quote:België: Voor reizigers uit de 'rode zones' geldt 7 dagen quarantaine en een verplichte coronatest.
Duitsland: 14 dagen in quarantaine (reizigers uit Zeeland uitgezonderd), tenzij je een negatieve testuitslag hebt die niet ouder is dan 48 uur.
Zwitserland: Verplichte quarantaine van 10 dagen.
Polen: Geen beperkingen, maar mogelijk aan de grens een controle op symptomen.
Hongarije: Staat niemand toe, behalve eigen inwoners.
Italië: Een negatieve testuitslag die niet ouder is dan 72 uur of een verplichte coronatest op het vliegveld.
Spanje: Gezondheidsverklaring nodig en toegang tot Madrid alleen met geldige reden.
Verenigd Koninkrijk: Verplicht 14 dagen in quarantaine. Op het niet naleven van deze regel staat zo'n 1100 euro boete.
Noorwegen: Verplicht 10 dagen in quarantaine.
Denemarken: Alleen welkom met een geldige reden, zoals familiebezoek.
Landen zonder inreisbeperkingen: Frankrijk, Oostenrijk, Griekenland, Portugal, Kroatië, Zweden.
https://nos.nl/artikel/23(...)-herfstvakantie.html
Ik had maar voor 30quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:04 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb voor 50 euro dolce gusto uit de aanbieding besteld jongens. Iemand een kopje cappuccino?
Ik beaam ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
@:budapestenaar zal dat ook beamen
Buda is een beamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda is een beamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zal wel behoorlijk frantic zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ging net kleien op het moment dat de leerling de sewage unit schoon ging maken (wist ik niet). Normaal gaat er dan een klep dicht, zodat je geen onverwachte faxen krijgt.
Naja. Meneer had letterlijk mijn bolus in z’n nek
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ging net kleien op het moment dat de leerling de sewage unit schoon ging maken (wist ik niet). Normaal gaat er dan een klep dicht, zodat je geen onverwachte faxen krijgt.
Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik beaam dit
Arme mensen worden niet dik omdat ze een biefstukje eten die gebakken is in boter, maar omdat ze hun gezicht volstoppen met goedkope koolhydraten, tonnen suiker en fabrieksvoer dat gezond pretendeert te zijn, maar alsnog vol zit met diezelfde koolhydraten en suikers.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda is een beamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het klinkt als een klusje waarbij je idealiter zo ongeveer in hazmat-pak loopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
Die fout maak je maar 1x
Zo maak je m ook maar 1x schoon zonder gezichtsmasker
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
WTF, goor bootjesvolk ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Nja t is een kwestie van met een Gardena slang de vlotters even af spuitenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt als een klusje waarbij je idealiter zo ongeveer in hazmat-pak loopt.
Spetters.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja t is een kwestie van met een Gardena slang de vlotters even af spuiten
Jij vraagt je nooit af wat er gebeurd zodra je door trekt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, goor bootjesvolk ook_!!!!
Niet met dat soort spetters.quote:
Nee...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij vraagt je nooit af wat er gebeurd zodra je door trekt?
Welke spetters bedoel jij nu weerquote:
Het ging nog over vlotters schoonspuiten van een rioleringssysteem joh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke spetters bedoel jij nu weer
Ow, ik moet toch eens wat meer gaan terug lezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging nog over vlotters schoonspuiten van een rioleringssysteem joh.
Bij mij verdwijnt het.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij vraagt je nooit af wat er gebeurd zodra je door trekt?
Die was mooi ja.quote:
Septicquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij verdwijnt het.
Maar kennissen hebben een filterunit in de tuin, want niet aangesloten op het riool.
Ik had er meteen beeld bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb je er wel mooi mee naar hier gelokt
Winkelhock die in een Spyker op P1 reedquote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Winkelhock die in een Spyker op P1 reed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |