Sja, ik ken nog steeds niemand persoonlijk met Corona, en ik ben geen heilige maagd maria, maar hou mij wel zoveel mogelijk aan de adviezen. Ik woon ook gewoon in de randstad. Ik vraag mij soms bijna af wat die enorme hoeveelheden mensen allemaal gedaan hebben om besmet te raken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als dit zo dringend is, waarom moet ik dit als inwoner van Den Haag dan lezen via een live blogje van het AD? Ik gok dat werkelijk waar niemand dit bericht ontvangen heeft via een ander kanaal.
Ik denk dat je ook prima besmet kunt raken als je je aan de adviezen houdt. Je moet net de pech hebben een besmet iemand tegen te komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sja, ik ken nog steeds niemand persoonlijk met Corona, en ik ben geen heilige maagd maria, maar hou mij wel zoveel mogelijk aan de adviezen. Ik woon ook gewoon in de randstad. Ik vraag mij soms bijna af wat die enorme hoeveelheden mensen allemaal gedaan hebben om besmet te raken.
Eh...ik woon onder Wateringen en ik kijk geen TV West. Nooit. Dus hoe gaan ze mij bereiken?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zie er nu iets onderop de site van tv west staan.
Maak het dan urgent, zorg dat het aankomt bij de inwoners.
Ik ken ook nog steeds niemand. Bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sja, ik ken nog steeds niemand persoonlijk met Corona, en ik ben geen heilige maagd maria, maar hou mij wel zoveel mogelijk aan de adviezen. Ik woon ook gewoon in de randstad. Ik vraag mij soms bijna af wat die enorme hoeveelheden mensen allemaal gedaan hebben om besmet te raken.
Juist !!!!quote:
Jeps. Dat kan gewoon.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou nuttiger zijn, ja, ik neem toch aan dat NL Alert ook regionaal ingezet kan worden.
En mijn sociale kring is groot hoor, alleen nu even niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken ook nog steeds niemand. Bizar eigenlijk.
Lijkt me wel toch? Is toch voor eventuele rampen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou nuttiger zijn, ja, ik neem toch aan dat NL Alert ook regionaal ingezet kan worden.
Volgens mij sturen ze die alerts m.b.v. zendmasten, dus als je in de buurt van zo'n zendmast bent ontvang je een alert. Ze kiezen dus welke zendmasten het gaan pushen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het lijkt mij iig meer de aandacht te vestigen dan via outlets die maar een beperkte groep bereiken maar dat zal wel te voortvarend gedacht zijn van mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens sturen ze die alerts m.b.v. zendmasten, dus als je in de buurt van zo'n zendmast bent ontvang je een alert.
Zouden ze best kunnen doen, maakt ook meteen indruk denk ik.
Ik lees wel vaker dit soort teksten en vraag me dan toch af wat er mee bedoeld wordt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En mijn sociale kring is groot hoor, alleen nu even niet.
Inaccuraat? hoe kom je daarbij ? hij is goedgekeurd voor gebruik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wel een tegenvaller dat die sneltest inaccuraat is en nog steeds het wattenstaafje in de neus vereist.
Voortvarend daar zijn we niet zo van hier...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het lijkt mij iig meer de aandacht te vestigen dan via outlets die maar een beperkte groep bereiken maar dat zal wel te voortvarend gedacht zijn van mij.
Nee? hoe kom je daarbij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik lees wel vaker dit soort teksten en vraag me dan toch af wat er mee bedoeld wordt.
Zeg je nu eigenlijk dat je in twijfel trekt of het echt bestaat?
Dit ziet voornamelijk op EU vrij verkeer en niet zo zeer op Schengen. Dat ziet meer op de fysieke controles.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ook weer niet zo simpel als je dat voorstelt, Schengen bevat de opties om controles uit te voeren, bovendien kan Duitsland dat beperken tot hotels en andere overnachtsplaatsen.
Misschien heeft de Marokkaanse tv het uitgezonden? Dat kan in Den Haag ook geen kwaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als dit zo dringend is, waarom moet ik dit als inwoner van Den Haag dan lezen via een live blogje van het AD? Ik gok dat werkelijk waar niemand dit bericht ontvangen heeft via een ander kanaal.
Ja, je gaat toch niet denken dat je het beter weet!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Voortvarend daar zijn we niet zo van hier...
Je kan wellicht beter met ouderwetse geluidswagens de straat op in sommige wijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien heeft de Marokkaanse tv het uitgezonden? Dat kan in Den Haag ook geen kwaad.
Wonen jullie in Drenthe ofzo? Hier i de randstad gaat het hard. Deel van mijn familie is doodziek nu. Een kennis is opgenomen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ken ook nog steeds niemand. Bizar eigenlijk.
Iemand die de winkels die op het randje van de afgrond staan, er echt overheen te duwen denk ik ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Justin_Case het volgende:
En welke bezopen mongool heeft het idee geopperd om koopzondagen, koopavonden te schrappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |