Nóg dringender advies uitgesproken door Rutte met een strenge blik in de ogenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:31 schreef DonDruiper het volgende: Is er al wat uitgelekt wat eventueel nieuwe maatregelen zouden kunnen zijn?
Ik ben sowieso voor om te stoppen met alle maatregelen die gemodder in de marge, zijn als duidelijk wordt dat die pietluttige maatregelen 0 effect hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze dat echt als maatregel invoeren mogen ze wat mij betreft alles in hun reet stoppen ook.
Of je pakt gewoon een keer 3-4 weken keihard door of je doet niks maar stop met dit gemodder in de marge.
Gevolgd door de mededeling dat hij niemand dwingen kan en iedereen zelf verantwoordelijk is!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nóg dringender advies uitgesproken door Rutte met een strenge blik in de ogen
Da's nu precies wat ie níet moet zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gevolgd door de mededeling dat hij niemand dwingen kan en iedereen zelf verantwoordelijk is!
Hoeveel onzin kan je in een post stoppenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Za het volgende:
In maart lukte het binnen een week om de curve af te vlakken te halveren, zonder mondkapjes.
Een succes van wereldformaat, applaus.
6 maanden later met veel meer maatregelen dan op half maart blijft het maar oplopen.
Wederom een bewijs dat de maatregelen van toen helemaal niets bewerkstelligd hebben, en het gewoon het natuurlijk beloop van een seizoens virus betrof.
en een zwaaiend vingertje!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nóg dringender advies uitgesproken door Rutte met een strenge blik in de ogen
Was jij niet degene die vanmorgen nog verkondigde dat het een 7-weeks-virus was?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Za het volgende:
In maart lukte het binnen een week om de curve af te vlakken te halveren, zonder mondkapjes.
6 maanden later met veel meer maatregelen dan op half maart blijft het maar oplopen.
Wederom een bewijs dat de maatregelen van toen helemaal niets bewerkstelligd hebben, en het gewoon het natuurlijk beloop van een seizoens virus betrof.
Dat werkt wellicht heel goed in normale omstandigheden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gevolgd door de mededeling dat hij niemand dwingen kan en iedereen zelf verantwoordelijk is!
Hij beheerst het draaien iig als een echte politicus.quote:
Dat kan nog steeds kloppen. Als geen enkele maatregel werkt, en de curve gaat zonder aanpassingen na 7 weken omlaagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was jij niet degene die vanmorgen nog verkondigde dat het een 7-weeks-virus was?
Tja..... maar wanneer laat je nou precies die 7 weken ingaan he?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds kloppen. Als geen enkele maatregel werkt, en de curve gaat zonder aanpassingen na 7 weken omlaag
Je hebt geen wat ‘bewijs’ daadwerkelijk betekent. Je maakt zelf allerlei verbindingen, verbindt er conclusies aan, overlegt geen enkele onderbouwing en noemt dat vervolgens ‘bewijs’.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Za het volgende:
Dit ja. Wat is Za vermoeiend. Zou er bijna een abonnement voor aanschaffen zodat hij op blok kan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoeveel onzin kan je in een post stoppen
Binnen een week?
Meer maatregelen dan op half maart?
Natuurlijk beloop?
Seizoensvirus?
Werkelijk geen enkele aanname/uitspraak klopt.![]()
![]()
![]()
Niet te hard zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Za het volgende:
Ze hebben 0 effect, soms is er bij toeval een kleine afvlakking welke dan gelijk met een horeca uurtje of whatever in verband wordt gebracht, maar de situatie in Zweden laat anders zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:37 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben sowieso voor om te stoppen met alle maatregelen die gemodder in de marge, zijn als duidelijk wordt dat die pietluttige maatregelen 0 effect hebben.
The Seven week itch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was jij niet degene die vanmorgen nog verkondigde dat het een 7-weeks-virus was?
Vreemd. Meestal zijn zijn aannames correct. Jammer dit. Wellicht heeft ie een slechte dag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Binnen een week?
Natuurlijk beloop?
Seizoensvirus?
![]()
![]()
Zou Za dan een kloon van Danny zijn?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit ja. Wat is Za vermoeiend. Zou er bijna een abonnement voor aanschaffen zodat hij op blok kan.
Wat is dat met dat gratis abo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:49 schreef Salina het volgende:
[..]
