nee was mijn voorstel als geintjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nog geen nieuws gezien vandaag, denk je dat echt?
welke joetoebjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké![]()
ben je klaar met alle yoetoepjes?
Precies, zo zondequote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was duidelijk te merken dat ze die nog geschreven hadden nadat ze eigenlijk al klaar waren met de serie maar dat er nog even twee seizoenen bij moesten komen want money machine go brrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
est een keer afschaffen vanwege de corona. Zit er nog iets positiefs in al die toestanden
Neejoh kerst is wel leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stinkkerst![]()
Van mij mogen ze het best een keer afschaffen vanwege de corona. Zit er nog iets positiefs in al die toestanden
doe je dat niet eens voor haarquote:
ja dat was ik nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh nee dat was iemand anders geloof ik![]()
La maar
Sinterklaas was een leuk feest. De rest vind ik helemaal niksquote:
Nóg meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
Als dit zo doorgaat met die corona heb je straks wel meer zelfmoorden in december.
yess en meer mensen die depressief enzo zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
Als dit zo doorgaat met die corona heb je straks wel meer zelfmoorden in december.
Ruimt mooi op, komen er meer huizen vrij en kunnen de prijzen omlaag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
Sinterklaas is kut en moet afgeschaft worden zodat we gewoon ALLEMAAL vana 1 november kerst kunnen gaan vieren zoals ekte ekte bazenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sinterklaas was een leuk feest. De rest vind ik helemaal niks
Ik denk dat corona voor een flinke stijging in de zelfmoorden heeft gezorgd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
gister veerkracht gekeken die man wilde naar huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yess en meer mensen die depressief enzo zijn
Wil je verhuizen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ruimt mooi op, komen er meer huizen vrij en kunnen de prijzen omlaag.
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat corona voor een flinke stijging in de zelfmoorden heeft gezorgd.
Ja, naar nieuw zeeland het liefst, beter weer, betere pandemiebestrijding, mooie omgeving. Ik zie geen nadelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |