abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:43:47 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195506498
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heb je een bron van het ED bericht? Je mag natuurlijk geloven dat PSV 5,5 miljoen betaald aan die 2.
Wat ik overigens nog steeds veel liever zie dan 10-15 miljoen weggooien voor een Bruma, Doan of Baumgartl
https://www.ed.nl/psv/psv(...)uwe-wetten~a69997e2/
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:49:33 #27
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_195506573
Overigens is dit stukje uit dat VI artikel ook veelzeggend imo:
quote:
Het is hét businessmodel van PSV en volgens de beleidsbepalers nauwelijks een heel groot risico gezien de transfers van de club in de afgelopen jaren. PSV presenteerde door de verkoop van spelers voor het negende jaar op rij dus zwarte cijfers en de club gaat ervan uit dat dit ondanks de impact van corona en met opnieuw de nodige transfers ook een tiende keer lukt.
9 seizoenen op rij zwarte cijfers dus. Ik heb geen zin om exacte bedragen op te zoeken, maar er zal dus best een buffer zijn. Toch heb ik ook stiekem het idee dat ik al 9 jaar de financiële experts van Fok VBL heb zien schrijven dat er echt geen geld kan zijn, en of er niet nog wat parkeerplaatsen of lucht rondom het stadion verkocht moet worden voor dat er een transfer gerealiseerd kan worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_195506660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

PSV wordt landskampioen
Dat sluit ik niet uit.
Oh.
pi_195506871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

in 2 jaar voor die 2 spelers, zou me niets verbazen, een Götze die voor 2 miljoen komt ballen vind jij geloofwaardiger?
Ja, dat vind ik wel geloofwaardig inderdaad. Ik denk dat Götze liever voor 2 miljoen komt voetballen bij een club/trainer/project wat hij interessant vind dan voor 3 miljoen in de woestijn.

Nogmaals: ik denk niet dat het klopt (die 11 miljoen in 2 jaar), maar zelfs als het zo zijn zou ik het prima vinden. Je kunt ook in 1 klap 15 miljoen (exclusief salaris) voor Bruma betalen, dan weet je zeker dat je het door de put spoelt.
pi_195506948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

PSV wordt landskampioen
Ze zullen denk ik ook wel moeten om de financiële huishouding op orde te houden. Ze steken nu een weg in die meer op het winnen van prijzen is dan om specifiek talentontwikkeling. Dat kan betekenen dat je talenten in de toekomst minder gaan opleveren en dus moet je dat compenseren met CL-voetbal.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:11:13 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195507017
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze zullen denk ik ook wel moeten om de financiële huishouding op orde te houden. Ze steken nu een weg in die meer op het winnen van prijzen is dan om specifiek talentontwikkeling. Dat kan betekenen dat je talenten in de toekomst minder gaan opleveren en dus moet je dat compenseren met CL-voetbal.
zo erg is het niet hoor en 2e is inmiddels ook al nagenoeg CL dus vind het niet van de gekke of zo dat ze deze weg in slaan
pi_195507027
quote:
quote:
Duitse media houden het erop dat Götze in Eindhoven drie miljoen euro per jaar gaat opstrijken
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:11:56 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195507033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

en?
pi_195507087
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

en?
Je vraagt of het AD betrouwbaarder is dan het ED, maar in ED gebruiken ze het duitse Sport1 als bron :?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:15:32 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195507105
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je vraagt of het AD betrouwbaarder is dan het ED, maar in ED gebruiken ze het duitse Sport1 als bron :?
en het AD geen bron dus dan is het goed?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:16:58 #36
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195507126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze steken nu een weg in die meer op het winnen van prijzen is dan om specifiek talentontwikkeling. Dat kan betekenen dat je talenten in de toekomst minder gaan opleveren en dus moet je dat compenseren met CL-voetbal.
Zelden zo’n onzin gelezen.
pi_195507182
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

en het AD geen bron dus dan is het goed?
Die komen er toch zelf mee :') Geloof trouwens wel eerder nieuws over PSV van het AD dan een duitse bron.

Maargoed, als jij graag ziet dat het 3 miljoen is dan houden we het op 3 miljoen! :)
pi_195507209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo erg is het niet hoor en 2e is inmiddels ook al nagenoeg CL dus vind het niet van de gekke of zo dat ze deze weg in slaan
Nee ze zullen iets moeten :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:24:18 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195507237
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Die komen er toch zelf mee :') Geloof trouwens wel eerder nieuws over PSV van het AD dan een duitse bron.