The Seven week itch.![]()
Ik kom hier trouwens alleen posten voor het gratis abo.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou Za dan een kloon van Danny zijn?
Echt he. Maar een eventuele daling zou op ze vroegst pas dit weekend komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik hoop écht op betere cijfers vandaag.... tot nu toe voelde de afgelopen dagen elke keer als ik de dagcijfers zag een beetje als dit:
[ afbeelding ]
Ik had die discussie destijds met jou Jordi, jij zei dat de halvering te wijten was aan het thuiswerken der Brabanders indertijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Za, stop eens met het uitkramen van onzin iedere keer aub.
Laten we het hopen dat we het kunnen ombuigen naarquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik hoop écht op betere cijfers vandaag.... tot nu toe voelde de afgelopen dagen elke keer als ik de dagcijfers zag een beetje als dit:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, als ik er meer dan 250 (dus marge 6250-6750) naast zit trakteer ik 1 user die volgende week in het topic post waarin de cijfers geplaatst worden op 6 maanden basic abo van FOK!
Is dat een idee?
Laten we dat maar niet doen. Het gaat hier al hard zat. Als jij op alle onzin die je uitkraamt terug moet komen, zitten we een topic of 6 (of 7!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:51 schreef Za het volgende:
[..]
Ik had die discussie destijds met jou Jordi, jij zei dat de halvering te wijten was aan het thuiswerken der Brabanders indertijd.
Kom je daar nu eindelijk eens op terug?
De algemene houding van mensen in Nederland is een stuk minder strak dan in maart en april. Dat het nu misschien minder hard af gaat vlakken is helemaal niet gek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:49 schreef Za het volgende:
[..]
Ze hebben 0 effect, soms is er bij toeval een kleine afvlakking welke dan gelijk met een horeca uurtje of whatever in verband wordt gebracht, maar de situatie in Zweden laat anders zien.
Met bijna geen maatregelen zijn ze daar na een paar maanden van 60 naar 1 covid IC opnames pd gegaan.
Nu loopt het aantal besmettingen ook daar weer op, en is er lijkt het, overduidelijk sprake van een seizoen gebonden virus waar je met maatregelen of zonder maatregelen geen enkele invloed op hebt, sterker nog, mensen binnen zetten maakt hen bevattelijker en leidt tot meer besmettingen onderling. IMO
Dit ook echt. Op je gechoochel met cijfers, en andere onzin, kom je ook nooit terug wanneer je erop gewezen wordtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:51 schreef Za het volgende:
[..]
Ik had die discussie destijds met jou Jordi, jij zei dat de halvering te wijten was aan het thuiswerken der Brabanders indertijd.
I see wat you did here.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit ja. Wat is Za vermoeiend. Zou er bijna een abonnement voor aanschaffen zodat hij op blok kan.
@Scrummie deelt uit als hij fout zit (minder dan 6250 of meer dan 6750 besmettingen meen ik). Weddenschapje van vorige week vrijdag dacht ik.quote:
Ik denk eerder een traan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dan nog is het de vraag of er een lag in de data zit.
Intelligente lockdown 23 maart, en zie:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Kyran het volgende:
Binnen een week?
Natuurlijk beloop?
Seizoensvirus?
![]()
![]()
Tegenwoordig 14:15 geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:54 schreef StateOfMind het volgende:
Bijna 14.00u
Spanning![]()
Sensatie![]()
En een nieuwe F5 knop
Had niks met Brabanders te maken, maar met het landelijke, collectieve stopzetten van zowat alle bewegingen op het gebied van werk, school etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:51 schreef Za het volgende:
[..]
Idd, ik verwacht het ook niet eerlijkgezegd. Laat ik het dan zo zeggen, ik hoop dat de stijging meevalt en we niet boven de 7000 ofzo komen lol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Echt he. Maar een eventuele daling zou op ze vroegst pas dit weekend komen.
Dan nog is het de vraag of er een lag in de data zit.
Bij ons precies zelfde advies haha. Ben overigens al ruim twee weken niet meer op locatie geweest, dus dat thuiswerken zit er wel aardig in bij onsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Bij ons op het werk gaan nu een dringend advies geven om overal in het gebouw een mondkapje te dragen behalve als je op je werkplek zit.
Denk wel dat het voor sommigen het thuiswerken zal bevorderen.
