abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195561131
Wissel je die sneakers dan als je even een onderdeel uit de auto moet pakken?
.
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:54:47 #52
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_195561149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Uit die vieze bacteriën verspreiders :r
Op het woonwagenkamp is dat heel normaal, bij mij ook.
Bedankt ik ga nu met mn nicht trouwen.
pi_195561169
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Staat zoiets in je voorwaarden ik geef je groot gelijk hoor, als mensen eisen dat je je schoenen uitdoet is het probleem kennelijk niet groot genoeg en kunnen ze best even wachten.
Het is inderdaad een voorwaarde, ook namens de verzekering. Als ik met een hamer m'n duim aan gort sla op het moment dat ik m'n veiligheidsschoenen niet draag, ben ik (officieel) niet verzekerd :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_195561193
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Het is inderdaad een voorwaarde, ook namens de verzekering. Als ik met een hamer m'n duim aan gort sla op het moment dat ik m'n veiligheidsschoenen niet draag, ben ik (officieel) niet verzekerd :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Maar officieel ben je idd niet verzekerd.

Ik vraag altijd of ik mijn schoenen uit moet doen als ik bij een onbekende kom. Maar als ik als monteur kom en ik heb mijn stalen neus schoenen aan, nee dan doe ik ze niet uit, sorrie. Dan stofzuigen en dweilen ze het huis maar 4x of zo.

Heb ooit een spijker dwars door de zool van mijn sneaker heen gekregen en doordat ik snel reageerde en vrij rustig liep is de spijker mijn voet niet binnen gegaan. Doe ik nooit meer.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 10:14:31 ]
pi_195561264
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

SPOILER
Dat de verzekering het eist begrijp ik maar kennelijk komt het regelmatig voor en ik vroeg me af of je zoiets van te voren kenbaar maakt. Ik zou me echt doodschamen om een monteur te vragen om zijn schoenen uit te doen. Net of je geen viezigheid verspreid op sokken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195561313
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:05 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat de verzekering het eist begrijp ik maar kennelijk komt het regelmatig voor en ik vroeg me af of je zoiets van te voren kenbaar maakt. Ik zou me echt doodschamen om een monteur te vragen om zijn schoenen uit te doen. Net of je geen viezigheid verspreid op sokken.
In 99% van de gevallen wordt er niet moeilijk gedaan door de klant hoor. We vragen het ook niet ofzo, als het gebeurt wordt het ons gevraagd door de klant. En dan is het antwoord nee :P
Brutal. Fucking. Metal.
  roze zondag 11 oktober 2020 @ 10:11:30 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195561345
Bij mij thuis schoenen uit. Niemand doet er moeilijk over en vrienden nemen vaak gewoon pantoffels mee. 👌🏻

Monteurs enz zeur ik niet over natuurlijk.

[ Bericht 26% gewijzigd door Ama op 11-10-2020 10:50:54 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_195561889
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:54 schreef xzaz het volgende:

[..]

Bedankt ik ga nu met mn nicht trouwen.
prima, groetjes in Urk
U MAD?
pi_195561961
Ik vind het wel ongastvrij om dit van mensen te vragen. Je moet dan als gast ook tevoren bedenken wat voor schoenen of sokken je aandoet etc.

Ook het veiligheidsargument vind ik zwaar wegen; hoe egoïstisch ben je om werklui zonder profiel de trap op te sturen?
  roze zondag 11 oktober 2020 @ 10:58:54 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195562041
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vind het wel ongastvrij om dit van mensen te vragen. Je moet dan als gast ook tevoren bedenken wat voor schoenen of sokken je aandoet etc.

Ook het veiligheidsargument vind ik zwaar wegen; hoe egoïstisch ben je om werklui zonder profiel de trap op te sturen?
Werklui mogen het niet eens want veiligheid, dat is te begrijpen. De mensen die hier verder over de vloer komen weten dat gewoon van mij.
Your beauty never ever scared me.
pi_195562059
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Uit die vieze bacteriën verspreiders :r
Op het woonwagenkamp is dat heel normaal, bij mij ook.
Zat jij nou laatst in die aflevering van Bij Ons Op t' Kamp?
pi_195562066
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:05 schreef herverwijderd het volgende:
Ik was laatst bij vrienden die ook graag willen dat je je schoenen uittrekt, en die hadden een hele kast vol met van die badstoffen slippers die je in hotels vaak krijgt voor hun gasten, dat was wel service moet ik zeggen.
Ja, en meestal zijn die ook wel in zo'n maat dat ze iedereen wel passen. Dit wil ik later ook thuis.
pi_195562110
Ik vind het onhygiënisch en vies om met schoenen in huis te lopen.

Daarnaast ben je dan continu aan het stofzuigen en dergelijke, want schoenen zijn nooit helemaal schoon. Iedereen neemt z'n vuil mee naar binnen aan schoenen. En hoe irritant is het dat je een mooie schone vloer hebt, er bezoek komt en het weer helemaal schmutzig is? :r
pi_195562465
@Naardegallemiezen je leeft nog!! Tijdje niet meer gezien.
pi_195563033
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:53 schreef Fer het volgende:
Wissel je die sneakers dan als je even een onderdeel uit de auto moet pakken?
Nee uiteraard niet.
Ik doe het ook puur voor de klanten om van het gezeur af te zijn en niet zo zeer voor het schone.
Ik vind het dikke bs namelijk.

Die mensen stofzuigen ook het het grasveld in de achtertuin ofzo?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_195563087
quote:
2s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:00 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet.
Ik doe het ook puur voor de klanten om van het gezeur af te zijn en niet zo zeer voor het schone.
Ik vind het dikke bs namelijk.

Volgende keer beleefd weigeren, je bent niet verzekerd als jij je schoenen niet aanhoudt. Uiteraard moet je je schoenen wel een beetje schoonhouden en niet ff drafje door modderveld doen.
pi_195563157
quote:
2s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:00 schreef junkiexp het volgende:

[..]
Die mensen zijn er. Meestal hebben die kunstgras.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:32:52 #68
184769 crew  Deisyy
pi_195563628
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 07:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier gaan de schoenen uit. Ook bezoek doet hun schoenen uit. Ik heb pantoffels voor diegene, zowel voor mannen als vrouwen (qua maten), dus dat is verder ook geen probleem.

Monteurs kunnen uiteraard doorlopen, maar iemand als een kraamverzorgster doet gewoon haar schoenen uit.

Eerlijk gezegd heeft nooit iemand er een probleem van gemaakt. Ik vraag zelf ook altijd of ik m’n schoenen uit moet doen bij anderen
Ik zou het niet zo hygiënisch vinden om pantoffels aan te moeten die ook al door een ander zijn gedragen, als ik bij iemand kom vraag ik wel altijd of ik mijn schoenen uit moet doen, maar ik houd ze liever aan. Thuis loop ik op slippers en mag bezoek zijn schoenen aanhouden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_195563768
Is denk ik ook wat cultuur meegenomen uit landen waar de openbare straat nog een zooitje. Die geen verharde stoepen of wegen hebben.
.
pi_195563795
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo hygiënisch vinden om pantoffels aan te moeten die ook al door een ander zijn gedragen,
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
pi_195563834
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Daarnaast ben je dan continu aan het stofzuigen en dergelijke, want schoenen zijn nooit helemaal schoon. Iedereen neemt z'n vuil mee naar binnen aan schoenen. En hoe irritant is het dat je een mooie schone vloer hebt, er bezoek komt en het weer helemaal schmutzig is? :r
alleen iemand met smetvrees is continue aan het stofzuigen

en als er gewoon een schoenborstel aanwezig is icm een uitloopmat wordt je vloer niet schmutzig
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_195563839
Ik begrijp niet dat mensen zo gefixeerd zijn op het vuil dat je met schoenen mee naar binnen neemt. De vloer wordt nog op tig andere manieren vies en stofzuigen/dweilen moet je toch. Persoonlijk vind ik de huizen van mijn vrienden waar je je schoenen aan kunt houden schoner dan die van vrienden waar schoenen per se uit moeten, maar dat kan toeval zijn.
pi_195563908
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo hygiënisch vinden om pantoffels aan te moeten die ook al door een ander zijn gedragen, als ik bij iemand kom vraag ik wel altijd of ik mijn schoenen uit moet doen, maar ik houd ze liever aan. Thuis loop ik op slippers en mag bezoek zijn schoenen aanhouden.
Mag uiteraard. Ik bied het in ieder geval aan. :) Dan is het sokken of je eigen pantoffels.
Protège moi de mes désirs.
pi_195563920
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen zo gefixeerd zijn op het vuil dat je met schoenen mee naar binnen neemt. De vloer wordt nog op tig andere manieren vies en stofzuigen/dweilen moet je toch. Persoonlijk vind ik de huizen van mijn vrienden waar je je schoenen aan kunt houden schoner dan die van vrienden waar schoenen per se uit moeten, maar dat kan toeval zijn.
Idd. Ik vind schoenen uit comfortabel en veel mensen doen bij ons hun schoenen uit, maar heb er niet allemaal irreële culturele hersenkronkels over dat dat per se hygiënischer zou zijn. :')

Een monteur die binnen moet zijn vragen zijn werkschoenen uit te doen vind ik ronduit asociaal trouwens. Of je moet echt niet begrijpen dat hij die vanwege veiligheidsredenen draagt.
pi_195563942
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Daarom gewoon na het bezoek nog even stofzuigen en dweilen als je echt zo gefixeerd bent op een perfect schone vloer. Of denk je echt dat schoenen het enige ter wereld zijn waarmee vuil je huis binnen kan komen? :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 12:51:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')