Maargoed, als jij graag ziet dat het 3 miljoen is dan houden we het op 3 miljoen! :)
het maakt me weinig uit, misschien is het wel 5
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:27:04 #40
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195507275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens is dit stukje uit dat VI artikel ook veelzeggend imo:
[..]

9 seizoenen op rij zwarte cijfers dus. Ik heb geen zin om exacte bedragen op te zoeken, maar er zal dus best een buffer zijn. Toch heb ik ook stiekem het idee dat ik al 9 jaar de financiële experts van Fok VBL heb zien schrijven dat er echt geen geld kan zijn, en of er niet nog wat parkeerplaatsen of lucht rondom het stadion verkocht moet worden voor dat er een transfer gerealiseerd kan worden.
Kan dat stukje in de OP gezet worden?
Ik word een beetje moe van al die supporters van andere clubs die continue onzin lopen te blaten over de financiën van PSV.
pi_195507293
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden zal liggen. Ik denk zeker dat zowel Zahavi als Götze echt de bewuste keuze maken om naar Eindhoven te komen, maar dat hun salaris inclusief bonussen maar 2 miljoen zou zijn vind ik niet geloofwaardig. Ik denk eerder zo'n 3 miljoen. Beide spelers verdienden bij hun vorige club rond de 10 miljoen per jaar kortom bijna 200k per week, en dan zouden ze nu ineens genoegen nemen met 30k? Dat lijkt me erg sterk.

Het is namelijk heel duidelijk waar PSV met deze aankopen op insteekt: kampioen worden en CL voetbal halen. Dat is echt het hoofddoel op dit moment en daarom wil men ervaren krachten en geen team louter vol met talenten. En als eenmaal die doelen worden behaald kan er natuurlijk ook prima wat extra geld worden uitgekeerd via bonussen naar sterkhouders, wat jongens als Zahavi en Götze ook moeten worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 15:28:49 ]
pi_195507363
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:28 schreef Dejannn het volgende:
Het is namelijk heel duidelijk waar PSV met deze aankopen op insteekt: kampioen worden en CL voetbal halen. Dat is echt het hoofddoel op dit moment
Verrassend zeg voor een topclub in Nederland!
pi_195507432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze zullen denk ik ook wel moeten om de financiële huishouding op orde te houden. Ze steken nu een weg in die meer op het winnen van prijzen is dan om specifiek talentontwikkeling. Dat kan betekenen dat je talenten in de toekomst minder gaan opleveren en dus moet je dat compenseren met CL-voetbal.
Deze redenatie kan ik niet volgen. Als je in een beter team speelt, om hogere plaatsen en wellicht verder komt in Europa dan komen je talenten er toch ook beter uit? En ik denk dat talentontwikkeling en het kopen van spelers prima samen kan gaan. Ik denk niet dat ze nu specifiek 'een weg in slaan'.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

het maakt me weinig uit, misschien is het wel 5
Voor iemand die het weinig uitmaakt spreek je er wel veel over zeg.

quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:28 schreef Dejannn het volgende:
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden zal liggen. Ik denk zeker dat zowel Zahavi als Götze echt de bewuste keuze maken om naar Eindhoven te komen, maar dat hun salaris inclusief bonussen maar 2 miljoen zou zijn vind ik niet geloofwaardig. Ik denk eerder zo'n 3 miljoen. Beide spelers verdienden bij hun vorige club rond de 10 miljoen per jaar kortom bijna 200k per week, en dan zouden ze nu ineens genoegen nemen met 30k? Dat lijkt me erg sterk.

Het is namelijk heel duidelijk waar PSV met deze aankopen op insteekt: kampioen worden en CL voetbal halen. Dat is echt het hoofddoel op dit moment en daarom wil men ervaren krachten en geen team louter vol met talenten. En als eenmaal die doelen worden behaald kan er natuurlijk ook prima wat extra geld worden uitgekeerd via bonussen naar sterkhouders, wat jongens als Zahavi en Götze ook moeten worden.
Dat doel is alleen maar uitgesproken door mensen van andere clubs hoor? Ik heb niemand van PSV horen zeggen dat ze nu Ajax even over de knie gaan leggen. Ik schat Ajax nog steeds minstens even hoog in, misschien zelfs wel hoger.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:40:50 #44
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195507507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef WaikikiWim het volgende:
Dat doel is alleen maar uitgesproken door mensen van andere clubs hoor? Ik heb niemand van PSV horen zeggen dat ze nu Ajax even over de knie gaan leggen. Ik schat Ajax nog steeds minstens even hoog in, misschien zelfs wel hoger.
Centraal achterin is het nog steeds niet best.
En wat als Dumfries of Max langdurig geblesseerd raakt? Dan ga je echt een sloot aan tegendoelpunten slikken.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:08 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195507513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Deze redenatie kan ik niet volgen. Als je in een beter team speelt, om hogere plaatsen en wellicht verder komt in Europa dan komen je talenten er toch ook beter uit? En ik denk dat talentontwikkeling en het kopen van spelers prima samen kan gaan. Ik denk niet dat ze nu specifiek 'een weg in slaan'.
[..]

Voor iemand die het weinig uitmaakt spreek je er wel veel over zeg.
[..]

Dat doel is alleen maar uitgesproken door mensen van andere clubs hoor? Ik heb niemand van PSV horen zeggen dat ze nu Ajax even over de knie gaan leggen. Ik schat Ajax nog steeds minstens even hoog in, misschien zelfs wel hoger.
ze schieten hier allemaal in een stuip als het over geld gaat, het is profvoetbal dus een vrij belangrijke factor en ik vind het juist mooi dat Götze gehaald is maar hij komt niet op amateurbasis spelen dat moge toch wel duidelijk zijn.
pi_195507525
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Centraal achterin is het nog steeds niet best.
En wat als Dumfries of Max langdurig geblesseerd raakt? Dan ga je echt een sloot aan tegendoelpunten slikken.
Los daarvan. We moeten eerst nog maar eens zien in hoeverre de nieuwelingen ook echte aanwinsten zijn en hoe snel ze mee kunnen doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:49:03 #47
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195507625
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Los daarvan. We moeten eerst nog maar eens zien in hoeverre de nieuwelingen ook echte aanwinsten zijn en hoe snel ze mee kunnen doen.
Je hebt met de nieuwe huurlingen en aankopen wel meer opties. Van Ginkel is nog maar de vraag wat je daaraan hebt. Götze is een prachtige naam en KAN een aanwinst zijn. Fein en Sangaré? Geen idee eerlijk gezegd. Zahavi en Max lijken wel een meerwaarde te hebben, die laatste zeker. Mvogo? Pffff ik word elke keer nerveus bij een terugspeelbal.
Feit is wel dat er meer ervaring is aangetrokken en dat lijkt me wel iets positiefs. Ben benieuwd wat Schmidt in elkaar gaat knutselen, het heeft er alle schijn van dat het gros van de nieuwelingen uit zijn koker kwamen. Dus je mag er zeker wel iets van verwachten.
pi_195507643
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je hebt met de nieuwe huurlingen en aankopen wel meer opties. Van Ginkel is nog maar de vraag wat je daaraan hebt. Götze is een prachtige naam en KAN een aanwinst zijn. Fein en Sangaré? Geen idee eerlijk gezegd. Zahavi en Max lijken wel een meerwaarde te hebben, die laatste zeker. Mvogo? Pffff ik word elke keer nerveus bij een terugspeelbal.
Feit is wel dat er meer ervaring is aangetrokken en dat lijkt me wel iets positiefs. Ben benieuwd wat Schmidt in elkaar gaat knutselen, het heeft er alle schijn van dat het gros van de nieuwelingen uit zijn koker kwamen. Dus je mag er zeker wel iets van verwachten.
Ik zag een stel supporters van bayern die pissig waren dat we een koopoptie hadden, Fein is een geweldenaar dus.
pi_195507665
Die random Fok sponsoring ook, we hebben een middenvelder/schuurmachine binnen.
pi_195507671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef WaikikiWim het volgende:

Deze redenatie kan ik niet volgen. Als je in een beter team speelt, om hogere plaatsen en wellicht verder komt in Europa dan komen je talenten er toch ook beter uit? En ik denk dat talentontwikkeling en het kopen van spelers prima samen kan gaan. Ik denk niet dat ze nu specifiek 'een weg in slaan'.
[..]

Daar ben ik het ook mee eens, het kan zeker een versterkende werking kunnen hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')