Stop toch eens met het herhalen van die onzin. We hebben het hier in april al over gehad. Het slaat nergens dat er voor 23 maart geen maatregelen zijn getroffen. Daarvoor werd de anderhalve meter geïntroduceerd, gingen mensen thuiswerken, etc. Het was nota bene half maart al stil op de weg. Dat heeft allemaal bijgedragen aan het keren van de trend. Ik begrijp niet waarom je blijft denken dat alleen het begin van de intelligente lockdown iets heeft uitgemaakt en al die andere maatregelen niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:55 schreef Za het volgende:
[..]
Intelligente lockdown 23 maart, en zie:
[ afbeelding ]
Is het sowieso. De invloed van de maatregelen zullen nog onvoldoende zichtbaar zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als we niet weten of de data up to date is, hoe weten we dan of de maatregelen werken?
Dan is die persconferentie vab dinsdag ook voorbarig.
Begon 15 maart al met sluiting van de horeca enzo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:55 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij lees je mijn post niet eens, want ik vergelijk niet met Zweden, ik zeg juist dat de besmettingen daar ook weer oplopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:53 schreef wpor het volgende:
De algemene houding van mensen in Nederland is een stuk minder strak dan in maart en april. Dat het nu misschien minder hard af gaat vlakken is helemaal niet gek.
Dat Zweden erbij halen blijft ook vermoeiend. Ze hadden daar wel degelijk maatregelen, daarnaast hielden de mensen daar uit zichzelf al een stuk meer rekening met o.a. afstand houden. En zo zijn er nog veel meer redenen waarom je vergelijking dikke onzin is.
Gezien jij niet met bronnen hoeft te komen, doe ik dat ook niet.
Za kun je nou eens uitleggen hoe je erbij komt dat de intelligente lockdown pas op 23 maart in ging?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:55 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is exact wat je meermaals gezegd hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:57 schreef Tijn het volgende:
Stop toch eens met het herhalen van die onzin. We hebben het hier in april al over gehad. Het slaat nergens dat er voor 23 maart geen maatregelen zijn getroffen. Daarvoor werd de anderhalve meter geïntroduceerd, gingen mensen thuiswerken, etc. Het was nota bene half maart al stil op de weg. Dat heeft allemaal bijgedragen aan het keren van de trend.
Wss omdat men zich nu minder aan de 1,5 meter / thuiswerken en thuisblijven houdtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:03 schreef Za het volgende:
Dat is exact wat je meermaals gezegd hebt.
Waarom kan nu de trend niet gekeerd worden met die minimale maatregelen van voor 23 maart, diegene die toen de trend gekeerd hebben?
Leg dat eindelijk eens uit svp.
Het is op zich toch een vrij valide vraag om te stellen in hoeverre de maatregelen die na 16 maart genomen zijn nog zinvol waren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stop toch eens met het herhalen van die onzin. We hebben het hier in april al over gehad. Het slaat nergens dat er voor 23 maart geen maatregelen zijn getroffen. Daarvoor werd de anderhalve meter geïntroduceerd, gingen mensen thuiswerken, etc. Het was nota bene half maart al stil op de weg. Dat heeft allemaal bijgedragen aan het keren van de trend. Ik begrijp niet waarom je blijft denken dat alleen het begin van de intelligente lockdown iets heeft uitgemaakt en al die andere maatregelen niet.
De horeca sloot in zijn geheel op 15 maart 18.00 uur. Noem het maar minimaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:03 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom kan nu de trend niet gekeerd worden met die minimale maatregelen van voor 23 maart, diegene die toen de trend gekeerd hebben?
Omdat mensen er toen veel bewuster mee bezig waren dan nu. De snelweg was toen leeg, nu staat er gewoon weer file. Iedereen was toen panisch wc-papier aan het inkopen omdat ze hun huis wekenlang niet uit wilden. Nu gaan mensen gewoon naar de bioscoop, uit eten en een borrel drinken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:03 schreef Za het volgende:
[..]
De straten van Amsterdam waren uitgestorven na de speech van Rutte, niet te vergelijken met de situatie nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De horeca sloot in zijn geheel op 15 maart 18.00 uur. Noem het maar minimaal.
Ah, leukquote:
23 maart Een ‘intelligente lockdown’. Dit zijn de nieuwe maatregelen tegen het coronavirusquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Za kun je nou eens uitleggen hoe je erbij komt dat de intelligente lockdown pas op 23 maart in ging?
klopt, bij ons ook toch wel aardig wat mensen die naar kantoor komen. Blijf zelf lekker thuis (neem geen risico's) maar je ziet over de gehele linie dat het veel soepeler is dan tijdens lockdown #1quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss omdat men zich nu minder aan de 1,5 meter / thuiswerken en thuisblijven houdt
En ook afgebrand door velen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:56 schreef DonDruiper het volgende:
Wel gek dat iemand met een andere mening (en niet eens zo onwaarschijnlijk) door iedereen hier afgemaakt wordt, maar langspeelplaat users als Gretzl en Predator, die in elke post het nodig vinden om de overheid te bashen, worden gewoon getolereerd.
Ah juist, letterlijk vanaf 23 maart dus. Je bent het denk ik wel met me eens dat de maatregelen daarvoor al behoorlijk intelligente lockdown waren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:07 schreef Za het volgende:
[..]
23 maart Een ‘intelligente lockdown’. Dit zijn de nieuwe maatregelen tegen het coronavirus
https://www.trouw.nl/nieu(...)oronavirus~b5242440/
23 maart 2020 - Premier Rutte: dit is een intelligente lockdown
Premier Rutte laat op de persconferentie weten dat hij hoopt dat de nieuwe maatregelen genoeg zijn om Nederland afstand van elkaar te laten houden. Hij hoopt dat een volledige lockdown niet nodig is.
https://nos.nl/video/2328(...)igente-lockdown.html
Je loopt dan altijd in de causality vs correlation val.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is op zich toch een vrij valide vraag om te stellen in hoeverre de maatregelen die na 16 maart genomen zijn nog zinvol waren?
Sommigen suggereren dat hij weer zo'n speech moet geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De straten van Amsterdam waren uitgestorven na de speech van Rutte, niet te vergelijken met de situatie nu.
Grant Imahara RIPquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 12 maart:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:07 schreef Za het volgende:
[..]
23 maart Een ‘intelligente lockdown’. Dit zijn de nieuwe maatregelen tegen het coronavirus
https://www.trouw.nl/nieu(...)oronavirus~b5242440/
23 maart 2020 - Premier Rutte: dit is een intelligente lockdown
Premier Rutte laat op de persconferentie weten dat hij hoopt dat de nieuwe maatregelen genoeg zijn om Nederland afstand van elkaar te laten houden. Hij hoopt dat een volledige lockdown niet nodig is.
https://nos.nl/video/2328(...)igente-lockdown.html
Als het kalf verdronken is....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sommigen suggereren dat hij weer zo'n speech moet geven.
Nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah juist, letterlijk vanaf 23 maart dus. Je bent het denk ik wel met me eens dat de maatregelen daarvoor al behoorlijk intelligente lockdown waren.
Natuurlijk, maar dan blijft nog steeds de vraag staan welke maatregelen nou daadwerkelijk effectief waren en welke alleen maar onnodige schade opgeleverd hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je loopt dan altijd in de causality vs correlation val.
Ik kom net bij een klant vandaan. Die klant zit op een bedrijventerreintje. Er was daar geen parkeerplaats meer vrij (notabene op een vrijdag....). Eind maart was ik daar ook. Je kon er toen een kanon afschieten. Daar zit al een behoorlijk verschil. En ja, ik weet het, het is n=1, maar het is wel opvallend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die kluwen, in dit stadium, te ontwarren is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan blijft nog steeds de vraag staan welke maatregelen nou daadwerkelijk effectief waren en welke alleen maar onnodige schade opgeleverd hebben.
Het toont mijn inziens vooral aan dat veel mensen het allemaal wel best vinden en zich weinig van eventuele beperkingen aantrekken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef JFlip het volgende:
[..]
Ik kom net bij een klant vandaan. Die klant zit op een bedrijventerreintje. Er was daar geen parkeerplaats meer vrij (notabene op een vrijdag....). Eind maart was ik daar ook. Je kon er toen een kanon afschieten. Daar zit al een behoorlijk verschil. En ja, ik weet het, het is n=1, maar het is wel opvallend.
Rij eens langs een gemiddelde Hornbach op zondag. Je zult zien dat de hele parkeerplaats volstaat. etc. etc. etc.
Hoe je het ook went of keert: Minder contact tussen mensen = minder verspreiding, meer contact tussen mensen = meer verspreiding. Het is echt geen rocket-science.
Ok. Zeer alternatieve opvatting die moeilijk serieus te nemen is, sorry.quote:
Die Hornbach (haha) stond in april ook iedere zondag bommetje vol en daar hebben we ook verdomd weinig van gemerkt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef JFlip het volgende:
[..]
Ik kom net bij een klant vandaan. Die klant zit op een bedrijventerreintje. Er was daar geen parkeerplaats meer vrij (notabene op een vrijdag....). Eind maart was ik daar ook. Je kon er toen een kanon afschieten. Daar zit al een behoorlijk verschil. En ja, ik weet het, het is n=1, maar het is wel opvallend.
Rij eens langs een gemiddelde Hornbach op zondag. Je zult zien dat de hele parkeerplaats volstaat. etc. etc. etc.
Hoe je het ook went of keert: Minder contact tussen mensen = minder verspreiding, meer contact tussen mensen = meer verspreiding. Het is echt geen rocket-science.
Medischinfoquote:Volgens het LCPS liggen er nu in totaal 1139 patiënten op een COVID-19 bed in de ziekenhuizen. 900 patiënten liggen op een verpleegafdeling en 239 patiënten liggen op de IC.
Die 1250 begin volgende week is dus wel een realistische schatting. Hoeveel mensen lagen nou in maart op zijn max in het ziekenhuis? 4000 toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:13 schreef _serial_ het volgende:
239 covidpatiënten op IC, 900 in kliniek
9 oktober 2020
Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 1.139, 69 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 900 buiten de Intensive Care, 58 meer dan gisteren. Op de IC liggen 239 covidpatiënten, 11 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 564 non-covid-patiënten op de IC, 1 meer dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 803, 12 meer dan de vorige dag.
In de afgelopen 24 uur zijn er 11 verplaatsingen geweest tussen de regio’s, waarvan 4 IC-patiënten. Dit blijkt uit de gegevens van het LCPS. ‘Het aantal covidpatienten in de ziekenhuizen blijft snel stijgen. De prognose is dat er op 13 oktober 1.250 patiënten opgenomen zijn. Alle ziekenhuizen in ons land spannen zich maximaal in om deze patiënten op te vangen en de reguliere zorg zo veel mogelijk te continueren. ’
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang het "dringende adviezen" blijven valt er ook weinig op te handhaven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:13 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het toont mijn inziens vooral aan dat veel mensen het allemaal wel best vinden en zich weinig van eventuele beperkingen aantrekken.
Yes ik had het goedquote:
Ik ben bekend met de maatregelen van 12 en 16 maart.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:10 schreef Mammietje het volgende:
Vanaf 12 maart:
https://www.rijksoverheid(...)navirus-in-nederland
Ik zat close!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:16 schreef Benny het volgende:
Update van 9 oktober:
- 5971 nieuw gemelde positieve testen
- 115 nieuwe ziekenhuisopnames
- 21 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Er liggen op dit moment 1139 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 239 op de IC.
Dan is @Scrummie dus de lulquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:55 schreef Salina het volgende:
[..]
I see wat you did here.
Niet openlijk solliciteren.
[..]
@:Scrummie deelt uit als hij fout zit (minder dan 6250 of meer dan 6750 besmettingen meen ik). Weddenschapje van vorige week vrijdag dacht ik.
Omdat deze cijfers juist niet goed het moment van opname bijhouden, zegt het allemaal niet zo veel, die verhoudingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Het blijft merkwaardig hoe de groeitrend vrij gunstig leek te verlopen en deze week weer juist verslechterd:[ afbeelding ]
Goede cijfers, beter dan gister.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:16 schreef Benny het volgende:
Update van 9 oktober:
- 5971 nieuw gemelde positieve testen
- 115 nieuwe ziekenhuisopnames
- 21 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Er liggen op dit moment 1139 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 239 op de IC.
±6500quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:17 schreef Dejannn het volgende:
Niet eens in de 6000 toe maar. En dan morgen zeker ineens 7500.
Ook als je corrigeert voor opnamedatum zie je hetzelfde beeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat deze cijfers juist niet goed het moment van opname bijhouden, zegt het allemaal niet zo veel, die verhoudingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |