Is wel een cruciaal onderdeel voor de getuigenverklaringen natuurlijk. Ik vind dat jos B wel een apart hoofd heeft die makkelijk herkenbaar voor mij zou zijn na 20 jaar.quote:
Echt he? wat een waanzinquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:33 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Is wel een cruciaal onderdeel voor de getuigenverklaringen natuurlijk. Ik vind dat jos B wel een apart hoofd die makkelijk herkenbaar voor mij zou zijn na 20 jaar.
Als ik naar zijn hoofd kijk denk ik dat hij er 20 jaar geleden misschien bijna hetzelfde eruit heeft gezien.quote:
Toen wist ze al dat hij een verdachte was nietwaar ? Dus dat zegt niet zo veel. Het is niet zo dat ze zijn foto tussen een boel andere foto's zag en hem er uit moest pikken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
het is wel iets van nu:
een collega van de getuige vertelde hoezeer de getuigde overstuur raakte toen de eerste foto van Brech verscheen
er zijn wel veel verdachten geweest zo door de jaren heen, maar toen zei ze niksquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Toen wist ze al dat hij een verdachte was nietwaar ? Dus dat zegt niet zo veel. Het is niet zo dat ze zijn foto tussen een boel andere foto's zag en hem er uit moest pikken.
Dat is ook al geen bewijs, dit werd meteen gebracht als DE dader. Niet zo maar een verdachte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
er zijn wel veel verdachten geweest zo door de jaren heen, maar toen zei ze niks
De meidentent zag rond 02:00 een man met een puntkin en een hoed op het kampterrein.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:35 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Als ik naar zijn hoofd kijk denk ik dat hij er 20 jaar geleden misschien bijna hetzelfde eruit heeft gezien.
Hij heeft opvallende jukbeenderen en ogen
en het belangrijkste natuurlijk zijn puntkin....
En grote oren...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:35 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Als ik naar zijn hoofd kijk denk ik dat hij er 20 jaar geleden misschien bijna hetzelfde eruit heeft gezien.
Hij heeft opvallende jukbeenderen en ogen
en het belangrijkste natuurlijk zijn puntkin....
triest dat ze in 2018 nog door gingen met blunderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Toen wist ze al dat hij een verdachte was nietwaar ? Dus dat zegt niet zo veel. Het is niet zo dat ze zijn foto tussen een boel andere foto's zag en hem er uit moest pikken.
En een grote neus...quote:
Wat???quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon dezelfde situatie. DNA op een onderbroek komt niet aanwaaien. Plus nog het feit dat hij er geweest is, pedo is, eerder zoiets gedaan heeft.
Teveel om op te noemen...
DNA spoor in een woning hoeft ook niet te betekenen dat jij hebt ingebroken. Wellicht was je er eerder toevallig een keer. Ja. Zonder dat je die mensen kent. Dat geloof je ook niet
Dat dna zegt niets over verkrachting dat is het punt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Proest, nee er is DNA materiaal van de paashaas gevonden![]()
Blijf lekker dromen.
We hebben inmiddels 48 topics/delen vol met feiten....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:20 schreef bianconeri het volgende:
Dit topic laat wel zien wat een showproces dit is geworddn. Het gaat totaal niet om de feiten.
Nee inderdaad iedereen hier wil hem zien hangen. Niemand reageert inhoudelijk. Alleen jij ziet dat!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:20 schreef bianconeri het volgende:
Dit topic laat wel zien wat een showproces dit is geworddn. Het gaat totaal niet om de feiten.
Je snapt het niet, ga wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie! Heel goed.
Er zou nog 1 kluisverklaring zijn maar Jos wil hem niet meer laten zien en beroept zich telkens op zijn zwijgrecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:31 schreef praadje het volgende:
Sorry, ik lig in het ziekenhuis dus de laatste dagen niet echt meegekregen. Is er nog iets gedaan met die kluisverklaring of was die opgenomen verklaring van B. de beruchte kluisverklaring?
DNA is 'een gek verhaal'. Lol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat???
Grapjas.
Je leest totaal niet wat ik zeg.
Het dna is een gek verhaal, maar bewijst totaal niet een verkrachting of moord.
Dus jij wil hem al veroordelen vanwege zijn pedo verleden? Walgelijk
Typisch voor dit show proces.
Dna van jou in iemands woning toont wel degelijk een strafbaar feit aan. Anders had die ander wel geweten dat je er was.
[..]
Dat dna zegt niets over verkrachting dat is het punt.
Wacht even, hij is nooit voor iets met pedofilie veroordeeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef Landgeld het volgende:
[..]
DNA is 'een gek verhaal'. Lol.
Ja, er komt zonder reden 28 DNA sporen aan de binnenkant van de onderbroek. Inclusief speeksel (!). In combinatie met alle andere aanwijzingen, valse verklaringen. Van iemand die dus ook aantoonbaar bij Nicky was.
Op z'n minst heeft hij met een hand in de broek gezeten. En mond. Dat is al aanranding. En met alle andere aanwijzingdn is ontvoering ook aannemelijk. En gezien de doodsoorzaak het ombrengen ook.
En pedofiele achtergrond speelt zeker mee. Net als een pyromaan eerder verdacht zal zijn van stichten van brand. Pedofili is verboden en is hij eerder voor veroordeeld. Je kan je ogen daar niet voor sluiten als rechtbank.
Zelfde als je eerder een verdacht feit gepleegd hebt, dan weegt de rechtbank dat ook mee. Zo is dat nu eenmaal.
Zeker plantbaar ja .quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede opmerking van je. Dat is, wat mij betreft, precies de pointe in deze zaak.
En over die kapper: daarmee bedoelde ik dat DNA verplaats- en plantbaar is. Iemand kan in theorie naar de lokale kapperszaak gaan, wat haren meenemen en die ergens vrolijk rondstrooien. Idem met speeksel en huidschilfers, al is dat wel een iets ingewikkelder opgave. Mijn opmerking was ook niet per se toegespitst op deze zaak, maar vooral op jouw suggestie dat als in een huis DNA aangetroffen wordt, diegene dan ook wel in dat huis geweest moet zijn. Dat klopt dus niet.
Vandaar dat zelfs het OM geen feiten kan aandragen maar FOK weet het weer beter hahaha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:22 schreef Barlexus het volgende:
[..]
We hebben inmiddels 48 topics/delen vol met feiten....
Dat is dus het trieste.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee inderdaad iedereen hier wil hem zien hangen. Niemand reageert inhoudelijk. Alleen jij ziet dat!
Niet iedereen reageert op emoties.quote:
Ja dat is ook een mooi verhaal vanuit zijn verledenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:12 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wacht even, hij is nooit voor iets met pedofilie veroordeeld.
Wat een hoop onzin in 1 post.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef Landgeld het volgende:
[..]
DNA is 'een gek verhaal'. Lol.
Ja, er komt zonder reden 28 DNA sporen aan de binnenkant van de onderbroek. Inclusief speeksel (!). In combinatie met alle andere aanwijzingen, valse verklaringen. Van iemand die dus ook aantoonbaar bij Nicky was.
Op z'n minst heeft hij met een hand in de broek gezeten. En mond. Dat is al aanranding. En met alle andere aanwijzingdn is ontvoering ook aannemelijk. En gezien de doodsoorzaak het ombrengen ook.
En pedofiele achtergrond speelt zeker mee. Net als een pyromaan eerder verdacht zal zijn van stichten van brand. Pedofili is verboden en is hij eerder voor veroordeeld. Je kan je ogen daar niet voor sluiten als rechtbank.
Zelfde als je eerder een verdacht feit gepleegd hebt, dan weegt de rechtbank dat ook mee. Zo is dat nu eenmaal.
Jij heb een tunnelvisie waar je heel diep in zit zoals nog een paar anderen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin in 1 post.
Nogmaals: Ja dat dna is een raar verhaal maar nee dat duidt nergens op verkrachting en al helemaal niet op moord.
Ten 2e doet zijn pedofilie er niet toe. Als jouw of mijn dna er zou zitten was het toch niet anders geweest (vanuitgaande dat jij ook geen pedo bent).
Iemands verleden doet er niet toe.
Ten 3e weegt de rechtbank dat helemaal niet mee. We hebben geen jury die op emoties oordeelt hè....
Wat ze wel meewegen mocht er bewijs komen is dat het niet de 1e keer is, dan wordt de straf hoger.
Maar het maakt niet uit voor de veroordeling zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |