whutquote:
inderdaad. Stout vochtig poesjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij zal toch wel laat gaan slapen he![]()
Stout katje is het
mijn cadeau voor jou ligt al klaar legooooquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet jarig. HWUAHAHAHAHAHA
niet te hard gooien, straks verrek je je rugquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo kachel maar aangegooid is fris zelfs binnen
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
[ afbeelding ]
dan kom jij mij helpenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet te hard gooien, straks verrek je je rug
Mag hij daar wel mee spelen van Haags, het is haags z'n legoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn cadeau voor jou ligt al klaar legoooo
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn cadeau voor jou ligt al klaar legoooo
maar niet vandaagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan kom jij mij helpen
cadeau is ook voor haagsiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag hij daar wel mee spelen van Haags, het is haags z'n lego
Ff kijken welke subforums er allemaal geschikt voor zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef noodgang het volgende:
Hoeveel verjaardagtopics voor @:Paul zijn er al?
Ongetwijfeld te weinig
Morgen is vroeg genoeg oeps nee invallen morgen dus werkenquote:
Huh je hebt toch vakantie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morgen is vroeg genoeg oeps nee invallen morgen dus werken
ja maar zieken hequote:
Heb je 'm al in je reet geschoven?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb een mega lange en dikke dildo gebouwd van lego.
Soort van compensatiedrang, denk ik.
vblquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
CRE voor een creatief cadeau voor Paul
KLB omdat het allemaal kut is
SEX, KPD en R&P omdat hij hier continu de ene chick na de andere slijt
SHO omdat hij hier de ster is.
Waar nog meer allemaal?
[FB] Geen melding gekregen van de verjaardag van @Paulquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff kijken welke subforums er allemaal geschikt voor zijn!
Ga je die aan je vriendin geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb een mega lange en dikke dildo gebouwd van lego.
Soort van compensatiedrang, denk ik.
Ja dat was de snelst mogelijke manier om alle blokjes in het bruin te krijgen. Want die kleur ontbrak nog in mijn collectie.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat was de snelst mogelijke manier om alle blokjes in het bruin te krijgen. Want die kleur ontbrak nog in mijn collectie.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
[FB] Geen melding gekregen van de verjaardag van @:paul
[AVK] @:Paul bijna net zo oud als Trump
[COR] Eenzame verjaardag voor @ Paul thuis
[JUI] @:Paul is jarig
[SOP] Schoonmaken na verjaardagsfeestje @:paul
[FEE] FEEST! @:paul is jarig
Ja als souvenir voor op naar nachtkastjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je die aan je vriendin geven.
[V&A] [gezocht] Cadeau voor @Paulquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
CRE voor een creatief cadeau voor Paul
KLB omdat het allemaal kut is
SEX, KPD en R&P omdat hij hier continu de ene chick na de andere slijt
SHO omdat hij hier de ster is.
Waar nog meer allemaal?
godverquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat was de snelst mogelijke manier om alle blokjes in het bruin te krijgen. Want die kleur ontbrak nog in mijn collectie.
Is dit een nieuwe meme?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
[V&A] [gezocht] Cadeau voor @:Paul
[FHF] Vervoer gezocht voor verjaardagsfeest @:Paul
[40+] Welkom @:Paul
Ik wil Paul een Utrecht dekbed cadeau gevenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
CHI voor leuke cadeautjes uit China voro Paul
V&A zodat hij zijn cadeaus weer kan verkopen
FHF voor het organiseren van een feestje
COR om het feestje aan de geldende richtlijnen te laten houden...
Past wel mooi bij z'n raceautobedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil Paul een Utrecht dekbed cadeau geven
Lief van jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als souvenir voor op naar nachtkastje
Ah jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee omdat hij vandaag jarig is, mag hij eindelijk in z'n raceauto-bedje gaan slapen!
Anders kan je hem dat cadeau gevenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heeft paul ook een speen?
Dit klinkt interessant.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:11 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dven spel klinkt leuk. Maar na iedere moord ga je dus met z’n allen op discord voor overleg.
???quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:11 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dven spel klinkt leuk. Maar na iedere moord ga je dus met z’n allen op discord voor overleg.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben wachtkamermuziek op de coronalijn.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
@:paul je cadeau
Zorg gewoon dat je droog blijft; een droge kat is niet zo snel verkouden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Hoor daar veel goeie dingen over.quote:
Vind je dat niet bij alle mentaal achtergestelde personen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:14 schreef Justin_Case het volgende:
Ik vind Paul lief
Meen ik oprecht.
Ze kunnen er moeilijk het geluid van beademingsapparatuur onderzettenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde iets zeggen...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je droog blijft; een droge kat is niet zo snel verkouden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze kunnen er moeilijk het geluid van beademingsapparatuur onderzetten
sttil echt welquote:
Doe je er tenminste nog wat voorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal wel naar Limburg gestuurd worden oid
GEFELICITEERD PAULTJUH!!!!!!!!!!!!quote:
Ik blijf wel droog als ik thuis moet blijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je droog blijft; een droge kat is niet zo snel verkouden.
quote:
Goed plan als iedereen daarheen gaatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah speel je het ook katje ?
Klinkt wel leuk ja
Liep je kat buiten dan?quote:
Zeker idee van @moemoequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kende het een beetje maar onder een andere naam. Verder nooit gespeeld
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]WAAG HET NIET OM DE TS VAN JE VERJAARDAGSTOPIC VOOR LEUGENAAR UIT TE MAKEN!!!!
(Even kijken wie dat eigenlijk was...)Oh wacht, Nikonlover.......
@moemoe is geweldigquote:
Neuh we willen jou hier niet in je uppie achterlaten gekkiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Goed plan als iedereen daarheen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |