quote:België: Voor reizigers uit de 'rode zones' geldt 7 dagen quarantaine en een verplichte coronatest.
Duitsland: 14 dagen in quarantaine (reizigers uit Zeeland uitgezonderd), tenzij je een negatieve testuitslag hebt die niet ouder is dan 48 uur.
Zwitserland: Verplichte quarantaine van 10 dagen.
Polen: Geen beperkingen, maar mogelijk aan de grens een controle op symptomen.
Hongarije: Staat niemand toe, behalve eigen inwoners.
Italië: Een negatieve testuitslag die niet ouder is dan 72 uur of een verplichte coronatest op het vliegveld.
Spanje: Gezondheidsverklaring nodig en toegang tot Madrid alleen met geldige reden.
Verenigd Koninkrijk: Verplicht 14 dagen in quarantaine. Op het niet naleven van deze regel staat zo'n 1100 euro boete.
Noorwegen: Verplicht 10 dagen in quarantaine.
Denemarken: Alleen welkom met een geldige reden, zoals familiebezoek.
Landen zonder inreisbeperkingen: Frankrijk, Oostenrijk, Griekenland, Portugal, Kroatië, Zweden.
https://nos.nl/artikel/23(...)-herfstvakantie.html
Ik had maar voor 30quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:04 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb voor 50 euro dolce gusto uit de aanbieding besteld jongens. Iemand een kopje cappuccino?
Ik beaam ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
@:budapestenaar zal dat ook beamen
Buda is een beamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda is een beamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zal wel behoorlijk frantic zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ging net kleien op het moment dat de leerling de sewage unit schoon ging maken (wist ik niet). Normaal gaat er dan een klep dicht, zodat je geen onverwachte faxen krijgt.
Naja. Meneer had letterlijk mijn bolus in z’n nek
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ging net kleien op het moment dat de leerling de sewage unit schoon ging maken (wist ik niet). Normaal gaat er dan een klep dicht, zodat je geen onverwachte faxen krijgt.
Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik beaam dit
Arme mensen worden niet dik omdat ze een biefstukje eten die gebakken is in boter, maar omdat ze hun gezicht volstoppen met goedkope koolhydraten, tonnen suiker en fabrieksvoer dat gezond pretendeert te zijn, maar alsnog vol zit met diezelfde koolhydraten en suikers.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda is een beamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het klinkt als een klusje waarbij je idealiter zo ongeveer in hazmat-pak loopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
Die fout maak je maar 1x
Zo maak je m ook maar 1x schoon zonder gezichtsmasker
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
WTF, goor bootjesvolk ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Nja t is een kwestie van met een Gardena slang de vlotters even af spuitenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt als een klusje waarbij je idealiter zo ongeveer in hazmat-pak loopt.
Spetters.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja t is een kwestie van met een Gardena slang de vlotters even af spuiten
Jij vraagt je nooit af wat er gebeurd zodra je door trekt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, goor bootjesvolk ook_!!!!
Niet met dat soort spetters.quote:
Nee...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij vraagt je nooit af wat er gebeurd zodra je door trekt?
Welke spetters bedoel jij nu weerquote:
Het ging nog over vlotters schoonspuiten van een rioleringssysteem joh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke spetters bedoel jij nu weer
Ow, ik moet toch eens wat meer gaan terug lezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging nog over vlotters schoonspuiten van een rioleringssysteem joh.
Bij mij verdwijnt het.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij vraagt je nooit af wat er gebeurd zodra je door trekt?
Die was mooi ja.quote:
Septicquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij verdwijnt het.
Maar kennissen hebben een filterunit in de tuin, want niet aangesloten op het riool.
Ik had er meteen beeld bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb je er wel mooi mee naar hier gelokt
Winkelhock die in een Spyker op P1 reedquote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Winkelhock die in een Spyker op P1 reed
Ben voor niets mijn bed uit gekomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje jammer wel dat ze niet rijden door het weer.
Wel goed doen he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Excel-bestandje maken voor een vertaalbureau. *gaap*
Oh ja, dat gingen ze doen dit weekend!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
F1 word zelfs op het youtube kanaal van F1 uitgezonden met Nederlands Commentaar![]()
![]()
Zo jammer dat Winkelman en Olax 'open deuren en verkeerde feiten' Mol het commentaar doen![]()
Ik heb aan de ontvangende kant gezeten dus mijn bestandjes zijn top. Kreeg dikke complimenten van het vertaalbureauquote:
Ik heb de stream via youtube maar even aangezet, winkelman valt nog uit te houden als commentator.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat gingen ze doen dit weekend!
Ik zit gewoon op Ziggo te kijken nu.
Eh, "we hebben het toch" en ondertussen ben ik wel weer aan Mol gewend. Sterker nog, schelden op Olav is ondertussen een van de vermakelijke dingen geworden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de stream via youtube maar even aangezet, winkelman valt nog uit te houden als commentator.
Vanaf morgen gewoon weer een Sky stream opzoeken.
Hier hebben we voor KPN gekozen omdat het enige 'voordeel' van ziggo de F1 is. En het internet pakket bij KPN was goedkoper dus dan liever goedkoper snel internet ipv me 2 uur lang mateloos zitten te irriteren aan Olavquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, "we hebben het toch" en ondertussen ben ik wel weer aan Mol gewend. Sterker nog, schelden op Olav is ondertussen een van de vermakelijke dingen geworden.
We zijn vooral blijven hangen, stamt nog uit de tijd dat UPC de enige was met fatsoenlijk kabelinternet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we voor KPN gekozen omdat het enige 'voordeel' van ziggo de F1 is. En het internet pakket bij KPN was goedkoper dus dan liever goedkoper snel internet ipv me 2 uur lang mateloos zitten te irriteren aan Olav
Cool beest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
er liep hier net een Ierse wolfshond door de straat, toch maar even overgestoken
[ afbeelding ]
Je wilde niet even knuffelen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
er liep hier net een Ierse wolfshond door de straat, toch maar even overgestoken
[ afbeelding ]
nou ja nee niet echtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wilde niet even knuffelen?
Ik hou van enorme beesten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt een unit gek.
had hem wel al vaker gezien maar nu gevraagd wat voor merk het is
Ierse wolfhondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft trouwens wel een vrolijke 'loop' Zwiert een beetje door de straat zo
Hehehe nicequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt me niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou. Over F1 liedjes.. beat me van Davina Michelle gaat dus gewoon over masturberen he.
zou ik meerdere straten oversteken als ik dat zag aankomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehehe nice
M’n ma (1.61m) liep zo vroegah met 5 Duitse doggenwaarvan 4 niet aangelijnd
Liever zo dan een beest dat loopt te vechten tegen een riem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ik meerdere straten oversteken als ik dat zag aankomen
Je moet banger zijn van die kleine kuitenbijtertjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ik meerdere straten oversteken als ik dat zag aankomen
Ik ken ze niet, maar lijken me wel lieve hondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft trouwens wel een vrolijke 'loop' Zwiert een beetje door de straat zo
Dit jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar lijken me wel lieve honden
Alleen jammer dat grote honden maar een jaartje of 8 worden meestal
Jep.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja dat dacht ik net ook maar deze had het formaat van een serieuze menseneterquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je moet banger zijn van die kleine kuitenbijtertjes
in de specs staat dat het een vriendelijke hond is. Zo zag die er ook wel uit. Lekker chill en grootquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hoort ook aangelijnd over straat te gaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dacht ik net ook maar deze had het formaat van een serieuze menseneter
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus jij hoort ook aangelijnd over straat te gaan?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
1
[..]
1000miljoenmiljard keer leuker dan katten
nou ja kittens zijn ook echt schattig maar honden heb je denk ik wel veel meer contact mee dan een katquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
1
[..]
1000miljoenmiljard keer leuker dan katten
Nee joh, katten kunnen echt enorm klef zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kittens zijn ook echt schattig maar honden heb je denk ik wel veel meer contact mee dan een kat
ja misschien welquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, katten kunnen echt enorm klef zijn.
Je moet ze ook niet behandelen als een hond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
Katten rammen zo een mes in je rug joh
Moet niks van die stinkmachines wetenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet behandelen als een hond.
Klojovod kon een klojo zijn, maar prima te voorspellen hoor.
12:03quote:
Honden stinken erger.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet niks van die stinkmachines weten![]()
Maar goed. Ben er ook dik allergisch voor dus ga ze ook heel bewust uit de weg.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12:03
De NS moet het mogelijk maken dat zijn buitengewoon opsporingsambtenaren een wapenstok krijgen. Daarvoor pleit het NS-onderdeel Veiligheid & Service. Aanleiding vormen de coronamaatregelen die de boa's moeten handhaven. Boa's krijgen hierdoor steeds meer te maken met agressie.
Het uitrusten van de boa's met een wapenstok is al eerder aangekaart, maar maatschappelijk gezien was de tijd er toen nog niet rijp voor, aldus Veiligheid & Service in een voorstel. ,,Dat is afgelopen periode echt veranderd, niet alleen door mondiger burgers, dreiging van terreur, een terugtrekkende centrale overheid of door een ondermaatse politiebezetting. De grote druk die uitgeoefend wordt op de buitengewoon opsporingsambtenaren om corona‐gerelateerde maatregelen te handhaven heeft voor de onderdeelcommissie nadrukkelijk meegespeeld bij de agendering van dit onderwerp."
O, niks gezien. Maar ik ga toch etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm heeft haags hem al geopend dan
gelijk 3 kilo erbijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, niks gezien. Maar ik ga toch eten
En ik ben dubbel recalcitrant, want ik doe kersen op sap in mijn yoghurt. Een VERBOTEN vrucht.
Maar ja, het potje moet leeg
Klinkt een beetje als m'n wijk in Utrecht, maar dan zonder yuppen maar met Marokkanen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Bewoners van nieuwbouwwoningen in de buurt worden geīntimideerd, ramen ingegooid en de muren met doodsbedreigingen beschilderd. "Yuppie-tuig sterf, Yuppies moet je in hun knieën schieten", staat er.
idd ik heb het gezien
Lekkere buurt danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Bewoners van nieuwbouwwoningen in de buurt worden geīntimideerd, ramen ingegooid en de muren met doodsbedreigingen beschilderd. "Yuppie-tuig sterf, Yuppies moet je in hun knieën schieten", staat er.
idd ik heb het gezien
ja geliefde wijk is dat dus waar die krakers zitten moet gesloopt worden maar dat gaat heel moeizaam. In het complex van mijn ouders zijn ook vaak vernielingen aangericht en de auto van mijn vader werd in die buurt vaak bekrastquote:
Langharig tuigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geliefde wijk is dat dus waar die krakers zitten moet gesloopt worden maar dat gaat heel moeizaam. In het complex van mijn ouders zijn ook vaak vernielingen aangericht en de auto van mijn vader werd in die buurt vaak bekrast
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
idd ik heb het gezien
Ik vrees dat een hoop krakers kale koppies hebben.quote:
Kaal tuigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat een hoop krakers kale koppies hebben.
ja dit zijn ook vrij extreme mensen hoor. denk meer antifahoekquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, dit is wel de andere hoek.
/net filmpje gekeken
Volgens het stukje op NOS:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit zijn ook vrij extreme mensen hoor. denk meer antifahoek
ja radicaal links. Ik heb de vernielingen vaak genoeg gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens het stukje op NOS:
Liebig 34 is een "anarchistisch, queer feministisch woonproject" en een begrip in radicaal-linkse kringen. Er wonen alleen vrouwen of mensen die zich vrouw voelen.
Ja, ik zat met radicaal rechts in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja radicaal links. Ik heb de vernielingen vaak genoeg gezien.zijn echt geen lieverdjes of ze zich nou vrouw of niet voelen
nou kraken is diefstal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik tegen kraken ben, overigens. Maar je hebt kraken vanwege onnodige leegstand en er "gewoon" wonen en de buurt terroriseren/er een teringbende van maken.
Als je ergens woont zonder ervoor te betalen 'omdat je het er niet mee eens bent dat het leegstaat' is net zoiets als illegaal films downloaden of zwartrijden in de trein. Terwijl anderen kromliggen om een hoge huur op te hoesten, lappen anderen dat maar even aan hun laars en komen ze er nog mee weg ook. En ze maken er een teringbende van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik tegen kraken ben, overigens. Maar je hebt kraken vanwege onnodige leegstand en er "gewoon" wonen en de buurt terroriseren/er een teringbende van maken.
Nee, kraken is van origine een tegenreactie op bewuste leegstand terwijl er woningkrapte is. En heel lang was het ook gewoon toegestaan in NL.quote:
ja je kan allerlei redenen verzinnen waarom je iets zou moeten kraken maar het blijft gewoon diefstal. Het is namelijk niet van jou. En het is idd absurd dat het zo fucking lastig s om krakers er uit te krijgen, dat de dief zelfs rechten opbouwt terwijl hij/zij jouw eigendom heeft afgepakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, kraken is van origine een tegenreactie op bewuste leegstand terwijl er woningkrapte is. En heel lang was het ook gewoon toegestaan in NL.
Mja, ik vind bewust huizen onttrekken van de markt omdat speculaties ook geen stijl.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ergens woont zonder ervoor te betalen 'omdat je het er niet mee eens bent dat het leegstaat' is net zoiets als illegaal films downloaden of zwartrijden in de trein. Terwijl anderen kromliggen om een hoge huur op te hoesten, lappen anderen dat maar even aan hun laars en komen ze er nog mee weg ook. En ze maken er een teringbende van.
Yesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:23 schreef Justin_Case het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Uhuh, ze waren vast blij met hun eigendom als het al tijden leegstond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan allerlei redenen verzinnen waarom je iets zou moeten kraken maar het blijft gewoon diefstal. Het is namelijk niet van jou. En het is idd absurd dat het zo fucking lastig s om krakers er uit te krijgen, dat de dief zelfs rechten opbouwt terwijl hij/zij jouw eigendom heeft afgepakt.
Eens!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan allerlei redenen verzinnen waarom je iets zou moeten kraken maar het blijft gewoon diefstal. Het is namelijk niet van jou. En het is idd absurd dat het zo fucking lastig s om krakers er uit te krijgen, dat de dief zelfs rechten opbouwt terwijl hij/zij jouw eigendom heeft afgepakt.
"Ja maar hullie!'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik vind bewust huizen onttrekken van de markt omdat speculaties ook geen stijl.
En je hebt krakers en krakers he, ik had al gezegd dat ik niet achter lui sta die er een teringzooi van maken. Ik ken er ook die gewoon het pand onderhielden, want die zagen het echt als hun huis.
daar gaat het niet om. is helemaal niet relevant wat wij er van vinden wat iemand met zijn eigendom doetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, ze waren vast blij met hun eigendom als het al tijden leegstond.
Ik ben al klaar. Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:23 schreef Justin_Case het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Mijn auto staat ook al ruim een half jaar stil maar afblijven hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
het is geen diefstal :pquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap niet dat jullie het opnemen voor speculerende huisjesmelkers.
Een auto is geen recht. Een woning wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn auto staat ook al ruim een half jaar stil maar afblijven hoor
Onderdak is recht, niet een woning 'inpikken' omdat er niemand anders woont.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een auto is geen recht. Een woning wel.
ik vind het absurd dat anno 2020 panden moedwillig leeg worden gelaten omdat ze anders niet genoeg verdienen (ofzo) terwijl de woningnood gigantisch is..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja blijkbaar nog niet volgens de wet. Overigens geeft dat de kraker ook niet het recht om het af te pakkenquote:
Nope dat zeker niet, maar wel tegen links tuig dat zich van alles toe-eigend en parasiteert op de samenleving onder de noemer van "we zijn zo goed bezig want tegen leegstand". Terwijl een brave werkeloze huismoeder wel 4 hoog achter dik moet dokkeb en d'r halve uitkering moet inleverenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap niet dat jullie het opnemen voor speculerende huisjesmelkers.
ja totdat het jouw eigendom is en je ze er niet uitrkijgtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het absurd dat anno 2020 panden moedwillig leeg worden gelaten omdat ze anders niet genoeg verdienen (ofzo) terwijl de woningnood gigantisch is..
een nette kraker heb ik dan absoluut geen problemen mee
Ik snap beide meningen. Maar in de grond vind ik dat de wet dit moet handhaven en dat je het recht niet in eigen hand moet nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Antispeculatiebeding
Da's ook gewoon een ding he.
Zijn ze in grote steden toch aan het proberen, dat je er echt zelf moet wonen/een paar jaar gewoond moet hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Antispeculatiebeding
Da's ook gewoon een ding he.
niet eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope dat zeker niet, maar wel tegen links tuig dat zich van alles toe-eigend en parasiteert op de samenleving onder de noemer van "we zijn zo goed bezig want tegen leegstand". Terwijl een brave werkeloze huismoeder wel 4 hoog achter dik moet dokkeb en d'r halve uitkering moet inleveren
Huizen kopen mogen wat mij betreft alleen maar mensen die er zelf in gaan wonen
ja tot een bepaalde prijs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn ze in grote steden toch aan het proberen, dat je er echt zelf moet wonen/een paar jaar gewoond moet hebben?
hooguit woningbouwverenigingen mogen huizen kopen en aanbieden als huurwoning, speculanten wat mij betreft nietquote:
als de wet/handhaving zijn werk niet doet ben ik, in sommige gevallen, 100% voor recht in eigen hand nemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap beide meningen. Maar in de grond vind ik dat de wet dit moet handhaven en dat je het recht niet in eigen hand moet nemen.
Wat een totale onzin, dat is hetzelfde als jij een teddybeer koopt en er drie dagen niet mee speelt dat de buurjongen je teddybeer af mag komen pakken omdat je er toch niets mee doetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
het is niet relevant wat je van andermans eigendom vindt. wat die persoon er nou mee doet of niet. als het binnen de wet valt is het niet jouw zaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, dat is hetzelfde als jij een teddybeer koopt en er drie dagen niet mee speelt dat de buurjongen je teddybeer af mag komen pakken omdat je er toch niets mee doet
ja prima.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En oude huizen kopen, verbouwen en met winst doorverkopen?
Oh, nee hoor, huizen kopen, verkopen, verhuren, allemaal best. Maar moedwillig leeg laten staan, ik snap best dat "het linkse tuig" daarop reageert. De huismoeder op 4 hoog merkt daar onder de streep niets van, want het gekraakte pand maakte al geen onderdeel uit van het woningaanbod.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope dat zeker niet, maar wel tegen links tuig dat zich van alles toe-eigend en parasiteert op de samenleving onder de noemer van "we zijn zo goed bezig want tegen leegstand". Terwijl een brave werkeloze huismoeder wel 4 hoog achter dik moet dokkeb en d'r halve uitkering moet inleveren
Huizen kopen mogen wat mij betreft alleen maar mensen die er zelf in gaan wonen
als ze in mijn eigendom zitten dan doe ik kennelijk niks met dat eigendom, dan zou ik er ook geen probleem van makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat het jouw eigendom is en je ze er niet uitrkijgt
uhuh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze in mijn eigendom zitten dan doe ik kennelijk niks met dat eigendom, dan zou ik er ook geen probleem van maken
Een pand is geen teddybeer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, dat is hetzelfde als jij een teddybeer koopt en er drie dagen niet mee speelt dat de buurjongen je teddybeer af mag komen pakken omdat je er toch niets mee doet
Je gaat er van uit dat ze heel netjes omgaan met je eigendom.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze in mijn eigendom zitten dan doe ik kennelijk niks met dat eigendom, dan zou ik er ook geen probleem van maken
echter zijn er zat teddyberen, woningen/woonruimte daarintegen nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
klopt maar vind dat men teveel last heeft van afgunst in dit land.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:32 schreef Koen66 het volgende:
Grappige verschillende opvattingen, @:Bitetrbal vindt kraken niks maar heeft meestal een vrij linkse opvatting :
Nah, verbaast me niet, met het kijken naar huizen en verhuren van het huidige.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:32 schreef Koen66 het volgende:
Grappige verschillende opvattingen, @:Bitetrbal vindt kraken niks maar heeft meestal een vrij linkse opvatting :
Zit er zo'n zwerver in je plafond, huuu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
stel ik ga een jaar naar thailand en doe niks met mijn huis, kom terug en er zitten krakers is.
Moet ik vast prima vinden omdat ik er niks mee deed?
Is ook geen pand.quote:
ja ik vind dat als ik een huis kan kopen om te verhuren dat ik dat gewoon moet kunnen doen jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, verbaast me niet, met het kijken naar huizen en verhuren van het huidige.
da's een vrij rechtse opvatting dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind dat als ik een huis kan kopen om te verhuren dat ik dat gewoon moet kunnen doen ja
was toch zo'n club in Amsterdam ofzo, We Are Here toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
en Koen als er dan gekraakt wordt hoop ik toch echt dat het vluchtelingen zijn
Het is niet ontstaan uit afgunst, maar uit noodzaak. Geen huizen beschikbaar terwijl je overal en nergens panden leeg ziet staan, jarenlang?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt maar vind dat men teveel last heeft van afgunst in dit land.
ja maar vind dat gewoon echt compleet logisch dat je gewoon vrij bent dat te kunnen doen met je geld. En dat je dan een puntensysteem hebt die de prijs bepaald vind ik ook prima.quote:
uitgaande van de huidige omstandigheden? dan had ik allang de boel verbouwd naar woonruimte..quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat ze heel netjes omgaan met je eigendom.
ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toch zo'n club in Amsterdam ofzo, We Are Here toch?
Gewoon uit de buik snijden is toch de trend tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Of een kind, ja die moeder kijkt niet om naar haar kind en die verwaarloost het kind volkomen en ik wil dolgraag kinderen maar ik kan ze niet krijgen en dat is onrecht, geef.
Is ook geen kritiek hoor! En aangezien er legio lui zijn die geen hypotheek krijgen, maar ook niet in de sociale huur terecht kunnen, absoluut prima.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind dat als ik een huis kan kopen om te verhuren dat ik dat gewoon moet kunnen doen ja
Pand kopen om te verhuren = pand als melkkoe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geen huisjesmelkermaar ben wel voor vrijheid ja
hmm ja zie met huisjesmelkers altijd klote huizen voor me waar niks meer aan gedaan wordt maar je wel de hoofdprijs betaaldquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pand kopen om te verhuren = pand als melkkoe.
Denken dat je dan een toereikende hypotheek krijgtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Zijn meestal ook luie muzikanten en kunstenaars die te lam zijn om gewoon achter de kassa te gaan zitten zodat ze een eigen huisje kunnen betalen.
True, de connotatie is niet heel positief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja zie met huisjesmelkers altijd klote huizen voor me waar niks meer aan gedaan wordt maar je wel de hoofdprijs betaald
en dat vindt jij dus een goed systeemquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja zie met huisjesmelkers altijd klote huizen voor me waar niks meer aan gedaan wordt maar je wel de hoofdprijs betaald
Ligt eraan of je een debiele huur vraagt of niet. Je moet er iets aan verdienen dus je laat ze er niet voor de kostprijs wonen, het heeft je ook investeringen gekost en je moet al het onderhoud uitvoeren. Even een huis kopen en met 100 euro per maand winst verhuren, dat doet ook niemand. Dat is de moeite niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pand kopen om te verhuren = pand als melkkoe.
ja en dan bouwen voor de groepen die het nodig hebben, dus de starters.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef Karzai het volgende:
Maar feit is dat er te weinig gebouwd wordt, daar moet snel wat aan gedaan worden
Ja en ook aan het soort huizen. Huizen voor 'starters', vier ton. Hallo zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef Karzai het volgende:
Maar feit is dat er te weinig gebouwd wordt, daar moet snel wat aan gedaan worden
Ja maar waar moeten die wonen dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja en dan bouwen voor de groepen die het nodig hebben, dus de starters.
En dus geen dure koopwoningen, en geen huizen voornamelijk aan asielzoekers geven
nou ja dan potenieel huisjesmelkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, de connotatie is niet heel positief.Maar in essentie komt het op hetzelfde neer.
Nee maar je hebt het puntensysteem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat vindt jij dus een goed systeem
Had @:rocknijntje niet zoiets?
Nadeel van vrije markt, iets aanbieden voor prijs x en zien of iemand zo gek is om te betalen is gewoon marktwerking.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een debiele huur vraagt of niet. Je moet er iets aan verdienen dus je laat ze er niet voor de kostprijs wonen, het heeft je ook investeringen gekost en je moet al het onderhoud uitvoeren. Even een huis kopen en met 100 euro per maand winst verhuren, dat doet ook niemand. Dat is de moeite niet.
Zolang mensen gek genoeg zijn om dat te betalen, maar wees gerust over een jaartje is een enorm deel van Nederland werkeloos en zakken de huizenprijzen weer gigantisch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:41 schreef Karzai het volgende:
Hier is de eerste verdieping onlangs voor 450.000 verkocht, simpel appartementje van 65 m2 in Amsterdam oud West. Gaat toch helemaal nergens meer over, wie kan dat nog betalen?
Ik voorspel een toename van gekraakte bedrijfspanden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang mensen gek genoeg zijn om dat te betalen, maar wees gerust over een jaartje is een enorm deel van Nederland werkeloos en zakken de huizenprijzen weer gigantisch.
Mja ik zou dat ook doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel van vrije markt, iets aanbieden voor prijs x en zien of iemand zo gek is om te betalen is gewoon marktwerking.
In de meest populaire gebieden zullen die echt niet enorm instorten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang mensen gek genoeg zijn om dat te betalen, maar wees gerust over een jaartje is een enorm deel van Nederland werkeloos en zakken de huizenprijzen weer gigantisch.
als ze dan toch in NL moeten blijven dan niet in grote drukke al onbetaalbare steden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar waar moeten die wonen dan?
Dan voorspel ik drukte bij de tandartsen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voorspel een toename van gekraakte bedrijfspanden.
Volgens mij valt het aantal asielzoekers wat voorrang krijgt allemaal wel mee. Het is wel een populair iets om te zeggen. En wat mensen vaak vergeten dat ze gewoon niet aan de voorwaarden voor urgentie voldoen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze dan toch in NL moeten blijven dan niet in grote drukke al onbetaalbare steden.
Drenthe? Oost-Groningen?
Hebben we eerst al hun gas gestolen krijgen ze nu de asielzoekers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze dan toch in NL moeten blijven dan niet in grote drukke al onbetaalbare steden.
Drenthe? Oost-Groningen?
Het is ook niet meer dan logisch.quote:
Lelystad? Dan vluchten ze weer snel terug naar Syrie, Verweggistan of Timboektoequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we eerst al hun gas gestolen krijgen ze nu de asielzoekers.
Nah.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als je maar in Brabant zit, zeg ik altijd.
Helmond?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed, ben een uitstervend soort geloof ik... moet er niet aan denken mijn geboortegrond te verlaten.
Pics?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
oh my, ik vind de printjes van William Morris leuk en zie nu pas dat Ali daar affiches van heeft![]()
Gegoogled, ik vind het wat voor Kip.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
oh my, ik vind de printjes van William Morris leuk en zie nu pas dat Ali daar affiches van heeft![]()
Hier ook gegoogled, en zékers jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gegoogled, ik vind het wat voor Kip.
Ja tof he. Vorig jaar naar het V&A Museum in Londen gegaan want daar zou behang hangen, maar kon het nergens vinden. Hing het in het depotquote:
Die betalen vast netjes de rechten aan William Morris.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
oh wat stomquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tof he. Vorig jaar naar het V&A Museum in Londen gegaan want daar zou behang hangen, maar kon het nergens vinden. Hing het in het depot
Snotverdorie!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tof he. Vorig jaar naar het V&A Museum in Londen gegaan want daar zou behang hangen, maar kon het nergens vinden. Hing het in het depot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog iets van dezelfde, maar ik weet niet meer welke print precies.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Verder sowieso wel een leuk museum hoor, was er nog nooit geweest. Word meestal afgeleid door het Natural History Museum aan de overkant.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)233422%2315392%23194
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij ons komen er wat andere printjes aan.
Stemmig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog iets van dezelfde, maar ik weet niet meer welke print precies.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Síck mooi datquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verder sowieso wel een leuk museum hoor, was er nog nooit geweest. Word meestal afgeleid door het Natural History Museum aan de overkant.
Oh dit roept juist hier intense haat op bij mijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
vind dit ook zo vet
https://nl.aliexpress.com(...)392%23151&fromDetail
Mijn buurman heeft de nachtwacht in zijn woonkamer hangenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit roept juist hier intense haat op bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarvan weet ik nog niet of ik 'm leuk vind voor in de woonkamer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
vind dit ook zo vet
https://nl.aliexpress.com(...)392%23151&fromDetail
Wowquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft de nachtwacht in zijn woonkamer hangen
Wel kippenvel van Danny Vera, maar niet op goeie manierquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Kippenvel
Danny Vera brengt muzikaal eerbetoon aan overleden tv-prominenten | Gouden Televizier-Ring Gala 2020
Ik krijg wel altijd een beetje jeuk van mensen die dingen aan de muur hangen omdat het in de VTWonen stond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dingen die ik aan de muur heb hangen zijn vaak ook niet echt de smaak van mensen; dus het moet vooral bij jezelf passen.
Valt nog mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel kippenvel van Danny Vera, maar niet op goeie manier
Goedkoop scoren met lijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Of Action - Xenos spullen op de vensterbankquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg wel altijd een beetje jeuk van mensen die dingen aan de muur hangen omdat het in de VTWonen stond.
Eh, soms hebben ze een lollige plantenbak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Action - Xenos spullen op de vensterbank
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, soms hebben ze een lollige plantenbak.
Ik vind de still al eng.quote:
Ik hoorde de eerste zinnen en toen ben ik afgehaakt.quote:
Glennis is een godin vergeleken met de tweede helft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde de eerste zinnen en toen ben ik afgehaakt.
Mijn broer kan een showroom binnen lopen en dan zeggen "doe mij deze maar" en dan staat daarna de hele showroom in zijn woonkamer. Tegenwoordig doet die dat niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg wel altijd een beetje jeuk van mensen die dingen aan de muur hangen omdat het in de VTWonen stond.
Wel van een extreem matige godsdienst dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glennis is een godin vergeleken met de tweede helft.
Niet gekliktquote:
Wattttquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik, het is nationale krokettendag?
Ja verder leuk hoor, maar dit gaat me iets te verquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:31 schreef Molo het volgende:
Ok ik heb toch geklikt na die post van IJs
Gerard god![]()
![]()
![]()
Ooit feestje waar hij optrad gehad, volllll suffe huisvrouwen wist hij er wat gezelligs van te maken. Is knap hoor
vind het niet mooi?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit roept juist hier intense haat op bij mij
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:31 schreef Molo het volgende:
Ok ik heb toch geklikt na die post van IJs
Gerard god![]()
![]()
![]()
Ooit feestje waar hij optrad gehad, volllll suffe huisvrouwen wist hij er wat gezelligs van te maken. Is knap hoor
quote:
Beesten in huis die muggenlarven eten?quote:
ik heb er vannacht 2 doodvermoord met mijn electrische vliegenmepperquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had van de week nog twee muggenbulten.
Ik kan Gerard op zich nog wel hebben, alleen z'n eigen (recente) liedjes moeten gewoon weg.quote:
Bah, ik vind dat zulke enge gore dingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er vannacht 2 doodvermoord met mijn electrische vliegenmepper
muggen. ja ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bah, ik vind dat zulke enge gore dingen.
Negerneus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan Gerard op zich nog wel hebben, alleen z'n eigen (recente) liedjes moeten gewoon weg.
En Glennis zingt nasaal.
quote:
Zie regelmatig een mug in slaapkamer als ik ga slapen maar word nooit geprikt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beesten in huis die muggenlarven eten?
misschien ben je viesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Zie regelmatig een mug in slaapkamer als ik ga slapen maar word nooit geprikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |