Die kans is groot inderdaad. Wel jammer, want dan moeten we wachten tot dat topic ook weer gesloten is (al zal dat na het plaatsen van de cijfers wel vrij snel gaan) tot ik een winnaar kies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met nog 30 posts te gaan tot het slotje, zal het wel het volgende deel worden.
Zullen we weer eens een poll doen ?quote:
Ik hoop het maar de trend van de laatste dagen belooft niet veel goedsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, het was 250 marge, dus tussen 6250 en 6750 win ik. Ik denk zelf dat we die 6250 niet gaan aantikken.
Komt er eens keer wat positiefs wil jij hem gelijk opsluitenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wel in quarantaine gegaan hoop ik.
Ik ook niet. Het zou me echt (onaangenaam) verrassen als we boven de 6300 uit zouden komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat we vandaag weer zo'n enorme uitschieter gaan zien, dan is er echt iets dramatisch aan de hand.
Geen koopavond meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
Is er al wat uitgelekt wat eventueel nieuwe maatregelen zouden kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |