Ligt eraan wat je speciaal noemt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat je op een speciale school?
Sjiek van jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Had geen zin om andere mensen te vragen om te halen enz dus dacht nou beter begin ik dan ook niet.
Alles wat niet regulier of openbaar is laten we maar zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je speciaal noemt.
Ohnee het was gewoon een normale havo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles wat niet regulier of openbaar is laten we maar zeggen
Naja ze zocht wel veel aandacht. Maar ja wist ik veel wat flirten was lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze daadwerkelijk een poging gewaagd bij je of hoorde je dat via-via?
Aloa mag er ook bij!quote:
Roken net zo trouwens ook braaf gewacht tot ik zelf kon kopen. Dat gezeik steeds bij mensen is zo kut.quote:
Weet ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ze zocht wel veel aandacht. Maar ja wist ik veel wat flirten was lol
Het had zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld dat mijn slaapkamer groter was dan mijn huis nuquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja vergeet steeds dat je hier ook hebt gewoond.
Ligt er ook maar aan waar je woont he maar volgens mij woonde jij wel in een fatsoenlijke wijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het had zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld dat mijn slaapkamer groter was dan mijn huis nu
Rietlanden. Wij hadden wel oprecht een dik huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan waar je woont he maar volgens mij woonde jij wel in een fatsoenlijke wijk.
Ja Rietlanden heeft prima woningen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rietlanden. Wij hadden wel oprecht een dik huisDat is echt onmogelijk hier
Verkeerde huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Rietlanden heeft prima woningen.
Gaat nu weer goed idd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat het aan je verbinding ligt, heb nergens last van.
Zelf ooit een hijsje aangenomen van de bitch van de middelbare waarmee ik altijd ruzie hadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roken net zo trouwens ook braaf gewacht tot ik zelf kon kopen. Dat gezeik steeds bij mensen is zo kut.
Ohja ik woonde ook vlakbij de Rietplas.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ons stekje. Vlak bij de Rietplas
Nette osso broerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkeerde huis![]()
[ afbeelding ]
Dit was ons stekje. Vlak bij de Rietplas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |