Ik vond Smokey ook leuk, maar ik kan nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vond Smokey ook leuk, maar ik kan nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.
Repeat, gewoon omdat het kan.quote:
Ik ben voorrr.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:27 schreef K.Indertent het volgende:
Genieten gaan we blijven en niemand gaat ons stoppen.
Ik doe hem ff, nu al blown door de graphics!quote:
En de lui aan de andere kant kunnen de middelvinger krijgenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe hem ff, nu al blown door de graphics!
Je haalt me de woorden uit mijn denkbeeldige mondquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
En de lui aan de andere kant kunnen de middelvinger krijgen
Lekker darkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
2012 ook hè, masterpiece.
Mooi he! Zo'n vis. Genietenquote:
Ik dacht dat de zanger al was overleden maar ik kan er nu niks meer van vinden ....quote:
Dat we nooit vergeten ... mijn jongste zoon is geboren op 08-12 ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
John Lennon, 80 vandaag.
Innovator
Inspirator
Legend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Goeie vraag, ga ik over nadenkenquote:
Eh ... die wou ik net posten ?!quote:
Lekker, Bowiequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:02 schreef maily het volgende:
[..]
Eh ... die wou ik net posten ?!![]()
![]()
Dan maar:
very nice!quote:
Ga weg van mijn lijntje, potvolblomme, echt hoor.quote:
Een lijntje is slechts een lijntje,quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ga weg van mijn lijntje, potvolblomme, echt hoor.
Ook een pianist?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
very nice!
Ik heb bijna deze onder de knie.
Naja de eerste minuut in ieder geval
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een lijntje is slechts een lijntje,
In je hoofd,
In werkelijkheid,
Een schijntje.
Poppedijntje.
Vroegah had ik er wel aanleg voor, maar als ik het nu probeer wil ik meteen alles van Hans Zimmer kunnen spelen en voel ik mij redelijk motorisch gestoord als ik met 2 handen probeer te spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ook een pianist?Ik ook beginnend.
Echt he, zo dat gegeil op die Bradley. Niks aan die gast...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |