Hoe is het met de liefste user hier?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Goudvisje![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
Ja prima bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met de liefste user hier?
Niet jij vunzig ventjequote:
quote:
Ik werd geroepenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn @moemoe en @Borrelnootje00quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jaaaquote:
Thnxx moppie💋❤quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jacqieeeeeee mogguh![]()
Alsjeblieft voor u
[ afbeelding ]
In dts gekregen of eldersquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
morguh vriendjes voor degene die brady missen heeft dagje vakantie
Nootje was er gisterenavond nogquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat zijn @:moemoe en @:borrelnootje00![]()
Met mij gaat het verder ook wel oké. Eindelijk goed en normaal geslapen![]()
Hoe is het met jou, beste dude
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:18 schreef DJMO het volgende:
Godsamme, ze zijn aan het boren bij de buren. Lijkt verdorie wel alsof ze door de muur heen komen
In dtsquote:
Oiquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
morguh vriendjes voor degene die brady missen heeft dagje vakantie
Dat ze die haan meteen meeboren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:18 schreef DJMO het volgende:
Godsamme, ze zijn aan het boren bij de buren. Lijkt verdorie wel alsof ze door de muur heen komen
Niet aan mij want die spreek ik nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moeder praat ook alles door
Voordeel is dat ik die KUTHAAN niet meer hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik voel de hoofdpijn al opkomen bij het idee.
Sterkte djmo
quote:
Ja ik zag de mention van haarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nootje was er gisterenavond nog
Met mij gaat het goed hoor. Zeker nu ik jou weer zie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |