wel budget voor nu, gelukkig.
pi_195594939
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 19:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absolutely.
En rond die tijd ook lekker bezig met 'dogfights/aerial combat beelden te faken.
En beelden van WWI training exercises als echte slagvelden te presenteren.
Pas na de eerste oorlog er 'n hele lange lijst van verschillende doodoorzaken was, dus het kan wel dat de Spaanse griep misschien ook vreselijk overdreven was/is.
Ga je nu de geschiedenis van de eerste wereldoorlog ook al vervalsen? Rare kwibus.
pi_195594978
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ga je nu de geschiedenis van de eerste wereldoorlog ook al vervalsen? Rare kwibus.
Binnenkort lezen we hier dat WO1 ook niet heeft plaats gevonden en dat alles een complot van de media(vooral van CNN en de NOS) was.

U leest het hier op fok!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 12 oktober 2020 @ 20:27:36 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195595534
twitter


:7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195595721
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ga je nu de geschiedenis van de eerste wereldoorlog ook al vervalsen? Rare kwibus.
Nee.
Trying to put words in peoples mouths is a well-known troll/shill tactic. Be a good lad and go play with your space toys.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 20:44:09 #271
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195595847
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Trying to put words in peoples mouths is a well-known troll/shill tactic. Be a good lad and go play with your space toys.
Hij stelt toch gewoon een vraag...? Ik zie hem niet trollen in BNW hoor. Je kan ook proberen uit te leggen wat je bedoelt :)
A child is born with no state of mind.
  Beste debater 2022 maandag 12 oktober 2020 @ 20:46:19 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195595902
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 19:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absolutely.
En rond die tijd ook lekker bezig met 'dogfights/aerial combat beelden te faken.
En beelden van WWI training exercises als echte slagvelden te presenteren.
Pas na de eerste oorlog er 'n hele lange lijst van verschillende doodoorzaken was, dus het kan wel dat de Spaanse griep misschien ook vreselijk overdreven was/is.
:{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195595920
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Trying to put words in peoples mouths is a well-known troll/shill tactic. Be a good lad and go play with your space toys.
Het zijn toch echt je eigen woorden, niet die van mij. En stop met zo neerbuigend doen a.u.b.
pi_195595929
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Hij stelt toch gewoon een vraag...? Ik zie hem niet trollen in BNW hoor. Je kan ook proberen uit te leggen wat je bedoelt :)
Ja en daar heb ik 'n antwoord op gegeven. M'n reactie (met 'n paar feiten) op PSVCL z'n commentaar over propaganda was. Gasten zoals die niet-zo-frisse prince en z'n cohorts heb ik niet veel zin in om te communiceren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195595958
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en daar heb ik 'n antwoord op gegeven.
Laat ik het anders formuleren.

Geloof je in het ontstaan en verloop van de 1e wereldoorlog zoals in de geschiedenisboeken is geschreven of heb je daar een eigen versie van in je hoofd?

En als het anders is, wie hebben er dan belang bij een andere versie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')