Zullen vast nog wel bedroevend laag zijn gok ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:38 schreef Benny het volgende:
Leuk die positieve cijfers, maar hoe zit het eigenlijk met de cijfers van Sanquin en de groepsimmuniteit?
Exact 3 weken terugquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
18-9-2020
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200918_00176460
Ik vind dit een mooie taalkronkel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:38 schreef Benny het volgende:
Leuk die positieve cijfers, maar hoe zit het eigenlijk met de cijfers van Sanquin en de groepsimmuniteit?
Precies, waarom zelf niet het goede voorbeeld geven. Maak het normaal en loop daar zelf bij voorop.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon: Volgens de NOS tijdens dat Coronavirus: Feiten of Fabels wilde meer dan 60% mondkapjes. Waarom dragen ze ze niet alvast zelf? Of willen ze vooral dat anderen verplicht worden om mondkapjes op te doen, zodat ze niet bang zijn 'voor lul te lopen'.
welke positieve cijfers en groepsimmuniteit ? rond de 8a 9%quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:38 schreef Benny het volgende:
ja zonder de extra maatregelen werden die 10k voorspelt he, vergeet dat nietquote:
In de supermarkt hier zie ik ook wel 60% met mondkapje lopen inmiddels. Maar het werkt natuurlijk veel effectiever als een groter deel het draagt. Als iemand zonder mondkapje hoest dan moet je maar hopen dat je eigen mondkapje het goed doet zeg maar, maar als iemand met mondkapje hoest dan is dat alvast een 1e verdediging.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies, waarom zelf niet het goede voorbeeld geven. Maak het normaal en loop daar zelf bij voorop.
Volgend jaar april is dat nog 5%quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zullen vast nog wel bedroevend laag zijn gok ik.
Ok, naja als we dan afspreken dat we nu 1X marktleider zijn geweest en het daarna klaar is, dan kan ik er wel mee dealenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:40 schreef Benny het volgende:
Maargoed... Italie was marktleider. Toen Spanje. Later Frankrijk. Belgie en Nederland deden een wedstrijdje... Nederland is nu marktleider en houd die positie de komende weken denken wel.
Ik zie wel een trend in het verloop
Aandachtsgeil.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
Die Bert Slagter zit ook 24/7 op Twitter zie ik wel. Jezus, dat mensen daar zo verslaafd aan kunnen zijn.
Mensen doen alles voor aandacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
Die Bert Slagter zit ook 24/7 op Twitter zie ik wel. Jezus, dat mensen daar zo verslaafd aan kunnen zijn.
Ik heb mijn twijfels over het aantal besmettingen dmv dat vluchtige contact in de supermarkt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In de supermarkt hier zie ik ook wel 60% met mondkapje lopen inmiddels. Maar het werkt natuurlijk veel effectiever als een groter deel het draagt. Als iemand zonder mondkapje hoest dan moet je maar hopen dat je eigen mondkapje het goed doet zeg maar, maar als iemand met mondkapje hoest dan is dat alvast een 1e verdediging.
Bron?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Volgend jaar april is dat nog 5%
we zijn wel goed op wegquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welke positieve cijfers en groepsimmuniteit ? rond de 8a 9%
dus we hebben nog maar minstens 52% te gaan.
Gewoon, was eerst 3% in april, 5% in juni, daarna opeens 4% in mei.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:45 schreef _serial_ het volgende:
Versoepelingen gaan we zeker niet krijgen.
Ze hebben onder druk al eerder de scholen gesloten. En opeens een 180 gemaakt mbt mondkapjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:46 schreef Benny het volgende:
#sluitnoutochdescholen is al de hele dag trending op Twitter.
Kunnen we kort over zijn... Gaat niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |