Jammerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Er schijnt een Covid-19 besmetting bij Mercedes te zijn. Maar waarschijnlijk niet Hamilton of Bottas.
https://www.racefans.net/(...)9-ahead-of-eifel-gp/
De blonde muze van Lewis?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Er schijnt een Covid-19 besmetting bij Mercedes te zijn. Maar waarschijnlijk niet Hamilton of Bottas.
Voor de zekerheid maar het hele team de rest van het seizoen in quarantaine.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Die Angela verdient sowieso meer onderzoek. Volgens mij wast ze zijn vol ge-ejac... onderb.....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De blonde muze van Lewis?
Dan wordt het niks dit weekend.
moet ze hem weer troostenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De blonde muze van Lewis?
Dan wordt het niks dit weekend.
quote:Kijk LIVE vanuit de Nurburgring naar Vrije Training 1 van de 2020 Eifel Grand Prix.
Geniet van bijzondere verslaggeving van het hele Grand Prix weekend hier op YouTube in geselecteerde landen.
Alleen deze race is vrij te zien op YouTube. Is al even geleden bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:42 schreef shiz het volgende:
Huh... sinds wanneer is dat een ding.
"F1 LIVE: 2020 Eifel Grand Prix - FP1 | Nederlands Commentaar"
Alleen beschikbaar in Germany, Switzerland, Netherlands, Belgium, Norway, Sweden, and Denmark.quote:
VPN gebruiken?quote:
Mistig. De pitstraat is nog niet openquote:
Je wilt de inters en wets zoveel mogelijk bewaren voor zondag als er een bui komtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:07 schreef VacaLoca het volgende:
Morgen wrs droog en zondag ook nog maar 25% kans op regen dus misschien hadden teams vandaag al niet zoveel gereden in 't nat dus verkorte training is prima
Zie post #16 en #20quote:
Gaat om de mistquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:25 schreef HiDiHo het volgende:
Wat zegt de radar?
Ziet er naar uit dat het nog wel even doorregent
Ik denk het zichtquote:
Gefoptquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:29 schreef Lionheaad het volgende:
Best lullig voor die gasten (zoals Mick schummi) die in FP1 mochten rijden
Ik denk niet dat ze nog gaan rijdenquote:
gewoon doen...is nu zo nat, merkt niemand iets vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:31 schreef StephanL het volgende:
Je zal maar in die hoogwerker staan en moeten plassen
Gebeurt zó vaak dat het gewoon genant is...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
FIA official heeft zijn mondkapje niet goed op
Lijkt mij ook nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog gaan rijden
Das zondag met 18 deelnemers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kunnen ze geen zeepkistenrace houden?
Zelfs dat zie ik niet gebeuren. Denk vanmiddag zelfs niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:32 schreef Lionheaad het volgende:
12.00 uur dus weer verder kijken.
+ 10 minuten voordat ze echt het circuit op mogen
is dus maximaal 20 minuten rijden
Als je kijkt naar de leeftijd van de manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurt zó vaak dat het gewoon genant is...
Zwaartekracht werk naar benedenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:31 schreef StephanL het volgende:
Je zal maar in die hoogwerker staan en moeten plassen
Wel corona proofquote:
Met sonnequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:37 schreef Rianne84 het volgende:
Rammstein zou toch toepasselijker zijn
Als ze dat ook doen bij die jaarclips van zequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
Goeie muziekkeuze nu inderdaad bij Ziggo
rond 14.00 ishet droog in Koblenz....dus vanmiddag moet wel lukkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Zelfs dat zie ik niet gebeuren. Denk vanmiddag zelfs niet.
Misschien associëren ze F1 kijkers met gitaren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:39 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben een Youtube playlist aangeslingerd? Vanwaar deze keuze kan je je afvagen
Vroagah, bij RTL hadden ze een jaarclip met Bon Jovi - Raise your hands. Vond ik wel een goede.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ze dat ook doen bij die jaarclips van ze
Ik ben wel blij met Metallicaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:39 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben een Youtube playlist aangeslingerd? Vanwaar deze keuze kan je je afvagen
Bon Joviquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vroagah, bij RTL hadden ze een jaarclip met Bon Jovi - Rauwe your hands. Vond ik wel een goede.
RTL jaarclips zijn de beste. Daarna is alleen maar minder geworden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vroagah, bij RTL hadden ze een jaarclip met Bon Jovi - Rauwe your hands. Vond ik wel een goede.
RIPquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:41 schreef Lionheaad het volgende:
Van Halen had ook wel gemogen
maar goed....sky heeft iig weer lekker interviews en achtergrond informatie
Dit jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een contrast nuDoe gewoon harde gitaren!!!!
Dit nummer was net uit toen m'n moeder overleed. Dus heb er wel wat mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een contrast nuDoe gewoon harde gitaren!!!!
Ja. Eddie..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:41 schreef Lionheaad het volgende:
Van Halen had ook wel gemogen
maar goed....sky heeft iig weer lekker interviews en achtergrond informatie
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:43 schreef Metalfreak het volgende:
Deze muziekkeuze is net zo triest als het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |